De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dommertjequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef Zweetteef het volgende:
IK MOET WAT GAAN DOEN MAAR GEEN ZIN
als ik je pa was had ik je een schop onder je luie reet gegevenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef Zweetteef het volgende:
IK MOET WAT GAAN DOEN MAAR GEEN ZIN
ik ben niet allochtoon manquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mk en coban typen normaal nederlands. teefje typt nederlands alsof ze het sinds vorig jaar pas heeft geleerd.
teefje is dus gewoon een allochtoon en dient tengevolge extra punten te krijgen voor spelling totdat ze goed geintegreerd is.
met wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:18 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ben niet allochtoon manik heb gewoon op de middelbare school te veel plezier gehad
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:18 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ben niet allochtoon manik heb gewoon op de middelbare school te veel plezier gehad
papa doet zoiets niet papa vindt mij lievquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik je pa was had ik je een schop onder je luie reet gegeven
op een gezonde papa manier?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
papa doet zoiets niet papa vindt mij liev
over 10 minuten ja, niet zo ongeduldigquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die zemmel moet gauw het ecopunt invoeren.
je kunt altijd nog pimp worden als je de auto van je vader jatquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
lol maken in de klas leraren leven zuur maken, achteraf spijt je weet toch
ik dacht dat jij altijd vooraan in de klas zat en goed je best deed en lievelingetje van de leraar op met je brilletje beugeltje en staartjes in je haarquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
lol maken in de klas leraren leven zuur maken, achteraf spijt je weet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |