SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Haal die plaat ff weg kerel hij zit nogal in de weg daar voor je kopquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn gedrag de schuld geven van jouw negatievisme? U Uh!
Je kunt er ook voor kiezen het te negeren. Dat anderen er "naar jouw mening" het er mee eens zijn is nog geen vrijbrief mij zo negatief te bejegenen terwijl ik iemand probeer te helpen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haal die plaat ff weg kerel hij zit nogal in de weg daar voor je kop
Ze geeft aan dat ze nog moet wennen, er niet helemaal uit komt en jij post elke halve minuut: reageer nouhouhouwhine whine
en niet alleen mij viel het op
en ja ik reageer daar op, dit is een forum
post dan normaal dan is er ook niks om negatief over te doen
en het was niet eens extreem negatief bedoeld, ik wees je op hoe je over kwam daar kom je hier toch voor?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Twilight___!
Oke, verbetering: mannen die twilight kijken___!
Enige reden om dat te kijken is dat die weerwolven telkens hun shirt uittrekken.
Toen ik zei dat de buitenlandse vrouwen op de een of andere manier gemakkelijker benaderbaar zijn of gewoon een opener houding hebben kreeg ik toch een bak bagger over me heenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat raar dat iedereen altijd naar dezelfde kroegen gaat, z'n fucking ideaalbeeld wil vinden en dan gaat piepen dat ze toch zoveel sjans hadden en niemand er was die leuk wasNederlanders zijn zo oneindig arrogant
Ja en ik kies daar niet voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen het te negeren. Dat anderen er "naar jouw mening" het er mee eens zijn is nog geen vrijbrief mij zo negatief te bejegenen terwijl ik iemand probeer te helpen!
Waarom ga je danquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
Ik sta er ook niet om te springen, van die onrealistische kutfilms die iedereen helemaal geweldig vindt. Zelfde als Harry potter enzo.
Nee je doet opdringerig gast.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen het te negeren. Dat anderen er "naar jouw mening" het er mee eens zijn is nog geen vrijbrief mij zo negatief te bejegenen terwijl ik iemand probeer te helpen!
Hou maar op over zelfreflectie, die heb je zelf niet eens -_-quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik kies daar niet voor
jij kunt er ook voor kiezen over mijn posts heen te lezen
serieus precies het zelfde probleem had je voor mijn komst met andere users
tikje zelfreflectie zou op zijn plaats zijn
Jup dit is het vervolg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is dit nu een vervolg op dat topic waar ik net zo nuerotisch alles probeerde te beantwoorden?
Ik snap er niks meer van, het ging zo snel!
Er komt binnenkort een meet!quote:
Cool, ik moet echt eens wat mensen uit dit topic meeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een meet!
Ik moet alleen even kijken wanneer ik naar mijn zusje en pa hun verjaardagen moet voordat ik het weet.
Het gaat inderdaad soms heel snel. Kun je niks aan doen. Man, je lijkit zo erg op iemand die ik ken!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Is dit nu een vervolg op dat topic waar ik net zo nuerotisch alles probeerde te beantwoorden?
Ik snap er niks meer van, het ging zo snel!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hou maar op over zelfreflectie, die heb je zelf niet eens -_-
Je ondertitel is een beetje ironisch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hou maar op over zelfreflectie, die heb je zelf niet eens -_-
gebaseerd op 4 posts van bij elkaar 25 regels?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad soms heel snel. Kun je niks aan doen. Man, je lijkit zo erg op iemand die ik ken!
Kom dan naar Leiden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Cool, ik moet echt eens wat mensen uit dit topic meeten.
Negeer hem gewoon Barbjequote:
Meer naar vrouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef dawg het volgende:
anyway heathcliffje, waarom baal je zo dat je geen hetero bent? je bent toch bi? of neig je toch meer naar vrouwen dan mannen? niks mis mee, je bent wie je bent. ook hetero's kunnen moeite hebben met versieren etc, getuige deze reeks.
Zeg maar wanneerquote:
Het is wel vermakelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon Barbje
Het is zinloos om tegen hem in te gaan
Dat wel. Nja ik heb niks gezegd danquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk eigenlijk
negatieve aandachtshoer, ik probeer hier iemand te helpen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ondertitel is een beetje ironisch.
Omdat ik altijd troll.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanwaar de verwarrende smilies?
Jij en Rhu 'helpen' dit topic niet echt in ieder geval. Ga anders DMen ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
negatieve aandachtshoer, ik probeer hier iemand te helpen!
Logisch. "Hou jij van tieten? Ik ook!" werkt enorm goed als openingszin bij mannen, evenals "Ik heb een opening, en ik heb zin".quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
Omdat vrouwen versieren me niet goed lukt.
Mannen versieren wel.
serieus ga je schelden nu?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je al verwelkomd in het lesbeau topic?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mannen versieren wel.
Al mee bezig ahemquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij en Rhu 'helpen' dit topic niet echt in ieder geval. Ga anders DMen ofzo.
Zelfs ik kan mannen versieren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mannen versieren wel.
quote:
Aandacht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
bespaar jezelf de moeite, serieusquote:
je kunt -itt hetero-vrouwen- wel begrijpen waarom mannen vrouwen soms zo vervloeken dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mannen versieren wel.
Kap jij nou ook eens. Je zit op echt elke reactie van hem te reageren, ook die niet aan jou gericht zijn.quote:
Ik had dat ook altijdquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mannen versieren wel.
Topc report gemacht ik ben het zat.quote:
Ik als hetero vrouw zijnde kan ook prima begrijpen waarom mannen vrouwens soms zo vervloeken hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt -itt hetero-vrouwen- wel begrijpen waarom mannen vrouwen soms zo vervloeken dus.
en jij? versier jij weleens? word je weleens versierd? ondanks je genuanceerde berichtjes altijd (waarvoor hulde) horen we nooit wat. zelfs geen hints naar verwoedde hosselpogingen van vermeende fokkers.quote:
Ja sorry hoor maar daar is het toch een forum voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kap jij nou ook eens. Je zit op echt elke reactie van hem te reageren, ook die niet aan jou gericht zijn.
Laat haar betalen. Heeft ze dat er niet voor over, mag ze niet boos zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn beste vriendin is boos op me omdat ik niet kan komen van het weekend. Maar dat komt omdat ik geen geld heb maar wel zin
En zij kan niet naar jou komen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn beste vriendin is boos op me omdat ik niet kan komen van het weekend. Maar dat komt omdat ik geen geld heb maar wel zin
leg eens uit dan, voor de vorm.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik als hetero vrouw zijnde kan ook prima begrijpen waarom mannen vrouwens soms zo vervloeken hoor.
Het gaat in dit geval om een treinkaartje van 12euro60, en zij woont waar ik dan naartoe ga (altomeeting)quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat haar betalen. Heeft ze dat er niet voor over, mag ze niet boos zijn.
Ik versier niet, ik word wel eens versierd, maar daar ga ik vrijwel nooit op in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
en jij? versier jij weleens? word je weleens versierd? ondanks je genuanceerde berichtjes altijd (waarvoor hulde) horen we nooit wat. zelfs geen hints naar verwoedde hosselpogingen van vermeende fokkers.
Je zeurt gewoon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar daar is het toch een forum voor
ik kan voor als nog heel goed voor mezelf bepalen waar ik op wil reageren en waarop niet
Het gaat dus om die altomeeting. Een andere vriend van haar had ook al afgezegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zij kan niet naar jou komen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs ik kan mannen versieren.
[..]
Ik zeker welquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]doen wel keer terrasje ofso als er meer zin hebben
Hoe komt het dat je er bijna nooit op ingaat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik versier niet, ik word wel eens versierd, maar daar ga ik vrijwel nooit op in.
Verder valt er vrij weinig over te vertellen, behalve dat ik nu in een periode zit dat ik vooral aan mezelf werk (en mijn studie), en verder niet echt op zoek ben naar een relatie of iets.
Jammer. Kan je geen geld van je ouders ofzo bietsen? 12,60 moet wel te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het gaat dus om die altomeeting. Een andere vriend van haar had ook al afgezegd.
dat zit in mijn dna, ik ben een vrouwquote:
Ja maar mijn ouders moeten binnenkort ook 420 euro voorschieten voor NS weekendVrij...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je er bijna nooit op ingaat?
[..]
Jammer. Kan je geen geld van je ouders ofzo bietsen? 12,60 moet wel te doen zijn toch?
Ik kan je ook niks verbieden, maar je vervuilt het forum en je 'gejen' naar magnetron is compleet nutteloos voor andere users. Dus doe dat gewoon via DM.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ja sorry hoor maar daar is het toch een forum voor
ik kan voor als nog heel goed voor mezelf bepalen waar ik op wil reageren en waarop niet
Vrouwen moeten ook zeuren. Geeft je zo'n fijn gevoel als man als je ze dan keihard negeerdquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zit in mijn dna, ik ben een vrouw
Dat doet zowat iedereen hier, trouwens. Niet te voorkomen ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik kan je ook niks verbieden, maar je vervuilt het forum en je 'gejen' naar magnetron is compleet nutteloos voor andere users. Dus doe dat gewoon via DM.
En waarom kan ze zelf niet komen dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar mijn ouders moeten binnenkort ook 420 euro voorschieten voor NS weekendVrij...
En daar komt mijn trauma weer de hoek omquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook zeuren. Geeft je zo'n fijn gevoel als man als je ze dan keihard negeerd
Kom jij hier nou eigenlijk om te hosselen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
en jij? versier jij weleens? word je weleens versierd? ondanks je genuanceerde berichtjes altijd (waarvoor hulde) horen we nooit wat. zelfs geen hints naar verwoedde hosselpogingen van vermeende fokkers.
Ik bedoel ook niet zo letterlijk negerenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En daar komt mijn trauma weer de hoek om
Dat ik me voor kan stellen dat mannen soms gek worden van typisch vrouwelijke trekjes zoals geen initiatief tonen bij versieren, snel beledigd zijn, vallen op foute mannen, daarover klagen en vervolgens weer de fout in gaan, zeuren, overemotioneel reageren, van een mug een olifant maken, onduidelijk zijn, te onzeker doen over uiterlijkheden enzovoort.quote:
Ja, maar er wordt nu gewoon een topic volgeluld in een uur en dat is gewoon erg extreem. Het is irritant en bovendien gaat dan op den duur gewoon deze hele reeks gesloten worden en dat zou ik zonde vinden. Zou fijn zijn als het af en toe nog een beetje on-topic zou zijn, helemaal als een nieuw persoon zich meldt. Die kan een uur later z'n post en de reacties daarop niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:50 schreef mrk.n het volgende:
Dat doet zowat iedereen hier, trouwens. Niet te voorkomen ook.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zit in mijn dna, ik ben een vrouw
Hij heeft heel singles al gehosselt of geprobeert te hosselen en nu komt ie hierquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom jij hier nou eigenlijk om te hosselen?
Ik heb er hallo gezegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je al verwelkomd in het lesbeau topic?
Zie boven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat doet zowat iedereen hier, trouwens. Niet te voorkomen ook.
[..]
En waarom kan ze zelf niet komen dan?![]()
Afstand houden is makkelijk, I guess.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je er bijna nooit op ingaat?
Absoluut!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt -itt hetero-vrouwen- wel begrijpen waarom mannen vrouwen soms zo vervloeken dus.
oki, je hebt geen woord overdreven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ik me voor kan stellen dat mannen soms gek worden van typisch vrouwelijke trekjes zoals geen initiatief tonen bij versieren, snel beledigd zijn, vallen op foute mannen, daarover klagen en vervolgens weer de fout in gaan, zeuren, overemotioneel reageren, van een mug een olifant maken, onduidelijk zijn, te onzeker doen over uiterlijkheden enzovoort.
Ik snap best wat je bedoeld maar dat komt echt niet alleen door mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nu gewoon een topic volgeluld in een uur en dat is gewoon erg extreem. Het is irritant en bovendien gaat dan op den duur gewoon deze hele reeks gesloten worden en dat zou ik zonde vinden. Zou fijn zijn als het af en toe nog een beetje on-topic zou zijn, helemaal als een nieuw persoon zich meldt. Die kan een uur later z'n post en de reacties daarop niet meer terugvinden.
Dan kan zij die toch betalen als je echt geen geld hebt en zij graag wil dat je komt? Simpel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval om een treinkaartje van 12euro60, en zij woont waar ik dan naartoe ga (altomeeting)
Hij heeft mij niet gehosseld in ieder geval. Gaat niet gebeuren ook. Om het even in welk topic.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij heeft heel singles al gehosselt of geprobeert te hosselen en nu komt ie hier
wie, ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom jij hier nou eigenlijk om te hosselen?
opruimenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
is je sloofje nog steeds aan het koken? of inmiddels alweer aan het afwassen?
wie, ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij heeft heel singles al gehosselt of geprobeert te hosselen en nu komt ie hier
Ja, jijquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ik me voor kan stellen dat mannen soms gek worden van typisch vrouwelijke trekjes zoals geen initiatief tonen bij versieren, snel beledigd zijn, vallen op foute mannen, daarover klagen en vervolgens weer de fout in gaan, zeuren, overemotioneel reageren, van een mug een olifant maken, onduidelijk zijn, te onzeker doen over uiterlijkheden enzovoort.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun je in Singles ook hosselen?
Dan moet ik het daar maar eens proberen.
dan kan ik wat ik hier heb geleerd in de praktijk brengen
Echt welquote:
alleen vrouwen met kinderen en agressieve niet-sporende ex-en daar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt het overal, ook analoog tegenwoordig zelfs!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je moet natuurlijk wel makkelijk beginnen, eujquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen vrouwen met kinderen en agressieve niet-sporende ex-en daar.
Daar is onze hosselbaas! Wanneer ga je naar de meet?quote:
Maar het is zo moeilijk om een leuke meid te zoeken (en dan moet die ook nog single zijn!)quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Je kan overal hosselen op FOK!
Mee eens maar het is niet te voorkomen met de mensen die hier 24/7 posten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nu gewoon een topic volgeluld in een uur en dat is gewoon erg extreem. Het is irritant en bovendien gaat dan op den duur gewoon deze hele reeks gesloten worden en dat zou ik zonde vinden. Zou fijn zijn als het af en toe nog een beetje on-topic zou zijn, helemaal als een nieuw persoon zich meldt. Die kan een uur later z'n post en de reacties daarop niet meer terugvinden.
Je zit echt al te lang op fok om mensen nog om te tuin te kunnen leidenquote:
Oh wacht! Sowwwy. Je cover is natuurlijk dat je hosseltips wilt hebben.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Analoog kan ik niks vinden. Iedere vrouw die ik leuk vind, is bezet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het overal, ook analoog tegenwoordig zelfs!
Dan val je op bezette vrouwen. Niks mis mee, mits je scrupules ontbeert.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Bedankt voor de waarschuwing.
[..]
Analoog kan ik niks vinden. Iedere vrouw die ik leuk vind, is bezet.
Nog steeds te doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
trek die tenen eens inquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zit echt al te lang op fok om mensen nog om te tuin te kunnen leiden![]()
ik werd pro genoemd door mijn fok!vriendinnetje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh wacht! Sowwwy. Je cover is natuurlijk dat je hosseltips wilt hebben.
Mwah, ik val op ze voordat ik weet dat ze bezet zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan val je op bezette vrouwen. Niks mis mee, mits je scrupules ontbeert.
Ik weet niet de mijne me zou raten. Maar mijn FOK! hossels hebben wel een aardig succes percentagequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik werd pro genoemd door mijn fok!vriendinnetje.
Als dat geen batsen wordtquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik werd pro genoemd door mijn fok!vriendinnetje.
Misschien eerst even wat van dr te weten komen voordat dat gebeurt een idee misschien?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik val op ze voordat ik weet dat ze bezet zijn.
Kennelijk heb ik een algemene smaak.
denk het niet. of haar vriendje moet na het opruimen nog even de stad ingaan zodat ze stiekem de trein kan pakken.quote:
Over terughoudend zijn; grappig dat je dat zegt aangezien je t.o. Supersoep toen helemaal niet écht terughoudend was en d'r wel in mee ging. Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik versier niet, ik word wel eens versierd, maar daar ga ik vrijwel nooit op in.
Verder valt er vrij weinig over te vertellen, behalve dat ik nu in een periode zit dat ik vooral aan mezelf werk (en mijn studie), en verder niet echt op zoek ben naar een relatie of iets.
De trein pakken? Moet ze niet jou pakken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
denk het niet. of haar vriendje moet na het opruimen nog even de stad ingaan zodat ze stiekem de trein kan pakken.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
denk het niet. of haar vriendje moet na het opruimen nog even de stad ingaan zodat ze stiekem de trein kan pakken.
Oh ben ik het!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat Supersoep.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Over terughoudend zijn; grappig dat je dat zegt aangezien je t.o. Supersoep toen helemaal niet écht terughoudend was en d'r wel in mee ging. Hoe kan dat?
nouja, dat zou dan daarna komen. maar denk het niet, ik probeer rhutje al jaaaaaaren te hosselen maar helaas. ze is wel een verschrikkelijke teaser, dat wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De trein pakken? Moet ze niet jou pakken?
Omdat onzeker en niet veel aandacht in real life van mannen en op internet is het minder 'eng' om zo'n contact aan te gaan.quote:
Waarom vraag je er überhaupt naar als je het toch al denkt te weten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat onzeker en niet veel aandacht in real life van mannen en op internet is het minder 'eng' om zo'n contact aan te gaan.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben echt baas.
Ik ben vrouwen van 40 aant hosselen terwijl ik ze bel voor debed
Daar zat je op te wachten hè, even lekker beledigen / neerhalen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat onzeker en niet veel aandacht in real life van mannen en op internet is het minder 'eng' om zo'n contact aan te gaan.
Omdat ik het van haar wil weten, wie weet zit ik fout.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom vraag je er überhaupt naar als je het toch al denkt te weten?
Ik vind het geen belediging anders. Het is een logisch gevolg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar zat je op te wachten hè, even lekker beledigen / neerhalen.
Matig smoesje hoor, waarom zou je haar antwoord nu opeens wel aannemen als je hier al vaker over hebt lopen drammen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het van haar wil weten, wie weet zit ik fout.
Omdat Supersoep is leuk jeweetz.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Over terughoudend zijn; grappig dat je dat zegt aangezien je t.o. Supersoep toen helemaal niet écht terughoudend was en d'r wel in mee ging. Hoe kan dat?
Oeh ja nu sla je de hamer op z'n kop hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Classic verhaspeling is classic.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh ja nu sla je de hamer op z'n kop hoor.
Geheel opzettelijk uiteraard.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Classic verhaspeling is classic.
je gaaat echt iedereen afquote:
hier ook lekker relax.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, met jou dan?
Wij doen alles hard hierquote:
Kijk eens achter je computer, draden genoegquote:
Dat zijn kabelsquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kijk eens achter je computer, draden genoeg
Sorry ik ben een beetje autistischquote:
Zullen wij saampjes stiekem in een hoekie langzaam en liev doen?quote:
Misschien lanparty, maar is nog niet zeker. Zo niet, dan zaterdag niks en zondag bezoek + iemand helpen slepen ivm verhuizing.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey allemaal!
Weekend. Zin in. Wat gaan jullie doen?
Vanavond nog even studeren, morgen uit met vrienden/vriendinnen. Zondag waarschijnlijk naar familie oid.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey allemaal!
Weekend. Zin in. Wat gaan jullie doen?
Sorry, ik zoek echt een vrouw daar voor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes stiekem in een hoekie langzaam en liev doen?
Zie je wel!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Sorry, ik zoek echt een vrouw daar voor!
Wil je het nummer van mijn vriendin?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Sorry, ik zoek echt een vrouw daar voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |