Oh ja dat denk ik wel... Maar omdat het in je punten zit.. En je over het algemeen de punten er weer afkniptquote:[quote]Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geknipt? Kan niet terug geverfd worden?
Vind ik juist wel fijn. Als het nix is, knip je het er zo uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ergens wel zonde lijkt me, want dat wordt er dan weer als eerst uitgeknipt...
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind ik juist wel fijn. Als het nix is, knip je het er zo uit
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook naar de kapper, maar blut
Ah op die manier! Tja, da's inderdaad maar net hoevaak je het laat knippen. Maar volgens mij wordt zo'n kleur er na een paar keer wassen (en een bezoekje aan zwembad oid) niet echt veel beter op..quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh ja dat denk ik wel... Maar omdat het in je punten zit.. En je over het algemeen de punten er weer afkniptNu ligt het er natuurlijk ook wel aan hoe vaak je naar de kapper gaat.
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Sorry ..
* Jacqie1986 was Toos-inspiratieloos
Maar het was toch net zwart?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Joysa het volgende:
Nu wil ik ook dip-dye, ik was het al allemaal aan het negeren
Maar ik heb een schuine bob dus dat wordt kei lelijk
Ja.. maar dip dyequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het was toch net zwart?
Ik hou niet van dip-dyequote:
Ik vind het bij sommigen wel gaaf om te zien. Maar ik denk niet dat ik het zelf zou laten doen..quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan doe je een french op je nagels en doe je net of dat ook een dip dye is
Haha I knowquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat is zooo niet hetzelfde.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan doe je een french op je nagels en doe je net of dat ook een dip dye is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |