De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar ben je!quote:
Hadden Ez en Flips een neukdate?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja fuck, ik wist niet hoelaat ik mocht komen en alles
Nu.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja fuck, ik wist niet hoelaat ik mocht komen en alles
AAAAAAAAHWWWWWWWWWquote:
Wodkadatequote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hadden Ez en Flips een neukdate?
Nee, een wodkadate.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hadden Ez en Flips een neukdate?
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AAAAAAAAHWWWWWWWWW
[..]
Wodkadate
gmta omgquote:
JOE SO KJOOOEEETquote:
quote:
AAAWWHHWHWHW KJOETNESSquote:
quote:schattigepoesjes.nl is vrij. Aanvragen?
Wat waar?quote:
Hehe ik heb laatst wel eens zitten denken over negeren en neger- enquote:Op donderdag 17 november 2011 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha je zei neger in een woord
Haha negeren als negeren uitspreken bedoel jequote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat waar?
[..]
Hehe ik heb laatst wel eens zitten denken over negeren en neger- en
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat waar?
[..]
Hehe ik heb laatst wel eens zitten denken over negeren en neger- en
quote:
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha negeren als negeren uitspreken bedoel je
Neinn mann, ik lig half knock out op de bank en morgen werkenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Neinn mann, ik lig half knock out op de bank en morgen werken
Nou enquote:
Werken.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Oh leuk ik heb het woordje werken weer gelezen
Je bent echt gemeen, en ik moet ook nog in weekend werkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Werken.
Nu lees je het 2x
Ja Flips, je bent gemeen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent echt gemeen, en ik moet ook nog in weekend werken
Ik heb na maandag een week vrij van werkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent echt gemeen, en ik moet ook nog in weekend werken
Bitchy is hoe ik nu rolquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb na maandag een week vrij van werk
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik werk maar 2 dagenEn heb volgende week vrijdag vrij gevraagd
mag wel hoeft nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
We hoeven je niet te helpen toch ?
Echt, waar heb ik deze haatcampagne aan verdiend?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb na maandag een week vrij van werk
[..]
Bitchy is hoe ik nu rol
Daarnaast heb ik 3 dagen school van 9 tot ong. 4 uur of laterquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
2 dagen maar werken en dan nog vrij vragen kill
Je hebt een wijze keuze gemaakt mijn kind.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik 3 dagen school van 9 tot ong. 4 uur of later
En donderdagavond party en zaterdag Qlimax, vond mijzelf wel verstandig met deze beslissing
Zo gemeen ben ik niet toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, waar heb ik deze haatcampagne aan verdiend?
Ez moet zich niet aanstellen de sukkelquote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Blijkt van wel hij is helemaal verdrietig
Thanks men, deze bevestiging had ik nodig in deze onzekere tijden.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt een wijze keuze gemaakt mijn kind.
Eze is een grote jongen, mijn mening doet er niet toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Blijkt van wel hij is helemaal verdrietig
HEY DROMMEL IK ZAL HEM QUOTEN EN DAARNA BELUISTEREN.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier Flip, zo denk ik over jou!
Ben je tegen die tijd niet allang dood?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit hieraan gedacht?
Je snijdt je hals open en trekt je slagader er een beetje uit en dan snij je hem door en dan stop je hem in je mond en ga je je bloed opdrinken
word homo, zoek iemand met die achternaam, trouw en neem z'n achternaamquote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik masterson van achternaam had geheten was mijn leven compleet
Nee, je bloed eerst nog en na paar minuten ben je leegquote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je tegen die tijd niet allang dood?
Tijdens mijn uitje in Engeland kwamen we langs een meubelzaak die 'Dirty Dick's' heettequote:
quote:Very good units, great fully fitted service
Voor dat plan hoeft ie geen homo te worden hoor. Tegenwoordig kan je bij trouwen de achternaam kiezenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik verdien eigenlijk de Nobelprijs met mijn bazenplannen
CHiLL sEggghhhhhhh xpxxpoxoxo (L)quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor dat plan hoeft ie geen homo te worden hoor. Tegenwoordig kan je bij trouwen de achternaam kiezen
Ditquote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor dat plan hoeft ie geen homo te worden hoor. Tegenwoordig kan je bij trouwen de achternaam kiezen
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdens mijn uitje in Engeland kwamen we langs een meubelzaak die 'Dirty Dick's' heette![]()
http://www.google.nl/maps(...)=1&ved=0CAgQnwIoADAA
[..]
Wat is poxoxo?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
CHiLL sEggghhhhhhh xpxxpoxoxo (L)
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez moet zich niet aanstellen de sukkel
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eze is een grote jongen, mijn mening doet er niet toe.
Als ik een lekker wijf zie lopen ren ik altijd snel naar huis richting de badkamerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dexter verkracht een vrouw!!![]()
Mannen die verkrachten
Schatquote:
OMG MK was Msn sletjequote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hEyyy MensUh wiejJJj prAatte vr0eguhrr ooCk so0w,,???? (L)F)(K)
Gewoon toegeven aan de behoefte joh. Lekker het leven van een vrouw verzieken enzquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf zie lopen ren ik altijd snel naar huis richting de badkamer
Zo houd ik mezelf in bedwang goed he?
Dafuck is thisquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hEyyy MensUh wiejJJj prAatte vr0eguhrr ooCk so0w,,???? (L)F)(K)
msn sletje..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtFff wiEjj n0em Jyy sletJuhhh?
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
http://cutekittens.dalando.nl/
Succes.
1x kleauten = ban van de pagina.
Geen gezeur.
Mailen voor unban kan naar ik apenstaartje mijn gebruikersnaam punt ennel
Ha!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Waarom moest ik zoveel sushi eten?
Ik zit kapotvol ik heb buikpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef coban het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ha!
Dat zal je lerenWaarom doe jij niet lief tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Omdat je onderdanig bentquote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom doe jij niet lief tegen mij
Tss niet elke turkse is onderdanig hoorquote:
Als blikken konden doden, zat ik hier nu al niet meerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss niet elke turkse is onderdanig hoor
Dat had ik ook dinsdagquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef coban het volgende:
Ondertussen laat ik je uit aan een riempjequote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef coban het volgende:
Ik en onderdanig?
Ik ben zo dominant en heersend ik ben de baas
Lieve broertje ik wil wel kijken hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef Dalando het volgende:
En niemand die kittenpics gaat kijken. Ik heb net een site staan devven voor jullie (JA STAAN JA) en dan gebruiken jullie m nieteens. Tsss
Wat is deze dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er was geen resultaat, moet je nagaan.
http://cutekittens.dalando.nl/index.phpquote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Lieve broertje ik wil wel kijken hoor
Nietwaarrrquote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ondertussen laat ik je uit aan een riempje
6,quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://cutekittens.dalando.nl/index.php
vluggertjequote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef aight1 het volgende:
NOG 5 MINUTEN PAUZE WAT MOET IK HIERIN DOEN
ff naar de mac om een big mac menuutje te scoren dan!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef aight1 het volgende:
OMGGGhoeveel personen??quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
6,
Maar we deden ook een ronde met allemaal warme hapjes erbij zoals chicken wings, kip teryaki enz.
Doe een koprol en koffie drinken tegelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef aight1 het volgende:
Met z'n vierenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGGhoeveel personen??
Pfff ik ga dood bij 3 he, vandaag 4 ik gaf bijna over
We waren maar met 2
Bomen zijn relaxt?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
Dalando, ik heb dat nummer nu al 8 keer geluisterd.![]()
Het is een html shooterquote:Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef aight1 het volgende:
ik deed dalando's htmlshooter
en toen bedacht ik me dat het eigenlijk erg saai was nooffence
toen stopte ik
Oh die.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef Dalando het volgende:
http://cutekittens.dalando.nl/
Succes.
1x kleauten = ban van de pagina.
Geen gezeur.
Mailen voor unban kan naar ik apenstaartje mijn gebruikersnaam punt ennel
Whyquote:
succes he meneer met de accountantquote:Op donderdag 17 november 2011 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Klein calculatiefoutje, ik dacht dat ik mn tentamen om half 2 had, is het half 9daar gaat mn nachtrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |