Foto's?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Wooooooooooooooooooooow DML, ik ben sprakeloos![]()
( en ik moest echt keihard lachen, ik weet dat je niet altijd mee leest, maar warme chocomel, you want to kill me?![]()
![]()
)
En dan krijgt DML straks de schuld als je weer half dood bentquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik was laatst bijna dood van warme chocomel, maar heb je deze mix ook zelf gemaakt?
Zitten er geen gekke smaakstoffen of zoetstoffen in?
Dan probeer ik m gewoon hoor, echt, nog nooit gezien zoiets leuks![]()
En wat zit er in die lollies, zijn die hard of zacht van binnen?
Echt, zoooooo tof
Oeh, wat een leuke spulletjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs gaaf blik trouwens ook nog, en geloof het of niet, ik ben al tijden op zoek naar een leuke koektrommel![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
M&M cookiemix, ik krijg het niet goed op de foto, het ziet er zooooo tof uit![]()
[ afbeelding ]
Hypoallergene chocomelmix![]()
[ afbeelding ]
![]()
Thnx voor al die moeite en het vreselijk lieve gebaar DML
Hyrule redden en met de prinses de koffer induikenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Nog leuke plannen voor het weekend
?
Beetje jammer dat de nunchuck niet ook in het goud is geleverd, het ziet er nu een beetje jammer uitquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Onwijs gaaf blik trouwens ook nog, en geloof het of niet, ik ben al tijden op zoek naar een leuke koektrommel![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
M&M cookiemix, ik krijg het niet goed op de foto, het ziet er zooooo tof uit![]()
[ afbeelding ]
Hypoallergene chocomelmix![]()
[ afbeelding ]
![]()
Thnx voor al die moeite en het vreselijk lieve gebaar DML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |