abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104655387
Morgen een ritje Rotterdam - Breda, vroeg klaar dus.
  maandag 21 november 2011 @ 22:37:18 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104656347
Ik moet morgen weer naar hetzelfde bedrijf als waar het een tijdje terug ook mis ging. Is een autodealer die ook de auto's voor FP in zijn beheer heeft. Toen moest ik daar om 8u ophalen volgens de ritinfo, maar kwam de man met de kluissleutels pas om 9u aanzetten. Morgen precies hetzelfde recept, wederom om 8u ophalen. Hopelijk is die man er nu eerder anders ga ik maar eens EW bellen dat ze met dat bedrijf betere afspraken maken. Ik vind een uur wachten niet erg, maar als ik er ook een uur eerder mijn bed voor uit moet vind ik het zonde.
#26 || Luciano da Silva
pi_104657192
Was trouwens voor het eerst sinds heel lang weer in Houten, station is wel prima geworden :Y (laatste keer dat ik er was, was het station nog volop in verbouwing). Je hoeft in ieder geval niet meer dat hele eind door dat winkelcentrum te lopen om bij de bussen te komen
pi_104657829
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
pi_104658115
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Maar Irritatie moest jij nu bij het hoofdkantoor zijn in Houten of bij de parkeergarage vestiging? Want ik moet altijd naar de laatste en nog nooit wat over mijn kleding gehoord.
Hoofdkantoor. Ik ook niet hoor, sprak alleen een hiker die dat wel heeft gehad, dus nam maar het zekere voor het onzekere..
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:49:05 #106
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_104664203
Toen ik in Houten was, tekende die jongen mijn formulieren. Ik zeg: ik ga nog even naar het toilet hoor. Zegt die: ja, van hetzelfde, en hij kroop weer achter zijn computer. Duurde heel even; toen ging het: sorry, ik dacht dat je fijne dag zei. 8)7
#26 || Luciano da Silva
pi_104666223
Ben net aangekomen bij m'n afhaaladres, vestiging van de oranje in Rotterdam, alleen de auto is kwijt. Hoop dat ik zo wat anders krijg anders ben ik voor niks vroeg opgestaan...
pi_104666398
Die in R'dam NW?
pi_104666439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Die in R'dam NW?
Jups
pi_104666894
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten :')
pi_104667824
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:58 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Jups
Daar werk ik vaak op locatie. Als ik dan kom om 'los' een auto op te halen, gaat het altijd van: ok, je weet de sleutels zelf wel te vinden, hier zijn de papieren, ik teken gelijk het formulier wel, ik vertrouw je wel met de schadenotatie _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn auto is ook kwijt. Staat niet in Utrecht, maar bij een garage in Loosdrecht. Bovendien blijkt het een auto van een gehandicapte man te zijn met handmatige bediening ipv met je voeten :')
Handig :') Wat nu? Een gehandicapte hiker sturen? :P
pi_104669233
Nog een derde ritje gekregen. Leeuwarden - Groningen met een 3008.
pi_104669771
Kreeg een algemeen hikermailtje van EW.

Eerste regel:

quote:
Beste collega,

Je hebt nog niet gewerkt voor ons, maar we willen je toch alvast informeren over bepaalde zaken die spelen onder de huidige chauffeurs.

Hoezo, nog niet voor hen gewerkt? Inmiddels al bijna een jaar in dienst. :')
Hebben jullie die ook gehad?
pi_104669883
Ja :D
pi_104669920
...dan heb je waarschijnlijk nu weer een mailtje met rectificatie :D
pi_104670018
Ook ja :P
pi_104670464
Heb uiteindelijk een andere auto meegekregen, een fiesta ook naar Breda, gelukkig niet voor niets opgestaan.
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:20:18 #118
182073 invine
blablabla etc.
pi_104672428
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad :{

[..]

Bij mij valt het meestal mee. Die anderhalf uur wachten vandaag is in ieder geval m'n record :P

[..]

Nee, je kan wel even bellen. Doe ik ook als ik vroeg klaar ben. Heb het idee dat ze anders denken dat je nog bezig bent en ze je niet zullen bellen voor spoedjes.
Ik weet niet of je interesse hebt om door te gaan als privé chauffeur? Dan is ander half uur wachten niks ;) natuurlijk hou je er wel rekening mee dat je moet wachten.

Mijn record met hiken is 2 uur, ze hadden het verkeerde adres bij de verkeerde auto.. op locatie bestond het bedrijf niet en de auto was ook niet bij de vestiging in dezelfde stad..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104673258
Niks van dat bij mij. 2 ritten, 4 uur. Daar worden we niet rijk van.
pi_104673376
Nou, hopen dat ze voor morgen bellen! Had gister nog gebeld voor vandaag maar ze hadden niks voor me.
pi_104676660
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn :(
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel :D
pi_104677161
Jezus, dat dat ook niet even doorgegeven wordt van die pedalen :') Nouja, goed voor de uren!
pi_104677477
Of ik van half 8 tot 6 wil werken in Almere. Dan moet ik om half zeven de trein pakken en dan nog is het krap :') Allejezus wat een tijden, mooi niet dus.
pi_104678366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Pff, wat een dag weer. Moest een Mercedes CLK350 in Utrecht ophalen. Bij aankomst wist de receptioniste na overleg met de berijder mij te vertellen dat de auto niet in Utrecht stond, maar in Hilversum. Ik AR bellen, maar zij zeiden dat ik moest blijven wachten tot zij met de opdrachtgever contact hadden gehad.
Ondertussen kwam de berijder eens kijken in de kantine en vroeg of ik de chauffeur was. Hij vond het allemaal maar een beetje vreemd, want het was een auto zonder pedalen aangezien de beste man 2 houten poten had. Hij had dus gewoon een trailer verwacht. Inmiddels waren we al een half uur verder en had nog steeds geen aanwijzingen van AR gehad. Ik dus maar zelf bellen, bleken ze me vergeten te zijn :(
Auto bleek ook niet in Hilversum te staan, maar stond voor onderhoud bij een garage in Loosdrecht. Ik dus daar naartoe, maar Loosdrecht is vanuit Utrecht alleen bereikbaar met een taxibusje vanaf station Overvecht die ik dus net gemist had. Uur wachten dus weer.
De monteur vertelde me dat het niet zo moeilijk rijden was en na 5 minuten geoefend te hebben op het terrein ben ik op pad gegaan. Uiteindelijk zonder problemen in Meerkerk aangekomen. Vijf uur gemaakt ipv de verwachte 2 uur, dat dan weer wel :D
Denk je ook eens een keertje lekker te stampen met een lekkere mercedes :P
pi_104679352
zo. ik heb mn dagje ook weer gehad. Voor morgen ook beschikbaar, vooralsnog niet gebeld.

Zo'n Suzuki Swift is niet vooruit te branden, ik was bijna blij dat ik in de file stond :')... (grapje :P)
gewillig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')