Uitstekendquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
met de rest van het gezin gaat wel alles goed?
Toen begonnen ze meteen minder boring te spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hij speelde wel samen met mannen als Dixon, Winterburn, Adams e.d.
die van Kubrick?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef picodealion het volgende:
Jongens, wat is Lolita een klotefilm.
Ik vind het wel een hele goede filmquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef picodealion het volgende:
Jongens, wat is Lolita een klotefilm.
Ik vind vooral Shelley Winters gruwelijk irritant. Verder is het vooral overdreven dramatisch, niet mijn kop thee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele goede film
Het is niet echt een vietnam oorlogsfilm. Het is echt een hele goede film, zou hem zeker aanraden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
ik had geen moeite met Lolita, FMJ daar in tegen ga ik niet kijken. Heb het niet zo op vietnam oorlogsfilms...
Die film boeide mij in het begin heel erg met dat jonge knaapje, naarmate de film vorderde boeide mij het niet meer zo :Squote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat probleem had jij toch ook met Nuovo Cinema Paradiso?
Ik ook! Geen groot liefhebber van oorlogsfilms maar die is geweldig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het is niet echt een vietnam oorlogsfilm. Het is echt een hele goede film, zou hem zeker aanraden.
Doe mij dan maar weer Barry Lyndon en The Shining.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik ben juist meer fan van Lolita en Barry Lyndon dan FMJ of The Shining.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |