KIJK HEM HET RECEPT VERPESTEN HAHAHAHA MET ZIJN SLA OLIE HAGAGquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
turkse witte kaas met goede olijven, sla olie (geen turkse!), tomaatjes en sla
ik typte verkeerd! je zag toch dak olijfolie zei ernaquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:19 schreef coban het volgende:
[..]
KIJK HEM HET RECEPT VERPESTEN HAHAHAHA MET ZIJN SLA OLIE HAGAG
olijfolie vriend
Ben jij gwn nederlands trouwens?
Niet beledigenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
turkse olijfolie moek nog eens uitvinden wat ze ermee doen dat het zo ranzig wordt. kapot niet normaal
BEANTWOORD MIJN VRAAGquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik typte verkeerd! je zag toch dak olijfolie zei erna
slaolie bestaat niet.
turks winkeltje, 2 verschillende geprobeerd, zo donker in doorzichtig plastic fles (wat al aangeeft dat ze geen ruk om de kwaliteit geven want doorzichtig bederft rapper).quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:20 schreef coban het volgende:
[..]
Niet beledigen
Turkse olijfolie is juist bazig, veel olijfolie komt juist uit turkijr
Ik weenie waar jij je olijfolie haaltzeker gerecyclede motorolie
Hihi http://www.fmylife.com/intimacy/18273262quote:
Als ik dicht bij je in de buurt woonde zou ik je serieus goede kwaliteit olie brengenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
turks winkeltje, 2 verschillende geprobeerd, zo donker in doorzichtig plastic fles (wat al aangeeft dat ze geen ruk om de kwaliteit geven want doorzichtig bederft rapper).
noem eens een merkquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:22 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik dicht bij je in de buurt woonde zou ik je serieus goede kwaliteit olie brengen
Dan moet ik naar keuken lopen sorry daar ben ik te lui voorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:22 schreef coban het volgende:
Heeft REZ? een vriendinnetje?
Omgosh
Eetsmakelijk bietss
TWAS EEN GRPAJE EN HIJ WAS BIquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rez is homoseksueel geaard staat in mijn blackbook
ah strakjes dan, pretty please?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet ik naar keuken lopen sorry daar ben ik te lui voor
wat staat erin over ijquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rez is homoseksueel geaard staat in mijn blackbook
ok ok ik heb het aangepast.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
TWAS EEN GRPAJE EN HIJ WAS BI
Mensen die niet opletten
Oke herinner mequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah strakjes dan, pretty please?
Iedereen wilt mij zijn hier, want ik ben arisch en iedereen vind dat stoer omdat mensen dom zijn en wilders achterna lopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef coban het volgende:
Iedereen wilt turk zijn hier
Want turken zijn geweldig
Arische mensenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen wilt mij zijn hier, want ik ben arisch en iedereen vind dat stoer omdat mensen dom zijn en wilders achterna lopen.
True story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |