Woah, dat is wel heul verlegenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, misschien schetst het je verbazing, maar ik ben verlegen.. Ik kan me herinneren dat we uit eten waren en zijn voet mijn voet aanraakte... er echt een GIGANTISCHE vonk door me heen schoot.. en ik zo in de stress schoot dat ik naar beneden vluchtte naar mijn vriendin: "heeeelp! Ik kreeg net echt zo'n electrische ontlading, ik vind hem ZO leuk, wat moet ik nou-hou?" (ik had gedronken).
Dus ja, ik ben gewoon verlegenNeed a slow approach.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Woah, dat is wel heul verlegenAlhoewel ik verlegen meisjes best leuk vind
![]()
Ja ik ookquote:
Verlegen zijn kan, maar in dit geval was het toch wel heel duidelijk dat hij jou ook leuk vond he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, misschien schetst het je verbazing, maar ik ben verlegen.. Ik kan me herinneren dat we uit eten waren en zijn voet mijn voet aanraakte... er echt een GIGANTISCHE vonk door me heen schoot.. en ik zo in de stress schoot dat ik naar beneden vluchtte naar mijn vriendin: "heeeelp! Ik kreeg net echt zo'n electrische ontlading, ik vind hem ZO leuk, wat moet ik nou-hou?" (ik had gedronken).
Dus ja, ik ben gewoon verlegenNeed a slow approach.
Jeu!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is een ode aan MNR
Ja, dat zei iedereen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlegen zijn kan, maar in dit geval was het toch wel heel duidelijk dat hij jou ook leuk vond he.
Naamtopic voor verlegen MNRquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook
Het is een ode aan MNR
Sacre bleu, als dat geen batsen wordtquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen!
Maar goed, hij komt deze kant op dus..
Nou, het zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sacre bleu, als dat geen batsen wordt
Als ik er weer een moet openen, zal ik hem aan jou wijden.quote:
Nou, de volgende keer dat ik een topic open, is ie voor jou!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef ArTiC het volgende:
Nu heb ik Kriss Kross - Jump in mijn hoofd
Dus zodra hij aanbelt dan gooi jij de deur open en sleurt hem naar binnen om hem alle hoeken van het huis te laten zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen!
Maar goed, hij komt deze kant op dus..
Verlegen MNR gaat ons natuurlijk wel updaten he? Dat is verplicht na een naamtopic.quote:
Dank je, ik nu ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef ArTiC het volgende:
Nu heb ik Kriss Kross - Jump in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |