SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
Je moeder is een hamster
Jij bent misschien ook niet gewend iets lelijks als normaal te beschouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet? Gho ik kom ze met grote regelmaat tegen dat ik bij me zelf denk van. Jezus jij zal vast heel lief zijn, maar van je uiterlijk moet je het echt niet hebben.
Klopt, maar echt weinig mensen zijn echt lelijk. Ik vind wel veel mensen onverzorgd en slonzig. Zonde, want dat is echt niet nodig. Maar echt lelijk nee. Maar als ik aan mezelf afvraag als ik om me heen kijk hoeveel ik ermee zou kunnen zoenen of meer, dan is het echt karig gesteld.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik vind ook veel mensen niet/minder aantrekkelijk en daar zou ik ook niets mee willen (doen). Maar die mensen zijn niet perse lelijk, ze hebben het gewoon niet voor mij.
Haar hart.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik wordt gepord door een blond meisje op Feestboek wat klopt hier niet?
Ik wordt, met dt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Mond dicht of ik steek je huis in de fik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Zal ik 'm laten staan voor je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ik was je modkrachten even vergeten. Ja dat is wel beter in ieder geval.
Hier ga ik niet eens op in. Stop eens met je zelf zo omlaag te halen gek!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent misschien ook niet gewend iets lelijks als normaal te beschouwen.
Ik wel, ik ie vaak genoeg mijn eigen spiegelbeeld.
Eerder haar ogen.quote:
Ik verklaar mijn onkieskeurigheid, het heeft weinig met gekte te maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op in. Stop eens met je zelf zo omlaag te halen gek!
Gewoon neukenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Wacht jij bent het?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mond dicht of ik steek je huis in de fik.
Het is me een beetje te koud daarvoor?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoe is het met je motor, Crutch?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd en ik wilde echt steeds de andere kant op kijken. Gelukkig leidde de tv wat af![]()
En ik heb het niet over perfectie hier hè! Ik moet er gewoon zin hebben om eraan te zitten. Minder aantrekkelijke mensen vind ik super aardig, grappig, etc, maar daar wil ik gewoon niet aanzitten.
Mee eens. Maarja dat laatste lijkt me ook niet zo raar, anders zou er sowieso wel meer gezoend/geneukt worden onderling. Beetje selecteren is wel nodig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar echt weinig mensen zijn echt lelijk. Ik vind wel veel mensen onverzorgd en slonzig. Zonde, want dat is echt niet nodig. Maar echt lelijk nee. Maar als ik aan mezelf afvraag als ik om me heen kijk hoeveel ik ermee zou kunnen zoenen of meer, dan is het echt karig gesteld.
Wat jij wil, maar je zelf zo neer halen siert je nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verklaar mijn onkieskeurigheid, het heeft weinig met gekte te maken.
Ja ik heb ov en in het donker rijden vind ik niet zoveel aan, dus hij gaat ook aan zijn winterslaap beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is me een beetje te koud daarvoor?
En jij? Eindelijk weer single?
Ik beschouw mezelf tenminste rationeel, niet met zo'n overdreven positieve blik die iedereen maar gezond blijft noemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar je zelf zo neer halen siert je niet
Damn, hoe kom jij zo ineens?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mond dicht of ik steek je huis in de fik.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee nog steeds niet, hoe is het mogelijk hè.
Ik dacht dat je weg wasquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef dawg het volgende:
jezelf leuk vinden scheelt veel in aantrekkelijkheid.
zo. duit in het zakje gedaan.
Ze heeft me gepord op Facebook.quote:
Jezelf leuk vinden zorgt voor hogere eisen zodat je minder snel op iemand valt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef dawg het volgende:
jezelf leuk vinden scheelt veel in aantrekkelijkheid.
zo. duit in het zakje gedaan.
kebab op, en wilde even checken of er nog updates waren. ik had toch niet zoveel vertrouwen in jullie zin om mij te updaten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg wasleuk dat je er weer bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje meer zelf vertrouwen zal je heel wat meer helpen dan je huidige gedrag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf tenminste rationeel, niet met zo'n overdreven positieve blik die iedereen maar gezond blijft noemen.
Ik trap mezelf de grond niet in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje meer zelf vertrouwen zal je heel wat meer helpen dan je huidige gedrag.
Oke je bent geen foto model, of je valt niet op tussen veel vrouwen. Maar je hebt vast wel iets anders.
Maar je zelf zo de grond in trappen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
kebab op, en wilde even checken of er nog updates waren. ik had toch niet zoveel vertrouwen in jullie zin om mij te updaten.
ben zo weer weg trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ze heeft een vriend toch? Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En nu ga jij haar in het echt porren?
hmm. ik vind eisen onzin eigenlijk. dingen als hygiene en betrouwbaarheid vind ik vanzelfsprekend, voor de rest kies je niet zo op wie je verliefd wordt. de een wordt sneller verliefd dan een ander, dat wel. ik niet zo snel, bijna niet zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezelf leuk vinden zorgt voor hogere eisen zodat je minder snel op iemand valt.
Ze vindt het vast niet erg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend toch? Beetje jammer wel.
Pas op, want hij komt hard.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh? Een donkere jongen port mij opeens? Wat is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |