Wil je me soms boos krijgen Sands?quote:Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Sands het volgende:
Ontkennen zal niet meer lukken
Twilightfan Fox +1
Altijdquote:Op maandag 21 november 2011 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je me soms boos krijgen Sands?
Ik dacht het te herkennen, maar ik heb de films écht nooit gezien. Al die kut-films zijn zo vaak in het nieuws geweest, dat je er niet onderuit kanquote:
Ik heb het wel gezien maar dat was meer omdat het al op mijn HDD stond, net zoals nu trouwensquote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht het te herkennen, maar ik heb de films écht nooit gezien. Al die kut-films zijn zo vaak in het nieuws geweest, dat je er niet onderuit kan
Het kwam zomaar vanzelf op je hdd?quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien maar dat was meer omdat het al op mijn HDD stond, net zoals nu trouwens
Wel als een meisje/vrouw erom vraagtquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het kwam zomaar vanzelf op je hdd?
Pics van je zusjequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel als een meisje/vrouw erom vraagt
Wees blijquote:
Ik zou die van mij niet weg doen heurquote:
21 jaar en bezig aan haar 2e pubertijdquote:
Pics van jouw zusje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik zou die van mij niet weg doen heur
Misschien als jij het eerst doet dat Baszh over de streep word getrokkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
21 jaar en bezig aan haar 2e pubertijd
[..]
Pics van jouw zusje?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien als jij het eerst doet dat Baszh over de streep word getrokken
Wil je naakt- of gewone foto's?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien als jij het eerst doet dat Baszh over de streep word getrokken
Ik heb geen foto's van mijn zusje op mijn HDD, en ik ben haar facebook adres vergetenquote:
Wat toevalligquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mijn zusje op mijn HDD, en ik ben haar facebook adres vergeten
En ze is (helaas voor jullie) al bezet. Met een ongelooflijk tyfesmongoolquote:
Ze komen alle 2 niet op fok? Of weten ze al hoe je erover denkt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ze is (helaas voor jullie) al bezet. Met een ongelooflijk tyfesmongool
Dan heb ik zelfs liever Robby of Sands als zwager
Heuyquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En ze is (helaas voor jullie) al bezet. Met een ongelooflijk tyfesmongool
Dan heb ik zelfs liever Robby of Sands als zwager
Jupquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze komen alle 2 niet op fok? Of weten ze al hoe je erover denkt?
met de rest van het gezin gaat wel alles goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup
Toen is hij vorige week aan me deur gekomen om me waar te schuwen![]()
Heb hem recht in z'n gezicht uitgelachen en gaf hem heel lief aan dat hij de eerste tik mag uitdelen![]()
Overmoedige 18 jarige boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |