quote:
Tanja: 3
Patrick: 0
Sascha en Kobe weet ik niet

quote:
Op vrijdag 18 november 2011 09:46 schreef Bleie het volgende:Volgens mij denkt iedereen daar dat Tanja nog maar 1 munt heeft. Van die andere twee heeft ze volgens mij nooit verteld.
Klopt ja, zelfs tegen hartsvriendin

Patrick zei ze nog dat ze 2 munten had. Ze heeft er daarna 1 ingezet om die zwarte stem weg te krijgen, dus heeft ze er voor zover Patrick, Sascha en Kobe weten nog 1, maar ze heeft er nog 3.
quote:
Op vrijdag 18 november 2011 09:46 schreef Bleie het volgende:Het probleem van dit jaar is voor mij eigenlijk vooral het gebrek aan leuke kandidaten, en het winnaarseiland, waardoor ze nooit echt honger hebben.
Ja en ook vooral het gebrek aan ruzies. Misschien dat die BN'ers eerder zoiets hebben van "het komt wel op tv, dus ik moet me wel een beetje normaal blijven gedragen", maar voorgaande jaren zag je veel meer dat mensen niet met elkaar konden opschieten. Dat werd ook best wel gestuurd door bijvoorbeeld prijzen waarbij deelnemers moeten kiezen voor andere deelnemers (twee mensen uit een groep die bijvoorbeeld een diner wonnen kon dat delen met mensen uit de andere groep: wie kies ik?; videoboodschappen van thuis: welke neem ik?, enz.), waardoor je al snel zoiets krijgt wat we tussen Niko en Tanja zagen: waarom kiezen ze mij niet? En dat geeft wrijving.
Natuurlijk is het voor die kandidaten prima zo, lekker gezellig, maar als kijker is het veel leuker om allemaal complotten te zien die mislukken en eindigen in nog grotere complotten.
En dan natuurlijk het gebrek aan goede Robinson-proeven. Maar ik denk dat ze dit jaar meer de psychische uitdaging willen laten zien en daardoor iets van 30 van de 55 minuten van de uitzending de mensen zelf aan het woord laten.
Maar toch is het nog steeds een vet programma.

quote:
Zonder complotten is er toch juist niks aan?
Dan weet je vooraf al wie er uit gaat en mis je toch weer dat stukje 'spanning'.