lopen, ver lopen, minst 3K blocks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen
Ik ga ze volgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nou verteld wleke kant je op gaat, leg ik wel een pad aan
Ik ga jullie lekker volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lopen, ver lopen, minst 3K blocks.
Daarna met plex en tom een plekje uitzoeken om vervolgens eppiccxxx te doen
Met jullie een vesting/dorpje maken.. (menderv, en jou en andere vrywilligers).quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef dnbrainwash het volgende:
Iemand al plannen wat hij wil gaan doen als de server up gaat?
IGN streamt 't.quote:
Live stream #3quote:
hihi ik ga jullie wel vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
Jullie gaan ons niet vinden, en anders haken jullie wel af na 1k blocks
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef maurisioo het volgende:
btw komt de server vanavond nog online?
ja dat is waar maar tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:00 schreef Mender het volgende:
Maar zoals iemand eerder al zei zal de release pas rond 10 of 11 uur ofzo komen.
Ik zoek RC2 maar kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef maurisioo het volgende:
Mensen die kort even die map die ik gemaakt heb willen spelen ( duurt niet zo lang als je snel dood gaat) kunnen 18:15 uur joinen. Hoop dat er wat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |