Robby is daarom ook mijn mislukte kloon. Ik heb namelijk nog een sociaal leven naast Fokquote:
Daarin kan ik je niet tegenspreken, Fok zou ik dan wel willen vervangen door iets minder obscuurs.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Robby is daarom ook mijn mislukte kloon. Ik heb namelijk nog een sociaal leven naast Fok
Nee je kijkt gewoon 15 keer dezelfde filmquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Robby is daarom ook mijn mislukte kloon. Ik heb namelijk nog een sociaal leven naast Fok
Bustedquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee je kijkt gewoon 15 keer dezelfde film
Ja diequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
Giovanni Ribisi? Of zit ik er nu helemaal naast?
Jij lult soms nét iets meer onzin dan ik. Vooral als je gedronken hebtquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Maar ik vind jou niet zo irritant Fox, weet niet of de rest daar anders over denkt. Hoe kom je er trouwens bij dat ik irritant ben?
Wat is dit nu weer voor psychologie van de koude grondquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef Baszh het volgende:
Irritant kun je niet zijn, je kan alleen irritant worden gevonden.
Hoe kun jij nu weten wanneer ik gedronken heb?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij lult soms nét iets meer onzin dan ik. Vooral als je gedronken hebt
Omdat je nu nuchter bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu weten wanneer ik gedronken heb?
Zie je dat ik het merk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zit wel aan het bier, maar gematigd
Je zit niet ver van de waarheidquote:
Ik schat mezelf dan ook erg hoog inquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Robby87 het volgende:
SoK, een beetje meer vertrouwen in de deelnemers kan geen kwaad
Werd Gorro het beu om steeds het nieuwe topic te moeten openen? Hij had wel vaak goeie timing nl.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik schat mezelf dan ook erg hoog in. Alleen mijn co-mods zijn mijn gelijken, maar die doen zelden tot nooit meer mee.
Verbazingwekkend genoeg heb ik er erg van genoten. Veel plotholes, eigenlijk een slap verhaal, maar zo'n interessant concept en tof gefilmd dat ik toch echt heb genoten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Baszh het volgende:
Limitless is het de 1e keer al niet echt waard
Een medestander !!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg heb ik er erg van genoten. Veel plotholes, eigenlijk een slap verhaal, maar zo'n interessant concept en tof gefilmd dat ik toch echt heb genoten.
Ik ga van je houden picoquote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef picodealion het volgende:
En dat terwijl ik verwachtte 'm enorm kut te vinden.
Zat meer potentie in het verhaal dan de uiteindelijke uitvoering. Daar ben ik het met je eens.quote:Op zondag 27 november 2011 00:02 schreef Robby87 het volgende:
Ik vond het idee wel geinig, maar niet zo sterk uitgevoerd.
Maar wordt ie beter, elke keer dat je 'm kijkt dan?quote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zat meer potentie in het verhaal dan de uiteindelijke uitvoering. Daar ben ik het met je eens.
Welke scene heb jij het over?quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef picodealion het volgende:
Bij sommige films heb ik dat wel, maar andere wil ik juist nog een keer kijken om alles beter in me op te kunnen nemen. Zoals bij Black Swan.
Als ze zichzelf ligt te vingeren is inderdaad een scène waarin ik ook alles goed in me wil opnemen. Die kun je niet vaak genoeg zien.quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef picodealion het volgende:
Bij sommige films heb ik dat wel, maar andere wil ik juist nog een keer kijken om alles beter in me op te kunnen nemen. Zoals bij Black Swan.
Oscar waardig momentquote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als ze zichzelf ligt te vingeren is inderdaad een scène waarin ik ook alles goed in me wil opnemen. Die kun je niet vaak genoeg zien.
Ik heb niet zo op het spel gelet, vond het er wel geil uitzien in tegenstelling tot de rest van de film en haar andere rollen.quote:
Ah, pas nog gezien....quote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef picodealion het volgende:
Ja, ik ga Garden State maar weer eens kijken. En wel nu.
Erg grof en redelijk humorvol. Beetje melodramatisch einde. Dwight Schrute speelt erg goed, rest ook wel.quote:Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef The_Substitute het volgende:
Hoe was Hesher trouwens? Geloof dat een aantal van jullie 'm al gezien had.
Al opgegevenquote:Op zondag 27 november 2011 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn jullie nog hard aan het nadenken over de huidige vraag of is er gewoon niemand?
Ik moet toegeven dat ik dat laatste deel ook moeilijk vond toen ik het zonder imdb probeerdequote:Op zondag 27 november 2011 14:48 schreef picodealion het volgende:
Ik kwam niet verder met Rodriguez en Jovovich. Ik ben altijd heel slecht in de actrices..
Was mijn eerste en had 'm nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe vaak gaan we nog Drive vragen krijgen dit jaar?
Als ik dat had geweten...quote:Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef picodealion het volgende:
Exact dat plaatje van Drive werd in het vorige topic nog gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |