Woah, dat is wel heul verlegenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, misschien schetst het je verbazing, maar ik ben verlegen.. Ik kan me herinneren dat we uit eten waren en zijn voet mijn voet aanraakte... er echt een GIGANTISCHE vonk door me heen schoot.. en ik zo in de stress schoot dat ik naar beneden vluchtte naar mijn vriendin: "heeeelp! Ik kreeg net echt zo'n electrische ontlading, ik vind hem ZO leuk, wat moet ik nou-hou?" (ik had gedronken).
Dus ja, ik ben gewoon verlegenNeed a slow approach.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Woah, dat is wel heul verlegenAlhoewel ik verlegen meisjes best leuk vind
![]()
Ja ik ookquote:
Verlegen zijn kan, maar in dit geval was het toch wel heel duidelijk dat hij jou ook leuk vond he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, misschien schetst het je verbazing, maar ik ben verlegen.. Ik kan me herinneren dat we uit eten waren en zijn voet mijn voet aanraakte... er echt een GIGANTISCHE vonk door me heen schoot.. en ik zo in de stress schoot dat ik naar beneden vluchtte naar mijn vriendin: "heeeelp! Ik kreeg net echt zo'n electrische ontlading, ik vind hem ZO leuk, wat moet ik nou-hou?" (ik had gedronken).
Dus ja, ik ben gewoon verlegenNeed a slow approach.
Jeu!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is een ode aan MNR
Ja, dat zei iedereen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlegen zijn kan, maar in dit geval was het toch wel heel duidelijk dat hij jou ook leuk vond he.
Naamtopic voor verlegen MNRquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is een ode aan MNR
Sacre bleu, als dat geen batsen wordtquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen!
Maar goed, hij komt deze kant op dus..
Nou, het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sacre bleu, als dat geen batsen wordt
Als ik er weer een moet openen, zal ik hem aan jou wijden.quote:
Nou, de volgende keer dat ik een topic open, is ie voor jou!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef ArTiC het volgende:
Nu heb ik Kriss Kross - Jump in mijn hoofd
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen!
Maar goed, hij komt deze kant op dus..
Verlegen MNR gaat ons natuurlijk wel updaten he? Dat is verplicht na een naamtopic.quote:
Dank je, ik nu ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef ArTiC het volgende:
Nu heb ik Kriss Kross - Jump in mijn hoofd
ik heb geen controle over die jukebox in mijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zien
Ohnoesquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen controle over die jukebox in mijn hoofd
Mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik er weer een moet openen, zal ik hem aan jou wijden.
Plastic Fantasic Loverquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al de hele ochtend Jefferson Airplane in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen controle over die jukebox in mijn hoofd
White Rabbitquote:
Eeeeeeeeeeehm...... nee!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zien
wat? je doet hem meteen bij de voordeur?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al de hele ochtend Jefferson Airplane in mijn hoofd
In de voortuin, tussen de rodondenderonsquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat? je doet hem meteen bij de voordeur?
vuige slet!
degene die die naam verzonnen heeft voor die plant was ook stronkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de voortuin, tussen de rodondenderons
dat bepalen we zelf welquote:
Nou okay, okay... ik gun jullie ook je pleziertje danquote:
Ja meid, hier ben je voorlopig nog niet van af..quote:
Op zn minst jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
degene die die naam verzonnen heeft voor die plant was ook stronken
Je gaat ons ook bespringen tussen de rodonderons?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, okay... ik gun jullie ook je pleziertje dan
eerst pics van het subject wat me gaat bespringenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat ons ook bespringen tussen de rodonderons?
Gnarls?quote:
quote:
Zoals het Singles betaamt, gaan we je net zo lang doorvragen over die dude totdat we roepen dat je veel te veel over die knakker praat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, okay... ik gun jullie ook je pleziertje dan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals het Singles betaamt, gaan we je net zo lang doorvragen over die dude totdat we roepen dat je veel te veel over die knakker praat.
Dat ze hem toch los moet laten, ze is geobsedeerd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals het Singles betaamt, gaan we je net zo lang doorvragen over die dude totdat we roepen dat je veel te veel over die knakker praat.
Whaha. Komt wel goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zolang ze hem maar niet gitaarmeneer gaat noemenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scherp. Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerst pics van het subject wat me gaat bespringen
Ik totaal niet, is vandaag een stuk minder koud dan gisteren. En goed, de sauna helpt denk ik ook wel. Waar ik gisterochtend zat te zeuren op de kou ondanks t-shirt, trui en winterjas, liep ik gisteravond in mijn blote kont buitenquote:
Hij heet bij deze Frans.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang ze hem maar niet gitaarmeneer gaat noemen
Putainquote:
Haha, gitaarmeneer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang ze hem maar niet gitaarmeneer gaat noemen
Hahahaha!quote:
Dus hij is ook nog eens grof gebekt?quote:
is er wel al gezoend ja?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij is ook nog eens grof gebekt?
Fluisterde hij zwoel "Avale mes couilles grosse pute" in je oor?quote:
Komt van al dat coderenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Koude handen.. koude voeten heb ik alleen thuis.
Hahahaha!quote:
Het zijn vaak de vingertopjes die koud zijn hequote:Op vrijdag 18 november 2011 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Komt van al dat coderen
Hmmmm... je hebt van de leuke, warme, halve, gebreide handschoentjes
ik ben gewoon kei jaloersquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
Ik houd erover op, jullie zijn geobsedeerd
Ja weet ik, maar misschien helpt t een beetje. Dacht ik zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vingertopjes die koud zijn he
1 kootje minder koudquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar misschien helpt t een beetje. Dacht ik zo
Nu niet de salope uit gaan hangen he?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
Ik houd erover op, jullie zijn geobsedeerd
jawel...want ik moet zo naar Frankrijk bellen en mijn Frans is stoffigquote:
Que?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu niet de salope uit gaan hangen he?
Hoe meer je belt, hoe meer het stof van je Frans verdwijnt. Bovendien zijn Fransen zo arrogant dat ze het alleen maar helemaal fantastisch vinden als je het probeertquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel...want ik moet zo naar Frankrijk bellen en mijn Frans is stoffig
Gewoon "Va te faire foutre, trouduc!" roepen, dan heb je een lekker kort gesprek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel...want ik moet zo naar Frankrijk bellen en mijn Frans is stoffig
Ik zou het niet tegen Frans Putain zeggenquote:
Hahaha. Volgens mij doet de jonge generatie dat al. Tenminste, ik heb bijna geen woord Frans gesproken tijdens mijn vakantie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Parlez vous Anglais?
Non?
*tuut* *tuut* *tuut*
Ze passen zich gvd maar eens aan aan de moderne wereld. Zelfs de Duitsers leren Engels!
Whehe!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet tegen Frans Putain zeggen
Vind je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Plus, Engels met een Frans accent is ontzettend schattig
Ja.. viel me ook al op. Gister was ie er ook al niet zo veel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Over god gesproken.. waar is Godt eigenlijk?
Uhuhquote:
Misschien is ie neukenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Over god gesproken.. waar is Godt eigenlijk?
good mourning!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het bij vrouwen dead sexy, bij mannen een beetje gayquote:
Tssssquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Alles mbt fransen / franse taal etc vind ik bagger
And go make me a sandwich.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Collega van mij is Francaise. Ik kan dit bevestigen, haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb broodjes besteld voor de hele afdelingquote:
Klopt, eerder haalde ik dagelijks voor 2,50 wat in de kantine.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:
Broodjes bestellen tijdens de lunch is ook wel een prijzige aangelegenheid. Ik ben altijd te lui om brood te smeren, maar bij ons op werk kan je gewoon pakken wat je wil en wordt dat bedrag ( 1.50 ofzo) met je loon verrekend.
Ik heb ook wel bij bedrijven gewerkt die dan vlakbij de stad zaten, zodat je in de lunchpauze ff de stad in kon. Niet goed voor je bankrekening.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, eerder haalde ik dagelijks voor 2,50 wat in de kantine.
Nu bij nieuwe baan is er geen kantine, dus moet zelf al gaan smeren. Maar vrijdags word er altijd wat besteld. Maar patat/chinees vind ik te veel gedoe (en geen zin in vaak) en broodje tja kan, maar heb nu m'n eigen brood
Haha ja idd, dat helpt vaak ook niet meequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel bij bedrijven gewerkt die dan vlakbij de stad zaten, zodat je in de lunchpauze ff de stad in kon. Niet goed voor je bankrekening.
Dat vind ik dus echt niet te vreten. Amerikaanse meuk.quote:
Wat ga je voor spannends doen, je tat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik krijg vandaag met moeite een boterham weg
Uhuh. En ik ben verdorie gewoon nerveus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ga je voor spannends doen, je tat?
Kan ik me voorstellen, sterkte!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En ik ben verdorie gewoon nerveus.
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet te vreten. Amerikaanse meuk.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En ik ben verdorie gewoon nerveus.
Omdat ik én niet kan wachten tot het zo ver is én het pijn gaat doen.quote:
En ik maar denken dat ik ongeduldig wasquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik én niet kan wachten tot het zo ver is én het pijn gaat doen.
Ja, wat anders?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
We hebben het over de tattoo.. even voor de duidelijkheid
Subway. Is op zich ook best een traumatische ervaring overigens.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Subway. Is op zich ook best een traumatische ervaring overigens.
Toen ik het las wist ik het niet.. moest nadenken.. dus dacht, laat ik t gewoon even vermelden voor mensen die niet precies weten wat je allemaal gaat doen.quote:
Cue_ , at your service bij post-onduidelijkheid!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik het las wist ik het niet.. moest nadenken.. dus dacht, laat ik t gewoon even vermelden voor mensen die niet precies weten wat je allemaal gaat doen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Subway. Is op zich ook best een traumatische ervaring overigens.
Ach sooo.....quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik én niet kan wachten tot het zo ver is én het pijn gaat doen.
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik het las wist ik het niet.. moest nadenken.. dus dacht, laat ik t gewoon even vermelden voor mensen die niet precies weten wat je allemaal gaat doen.
JBquote:
Een ganesh, op mijn rug. De lijnen zijn gezet, nu wordt ie ingekleurd.quote:
Ja dat was leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het jammer dat Overspel afgelopen is.
Ja, echt een toffe serie. Maar er komt nog een seizoen aan!quote:
hey Bquote:
Hoest?quote:
quote:
En nu heb ik honger. Wat zal ik eten voor lunch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef Cue_ het volgende:
En zo heb ik toch nog wat patatjes gehad EN heb nog een broodje gezond gekregen
Nou.. hetzelfdequote:Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu heb ik honger. Wat zal ik eten voor lunch?
Patat met broodje gezond? Hmmm....quote:
Nee patatjes.. een paarquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Patat met broodje gezond? Hmmm....
quote:
We worden gepromoot!quote:• Slowchat (SC) in topics hebben we liever niet. Hiervoor kan je terecht in de R&P SC of de [Singles] reeks.
Zijn we eindelijk officieel een slowchat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
In de FAQ van R&P
[..]
We worden gepromoot!
yupquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk officieel een slowchat?
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet wat ik bedoelde (een slechte hoest/kuch/nies/etc grap), maar wel een gunstig resultaat![]()
wel prima, zo weekend en m'n kleine mannetje ophalen.
Het gaat hier inderdaad bijzonder traag de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk officieel een slowchat?
Fijn, nog een nationale feestdag erbij!quote:
Op weg naar de biertent en de shoarmakraam? Het is feest namelijk.quote:
Moet er nog niet aan denken zeg!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op weg naar de biertent en de shoarmakraam? Het is feest namelijk.
Niet? Geen bier en shoarma voor Evie?quote:
Misschien dat bier mijn maag wat kan kalmeren, maar shoarma even niet!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet? Geen bier en shoarma voor Evie?
Daar kan je me voor wakker maken!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die niet elk moment van de dag een vette bek kunnen scoren
Ik heb op een gegeven moment geen honger meer, maar dat is anders. Als ik kan eten, kan ik alles eten.quote:
O reuzel gaat er wel in hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die niet elk moment van de dag een vette bek kunnen scoren
Dat heb ik met tapas/snacks. Van een maaltijd raak ik snel vol, maar met bv tapas of sushi eet ik 5 maal zoveelquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment geen honger meer, maar dat is anders. Als ik kan eten, kan ik alles eten.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:39 schreef L-E het volgende:
Ik heb weekend.
(Niet echt, want ik werk morgen en zondag maar het voelt toch als weekend, mooi he?)
Op je bureau hangen, dan kost het je niksquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Overuren opnemen en in bed gaan liggen.
Als je echt brak bent, is er niets lekkerder dan een bed. Denk ik. Ik ben eigenlijk nooit brak natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je bureau hangen, dan kost het je niks
Ik las dat het al snel was uitverkocht ja. Ik ken ze amper, wist niet dat ze zo populair waren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Concertkaarten bestellen wordt echt steeds stressvoller....
Florence + The Machine had echt Lowlands achtige praktijken
Dat is toch die chick met dat rode haar die toen nog dat You've got the love nummer compleet verkrachtte?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat het al snel was uitverkocht ja. Ik ken ze amper, wist niet dat ze zo populair waren.
Ook van je vrije tijd hoop ikquote:
Ja, heerlijkquote:
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer:quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch die chick met dat rode haar die toen nog dat You've got the love nummer compleet verkrachtte?
Hij is volgens mij nog niet gekomenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef ArTiC het volgende:
is er ondertussen al gebatst met de Fransman?
Compleet verkrachtte... het lijkt gewoon veel te veek op t origineel. Alleen op t eind gaat het anders. Niets toevoegend.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is toch die chick met dat rode haar die toen nog dat You've got the love nummer compleet verkrachtte?
Ik luister eigenlijk nooit radio en zulks, dus vrijwel alle nieuwe muziek gaat compleet langs me heen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer:
Ik luister overdag vaak naar Q Music maar heb dat nooit voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit radio en zulks, dus vrijwel alle nieuwe muziek gaat compleet langs me heen.
Mwah, ik snap de hype niet echt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Compleet verkrachtte... het lijkt gewoon veel te veek op t origineel. Alleen op t eind gaat het anders. Niets toevoegend.
Vond dat echt een jammer nummer op een verder prachtig album.
En ja, die is idd flink populair sinds 2 jaar geleden. Toen stond ze op Lowlands nog op dat mini Charlie podium in de openlucht. Nu verkoopt ze binnen 10 min Paradiso uit en zingt ze bij de oscar uitreikingen etc.
MI's van een ondergesplutterde MNRquote:
ik heb vorige week nog een cd gekocht. echt gekocht, met geld. en ik kan hem vasthouden enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop download wel even een paar cd's.
Ik vind 'm mooi, erg goed, maar de eerste beter.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb vorige week nog een cd gekocht. echt gekocht, met geld. en ik kan hem vasthouden enzo.
Gaat toch pas morgen in de verkoop?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Concertkaarten bestellen wordt echt steeds stressvoller....
Florence + The Machine had echt Lowlands achtige praktijken
Dat is zó leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb vorige week nog een cd gekocht. echt gekocht, met geld. en ik kan hem vasthouden enzo.
jij bent goed!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookDoe ik wel vaker. Voor vijf euro op Play.com als ik hem eerst gedownload heb.
gatverdammequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb de nieuwe cd van Coldplay gekocht
Oh zie het al. op vrijdag. Wat gekquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat toch pas morgen in de verkoop?
Ik wel. Erg zuivere stem, met veel kracht en een flink bereik.quote:
Ja doen ze steeds vaker, op vrijdag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh zie het al. op vrijdag. Wat gek
Nee was vanochtend om 10:00.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat toch pas morgen in de verkoop?
Ik kan op mijn werk ook kaartjes kopen. Beter nog zelfs want dan ben ik wakker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doen ze steeds vaker, op vrijdag.
Want dan kunnen alleen werkloze stakkers en thuiswerkers kaartjes kopen
Dan heb je mazzelquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk ook kaartjes kopen. Beter nog zelfs want dan ben ik wakker.
Tja Paradisoquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was vanochtend om 10:00.
Voor het concert van 1 April.
Maar het is dus nu al uitverkocht.
Oh, het heeft "inhoud". Over wat voor maatschappijkritische dingen zingt zij dan, als ze zo anders zingt dan Beyoncé? (Overigens, Britney en Beyonce in een adem noemen kan echt nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Erg zuivere stem, met veel kracht en een flink bereik.
Nummers die tenminste nog ergens over gaan tussen alle Britney's en Betonce's.
Geen 13 in dozijn geluid.
Ik hou er wel van
Vind de hype wel jammer, want dan krijg je dus dit soort ticket-storm taferelen.
Mijn vader werkte in een doe-het-zelf-toko, met zo'n vreselijke zender op de radio met nagespeelde liedjes. En daar draaiden ze Yellow op en m'n vader heeft echt weken dat nummer in z'n kop gehad voor hij die van Coldplay eens hoordequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:07 schreef dawg het volgende:
ik had al die eerste cd van coldplay toen nog niemand van ze gehoord had. idem met kings of leon.
True! De ene is een gedrillde negerin en de andere een gedrille redneck!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het heeft "inhoud". Over wat voor maatschappijkritische dingen zingt zij dan, als ze zo anders zingt dan Beyoncé? (Overigens, Britney en Beyonce in een adem noemen kan echt niet)
Ik vind Beyoncé nou niet bepaald 13-in-een-dozijn. Ik doe het haar niet naquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Erg zuivere stem, met veel kracht en een flink bereik.
Nummers die tenminste nog ergens over gaan tussen alle Britney's en Betonce's.
Geen 13 in dozijn geluid.
Ik hou er wel van
Vind de hype wel jammer, want dan krijg je dus dit soort ticket-storm taferelen.
Edit: typefoutquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg, die eerste cd van Florence staat niet eens op Piratebay.
[..]
Mijn vader werkte in een doe-het-zelf-toko, met zo'n vreselijke zender op de radio met nagespeelde liedjes. En daar draaiden ze Yellow op en m'n vader heeft echt weken dat nummer in z'n kop gehad voor hij die van Coldplay eens hoorde
Een stinkend rijke rapper trouwen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Beyoncé nou niet bepaald 13-in-een-dozijn. Ik doe het haar niet na.
Heb nog een heel tof acoustisch concert van haar op cd waar ik serieus kippevel van krijg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Beyoncé nou niet bepaald 13-in-een-dozijn. Ik doe het haar niet na.
ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stinkend rijke rapper trouwen?
Ook Jay niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk. Ik moet geen rapper.
Album van Kings of Leon vond ik enorm tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:07 schreef dawg het volgende:
ik had al die eerste cd van coldplay toen nog niemand van ze gehoord had. idem met kings of leon.
Ja ik ook. Play.com of cd-wow. De cd's die ik echt de moeite waard vind.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookDoe ik wel vaker. Voor vijf euro op Play.com als ik hem eerst gedownload heb.
Tori ben ik mee opgehouden na Scarlet's Walk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Play.com of cd-wow. De cd's die ik echt de moeite waard vind.
Dan heb ik ze al op MP3, dus dan maakt de extreme trage verzending van die sites ook niet echt uit.
Zo is gister dus Ceremonials binnengekomen van Florence.
En van Tori Amos koop ik ook alles origineel.
niet, n albumhoesjequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik heb gister nog een cd gekochtMet handtekening.
ligt eraan welke. de eerste, aha shake heartbreak, gaat wel. en because of the times is cool, only by the night ook wel, meer heb ik er niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Album van Kings of Leon vond ik enorm tegenvallen.
Niet, want dat heb ik vanmorgen overgemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet, n albumhoesjeen 1/3e is nog van mij
![]()
ik na strange little girls.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tori ben ik mee opgehouden na Scarlet's Walk.
Die ene waar Use somebody opstaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan welke. de eerste, aha shake heartbreak, gaat wel. en because of the times is cool, only by the night ook wel, meer heb ik er niet.
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet, want dat heb ik vanmorgen overgemaakt.
Dat had ik vroeger op de verzamelbeurs in Utrechtquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:13 schreef ArTiC het volgende:
ik koop CD's dus wel in fysieke winkels...niks lekkerder dan door die platenbakken (CD bakken) struinen op zoek naar net dat ene wat je nog mist (en dan koop je 4 andere albums).
Helaas is de CD speciaalzaak een bedreigde wineklsoort
only by the night. en ja, daar werd je ineens mee doodgegooid, en het werd nog erger na sex on fire.quote:
vanaf daar is het ook kut....daarvoor had je iig nog de indruk dat ze muziek voor hun plezier maakten...niet voor de boterhammen.quote:
Ze is moody ja. Maar ze raakt me wel enorm.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Tori Amos vind ik een geweldige muzikante (met zangeres zou ik haar tekort doen), maar ik luister alleen haar covers eigenlijk. Haar eigen muziek vind ik vaak net ietwat te deprimerend ofzo, kan het niet zo goed omschrijven.
Als ik daar kom moet ik een aanhangwagen meenemen vrees ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op de verzamelbeurs in Utrecht
Sja, als ik vrolijk ben wil ik geen depri-muziek horen, als ik depri ben, moet ik dat soort dingen niet gaan luisteren om het nog erger te maken zegmaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is moody ja. Maar ze raakt me wel enorm.
Oneens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef dawg het volgende:
ik vind heather nova veel beter dan tori amos. en lekkerder ook.![]()
O, omdat meer mensen het een mooi nummer vonden en het vaker werd gedraaid, werd het kut?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanaf daar is het ook kut....daarvoor had je iig nog de indruk dat ze muziek voor hun plezier maakten...niet voor de boterhammen.
Melkweg was vorige keer ook uitverkocht hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja Paradiso![]()
Zat er oko heel even aan te denken.
Heather N.... oke ik ga stoppenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef dawg het volgende:
ik vind heather nova veel beter dan tori amos. en lekkerder ook.![]()
jij vindt het niks? of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heather N.... oke ik ga stoppen
Ieder zijn smaak.
wereldreisquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed, ouders komen morgn, afwasje wegwerken en was opruimen, kamer ordenen
Daarna is ie ook wel ff in een dip gekomen jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tori ben ik mee opgehouden na Scarlet's Walk.
ja ze hebben n hotelletje in Eindhoven genomen (Maastricht kennen ze wel) en komen morgen daarvandaan op en neerquote:
Ik heb er ook een cd van hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
jij vindt het niks? of begrijp ik je verkeerd?
jij als enorme tori fan mag mijn maximum tori wel hebben. voor nop. ooit per abuis gekocht, dacht dat het een nieuw album was maar het bleek een of ander interview of zoiets te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarna is ie ook wel ff in een dip gekomen jaIk vind zelf Scarlet's Walk al niet zo boeiend.
Maar Beekeeper en Abnormally Attracted to Sin zijn erger. De nieuwste is wel weer heel mooi, maar echt totaal anders (nl variaties op klassieke muziek zoals Chopin e.d.).
Maar goed, ik vind vaak een slecht album van hara nog steeds beter dan het gemiddelde andere album.
Hipstersmode engaged!quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, omdat meer mensen het een mooi nummer vonden en het vaker werd gedraaid, werd het kut?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh CL, en mn vader he? die wil naar de lush want zn zeep is op
Ik vind het fijne juist dat ze ook wel wat blijere up-tempo nummers heeft. Voor iedere bui wat wils.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, als ik vrolijk ben wil ik geen depri-muziek horen, als ik depri ben, moet ik dat soort dingen niet gaan luisteren om het nog erger te maken zegmaar.
Ja, om nou die complete discography door te gaan spitten naar opbeurende muziek, ik heb genoeg muziek op mijn pc staan wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fijne juist dat ze ook wel wat blijere up-tempo nummers heeft. Voor iedere bui wat wils.
Neem bv een Mr Zebra, Raspberry Swirl, Happy Phantom, Teenage Hustling.... lekker vrolijk
Maar over het algemeen snap ik de term "moody" wel ja
Gaat het weer over negers?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, om nou die complete discography door te gaan spitten naar opbeurende muziek, ik heb genoeg muziek op mijn pc staan wat dat betreft.
Hoewel, vrijwel alle muziek die ik mooi vind heeft wel iets "donkers".
Raspberry Swirl is tofquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fijne juist dat ze ook wel wat blijere up-tempo nummers heeft. Voor iedere bui wat wils.
Neem bv een Mr Zebra, Raspberry Swirl, Happy Phantom, Teenage Hustling.... lekker vrolijk
Maar over het algemeen snap ik de term "moody" wel ja
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef dawg het volgende:
[..]
jij als enorme tori fan mag mijn maximum tori wel hebben. voor nop. ooit per abuis gekocht, dacht dat het een nieuw album was maar het bleek een of ander interview of zoiets te zijn.
jij zult er denk ik meer plezier aan beleven dan ik. dus vandaar. pm ff je gegevens, mits je hem wilt that is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasdadantoch?
En ja ik ben wel een enorme Tori fan ja
Maar ik zie ook echt wel de tekortkomingen. En zeker de laatste paar albums.
Gelukkig vind ik de nieuwe wel echt weel heel erg mooi!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, om nou die complete discography door te gaan spitten naar opbeurende muziek, ik heb genoeg muziek op mijn pc staan wat dat betreft.
Hoewel, vrijwel alle muziek die ik mooi vind heeft wel iets "donkers".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |