Hou toch op!quote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Frey het volgende:
Vanavond inderdaad weer Sanders.![]()
Op de box het huis van Jef en Sylvia.
Vreselijk om te bedenken dat Barbara het later inpiktequote:Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef Frey het volgende:
Vanavond inderdaad weer Sanders.![]()
Op de box het huis van Jef en Sylvia.
bij mij morgen al, volgens BOL.comquote:Op zondag 20 november 2011 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat Sjors dat kind "Insuline-Meneer-Heeze" moet noemen ter ere van haar moeder.![]()
Je hebt het hem weer geflikt Frey, nu seizoen 5 al in huis![]()
Ik denk dat ie bij mij woensdag pas op de mat ligt
Inderdaad, morgen in huis. Hoop dat ik eens wat tijd krijg om 'm ook te kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
bij mij morgen al, volgens BOL.com
Had ik dat maar. Ik kom om in het werk momenteel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef LetsGame het volgende:
Mocht ik het geluk hebben niets buiten schooltijd te doen hebben, omdat al mijn leerlingen volgende week een toetsweek hebben.
mijn opmerking was ook niet serieus bedoeld hoor. Mijn excuses. Enne, ik keek al ruim VOOR Lucas erin kwam naar GST hoor, dus die opmerking raakt kant, nog walquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar mensen zijn die het niet (willen) snappen; dat was een sarcastische opmerking.
Ik ben seizoen 4 weer verderkijken.
Tja, Geschiedenis, volgens mij moet je dan ook veel SE's geven en nakijken in de toetsweken. In periode 1 geeft Engels alleen maar VTs leesvaardigheid en dit jaar geef ik 1 2vwo klas les die geen toetsweek heeft en de andere klassen die ik heb zijn 3havo, 4havo en 4vwo en die hebben wel toetsweek. Al heeft 3havo natuurlijk gewoon repetitiesquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Ik kom om in het werk momenteel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
Daar ben ik nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat is geen toeval neem ik aan toch?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
bij deze scène nu valt mij weer op:
of Ludo is ontzettend lang of Nick echt heel klein?
wel weer net die toevalstreffers dat net weer Maxime om het hoekje staat.
Al die haribo drop bedoel jequote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Bisolvon doet wonderen, vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |