quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, die guild QL eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Supersoep op 18-11-2011 19:18:23 ]Ron Paul 2012
Niet 1,2,3. Maar er zitten vaak edelstenen in die ore-veins, dus ik zou zeggen; pak je pickaxe en ga minen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:01 schreef Silv het volgende:
Weet iemand zo snel een flawless ruby te vinden?
OK, dat is dan wel weer zo ja. Ik had ook een beetje eenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Quest line is meestal dik in orde, al vind ik het bij de College minder realistisch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoi, spoilers, groetjes..
Anyway ik had een vraagje ik speel skyrim op de pc en snap geen zak van mages, mijn healing spell is permanent bound op R, destruction spells kan ik wel aanpassen maar alleen op L binden.. alsik healing wil de-equippen om een andere spell op R te zetten equipped hij healing op LR. weet iemand wat ik fout doe?
En anders Virtualdub proberen is opensource.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:21 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Nou eerst was het Sony Vegas 10 pro, maar om de een of andere reden sloeg dat progamma gewoon stukken over en kreeg ik dus zwart scherm![]()
Nu het ik Magix Video Deluxe 17 lopen, gaat tot nu toe goed, over een uurtje is ie klaar en kan ik het resultaat bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was al een follower verloren enkel dankzij fast travel. Hij kwam onder het ijs te zitten en is waarschijnlijk verdronken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:15 schreef Silv het volgende:
Die followers ook altijd als ik niet uit een grot kom lopen. "There's a cave here, do you want to check it out?"
Niet? Alleen als je naar binnen gaat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:15 schreef Silv het volgende:
Die followers ook altijd als ik niet uit een grot kom lopen. "There's a cave here, do you want to check it out?"
Niet moest net zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet? Alleen als je naar binnen gaat?
Heb je faendal al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef Akkerdjie het volgende:
Damn, lydia dood en een of andere schijterige destruction mage als follower kwijt tijdens een eindbaasgevecht![]()
Mijn followers raken op!
Die gaat nu met me mee, maar is niet zo goed bewapend. Moet nog even uitzoeken of hij andere wapens accepeert.quote:
Even een wapen in beide handen doen, dan unequip zodat je handen leeg zijn. Vervolgens kun je weer een andere spell op je right hand doen. Beetje buggy dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:11 schreef Vendris het volgende:
Anyway ik had een vraagje ik speel skyrim op de pc en snap geen zak van mages, mijn healing spell is permanent bound op R, destruction spells kan ik wel aanpassen maar alleen op L binden.. alsik healing wil de-equippen om een andere spell op R te zetten equipped hij healing op LR. weet iemand wat ik fout doe?
Store is Engels voor opslaan. In je inventory/rugzak stoppen dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Santello het volgende:
Ik heb nu al een aantal spullen in mijn inventory. Toen zag ik een item die ik kon pakken ''lockpicking 4''. Op dat moment dacht ik dat het een 4 skills zijn die je kan bijleren voor lockpicking. Ik druk dus op store, maar er gebeurde niets, toen merkte ik op dat ik ook gold die ik had kon storen.
Wtf is storen
Maar ik zit al in mijn inventory, en ik kan nog steeds storen :Squote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Store is Engels voor opslaan. In je inventory/rugzak stoppen dus.
Storen is als je ma je roept voor te eten terwijl je zit te skyrimmenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Santello het volgende:
Ik heb nu al een aantal spullen in mijn inventory. Toen zag ik een item die ik kon pakken ''lockpicking 4''. Op dat moment dacht ik dat het een 4 skills zijn die je kan bijleren voor lockpicking. Ik druk dus op store, maar er gebeurde niets, toen merkte ik op dat ik ook gold die ik had kon storen.
Wtf is storen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Storen is als je ma je roept voor te eten terwijl je zit te skyrimmen
Top, dit werkte! Wat een enorm irritante bug is dat. Zal voortaan maar een daggertje bij me houden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Sephael het volgende:
[..]
Even een wapen in beide handen doen, dan unequip zodat je handen leeg zijn. Vervolgens kun je weer een andere spell op je right hand doen. Beetje buggy dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |