SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
Je moeder is een hamster
Jij bent misschien ook niet gewend iets lelijks als normaal te beschouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet? Gho ik kom ze met grote regelmaat tegen dat ik bij me zelf denk van. Jezus jij zal vast heel lief zijn, maar van je uiterlijk moet je het echt niet hebben.
Klopt, maar echt weinig mensen zijn echt lelijk. Ik vind wel veel mensen onverzorgd en slonzig. Zonde, want dat is echt niet nodig. Maar echt lelijk nee. Maar als ik aan mezelf afvraag als ik om me heen kijk hoeveel ik ermee zou kunnen zoenen of meer, dan is het echt karig gesteld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik vind ook veel mensen niet/minder aantrekkelijk en daar zou ik ook niets mee willen (doen). Maar die mensen zijn niet perse lelijk, ze hebben het gewoon niet voor mij.
Haar hart.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wordt gepord door een blond meisje op Feestboek wat klopt hier niet?
Ik wordt, met dt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Mond dicht of ik steek je huis in de fik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Zal ik 'm laten staan voor je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ik was je modkrachten even vergeten. Ja dat is wel beter in ieder geval.
Hier ga ik niet eens op in. Stop eens met je zelf zo omlaag te halen gek!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent misschien ook niet gewend iets lelijks als normaal te beschouwen.
Ik wel, ik ie vaak genoeg mijn eigen spiegelbeeld.
Eerder haar ogen.quote:
Ik verklaar mijn onkieskeurigheid, het heeft weinig met gekte te maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op in. Stop eens met je zelf zo omlaag te halen gek!
Gewoon neukenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Wacht jij bent het?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mond dicht of ik steek je huis in de fik.
Het is me een beetje te koud daarvoor?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoe is het met je motor, Crutch?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd en ik wilde echt steeds de andere kant op kijken. Gelukkig leidde de tv wat af![]()
En ik heb het niet over perfectie hier hè! Ik moet er gewoon zin hebben om eraan te zitten. Minder aantrekkelijke mensen vind ik super aardig, grappig, etc, maar daar wil ik gewoon niet aanzitten.
Mee eens. Maarja dat laatste lijkt me ook niet zo raar, anders zou er sowieso wel meer gezoend/geneukt worden onderling. Beetje selecteren is wel nodig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar echt weinig mensen zijn echt lelijk. Ik vind wel veel mensen onverzorgd en slonzig. Zonde, want dat is echt niet nodig. Maar echt lelijk nee. Maar als ik aan mezelf afvraag als ik om me heen kijk hoeveel ik ermee zou kunnen zoenen of meer, dan is het echt karig gesteld.
Wat jij wil, maar je zelf zo neer halen siert je nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verklaar mijn onkieskeurigheid, het heeft weinig met gekte te maken.
Ja ik heb ov en in het donker rijden vind ik niet zoveel aan, dus hij gaat ook aan zijn winterslaap beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is me een beetje te koud daarvoor?
En jij? Eindelijk weer single?
Ik beschouw mezelf tenminste rationeel, niet met zo'n overdreven positieve blik die iedereen maar gezond blijft noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar je zelf zo neer halen siert je niet
Damn, hoe kom jij zo ineens?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mond dicht of ik steek je huis in de fik.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee nog steeds niet, hoe is het mogelijk hè.
Ik dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef dawg het volgende:
jezelf leuk vinden scheelt veel in aantrekkelijkheid.
zo. duit in het zakje gedaan.
Ze heeft me gepord op Facebook.quote:
Jezelf leuk vinden zorgt voor hogere eisen zodat je minder snel op iemand valt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef dawg het volgende:
jezelf leuk vinden scheelt veel in aantrekkelijkheid.
zo. duit in het zakje gedaan.
kebab op, en wilde even checken of er nog updates waren. ik had toch niet zoveel vertrouwen in jullie zin om mij te updaten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg wasleuk dat je er weer bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje meer zelf vertrouwen zal je heel wat meer helpen dan je huidige gedrag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf tenminste rationeel, niet met zo'n overdreven positieve blik die iedereen maar gezond blijft noemen.
Ik trap mezelf de grond niet in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje meer zelf vertrouwen zal je heel wat meer helpen dan je huidige gedrag.
Oke je bent geen foto model, of je valt niet op tussen veel vrouwen. Maar je hebt vast wel iets anders.
Maar je zelf zo de grond in trappen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
kebab op, en wilde even checken of er nog updates waren. ik had toch niet zoveel vertrouwen in jullie zin om mij te updaten.
ben zo weer weg trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ze heeft een vriend toch? Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En nu ga jij haar in het echt porren?
hmm. ik vind eisen onzin eigenlijk. dingen als hygiene en betrouwbaarheid vind ik vanzelfsprekend, voor de rest kies je niet zo op wie je verliefd wordt. de een wordt sneller verliefd dan een ander, dat wel. ik niet zo snel, bijna niet zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezelf leuk vinden zorgt voor hogere eisen zodat je minder snel op iemand valt.
Ze vindt het vast niet erg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend toch? Beetje jammer wel.
Pas op, want hij komt hard.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh? Een donkere jongen port mij opeens? Wat is dit.
Een illegale die je huis wilt schoonmaken denk ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zei het toch, hilarischquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
De oprechte verbazing ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je lat qua humor is wel heel erg laag he?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dit schept mogelijkheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verdomme geen schoonmaker ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een illegale die je huis wilt schoonmaken denk ik?
Neequote:Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je lat qua humor is wel heel erg laag he?
Jij hebt je zeikmuts op vanavond?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je lat qua humor is wel heel erg laag he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Lol wat nou weer dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je naam werd ergens genoemd door cactus.en een paar anderen
Neenee, zeker niet. Dat langwerpige voorwerp naast je mond getuigt van BN'erschapquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verdomme geen schoonmaker ja.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]jeukt ie op je hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook voor type B. Combi van ikkannietvanjeafblijven en stopnietmetjezelfzijnikwilmeerquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:29 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Maar hoe kwam je erbij om dat te proberen ?Arme kerel
![]()
Als ik moet kiezen tussen:
a. heel erg knap, niet mijn humor, vervelende stem, irritante lach, kapsones, niks te melden
b. Zou er niet mijn hoofd voor omdraaien maar ziet er leuk uit, leuke gesprekken mee, heeft iets sexies waar ik de vinger niet op kan leggen. Om in jou woorden te blijven " wil er aanzitten' , blijft mij boeien, kan er uren naar luisteren en ik vind al zijn grapjes leuk, betrouwbaar, zelfverzekerd, aantrekkelijk maar niet zo een gefotoshopped uiterlijk, meestal niet meteen verliefd
op maar als ik het eenmaal echt ben dan is het ook niet meer zomaar weg
c. lief ,geeft me altijd gelijk ,onzeker twijfelaar en ziet er echt niet uit ( kijk de andere kant op op de bank )
d. lief ,geeft me altijd gelijk , onzeker twijfelaar en ziet er goed uit
Ik val meestal gewoon op iets wat in de richting van B zit
Viel het die kerel niet op dan dat je zo gek zat te doen?
Ja ik weet niet meer precies waar het staat, moet je maar even zoeken.quote:
Nee zit wel lekkerquote:
Om zijn kalende hoofd te verbergen? denk ik hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij hebt je zeikmuts op vanavond?
Hij wordt al oud ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Om zijn kalende hoofd te verbergen? denk ik hoor.
Dat heet een microfoon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neenee, zeker niet. Dat langwerpige voorwerp naast je mond getuigt van BN'erschap
Terugtrekkende haargrens is een bitch ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Om zijn kalende hoofd te verbergen? denk ik hoor.
Oh god oooh jeetje, ik ga ergens tegen in. En vandaag al een paar keer! Ja nee dan heb ik me zeikmuts op. Want hey je moet natuurlijk wel met de stroom mee gaan al is het nog zo kansloos.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij hebt je zeikmuts op vanavond?
Oh nou neem er maar effe niet de moeite voor hahahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer precies waar het staat, moet je maar even zoeken.
Kan er ook niets aan doen dat ik het niet uit mijn hoofd weet, maarja daar hebben we allemaal wel eens last van toch?
Woa vet lange reply, had je mijn PI niet gezien soms?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god oooh jeetje, ik ga ergens tegen in. En vandaag al een paar keer! Ja nee dan heb ik me zeikmuts op. Want hey je moet natuurlijk wel met de stroom mee gaan al is het nog zo kansloos.
Maar als reactie op die van jou. Nee hoor nee geen zeikmuts op. Ik geef alleen maar aan dat ik het niet eens ben qua humor. Sterker nog, ik vind het in mijn ogen hele kansloze niks zeggende opmerkingen.
Maar hey humor is ook maar een smaakje he. Soms ben je het met elkaar eens en soms niet.
Acteren dat ik verliefd ben is denk ik wel iets wat ik echt niet kan, als ik in zo een relatie zou zitten zou ik me de hele tijd verstoppen ofzo. Daar wil ik dan echt niet mee zoenen, of laat staan andere dingen mee doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga ook voor type B. Combi van ikkannietvanjeafblijven en stopnietmetjezelfzijnikwilmeer
Ik kan best goed toneelspelen als het moet. Kost me wel een berg energie en als ik dan genoeg moed verzameld heb, dan ben ik opeens heel duidelijk en dan is het ook einde verhaal
Dit gaat helaas niet voor alle mannen opquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:43 schreef dawg het volgende:
tja. toch kunnen wij het beter hebben, ouder worden.
Die was vast niet knap in zijn jonge jaren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit gaat helaas niet voor alle mannen op
[ afbeelding ]
Het ging er juist om dat je zou gaan vragen van " huh waar gaat het over"quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nou neem er maar effe niet de moeite voor hahaha
mij teveel om het allemaal terug te spitten, gaat waarschijnlijk toch over niks en anders komt het vast nog wel terug.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
Een terugtrekkende haargrens is haar grens daarom keert hij terug trekkende.
Ik acteer ook niet dat ik verliefd ben. Ik had het over een simpele eerste date. Langer hou ik echt niet uit met iemand aan wie ik niet wil zittenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
Acteren dat ik verliefd ben is denk ik wel iets wat ik echt niet kan, als ik in zo een relatie zou zitten zou ik me de hele tijd verstoppen ofzo. Daar wil ik dan echt niet mee zoenen, of laat staan andere dingen mee doen
toch zijn die in de minderheid.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel mooi glanzend haarquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Die was vast niet knap in zijn jonge jaren.
Jij bent geen D, jij denkt dat je een D bent maar je bent veel beter dan een D. Als jij seks hebt gehad stop je ook met onzeker zijn denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een combo van B en D.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:45 schreef Crutch het volgende:
Een terugtrekkende haargrens is haar grens daarom keert hij terug trekkende.
die zijn er stiekem genoeg, denk ik. acteurs en actrices, die niet alleen durven zijn, of uit gewoonte/gemak bij elkaar blijven, etc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Acteren dat ik verliefd ben is denk ik wel iets wat ik echt niet kan, als ik in zo een relatie zou zitten zou ik me de hele tijd verstoppen ofzo. Daar wil ik dan echt niet mee zoenen, of laat staan andere dingen mee doen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen zijn is ook helemaal niet zo cool. Dus ik snap het best wel soms.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef dawg het volgende:
die zijn er stiekem genoeg, denk ik. acteurs en actrices, die niet alleen durven zijn, of uit gewoonte/gemak bij elkaar blijven, etc.
Ik zeg combo he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent geen D, jij denkt dat je een D bent maar je bent veel beter dan een D. Als jij seks hebt gehad stop je ook met onzeker zijn denk ik
Ah joh, dat was vroegah vast haske hip.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik niet, ik zou dat niet willen. kunnen wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen zijn is ook helemaal niet zo cool. Dus ik snap het best wel soms.
Maar dat zijn mensen die dat misschien na 20 jaar samen zijn een beetje hebben. Ik vind het wel een beetje raar als de verhoudingen vanaf dag 1 al zo scheef liggenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:48 schreef dawg het volgende:
[..]
die zijn er stiekem genoeg, denk ik. acteurs en actrices, die niet alleen durven zijn, of uit gewoonte/gemak bij elkaar blijven, etc.
Ik moet eerst nog horen of hij leuke grapjes heeftquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil aan hem zitten hè? Ik wist het
Sommige mensen proberen oude tijden te doen herleven, zonder succes:quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:50 schreef Crutch het volgende:
Ah joh, dat was vroegah vast haske hip.
Ik doelde ook op het onzekere, lastig hoor waarom moet je nou weer een combo zijn. Oke jij bent dan Equote:Op vrijdag 18 november 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg combo he.
Dat lelijke ben ik niet, dat lieve en onzekere wel. Altijd gelijk geven ook weer niet.
nah, was een tijdje geleden nog in een actualiteitenprogramma. oudere stellen die na hun pensioen ineens op elkaars lip zitten, en dan gaan scheiden omdat ze daar niet goed mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dat zijn mensen die dat misschien na 20 jaar samen zijn een beetje hebben. Ik vind het wel een beetje raar als de verhoudingen vanaf dag 1 al zo scheef liggen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen oude tijden te doen herleven, zonder succes:
[ afbeelding ]
Stel je hebt een relatie waar de sleur wel een beetje begint in te komen, maar er is nog niet iemand leukers voorbij gekomen. Je hebt geen hekel aan je partner en het is nog best ok, maar niet geweldig. Stop je er dan mee, niet wetend of je forever alone blijft of niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:50 schreef dawg het volgende:
ik niet, ik zou dat niet willen. kunnen wel denk ik.
Is hij homosueel.geworden ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommige mensen proberen oude tijden te doen herleven, zonder succes:
[ afbeelding ]
Ik van gewoon niet in een hokje te plaatsen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik doelde ook op het onzekere, lastig hoor waarom moet je nou weer een combo zijn. Oke jij bent dan Ede E van Eloef
Geef me je FB, dan zal ik zorgen dat hij wat grappen naar je stuurtquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ik moet eerst nog horen of hij leuke grapjes heeft
nog nooit in die situatie gezeten, maar ik denk wel dat ik er dan mee stop ja. ik ben eerlijk en direct, dus ik zou mijn twijfels ook niet voor me houden in een dergelijke situatie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie waar de sleur wel een beetje begint in te komen, maar er is nog niet iemand leukers voorbij gekomen. Je hebt geen hekel aan je partner en het is nog best ok, maar niet geweldig. Stop je er dan mee, niet wetend of je forever alone blijft of niet?
repostquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Na ja ik wordt gewoon gepord door een blond mokkel, wat is deze?
Daar word je mee geboren, dat word je niet opeens. Hoe kun jij nou mod zijn van R&P en zulke stomme opmerkingen makenquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Na ja ik wordt gewoon gepord door een blond mokkel, wat is deze?
Problemen is een groot woord, maar ik vind samen gewoon 1000 maal leuker. In die situatie zou ik nog even blijven zitten en kijken of het slechter wordt of misschien toch nog een opleving kan krijgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef dawg het volgende:
nog nooit in die situatie gezeten, maar ik denk wel dat ik er dan mee stop ja. ik ben eerlijk en direct, dus ik zou mijn twijfels ook niet voor me houden in een dergelijke situatie.
ik heb ook niet zo'n problemen met alleen zijn eigenlijk.
Heb jij mijn feestboek ook al.quote:
Ik qwootte een zinnetje uit Jiskefet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar word je mee geboren, dat word je niet opeens. Hoe kun jij nou mod zijn van R&P en zulke stomme opmerkingen maken
Ik niet, maar ik ben niet zo een opgever in een relatie. Ik neem aan dat ik tegen die tijd echt van diegene hou enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel je hebt een relatie waar de sleur wel een beetje begint in te komen, maar er is nog niet iemand leukers voorbij gekomen. Je hebt geen hekel aan je partner en het is nog best ok, maar niet geweldig. Stop je er dan mee, niet wetend of je forever alone blijft of niet?
ik vind je wel overkomen als iemand die moeite heeft met alleen zijn. maar goed, via internet lastig beoordelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Problemen is een groot woord, maar ik vind samen gewoon 1000 maal leuker. In die situatie zou ik nog even blijven zitten en kijken of het slechter wordt of misschien toch nog een opleving kan krijgen.
Heeeeyy....had ik daar bijna zomaar mijn facebook gegevenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef me je FB, dan zal ik zorgen dat hij wat grappen naar je stuurt
mee eens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben niet zo een opgever in een relatie. Ik neem aan dat ik tegen die tijd echt van diegene hou enzo.
Daarom moeten mensen ook niet met jan en allemaal een "relatie" beginnen en binnen 2 maanden samenwonen en dan meteen zwanger zijn. Om vervolgens aan het einde van het eerste jaar erachter te komen dat diegene eigenlijk vreselijk irritant/saai/drammerig/bazig/onzeker/flauw of wat dan ook is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een test. Shit, mislukt. Ik wilde al lopen spammen met dat ik jouw FB had en 'm verkopen voor 5000 euroquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:00 schreef Moonwalk het volgende:
Heeeeyy....had ik daar bijna zomaar mijn facebook gegeven
Zoek VeerEli en chipszak.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Ik kan lant wel uit roepen tot lekkerste fokster die ik tot nu toe heb gezien.
Hoezo? Wat betekent die PI voor jou? Ik bedoel ermee: 'hier, heb je mijn antwoord, succes ermeequote:Op vrijdag 18 november 2011 01:01 schreef Crutch het volgende:
Dan gebruik je al twee keer de verkeerde PI.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:00 schreef dawg het volgende:
[..]
mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Het is eigenlijk een duim omhoog.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat betekent die PI voor jou? Ik bedoel ermee: 'hier, heb je mijn antwoord, succes ermee'
Het blijven Fokstersquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
Oh ja Dromenvangertje is misschien net iets lekkerder.
Ja en? Maakt ze niet minder lekker.quote:
Niet eens Faye of Myr?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
Ik kan lant wel uit roepen tot lekkerste fokster die ik tot nu toe heb gezien.
Weet ik, maar mijn duim betekent dus iets anders, dan wat er misschien oorspronkelijk mee bedoeld werd. Dat is misschien ook wel het leuke van smileys. Je mag er je eigen interpretatie aangeven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:05 schreef Crutch het volgende:
Het is eigenlijk een duim omhoog.
Kijk maar eens goed.
Link?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Maakt ze niet minder lekker.
Daar kom je niet mee weg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn duim betekent dus iets anders, dan wat er misschien oorspronkelijk mee bedoeld werd. Dat is misschien ook wel het leuke van smileys. Je mag er je eigen interpretatie aangeven.
Nee Faye is mijn engeltjequote:
Heloef is hier keihard 2 vrouwen aan het friendzonenquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Nee Faye is mijn engeltje
En Myr is gewoon een schat.
Maar de lekkerste wijven van FOK! zijn het niet.
Wel de leukste die ik ken.
Eentje maar hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heloef is hier keihard 2 vrouwen aan het friendzonen
Sorry, had geen zin om mijn vriend eraf te knippenquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:
PM, dan zie ik het door de tepels vingers.
Faye & Myra. Of zijn ze toch dezelfde zoals ik al lang vermoed en verspreek je jezelf nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
Eentje maar hoor.
Ik ben niet oppervlakkig dus ik kijk verder dan alleen geil stel tieten.
Eentje zit in de friendzone, een niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Faye & Myra. Of zijn ze toch dezelfde zoals ik al lang vermoed en verspreek je jezelf nu
Ze worden respectievelijk engeltje en schat genoemd en ze halen het niet bij de lekkerste wijven van FOK! en die opmerking maak je weer goed met dat ze wel de leukste zijn. Zoals Herman Finkers ooit zei over dat een lelijke baby wel heel lief was. Zo'n verkapte belediging zeg maarquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
Eentje zit in de friendzone, een niet.
Wat snap je niet?
Dan zijn heul niet jouw tieten. Geloof er niets van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, had geen zin om mijn vriend eraf te knippen
Zou je eraan willen likken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:17 schreef Crutch het volgende:
Dan zijn heul niet jouw tieten. Geloof er niets van.
Hoeveel procent vang ik daar zelf van?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was een test. Shit, mislukt. Ik wilde al lopen spammen met dat ik jouw FB had en 'm verkopen voor 5000 euro
Omdat ik jou cool vind, delen we de buit en gaan we eerst shoppen en dan stappen. Als we genoeg hebben gaan we op vakantie en daar de bloemetjes buiten zetten. Is dat een plan of niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:18 schreef Moonwalk het volgende:
Hoeveel procent vang ik daar zelf van?
Ik denk dat het komt door de man. Die leidt erg af. Als ik ze zonder man had gestuurd had je misschien wel 'ja' gezegdquote:
Klinkt leuk, ik ga er een nachtje over slapenquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik jou cool vind, delen we de buit en gaan we eerst shoppen en dan stappen. Als we genoeg hebben gaan we op vakantie en daar de bloemetjes buiten zetten. Is dat een plan of niet?
Moet je wel zorgen dat mensen het willen kopen, anders gaat het feest sowieso niet doorquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
Klinkt leuk, ik ga er een nachtje over slapen
He wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze worden respectievelijk engeltje en schat genoemd en ze halen het niet bij de lekkerste wijven van FOK! en die opmerking maak je weer goed met dat ze wel de leukste zijn. Zoals Herman Finkers ooit zei over dat een lelijke baby wel heel lief was. Zo'n verkapte belediging zeg maar![]()
Dit alles duidt op friendzone, keihard. Ontkennen is te laat
Heloef, hosselbaas. Neem je morgen wel eenvingerige handschoenen mee voor je dat met Myra?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat?
Alleen omdat ik zeg dat ze niet de wijven zijn op dit forum zitten, zitten ze in de friendzone?
Er is een essentieel verschil tussen leuk en lekker beste Cactus.
Ik denk dat je het moet goedmaken. Overtuig me dat 1 van 2 niet in de friendzone zitquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
He wat?
Alleen omdat ik zeg dat ze niet de wijven zijn op dit forum zitten, zitten ze in de friendzone?
Er is een essentieel verschil tussen leuk en lekker beste Cactus.
Nee joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, hosselbaas. Neem je morgen wel eenvingerige handschoenen mee voor je dat met Myra?
Waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet goedmaken. Overtuig me dat 1 van 2 niet in de friendzone zit
Dan ben je dat maar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik anders overtuigd ben van het feit dat ze in de friendzone zitten
Dat is heeeeeeeel oud nieuws.quote:
Trijntje Oosterhuis schudt afwijzend haar hoofd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Myra een trein?Dat is nog eens een belediging
Wat ben je aan het drinken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:39 schreef Crutch het volgende:
Trijntje Oosterhuis schudt afwijzend haar hoofd.
Wel gehad overigens.quote:
Nou zou zeggen niks mis mee als je er behoefte aan hebt hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
sorry ik kan het echt niet meer bijlezen waar het allemaal over gaat. ik ben er te lui voor.
ik ben weer bij een hoer geweest voor degeen die het wel boeit.
en omdat niemand lange posts maakt ga ik er verder ook niet nu over vertellen.
Bij mij gaan meerdere dagen er overheen voor ik een vrouw als het ware kan beindrukken. Ik ben nou eenmaal geen snelle jellequote:Op vrijdag 18 november 2011 02:24 schreef kree het volgende:
Punt is;
Of ik ben zelf te terughouden met contact maken
Of er komt gewoon effe niemand op m'n pad die bij me past.
Denk het tweede.
Contact maken lukt prima, maar verder als leuk praten komt het nooit.
En dan kom ik op het volgende.
Ben gewoon moeilijk in vriendschappen maken.
Als het er eenmaal is prima, maar bij mij duurt dat wel effe een tijd.
Ik kan geen vrienden worden met iemand na 10 min praten ofzo.
Daar gaan gewoon weken overheen bij mij.
Ik weet het echt nog niet met vrouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij gaan meerdere dagen er overheen voor ik een vrouw als het ware kan beindrukken. Ik ben nou eenmaal geen snelle jelle
Als ze leuk is, zou ik zeggen "ga ervoor"quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet met vrouwen.
Ja er valt er 1 op mij (psychose) dus of ik dat nou als voorbeeld moet noemen.
Denk het niet.
Een versierder ben ik niet, daar ben ik wel achter onderhand.
Nee ze is leuk echt waar, ik zag al een hele toekomst met haar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze leuk is, zou ik zeggen "ga ervoor"
Zeau, effe m'n profiel een beetje bijgespijkerd. Al naar gelang de stemming, hequote:Op vrijdag 18 november 2011 02:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze is leuk echt waar, ik zag al een hele toekomst met haar.
Maarja dan moet ik nu weer het verhaal gaan vertellen.
Maar in 1 zin.
Ze zit dus met die psychose en daarom wil ze geen relatie aangaan.
Had ze dat niet gehad dan zou ik echt wel wat met haar willen en zij ook met mij (vertelde ze mezelf)
Maargoed dat is dus geen optie.
En dan nog een meid die heel graag wat met mij wil maar ik niet maar.
Maarja wil er alweer niet teveel over zeggen anders lees ik morgen weer terug dat ik steeds weer zit te zeuren
Nee ze is 2 jaar ouder (30 dus)quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeau, effe m'n profiel een beetje bijgespijkert. Al naar gelang de stemming, he
Wat is er met die meid met wie jij niks wilt? Is ze oud/lelijk/milf?
Het is een beetje onzin dat je geen uitzicht op een vriendin hebt, want alle aandacht die je wel van vrouwen krijgt ontwijk je. Als je daarop in zou gaan, wie weet. Dan ontmoet je misschien een Loka zonder vriendje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
sorry ik kan het echt niet meer bijlezen waar het allemaal over gaat. ik ben er te lui voor.
ik ben weer bij een hoer geweest voor degeen die het iets boeit, na anderhalf jaar. ik heb geen vriendin, ik heb geen uitzicht op een vriendin.
ik heb geen seks, ik heb geen uitzicht op seks. enzevoort. daarom
en omdat niemand lange posts maakt ga ik er verder ook niet nu over vertellen. het was weer niet wat ik wil en wat leuk is en zo.
ik ga het morgen weer proberen waarschijnlijk misschien dat het dan beter gaat
Misschien ben je gewoon wat te streng?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze is 2 jaar ouder (30 dus)
En ze is echt superleuk om mee te praten en te mailen.
Nou kan er een a4 of 20 over uitprinten onderhand.
Maar gewoon niet echt mijn type, kan niet eens zeggen waarom.
Weet niet spreekt me gewoon niet aan (en ohja pittig kort kapsel)
Maar ze heeft ook een verleden en dan noem ik verkrachting en onzekerheid.
Nee hoor blijf graag met haar praten maar ik heb er niet de kriebels bij zeg maar.
Ik heb ook geen uitzicht op een vriendin. Zijn toekomst is mijn hedenquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een beetje onzin dat je geen uitzicht op een vriendin hebt, want alle aandacht die je wel van vrouwen krijgt ontwijk je. Als je daarop in zou gaan, wie weet. Dan ontmoet je misschien een Loka zonder vriendje.
Nee dat is het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon wat te streng?
Ja, dan wordt het moeilijk. Als je haar gewoon niet leuk vindt. Ik zou er dan ook niet op ingaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Ik heb er het gevoel niet bij.
Als ik het zou willen dan zou ik haar zo kunnen versieren, maar dat wil ik niet.
Ze weet dat ik er niet op inga.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het moeilijk. Als je haar gewoon niet leuk vindt. Ik zou er dan ook niet op ingaan.
Maar adak, wie weet kan je er nog een seksmaatje aan overhouden?
Vetgedrukte ben ik het niet mee eens. Dat ze ooit verkracht is wil nog niet zeggen dat ze dus maar niet mag seksen met wie ze wel wilquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ze weet dat ik er niet op inga.
Ze vertelde zelf dat ze me leuk vond maar ik heb het afgewezen.
Op een vriendelijke manier dan.
Dus geen probleem we hebben vanavond wel weer een hele avond zitten chatten.
Dus verder geen problemen met haar.
En nee een seksmaatje zie ik er ook niet in, zeker niet nadat ik haar verleden weet.
Dat kan ik haar niet aandoen.
Dus oftewel dit is gewoon geen optie als relatie.
Gaat meer omdat ik haar niet wil kwetsen door te seksen en dat zij er meer van verwacht terwijl ik dat niet heb. snappiequote:Op vrijdag 18 november 2011 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte ben ik het niet mee eens. Dat ze ooit verkracht is wil nog niet zeggen dat ze dus maar niet mag seksen met wie ze wel wil
Mijn punt was, je kan haar niet kwetsen door te doen wat ze wel wil.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat meer omdat ik haar niet wil kwetsen door te seksen en dat zij er meer van verwacht terwijl ik dat niet heb. snappie
Nee je snapt het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn punt was, je kan haar niet kwetsen door te doen wat ze wel wil.
Ok, nu snap ik hem. Jep, ben 't helemaal met je eensquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet.
Ze wil een relatie net als ik trouwens, het heeft niks met seks te maken in eerste instantie.
Ik weet dat ik dat niet wil met haar.
Dus dan ga ik haar niet gebruiken om seks te hebben ofzo.
OK ja beetje principes heb ik nog wel hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 02:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik hem. Jep, ben 't helemaal met je eens
En die psychose-meid?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
OK ja beetje principes heb ik nog wel hoor
Ja de vraag is alleen wanneer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die psychose-meid?
Je weet dat psychoses overgaan, niet?
Ook nog borderline. Aiaiai...quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja de vraag is alleen wanneer?
Kan jaren duren.
Die meid met die psychose daar zou ik zo een relatie mee aangaan.
Maarja dat soort shit duurt gewoon lang (of kan lang duren)
Moet ik daar op gaan wachten en hopen dat het over gaat bij haar?
Ik denk van niet want dan vergooi ik mijn eigen kansen.
Kan nog wel 10 jaar duren voordat ze er helemaal vanaf is en dan ben ik 38 dus.
Nee, ik zou het zo graag willen om wat met haar te hebben.
Maar het is te onzeker hoe het gaat verlopen met haar om er maar op te wachten.
Dus ik heb het aan de kant gezet eigenlijk.
Contact prima hoor, als ze tenminste zelf is wat stuurt (ze had ook diagnose borderline hè)
Neee ik ga er niet meer achteraan. Ben er wel klaar mee, als ze wil praten prima maar niet meer op de versiertoer zegmaar.
Ja daarom ben er echt een paar weken dik van naar de klote geweest hoor van de zomer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 03:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook nog borderline. Aiaiai...
Ach, jij hebt tenminste nog keus. Ik heb al tijden geen keus meer gehad. Niet met iemand leuk een praatje gemaakt en inderdaad...wat dan na het praatje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom ben er echt een paar weken dik van naar de klote geweest hoor van de zomer.
Dacht dat ik eindelijk iemand vond en dan krijg je dit![]()
Maarja daarom kijk ik maar voorruit nu.
Maar heb nog steeds een beetje medelijden met haar.
Maar dat moet ik juist niet doen want dan maak ik het mezelf moeilijker.
Ben afentoe misschien een beetje te meelevend met anderen.
oh ik heb ook effe geen keus hoor nu.quote:Op vrijdag 18 november 2011 03:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, jij hebt tenminste nog keus. Ik heb al tijden geen keus meer gehad. Niet met iemand leuk een praatje gemaakt en inderdaad...wat dan na het praatje?
Telefoonnummer vragen of zo? Ik ben gewoon zo'n druiloor wat versieren betreft
Had ze rood haar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben zo juist in de bus verliefd geworden.
Oh, moet dat ook nog hier?quote:
Chagrijnig much?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, moet dat ook nog hier?
Goedemorgen dan. Ik hoop dat dit snel afgelopen is want dan ben ik verlost van dit project en heb ik nog wat pauze tussen dit en mijn werk, want ik moet doorgaan tot half twaalf vanavond en ben nu al kapot.
Niet zo zeer chagrijnig, meer gewoon duf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Chagrijnig much?
Tevens, hoelaat was je naar bed gegaan dan
Goed bezig danquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet zo zeer chagrijnig, meer gewoon duf.
Kwart over drie
Ja hoor, maar vandaag moet het worden gepresenteerdquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed bezig dan![]()
Ik heb alleen nog een beetje vage koppijn. Had je dat verslag voor je project niet allang ingeleverd enzulks?
Dat is echt klote. Als je geweest bent mag je naar huis, hoop ik dan? Anders zit je daar...quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, maar vandaag moet het worden gepresenteerd![]()
Dat betekent de hele dag hier zijn en ook eigenlijk alleen maar wachten tot we aan de beurt zijn enzo.
Jij ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is echt klote. Als je geweest bent mag je naar huis, hoop ik dan? Anders zit je daar...
Maar, ik ga ook beginnen. Sterkte nog vandaag![]()
Niet eens, ze had zelfs uggs aan, kan je na gaan.quote:
Na het praatje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 03:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, jij hebt tenminste nog keus. Ik heb al tijden geen keus meer gehad. Niet met iemand leuk een praatje gemaakt en inderdaad...wat dan na het praatje?
Telefoonnummer vragen of zo? Ik ben gewoon zo'n druiloor wat versieren betreft
Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen met uggs. Maar ik zal wel te weinig buiten komen denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens, ze had zelfs uggs aan, kan je na gaan.
Het is denk ik meer een randstad ding.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen met uggs. Maar ik zal wel te weinig buiten komen denk ik
Had je die niet laatst ook al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens, ze had zelfs uggs aan, kan je na gaan.
Nee joh das een andere.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je die niet laatst ook al gezien?
welke aandacht, ik zit alleen binnen&thuis en ontmoet geen mensen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een beetje onzin dat je geen uitzicht op een vriendin hebt, want alle aandacht die je wel van vrouwen krijgt ontwijk je. Als je daarop in zou gaan, wie weet. Dan ontmoet je misschien een Loka zonder vriendje.
Hij wordt wel vaker spontaan verliefd op meisjes ondanks hun uggsquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je die niet laatst ook al gezien?
Het was een overdrijvende metafoor natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wordt wel vaker spontaan verliefd op meisjes ondanks hun uggs
Ik snapte het wel hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een overdrijvende metafoor natuurlijk.
Ze had een leuke uitstraling.
Ik beloof niks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snapte het wel hoor
Maar ga je vanavond nu nog hosselen?
Ik zweer het je, hij is wat van plan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:05 schreef stefanhaan het volgende:
Heloef geeft wel ontwijkende antwoorden zeg
als hij vanavond een chick hosseld en op er bek pakt. Stuur Ik hem een cadeauquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zweer het je, hij is wat van plan.
Ik zie ze heel veel, maar ik zie minder klompen dan dat jij ze zal zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen met uggs. Maar ik zal wel te weinig buiten komen denk ik
Met fotomateriaal als bewijs wil ik hem ook met liefde wat opsturen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als hij vanavond een chick hosseld en op er bek pakt. Stuur Ik hem een cadeau
Ik ga vanmiddag weer terug naar de plaats waar klompen nog een vaak verkocht artikel zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie ze heel veel, maar ik zie minder klompen dan dat jij ze zal zien
Ik dm dalijk wel als Ik op laptop zitquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met fotomateriaal als bewijs wil ik hem ook met liefde wat opsturen.
Wat was jij van plan te geven?
condooms?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk! Als heloef scoort, stuur ik hem ook wat op. Ik heb het al klaar liggen.
Zegt mevrouwtje ik-heb-mijn-vriend-van-het-internet.quote:
Ik had er al wel vijf kunnen hebben ja?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zegt mevrouwtje ik-heb-mijn-vriend-van-het-internet.
Wat ontwijk ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:05 schreef stefanhaan het volgende:
Heloef geeft wel ontwijkende antwoorden zeg
Dat is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had er al wel vijf kunnen hebben ja?
Spijtig. Dan zal ik wat anders leuks voor hem zoeken.quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Je hebt een kut en dit is het internet.
Do the math.
You're sexy and you know it.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat ik vanavond ga neuken?
Juli 2012. Eerst bekende band die speelt is Black sabbath in de originele formatie uit 1978. Met Tony Iommi, Geezer Butler, Bill Ward én Ozzy Osbournequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer is dat en welke bands komen er?
Vet, dan kan ik denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Juli 2012. Eerst bekende band die speelt is Black sabbath in de originele formatie uit 1978. Met Tony Iommi, Geezer Butler, Bill Ward én Ozzy Osbourne
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vet, dan kan ik denk ik.
Dus misschien.
quote:
quote:
Ga je dan met de tijd machine? Zeg maar dat gele ding met NS op de zijkant, lekker terug in de tijdquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag weer terug naar de plaats waar klompen nog een vaak verkocht artikel zijn
Oh, vet grappig ben je wel altijdquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je dan met de tijd machine? Zeg maar dat gele ding met NS op de zijkant, lekker terug in de tijd
Teh fuck, ik zou een LOI cursusje doen als ik hem was.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Dear god, mijn Nederlands is niet goed, maar ik krijg een mailtje van een projectgenoot en dit slaat echt alles.![]()
"Het jongens alles goed?
Zoals ik heb gisteren gezegd vandaag stuur ik de planning, ik heb ook een gedetailleerd planning gemaakt, als vervolg heb ik ook een logboek sheet voor iedereen gemaak(zodat iedereen dezelfde layout hebben) dus daarin schrijf je je uren in.
Hooguit zaterdag ben ik klaar met de plan van aanpak en ook de debriefing ik stuur het voor jullie en graag wil ik dat jullie het kritisch kijken, jongens ik mist valkuilen van Sebas en Mirne dus sjah als jullie voor zaterdag voor mij stuurt dat is bingo!"
Hij komt ook niet uit Nederland, dus ergens is het niet raar, maar toch.
De meeste fouten snap ik wel als hij niet Nederlands is, maar hij heeft er zichtbaar niet weer naar gekeken nadat hij het heeft getyptquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Dear god, mijn Nederlands is niet goed, maar ik krijg een mailtje van een projectgenoot en dit slaat echt alles.![]()
"Het jongens alles goed?
Zoals ik heb gisteren gezegd vandaag stuur ik de planning, ik heb ook een gedetailleerd planning gemaakt, als vervolg heb ik ook een logboek sheet voor iedereen gemaak(zodat iedereen dezelfde layout hebben) dus daarin schrijf je je uren in.
Hooguit zaterdag ben ik klaar met de plan van aanpak en ook de debriefing ik stuur het voor jullie en graag wil ik dat jullie het kritisch kijken, jongens ik mist valkuilen van Sebas en Mirne dus sjah als jullie voor zaterdag voor mij stuurt dat is bingo!"
Vooral datquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
"Het jongens alles goed?
Voor iemand uit de stad is het raarquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, vet grappig ben je wel altijd
Maar nee, ze vinden het gewoon leuk om op klompen te lopen op de Veluwe, en als iedereen het doet is het toch niet genant ofzo.
Ja inderdaad, je ziet ook meteen dat het geen Nederlander is, het zijn van die fouten in de zins-opbouw die je gewoon niet maakt als het je moedertaal is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste fouten snap ik wel als hij niet Nederlands is, maar hij heeft er zichtbaar niet weer naar gekeken nadat hij het heeft getypt
Jij bent Heloefs wingwoman toch?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent Heloefs wingwoman toch?
Dan heb ik er alle vertrouwen in.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor skatje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat? Heb jij er geen vertrouwen in?
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet vanavond lekker werken. Maar ik zal aan jullie hosselbazen denken
En als ze niks kan regelen voor heloef, moet zij zich zelf aanbiedenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Tijdens het studeren mag ik hopen, als je aan ons denkt tijdens het fappen is het een instant bonerkill.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond alleen zitten thuis en mijn studie doen. (En waarschijnlijk fappen).
Ik zal aan jullie denken.
Voor jou wel, maar voor hem misschien nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijdens het studeren mag ik hopen, als je aan ons denkt tijdens het fappen is het een instant bonerkill.
Ik denk ook altijd aan jullie als ik sop hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijdens het studeren mag ik hopen, als je aan ons denkt tijdens het fappen is het een instant bonerkill.
Lekker denken aan heloef tijdens het fappen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd aan jullie als ik sop hoor
FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd aan jullie als ik sop hoor
Jij denkt natuurlijk aan Newbie. En hij aan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je hem zondag weer?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, woensdag, en volgende week zondag op de verjaardag van Tijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij denkt natuurlijk aan Newbie. En hij aan jou.
Zie je hem zondag weer?
tijnbrein jarig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, woensdag, en volgende week zondag op de verjaardag van Tijn.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep.
Ik mag hem komen versieren als cadeau enzo
Hehehe. Leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep.
Ik mag hem komen versieren als cadeau enzo
Gaat wel lukken, met Newbie erbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Leuk.
Veel plezier in dan saampjes.
Gisteren al beginnen met lichtjes weekend vieren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft iemand nog plannen voor het weekend behalve heloef (en Myra)?
Mag ik mijn plannen niet vertellen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik mijn plannen niet vertellen?
Blegggh ik moet ook niet zolang chatten 's nachts.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef kree het volgende:
goedemiddag allen
Blegggh heb weer tot veels te laat in dit topic gehangen en op msn gezeten,.
Hahaha, ben nog moe nu. :S
Ik ga naar limlandquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Heb een beetje moeite om te stoppen als ik lekker bezig ben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blegggh ik moet ook niet zolang chatten 's nachts.
Ik voel je pijn, kree.
Ik ben altijd in brabantquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar Brabant dit weekend
Woensdag wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |