De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou niet alsof je hem nog niet kendequote:
Gelukkig ben jij geen vrouw je bent gewoon een meisjequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Mensen die man zijn
Mensen die niet vrouw
En mensen die man zijn maar vrouw illen zijn en andersom?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Mensen die man zijn
Mensen die niet vrouw
ow jij ziet het positief. ik had al iemand van de kindertelefoon aan de lijn. zal ik maar ophangen danquote:
Euj voor FOK! keek ik nooit dat soort plaatjesquote:
Nee ik google namelijk niet vuist in kut tot kut helemaal kapotgaatquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je hem nog niet kende
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen vrouw je bent gewoon een meisje
Doe ze de groeten van mequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow jij ziet het positief. ik had al iemand van de kindertelefoon aan de lijn. zal ik maar ophangen dan
is toffe search. echt wat ik al ben tegen gekomen op internetquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik google namelijk niet vuist in kut tot kut helemaal kapotgaat
Pechquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En mensen die man zijn maar vrouw illen zijn en andersom?
is een FOKKING BAASquote:
Ik ook niet. Ik doe FOK!ken en daar krijg je al dat soort smerigheid te zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik google namelijk niet vuist in kut tot kut helemaal kapotgaat
Die heb je al tijdenquote:
oh eindhovenaar nooit gezien denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die heb je al tijdenDie tag heb je sinds tagjesv4 volgensmij
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze zegt, "ow huppelmuts.... ja die kennen we wel. laat maar
* piep piep piep"
wtf
Ja, die heb je pas sinds tagjesv6quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh eindhovenaar nooit gezien denk ik
Tsjobieeee.quote:
Duuuuuuude.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je pic wil ik dat wel eens bij je komen doen
whehequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, die heb je pas sinds tagjesv6
Ik ben trots op je, gezonde jongen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik eet elke pauze een appel.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, gezonde jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |