Woah, dat is wel heul verlegenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, misschien schetst het je verbazing, maar ik ben verlegen.. Ik kan me herinneren dat we uit eten waren en zijn voet mijn voet aanraakte... er echt een GIGANTISCHE vonk door me heen schoot.. en ik zo in de stress schoot dat ik naar beneden vluchtte naar mijn vriendin: "heeeelp! Ik kreeg net echt zo'n electrische ontlading, ik vind hem ZO leuk, wat moet ik nou-hou?" (ik had gedronken).
Dus ja, ik ben gewoon verlegenNeed a slow approach.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Woah, dat is wel heul verlegenAlhoewel ik verlegen meisjes best leuk vind
![]()
Ja ik ookquote:
Verlegen zijn kan, maar in dit geval was het toch wel heel duidelijk dat hij jou ook leuk vond he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, misschien schetst het je verbazing, maar ik ben verlegen.. Ik kan me herinneren dat we uit eten waren en zijn voet mijn voet aanraakte... er echt een GIGANTISCHE vonk door me heen schoot.. en ik zo in de stress schoot dat ik naar beneden vluchtte naar mijn vriendin: "heeeelp! Ik kreeg net echt zo'n electrische ontlading, ik vind hem ZO leuk, wat moet ik nou-hou?" (ik had gedronken).
Dus ja, ik ben gewoon verlegenNeed a slow approach.
Jeu!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is een ode aan MNR
Ja, dat zei iedereen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlegen zijn kan, maar in dit geval was het toch wel heel duidelijk dat hij jou ook leuk vond he.
Naamtopic voor verlegen MNRquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is een ode aan MNR
Sacre bleu, als dat geen batsen wordtquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen!
Maar goed, hij komt deze kant op dus..
Nou, het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sacre bleu, als dat geen batsen wordt
Als ik er weer een moet openen, zal ik hem aan jou wijden.quote:
Nou, de volgende keer dat ik een topic open, is ie voor jou!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef ArTiC het volgende:
Nu heb ik Kriss Kross - Jump in mijn hoofd
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen!
Maar goed, hij komt deze kant op dus..
Verlegen MNR gaat ons natuurlijk wel updaten he? Dat is verplicht na een naamtopic.quote:
Dank je, ik nu ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef ArTiC het volgende:
Nu heb ik Kriss Kross - Jump in mijn hoofd
ik heb geen controle over die jukebox in mijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zien
Ohnoesquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen controle over die jukebox in mijn hoofd
Mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik er weer een moet openen, zal ik hem aan jou wijden.
Plastic Fantasic Loverquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al de hele ochtend Jefferson Airplane in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen controle over die jukebox in mijn hoofd
White Rabbitquote:
Eeeeeeeeeeehm...... nee!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zien
wat? je doet hem meteen bij de voordeur?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al de hele ochtend Jefferson Airplane in mijn hoofd
In de voortuin, tussen de rodondenderonsquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat? je doet hem meteen bij de voordeur?
vuige slet!
degene die die naam verzonnen heeft voor die plant was ook stronkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de voortuin, tussen de rodondenderons
dat bepalen we zelf welquote:
Nou okay, okay... ik gun jullie ook je pleziertje danquote:
Ja meid, hier ben je voorlopig nog niet van af..quote:
Op zn minst jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
degene die die naam verzonnen heeft voor die plant was ook stronken
Je gaat ons ook bespringen tussen de rodonderons?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, okay... ik gun jullie ook je pleziertje dan
eerst pics van het subject wat me gaat bespringenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat ons ook bespringen tussen de rodonderons?
Gnarls?quote:
quote:
Zoals het Singles betaamt, gaan we je net zo lang doorvragen over die dude totdat we roepen dat je veel te veel over die knakker praat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou okay, okay... ik gun jullie ook je pleziertje dan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals het Singles betaamt, gaan we je net zo lang doorvragen over die dude totdat we roepen dat je veel te veel over die knakker praat.
Dat ze hem toch los moet laten, ze is geobsedeerd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals het Singles betaamt, gaan we je net zo lang doorvragen over die dude totdat we roepen dat je veel te veel over die knakker praat.
Whaha. Komt wel goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zolang ze hem maar niet gitaarmeneer gaat noemenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scherp. Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerst pics van het subject wat me gaat bespringen
Ik totaal niet, is vandaag een stuk minder koud dan gisteren. En goed, de sauna helpt denk ik ook wel. Waar ik gisterochtend zat te zeuren op de kou ondanks t-shirt, trui en winterjas, liep ik gisteravond in mijn blote kont buitenquote:
Hij heet bij deze Frans.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang ze hem maar niet gitaarmeneer gaat noemen
Putainquote:
Haha, gitaarmeneer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang ze hem maar niet gitaarmeneer gaat noemen
Hahahaha!quote:
Dus hij is ook nog eens grof gebekt?quote:
is er wel al gezoend ja?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij is ook nog eens grof gebekt?
Fluisterde hij zwoel "Avale mes couilles grosse pute" in je oor?quote:
Komt van al dat coderenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Koude handen.. koude voeten heb ik alleen thuis.
Hahahaha!quote:
Het zijn vaak de vingertopjes die koud zijn hequote:Op vrijdag 18 november 2011 10:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Komt van al dat coderen
Hmmmm... je hebt van de leuke, warme, halve, gebreide handschoentjes
ik ben gewoon kei jaloersquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
Ik houd erover op, jullie zijn geobsedeerd
Ja weet ik, maar misschien helpt t een beetje. Dacht ik zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vingertopjes die koud zijn he
1 kootje minder koudquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar misschien helpt t een beetje. Dacht ik zo
Nu niet de salope uit gaan hangen he?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
Ik houd erover op, jullie zijn geobsedeerd
jawel...want ik moet zo naar Frankrijk bellen en mijn Frans is stoffigquote:
Que?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu niet de salope uit gaan hangen he?
Hoe meer je belt, hoe meer het stof van je Frans verdwijnt. Bovendien zijn Fransen zo arrogant dat ze het alleen maar helemaal fantastisch vinden als je het probeertquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel...want ik moet zo naar Frankrijk bellen en mijn Frans is stoffig
Gewoon "Va te faire foutre, trouduc!" roepen, dan heb je een lekker kort gesprek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jawel...want ik moet zo naar Frankrijk bellen en mijn Frans is stoffig
Ik zou het niet tegen Frans Putain zeggenquote:
Hahaha. Volgens mij doet de jonge generatie dat al. Tenminste, ik heb bijna geen woord Frans gesproken tijdens mijn vakantie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Parlez vous Anglais?
Non?
*tuut* *tuut* *tuut*
Ze passen zich gvd maar eens aan aan de moderne wereld. Zelfs de Duitsers leren Engels!
Whehe!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet tegen Frans Putain zeggen
Vind je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
Plus, Engels met een Frans accent is ontzettend schattig
Ja.. viel me ook al op. Gister was ie er ook al niet zo veel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Over god gesproken.. waar is Godt eigenlijk?
Uhuhquote:
Misschien is ie neukenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Over god gesproken.. waar is Godt eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |