Oh ja dat denk ik wel... Maar omdat het in je punten zit.. En je over het algemeen de punten er weer afkniptquote:[quote]Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geknipt? Kan niet terug geverfd worden?
Vind ik juist wel fijn. Als het nix is, knip je het er zo uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ergens wel zonde lijkt me, want dat wordt er dan weer als eerst uitgeknipt...
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind ik juist wel fijn. Als het nix is, knip je het er zo uit
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook naar de kapper, maar blut
Ah op die manier! Tja, da's inderdaad maar net hoevaak je het laat knippen. Maar volgens mij wordt zo'n kleur er na een paar keer wassen (en een bezoekje aan zwembad oid) niet echt veel beter op..quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik wel... Maar omdat het in je punten zit.. En je over het algemeen de punten er weer afkniptNu ligt het er natuurlijk ook wel aan hoe vaak je naar de kapper gaat.
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Sorry ..
* Jacqie1986 was Toos-inspiratieloos
Maar het was toch net zwart?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Joysa het volgende:
Nu wil ik ook dip-dye, ik was het al allemaal aan het negeren
Maar ik heb een schuine bob dus dat wordt kei lelijk
Ja.. maar dip dyequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het was toch net zwart?
Ik hou niet van dip-dyequote:
Ik vind het bij sommigen wel gaaf om te zien. Maar ik denk niet dat ik het zelf zou laten doen..quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan doe je een french op je nagels en doe je net of dat ook een dip dye is
Haha I knowquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat is zooo niet hetzelfde.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan doe je een french op je nagels en doe je net of dat ook een dip dye is
Zwart haar en dan paars/rozequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
enige soort dipdye die ik leuk vind is overigens een zwarte dipdye bij lichtblonde meiskes
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
volgens bleiblei was pakjesman niet geweest
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Fuuu. Issie niet gewoon kwijt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Truequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige mensen ook als je met allerlei kleuren en glitters op je nagels loopt
Ik zou braaf naar mn baas luisteren danquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.. dus.... Baas komt binnen: "Kom stoppen met werken en bier drinken. Het is goed geweest voor vandaag".
Ok
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Lol.. dus.... Baas komt binnen: "Kom stoppen met werken en bier drinken. Het is goed geweest voor vandaag".
Ok
ik wil 'm!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ok
Ja, da's waar. Alleen als ik dus naar een congres moet of zo, doe ik toch uit voorzorg maar iets redelijk neutraals op m'n nagels. Of alleen een blanke lak als ik langer wegmoet dan 3 dagen, want half afgebladderd ziet er helemaal niet uit...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True
Naja, ik vind het bij nagellak nog wel kunnen, zolang het er netjes op zit.
Maar met halfroze haar naar kantoor gaan is echt te veel van het goede
Mijn man sms't net ook: 'Het is weer weekend!!!' en die gaat nu ook vrolijk borrelen.. Ik denk dak maar koffie ga zetten of zo om nog een beetje concentratie te krijgen haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoonFudge![]()
WEEKEND!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar naar huis, er is toch niemand meer
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
ff wat gejenk in een spoiler hoorKlote zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoonFudgeIk weet verder niet zo goed hoe ik erop moet reageren omdat ik niet weet wat er gaande is en wie je aan de lijn had enzo
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Goeden besluitquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar naar huis, er is toch niemand meer
Een dame van het UWV die het wel raar vond dat ik pas na 2 maanden m'n ziekmelding gestuurd had.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klote zeg..Ik weet verder niet zo goed hoe ik erop moet reageren omdat ik niet weet wat er gaande is en wie je aan de lijn had enzo
Oh je mag het ook gerust posten hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Een dame van het UWV die het wel raar vond dat ik pas na 2 maanden m'n ziekmelding gestuurd had.
En ik moest het gewoon ff kwijt. Geen zin om m'n vriend te bellen, want dan gaat ie zich weer zo vreselijk op zitten naaien en ongerust worden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |