Oh ja dat denk ik wel... Maar omdat het in je punten zit.. En je over het algemeen de punten er weer afkniptquote:[quote]Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geknipt? Kan niet terug geverfd worden?
Vind ik juist wel fijn. Als het nix is, knip je het er zo uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ergens wel zonde lijkt me, want dat wordt er dan weer als eerst uitgeknipt...
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind ik juist wel fijn. Als het nix is, knip je het er zo uit
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook naar de kapper, maar blut
Ah op die manier! Tja, da's inderdaad maar net hoevaak je het laat knippen. Maar volgens mij wordt zo'n kleur er na een paar keer wassen (en een bezoekje aan zwembad oid) niet echt veel beter op..quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik wel... Maar omdat het in je punten zit.. En je over het algemeen de punten er weer afkniptNu ligt het er natuurlijk ook wel aan hoe vaak je naar de kapper gaat.
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Sorry ..
* Jacqie1986 was Toos-inspiratieloos
Maar het was toch net zwart?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Joysa het volgende:
Nu wil ik ook dip-dye, ik was het al allemaal aan het negeren
Maar ik heb een schuine bob dus dat wordt kei lelijk
Ja.. maar dip dyequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het was toch net zwart?
Ik hou niet van dip-dyequote:
Ik vind het bij sommigen wel gaaf om te zien. Maar ik denk niet dat ik het zelf zou laten doen..quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan doe je een french op je nagels en doe je net of dat ook een dip dye is
Haha I knowquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat is zooo niet hetzelfde.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan doe je een french op je nagels en doe je net of dat ook een dip dye is
Zwart haar en dan paars/rozequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
enige soort dipdye die ik leuk vind is overigens een zwarte dipdye bij lichtblonde meiskes
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
volgens bleiblei was pakjesman niet geweest
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Fuuu. Issie niet gewoon kwijt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Truequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige mensen ook als je met allerlei kleuren en glitters op je nagels loopt
Ik zou braaf naar mn baas luisteren danquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.. dus.... Baas komt binnen: "Kom stoppen met werken en bier drinken. Het is goed geweest voor vandaag".
Ok
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.. dus.... Baas komt binnen: "Kom stoppen met werken en bier drinken. Het is goed geweest voor vandaag".
Ok
ik wil 'm!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ok
Ja, da's waar. Alleen als ik dus naar een congres moet of zo, doe ik toch uit voorzorg maar iets redelijk neutraals op m'n nagels. Of alleen een blanke lak als ik langer wegmoet dan 3 dagen, want half afgebladderd ziet er helemaal niet uit...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True
Naja, ik vind het bij nagellak nog wel kunnen, zolang het er netjes op zit.
Maar met halfroze haar naar kantoor gaan is echt te veel van het goede
Mijn man sms't net ook: 'Het is weer weekend!!!' en die gaat nu ook vrolijk borrelen.. Ik denk dak maar koffie ga zetten of zo om nog een beetje concentratie te krijgen haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoonFudge![]()
WEEKEND!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar naar huis, er is toch niemand meer
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
ff wat gejenk in een spoiler hoorKlote zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoonFudgeIk weet verder niet zo goed hoe ik erop moet reageren omdat ik niet weet wat er gaande is en wie je aan de lijn had enzo
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Goeden besluitquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar naar huis, er is toch niemand meer
Een dame van het UWV die het wel raar vond dat ik pas na 2 maanden m'n ziekmelding gestuurd had.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klote zeg..Ik weet verder niet zo goed hoe ik erop moet reageren omdat ik niet weet wat er gaande is en wie je aan de lijn had enzo
Oh je mag het ook gerust posten hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Een dame van het UWV die het wel raar vond dat ik pas na 2 maanden m'n ziekmelding gestuurd had.
En ik moest het gewoon ff kwijt. Geen zin om m'n vriend te bellen, want dan gaat ie zich weer zo vreselijk op zitten naaien en ongerust worden enzo.
Ben in december in een depressie geraakt (en volgens de psych met onderliggende burn-out klachten) en in september is m'n contract afgelopen. Dus nu ben ik ziek-bij-ontslag en doe ik m'n best om in de ziektewet te komen, maar ex-werkgever en post en UWV werken allemaal niet echt mee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh je mag het ook gerust posten hoorDaar niet van. Wat heb je?
Oh dat lijkt me indd heel frustrerend. Vooral omdat je al niet lekker in je vel zit en dan ook nog allerlei verantwoordingen afleggen aan instanties. Dat is natuurlijk het laatste waar je op zit te wachten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ben in december in een depressie geraakt (en volgens de psych met onderliggende burn-out klachten) en in september is m'n contract afgelopen. Dus nu ben ik ziek-bij-ontslag en doe ik m'n best om in de ziektewet te komen, maar ex-werkgever en post en UWV werken allemaal niet echt mee.
Juustem..quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me indd heel frustrerend. Vooral omdat je al niet lekker in je vel zit en dan ook nog allerlei verantwoordingen afleggen aan instanties. Dat is natuurlijk het laatste waar je op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Juustem..
Ik doe wel m'n best om zoveel mogelijk positief in het leven te staan, maar soms heb ik weer een dipje.
Dat ding is kut ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
HOERIGE SAMSUNG BANNER!!!![]()
![]()
en ja ik heb zelf een Samsung, maar dit is overdreven
Wheheheh heb 'm net pas voor het eerst gezien!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
HOERIGE SAMSUNG BANNER!!!![]()
![]()
en ja ik heb zelf een Samsung, maar dit is overdreven
Een luisterend oor is vaak al meer dan genoegquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Logisch en dat kan je hier ook kwijt als je daar behoefte aan heb. Verder kan ik je alleen een luisterend oor bieden.
Er zijn hier andere mensen die er veel meer vanaf weten en ervaring mee hebben als ik.
is dat óóit niet verstandig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
En nu was ik van plan om mezelf een wijntje in te schenken... Maar vraag me af of dat wel verstandig is
Als dat ontspant, why not?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
En nu was ik van plan om mezelf een wijntje in te schenken... Maar vraag me af of dat wel verstandig is
Kan op z'n tijd wonderen verrichten hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whahaha geen idee? Heb al een tijdje niet meer gedronken, dus zal wel meteen teut zijn...quote:
Mjah weet niet? De wijn moet ooit wel op natuurlijk !quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dat ontspant, why not?
De volgende ochtend, na een wijntje teveelquote:
Sexyyy! Waarom nou je gezicht deraf?quote:
Bwhehehe okee. Heb je nou je haar gestijld?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
Rosé in een colaglas![]()
Schrijft wijnglazen op kerstlijstje
't gaat om de inhoud toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Colaglas will do for now!
Yupquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe okee. Heb je nou je haar gestijld?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
*flauw* mooie blauwe gloed */flauw*
Mooi
Lekker donker! Maar hoe zit die schuine bob nou precies? Ik stel me daar altijd een kapsel bij voor wat op kaaklengte en uiterlijk op de schouders eindigt of zo..quote:
Bespaar jezelf de moeitequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe, ik ben vanavond in E'hoven tot een uurtje of 7 gok ik. Mochten de Moddols nog binnengekomen zijn, SMS je dan ff?
Ja nou ze zijn bietje lang en het is niet meer te zien, maar achterkant hoort bij onderste haargrens te zitten, en voorkant net iets onder kinquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker donker! Maar hoe zit die schuine bob nou precies? Ik stel me daar altijd een kapsel bij voor wat op kaaklengte en uiterlijk op de schouders eindigt of zo..
Katten zijn echt geweldig in dat opzicht he! Die van mij krijgen het ook altijd wel voor elkaar om een lach op mijn gezicht te toveren met een of andere actiequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
't gaat om de inhoud toch?
En de katten vrolijken me weer op.
Ga ik kaarsjes aansteken, dus ze horen me lopen, komen ze van boven gestormd omdat ze naar buiten denken te mogen.
Vervolgens gaan ze maar weer achter de pingpongbal aan!
Jah heerlijke beesten!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Katten zijn echt geweldig in dat opzicht he! Die van mij krijgen het ook altijd wel voor elkaar om een lach op mijn gezicht te toveren met een of andere actie
Oh hou opquote:
Hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh hou op
Die muur is fucking mooi, maar dan heeft ze er weer zoiets hangen
Zitten best uuuh... vreemde... dingen tussenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kijk dit nou, lekker vrouwonvriendelijk en duister.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kijk dit nou, lekker vrouwonvriendelijk en duister.
Geen problem, maar voor al met die oudbollige d8 ik bij sommige teksten wtfquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
En jammer dat er een paar overduidelijke soeps tussenzitten.
Mja, zo was de tijdgeest toen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen problem, maar voor al met die oudbollige d8 ik bij sommige teksten wtf
Dat maakt je blij dat het tegenwoordig wat anders gaat hiero...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen problem, maar voor al met die oudbollige d8 ik bij sommige teksten wtf
Nou zeg dat wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat maakt je blij dat het tegenwoordig wat anders gaat hiero...
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)e-verhalenbundel.eceDat is de school waar
werkt
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)e-verhalenbundel.eceDat is de school waar
werkt
Bwhehehe wat een ventje zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik weet niet of ze hem ook in de les heeft though....
Bio en wiskunde aan klas 1 t/m 6. (niet alle klassen, offcoursequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe wat een ventje zeg.
Wat geeft ze?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bio en wiskunde aan klas 1 t/m 6. (niet alle klassen, offcourse)
Heb inmiddels de 'verhalenbundel' ook bemachtigd
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat een slimmerd.
Heb je m? Is t wat?
Have fun Lin!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, bummer, moet zo weer weg... eten in breda..
Tot vanavond weer chics
Moet je even #larsboer zoeken op twitter, heb je zo een linkje waar je m kunt downloadenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat een slimmerd.
Heb je m? Is t wat?
Haha okee!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je even #larsboer zoeken op twitter, heb je zo een linkje waar je m kunt downloaden
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Huh, het weekendretourtje voor de trein bestaat niet meer.
Zaterdag inchecken, zondag ook inchecken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
En er is geen alternatief voor verzonnen?
Nee, ik bel net dat nr wat bij ns op de site staat, zegt dat mannetje: "Ja mevrouw, dat bestaat niet meer. Nu moet je gewoon 2 enkeltjes kopen."quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
En er is geen alternatief voor verzonnen?
Dat zuigt...quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja het is voor het broertje van mijn vriend (die is 14) en die gaat nooit zo vaak met de trein. Dus hij heeft geen chipkaart. Hij komt uit Roosendaal. Dus dat is ff 40 ekkies
Haj!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoi! Heel erg klaar met deze week, straks met een lekkere neut op de bank
Heerlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Debsterr het volgende:
Hiquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
Weekend!!![]()
![]()
We gaan niet naar E'hoven. We moetsen naar de Philipswinkel om mijn soundbar om te ruilen maar ik heb geen zin, het is druk op de weg en kei-mistig. Ik rij morgen zelf wel denk ik....als ik durf
Ja ik zag een stukje op beautylab. Zo kwam ik op deze.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
youtube maar eens op killing us softly, dan snap je waarom het wel disturbing is, die reclame
Het stond eerst op de ns site als een heul kado. "Om te zorgen dat de prijs van een treinkaartje hetzelfde is als in- en uitchecken met de ov-chipkaart, is het retourtje afgeschaft"quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, ik bel net dat nr wat bij ns op de site staat, zegt dat mannetje: "Ja mevrouw, dat bestaat niet meer. Nu moet je gewoon 2 enkeltjes kopen."
Geniet ervanquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef Debsterr het volgende:
Echt, heerlijk die logica van de nsquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het stond eerst op de ns site als een heul kado. "Om te zorgen dat de prijs van een treinkaartje hetzelfde is als in- en uitchecken met de ov-chipkaart, is het retourtje afgeschaft"Jeeeeeeejjj meer betalen
[..]
Geniet ervanEn goed idee
Dat is wel heel interessant zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
youtube maar eens op killing us softly, dan snap je waarom het wel disturbing is, die reclame
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jee! Voor mij ook, nu in de trein naar huis. En dan lekker een wijntje!
Omdat...Will Smith!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom ga ik altijd zo'n gek dansje doen als de begintune van The Fresh Prince of Bel-Air begint?
Ze hebben de prijzen van de enkeltjes iets verlaagd, zodat nu de prijs van 2 enkeltjes gelijk is aan die van een retour..quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt, heerlijk die logica van de ns
Maar weekendretour was nog goedkoperquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben de prijzen van de enkeltjes iets verlaagd, zodat nu de prijs van 2 enkeltjes gelijk is aan die van een retour..
Ja dit dus. Laaat die er gewoon lekker in, verdomde geldwolven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar weekendretour was nog goedkoper
Oh, dat weet ik dan weer niet..quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar weekendretour was nog goedkoper
Hij lijkt heel erg op mijn allereerste echte liefde (of andersom maar net hoe je het bekijkt) die ogen...echt sprekend!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op mijn allereerste echte liefde (of andersom maar net hoe je het bekijkt) die ogen...echt sprekend!
Dat hebben ze in die animatiefilm Shark Tale ook best nog goed gedaan, die vis waarvan hij de stem inspreekt op hem laten lijken. Vond die ook wel zijn ogen hebben haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij lijkt heel erg op mijn allereerste echte liefde (of andersom maar net hoe je het bekijkt) die ogen...echt sprekend!
Echtquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Echt?! Ik vind hem echt geweldig. Volgens mij is hij ook heel leuk irl.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
EchtAlleen is Will iets beter opgedroogd
Ik had zo'n twee jaar geleden ineens weer contact met die ex. Maar die wou alleen maar in mijn broekje komen ondanks vrouw en 5 (!!!
) kids....yeaRITEE
Haha ja idd! Maar dat vond ik bij veelquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat hebben ze in die animatiefilm Shark Tale ook best nog goed gedaan, die vis waarvan hij de stem inspreekt op hem laten lijken. Vond die ook wel zijn ogen hebben haha.
Whehehe ja nouja, hij had mij destijds gedumpt voor zijn huidige vrouw. Die nu dik en lelijk isquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Blij dat je daar vanaf bent.
Lief!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aahw, het broertje vankomt vanavond bij ons slapen. Maar hij doet altijd heul stoer enzo (hij is ondertussen al 1,85) en in de weer met meisjes. Maar hij wilt wel heel graag dat ik hem opwacht bij Schiphol en dat we samen naar Almere reizen, omdat ie anders alleen moet overstappen.
Want: hij kent Schiphol nog steeds niet
Stiekem is hij gewoon zenuwachtig
![]()
Liefquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aahw, het broertje vankomt vanavond bij ons slapen. Maar hij doet altijd heul stoer enzo (hij is ondertussen al 1,85) en in de weer met meisjes. Maar hij wilt wel heel graag dat ik hem opwacht bij Schiphol en dat we samen naar Almere reizen, omdat ie anders alleen moet overstappen.
Want: hij kent Schiphol nog steeds niet
Stiekem is hij gewoon zenuwachtig
![]()
Whahaha ja karma is a bitchquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe ja nouja, hij had mij destijds gedumpt voor zijn huidige vrouw. Die nu dik en lelijk isDus tsja...what goes around comes around zeg maar
![]()
Ik zit te denken of ik er uberhaupt nog ergens een foto van hem, ik had ooit een oud pasfotootje...
Hij woont in Roosendaal. Dus zijn overstap is daar. En ik heb toch een gratis OV door de week dus is geen probleem.quote:
Ja dat is Debbie van Beautyscene.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat er zo een reportage komt over dat de verkoop van nagellak sterk gestegen is, en er is een dame met meer dan 800 lakjes en ik wil weten wie dat is!@!!! EINZ!!!11!!!
Whahahaha okquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat er zo een reportage komt over dat de verkoop van nagellak sterk gestegen is, en er is een dame met meer dan 800 lakjes en ik wil weten wie dat is!@!!! EINZ!!!11!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
IS ZIJ LEUK OF HATEN WE HAAR?
whoops caps uit.....
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat het domme is..Toen je het zei zapte ik METEEN!
Méh.. beetje irritante filmpjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
IS ZIJ LEUK OF HATEN WE HAAR?
whoops caps uit.....
zohoooooooooooo!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
Puckzzzzzzz waar blijft dat item nouhou??
Spuit elfquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:22 schreef princess-a het volgende:
Nu op rtl4! een chica met 800 nagellakjes
http://www.rtl.nl/actueel/editienl/vandaag/quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Op dit soort momenten mis ik kabeltv.
Je kunt het item nakijken op editienl.nl ofzo...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Op dit soort momenten mis ik kabeltv.
Niks gemistquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ja en toen zapte ik net te laatzag nog net de cupcakes
Woopsquote:
DAVID!!!!quote:
Owwww das toch primaquote:
Hmm, dan moet ik dat straks ook maar eens doen. Ben nu wel nieuwsgierig haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt het item nakijken op editienl.nl ofzo...
Whahaha nee joh! Weet je hoe lang ik deze topics al volgquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Owwww das toch primaIk d8 dat je nog uuuuren met je handjes zat te wapperen na elke keer lakken.
Ja hierquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt het item nakijken op editienl.nl ofzo...
Bubs heeft 'm in haar shop geloof ik. En als we allemaal zenuwachtig worden omdat onze David bijna op is doen we een mega order uit Da Oe Es Of Aa!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is die nog ergens te krijgen? Want wil die nog eens proberen
Oooooh okquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bubs heeft 'm in haar shop geloof ik. En als we allemaal zenuwachtig worden omdat onze David bijna op is doen we een mega order uit Da Oe Es Of Aa!!!
Ze zijn een stuk duurder geworden trouwens, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bubs heeft 'm in haar shop geloof ik. En als we allemaal zenuwachtig worden omdat onze David bijna op is doen we een mega order uit Da Oe Es Of Aa!!!
Haj!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:32 schreef Incantrix het volgende:
Hoi![]()
Ik lig gewoon al lekker in mijn warme bedje met de ipadkind uit logeren, lief naar een concert, kan ik lekker doen wat ik wil..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Whaaa.... Ik wil dezen
http://www.topvintage.nl/(...)urk-beige-olijf.html
![]()
Stomme lege bankrekening
Chill!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:32 schreef Incantrix het volgende:
Hoi![]()
Ik lig gewoon al lekker in mijn warme bedje met de ipadkind uit logeren, lief naar een concert, kan ik lekker doen wat ik wil..
OMG die vind ik echt lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Whaaa.... Ik wil dezen
http://www.topvintage.nl/(...)urk-beige-olijf.html
![]()
Stomme lege bankrekening
nailpolishfashion.nlquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:34 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet binnenkort ook eens een nieuwe tc, nubar diamont is fijn, maar ben nu halverwege het flesje en hij is zo goopy geworden dat ik er draden mee trek![]()
Goed idee, Jacqie, ga het ook op mijn lijstje zetten.. Nu nog de vraag welke, die fast forward van CG klonk wel aardig, Seche heb ik nog nooit gehad, maar jullie zijn allemaal David-fan begrijp ik? En kan iemand me de url naar Bubsels shoppie pm'en?
12 nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Chill!!
Ik heb ff niet meegekregen hoeveel weken je eik bent?
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EMquote:
Ik heb 6 jaar geleden ook zoveel problemen gehad met ziek uit dienst gaan. Hopelijk komt het snel goedquote:
Toch wel? Ik dacht dat dat met tc juist niet handig was, maar weet niet meer waarom..quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
nailpolishfashion.nl
En topcoat is te verdunnen met verdunner
Dat hoop ik ook jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar geleden ook zoveel problemen gehad met ziek uit dienst gaan. Hopelijk komt het snel goed
Leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
12 nuaanstaande woensdag weer een echo, als het dan nog ok is dan denk ik dat we het maar gewoon geloven en het aan de wereld vertellen. Wel leuk, volgende week is Stef jarig, kunnen we het op zijn feestje vertellen..
Bwhehe volgens mij kan Bubs dat zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
ik wist m'n ww bij Bubs nog... Nu m'n mandje aan het vullen! Maar ik heb nog geen geld
Jaaahh, ik vind dat zo fijn he? Gebeurt niet zo vaak meer, dus is best wel een luxequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk!En heeerlijk een avondje alleen!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe volgens mij kan Bubs dat zien
Aaah neequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaahh, ik vind dat zo fijn he? Gebeurt niet zo vaak meer, dus is best wel een luxe![]()
Jacqie, balen dat het nog steeds niet lukt met het uwv, je schreef er al eerder over he? Bah meis, dikke
Ik had gewoon vlees uit de vriezer gehaald om te ontdooien maar vergeten weg te zettenhoor dus net zo'n zakje *ritsel ritsel*
En ja hoor.. Zaten er 3 katten de bevroren kippenpoten op te graven uit het zake en af te lebberen
We doen ons best! Binnenkort nog meer nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
Je hebt je shop flink uitgebreid Bubsel!
Yupzquote:
Wat kan ze zien?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe volgens mij kan Bubs dat zien
Katten... You've got to love themquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaahh, ik vind dat zo fijn he? Gebeurt niet zo vaak meer, dus is best wel een luxe![]()
Jacqie, balen dat het nog steeds niet lukt met het uwv, je schreef er al eerder over he? Bah meis, dikke
Ik had gewoon vlees uit de vriezer gehaald om te ontdooien maar vergeten weg te zettenhoor dus net zo'n zakje *ritsel ritsel*
En ja hoor.. Zaten er 3 katten de bevroren kippenpoten op te graven uit het zake en af te lebberen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
YupzNouja, het is beter dan die keer dat ik eendenborstfilet had laten staan om af te koelen
Dat werd echt een ouderwets potje touwtrekken.. Toen het stuk scheurde had ik wel het grootste stuk, dat dan weer wel
Wat je allemaal in je mandje stoptquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat kan ze zien?
[..]
Katten... You've got to love them
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
YupzNouja, het is beter dan die keer dat ik eendenborstfilet had laten staan om af te koelen
Dat werd echt een ouderwets potje touwtrekken.. Toen het stuk scheurde had ik wel het grootste stuk, dat dan weer wel
Ooooooohquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat je allemaal in je mandje stopt
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef Incantrix het volgende:
Nja, ik ben blij dat de mijnese in elk geval gezonde interesse hebben in vlees.. De kat van mijn ouders moet het niet, die bied je dan een stukje rosbief aan en dan moet ze het nietvis idem
alleen brokken en kaas
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.. wel waar je afhaakt! Dus dat je het in je mandje stopt en dat je dan op een bepaalde pagina het kruisje aanraakt ipv af gaat rekenenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat je allemaal in je mandje stopt
Was niks attents aan, geluk was more like itquote:
Wij hebben er 1 die haast alles eet...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:44 schreef Incantrix het volgende:
Nja, ik ben blij dat de mijnese in elk geval gezonde interesse hebben in vlees.. De kat van mijn ouders moet het niet, die bied je dan een stukje rosbief aan en dan moet ze het nietvis idem
alleen brokken en kaas
Whahahahaha zie het helemaal voor me ook!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was niks attents aan, geluk was more like itgeluk dat de eendenborst scheurde in mijn voordeel én geluk dat mijn klauw er niet afgeratst werd door katlief, hij was echt heel boos en aan het grommen (incl. Hanekam
)
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet heel erg wennen aan het 'alleen zijn'
Toen ik nog bij mijn ex was werd ik gek van het elke avond thuiskomen en elke avond diezelfde man, op diezelfde kruk hele verhalen tegen je te houden terwijl ik alleen maar ff met rust gelaten wou worden 'want lange werkdag'
En nu kan ik niet wennen aan de diensten van mijn nieuwe lief, het LAT-ten, etc.
Vrouwen
alhoewel het wel een beetje went want ik heb al een paar stellingen gemaakt...doordeweek als ik moet werken slaap ik thuis! Nu ben ik thuis en ff aan het freewheelen en ga zo naar Lief. I'm learning....maar ik mis hem nog steeds meer dan me lief is...ik ben GVD een sterke vrouw! Heb geen vent nodig enzo!!! maarja......verlief![]()
Oh echt?? sorry hoor maar GATVERDAMME!!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 die haast alles eet...
Pannen waar eieren in gebakken zijn worden door alle 3 uitgelikt... De dikke kat stopt z'n pootje in mokken waar (choco)melk ingezet heeft enzo... Kaas, boter, vlees... Stel vreetzakken zijn het!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was niks attents aan, geluk was more like itgeluk dat de eendenborst scheurde in mijn voordeel én geluk dat mijn klauw er niet afgeratst werd door katlief, hij was echt heel boos en aan het grommen (incl. Hanekam
)
Hiero ook hoor, en ze worden pas echt leip als ze biefstuk ruiken, goddamn, dan springen ze zo op je rug als je niet oppastquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 die haast alles eet...
Pannen waar eieren in gebakken zijn worden door alle 3 uitgelikt... De dikke kat stopt z'n pootje in mokken waar (choco)melk ingezet heeft enzo... Kaas, boter, vlees... Stel vreetzakken zijn het!
Yep... En probeer het wel te voorkomen hoor. Maar kan er ook niet boos om worden, want ik heb het niet opgeruimdquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh echt?? sorry hoor maar GATVERDAMME!!!
Alles als ik wil.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.. wel waar je afhaakt! Dus dat je het in je mandje stopt en dat je dan op een bepaalde pagina het kruisje aanraakt ipv af gaat rekenen
Dan zal ik maar niet vertellen wat die van mij etenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Alles wat in hun bekkie past?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat die van mij eten
Da's ook weer zo...die van mij kan niet springenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Yep... En probeer het wel te voorkomen hoor. Maar kan er ook niet boos om worden, want ik heb het niet opgeruimd
Als het niet past, trekken ze het wel uit elkaar lees ik netquote:
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's ook weer zo...die van mij kan niet springen![]()
Oh en trouwens...het helpt ook niet als je een half naakte foto van je lief als achtergrond op je foon hebt he?![]()
Nee, maar het is welquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's ook weer zo...die van mij kan niet springen![]()
Oh en trouwens...het helpt ook niet als je een half naakte foto van je lief als achtergrond op je foon hebt he?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]Ah jullie voeren ze echt vlees dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]Daar heb ik geen moeite mee, die geef jij ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar katten die uit je pannen vreten enzo? Nee dank u...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Mjah het vet weglikken... Schijnt lekker te zijn ofzo...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, die geef jij ze.
Maar katten die uit je pannen vreten enzo? Nee dank u...
Liever hij dan ik...quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
de hond van mijn ouders krijgt ook barf, zit ie vol smaak zo'n paardenstrot te verstouwen
Vegetarische kat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten worden wel heel aanhankelijk als ik ga koken. En eny is dol op erwten in alle soorten
Is het nou ook echt beter voor honden/katten??quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
paardenstrot, geitenkop, eendenrug, nom!
Ja dat snap ik...tuurlijk vinden de poezels dat lekker...maar ik zou het nooit toestaan. Ik moet ook nog eten uit die panquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mjah het vet weglikken... Schijnt lekker te zijn ofzo...
Whahaha grappige katquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, meer een omnivoor... Van natvoer gaat z'n staart ook trillen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, meer een omnivoor... Van natvoer gaat z'n staart ook trillen
Space had wat issues met d'r satéquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vergis ik me nou of was er gisteren iemand zwaar over de zeik? Ik weet alleen niet meer wie
Nee dan was het misschien de avond ervoor? Ik weet niet meer, maar iemand kwam ff snel langs. Maar wilde geen verhaal doen omdat het waarschijnlijk nergens op sloegquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Space had wat issues met d'r saté
meer energie, minder overgewicht, mooiere vacht, minder nierfalen, etc. Beesten eten in de natuur ook geen lam met rijstquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is het nou ook echt beter voor honden/katten??
Bdoel, wat zijn de voordelen er van?
Teruglezenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dan was het misschien de avond ervoor? Ik weet niet meer, maar iemand kwam ff snel langs. Maar wilde geen verhaal doen omdat het waarschijnlijk nergens op sloegMoest er ineens aan denken. Naja zal wel.
jup, onzen mooiboyquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha grappige kat
Dat is die grijze toch, waar je laatst foto van liet zien?
Ik hoopte eigenlijk op jullie fantastische geheugensquote:
Ah okiequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meer energie, minder overgewicht, mooiere vacht, minder nierfalen, etc. Beesten eten in de natuur ook geen lam met rijst
quote:
Ja dat was Mssquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op jullie fantastische geheugens
Dat was Mss!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op jullie fantastische geheugens
Yup, nu zo'n.. *telt* 3 jaar ofzo, bevalt prima. Voordeel is dat je geen (practisch) vegetarisch dieet opdwingt aan dieren die eigenlijk carnivoren zijn. Ze doen het er beter op, hun lijfjes zijn er beter op afgestemd. Zo stinkt bij ons de kattenbak niet meer sinds ze dit krijgen, hun vaxhtjes zijn voller, glanzender en gezonder, ze hebben nooit meer blaasgruis gehad, etc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah jullie voeren ze echt vlees dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |