Het eerste huisje wat ik aangeboden kreeg hier in de buurt was een huisje waarin iemand doodgeschoten was. Dat hoorde ik overigens pas nadat ik ja gezegd had. De dader was nog niet gepakt en het slachtoffer was geen fijne kerel. Reden om alsnog te bedanken voor het huisje, ondanks dat het een heel lief huisje was. De kans dat er nog een keer iemand verhaal komt halen en er nogmaals geschoten wordt als de deur open gaatquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
En met de overbuurman ook!![]()
En kijk ik nou teveel opsporing verzocht dat ik denk dat dit soort dingen nooit
' zomaar' gebeuren?
spruitjes koken, olie in wok, uitje fruiten, plakjes rookworst bakken, spruitjes erbij, beetje ketjap en sambal erdoor. Rijst koken, rijst erbij (los of meebakken) en klaar is klaraquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag punten gescoord bij mijn kind: ik heb vandaag een donald gescoord bij de appie
en hoe werk ik nou al die rookworsten weg die ik er vorige week voor moest kopen![]()
in de zomer wel in een rijstsalade, maar dan wel met afgekoelde rijst en afgekoelde rookworstquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Rijst met rookworst, dat lijkt me nou geen fijne combi.
Is ook een rare combi, maar toch echt lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Rijst met rookworst, dat lijkt me nou geen fijne combi.
nee idd, dat bedoelde ik ook te zeggen, jij verwoordt het beter. Daar ben je eerst niet zomaar over de schrik heen. Ik hoop dat ze de dader(s) gauw hebben. Daar zou ik zorgen over hebben geloof ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan je wel volgens, buuf, ook over dat ze niet op peace uit waren, maar hij stond er toch maar bij en dat soort mensen kijkt ook niet op een per ongeluk slachtoffer meer of minder, lijkt me!
Weet je welke rare combi ook lekker is? Twee eitjes klutsen, bakken en dan suiker erover.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is ook een rare combi, maar toch echt lekkervind ik dan he
een soort wentelteefje zonder brood eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je welke rare combi ook lekker is? Twee eitjes klutsen, bakken en dan suiker erover.
Ja, die ken ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je welke rare combi ook lekker is? Twee eitjes klutsen, bakken en dan suiker erover.
Ja, daar zou ik me ook zorgen om maken! Geen fijn idee dat die nog rondlopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee idd, dat bedoelde ik ook te zeggen, jij verwoordt het beter. Daar ben je eerst niet zomaar over de schrik heen. Ik hoop dat ze de dader(s) gauw hebben. Daar zou ik zorgen over hebben geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |