SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
aah bedankt voor deze duidelijke uitlegquote:
wat wou jij doen dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Kut TT is kut. Topic report gemacht
Wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
Kut TT is kut. Topic report gemacht
Niks versieren. RELLEN!quote:
Ik met pepernoten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is het meteen basisschool?
ja ik vind het te ver gaan wat supersoep heeft gedaan
net zoals ik het te ver vind gaan hoe mrk zijn vriendin behandeld
maar het is nou eenmaal gebeurd en dan ga ik er lekker van genieten hoor
met taaitaai want ik heb geen popcorn helaas
dat je een amateur qua TTs bentquote:
maar je mist de essentie van het topic met je TT ergo amateurquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had de lapo, jammer voor jou dus. En ik was niet eens aan het lapo hunten
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat je een amateur qua TTs bent
Ja, hier wel mee eens. Buiten de sinterklaasmeuk, daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is het meteen basisschool?
ja ik vind het te ver gaan wat supersoep heeft gedaan
net zoals ik het te ver vind gaan hoe mrk zijn vriendin behandeld
maar het is nou eenmaal gebeurd en dan ga ik er lekker van genieten hoor
met taaitaai want ik heb geen popcorn helaas
je hebt nog veel te leren.quote:
Dat doe je wel graag volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee dat is verspilde moeite. Dan stuur ik liever Mrk.n's vriendin weer een berichtje.
Dan ga beter lapo hunten. Ik vind het een goeie TT en toepasselijk op de stof die er op het moment is. Dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar je mist de essentie van het topic met je TT ergo amateur
niggah please.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ga beter lapo hunten. Ik vind het een goeie TT en toepasselijk op de stof die er op het moment is. Dus.
Nee, ik zie nu in, met het aanvangen van een nieuw topic, dat m'n gedrag erg sneu is geweest. Ik zal er nu dus ook mee stoppen en ik hoop dat hiermee de kous af is en we met een schone lei kunnen beginnen.quote:
Daar gaat het al zo'n 200 topics niet over (als het niet meer is), dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat ik moeite heb met versieren...kijk een naar de TT
Naar mijn mening is dit de essentie van de vorige topic. Snap dat nou eensquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niggah please.je mist de essentie van het vorige topic.
Jij zult nooit stoppen, totdat het uit is. Net een slechte film, dit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik zie nu in, met het aanvangen van een nieuw topic, dat m'n gedrag erg sneu is geweest. Ik zal er nu dus ook mee stoppen en ik hoop dat hiermee de kous af is en we met een schone lei kunnen beginnen.
Ik hou van je.
Ik gaf aan waarom ik hier niet wegga, en het gaat geregeld wel nog over versieren. Je overdrijftquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het al zo'n 200 topics niet over (als het niet meer is), dat weet jij ook wel.
Ja, als bijzaak misschien.
TR gemachtquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit de essentie van de vorige topic. Snap dat nou eens
Welnee, films waarbij twee aartsvijanden op het einde het uitvechten zijn de beste.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij zult nooit stoppen, totdat het uit is. Net een slechte film, dit.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij zult nooit stoppen, totdat het uit is. Net een slechte film, dit.
+1, aardbei is goed bezig vandaagquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, films waarbij twee aartsvijanden op het einde het uitvechten zijn de beste.
oeh ik heb ook wel zin in een goede vrijdagmiddagborrel!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nou gaat dat grafOV ook nog eens nóg minder doen, waarom staken die laffe borrelaats alleen maardie lui kunnen echt he-le-maal niks
baas, gewoonweg baasquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent de man, ik ben de achtervolger. De lepel is mijn drang.
wil je wat hogerop dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh ik heb ook wel zin in een goede vrijdagmiddagborrel!
ik heb alleen mijn werk nog niet af
Jullie leiden me af!![]()
met jullie basisschoolgedrag!
Harry Potter!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, films waarbij twee aartsvijanden op het einde het uitvechten zijn de beste.
Jij houdt zeker ook van e-drama...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1, aardbei is goed bezig vandaag
ff wachten nog en dan kun je gewoon de conducteurs bekogelen met plaszakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nou gaat dat grafOV ook nog eens nóg minder doen, waarom staken die laffe borrelaats alleen maardie lui kunnen echt he-le-maal niks
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
hoger op wat?quote:
wie houd er nou niet van wat e-drama het is kostelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij houdt zeker ook van e-drama...
Wie niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij houdt zeker ook van e-drama...
Ze zijn beide niet smetteloos goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Harry Potter!
Ik mis hier alleen de overduidelijke goede aan wiens kant ik wil staan
Het is grappig tot op zekere hoogte. Maar op een gegeven moment vloeit de ene rel over in de andere en is het meer van hetzelfde. Ik vind er niet veel meer aan en dat is de mening die ik wou uitdragen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie houd er nou niet van wat e-drama het is kostelijk.
ergo Jij bent onterechtquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is grappig tot op zekere hoogte. Maar op een gegeven moment vloeit de ene rel over in de andere en is het meer van hetzelfde. Ik vind er niet veel meer aan en dat is de mening die ik wou uitdragen.
Jammer alleen dat vrijwel niemand die subtiele lading heeft kunnen oppikken
Ik blijf het leuk vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is grappig tot op zekere hoogte. Maar op een gegeven moment vloeit de ene rel over in de andere en is het meer van hetzelfde. Ik vind er niet veel meer aan en dat is de mening die ik wou uitdragen.
Jammer alleen dat vrijwel niemand die subtiele lading heeft kunnen oppikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |