Ik hou het morgen in de gatenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:26 schreef automatic_ het volgende:
Er komt een aparte categorie met korting producten.
Zo te lezen niet, vond ik vorige jaren echt leuk. Zo kon ik weer wat nieuwe producten proberenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Dus dit jaar geen gratis kerstpakketjes bij bestellingen?
Bummerrrrquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo te lezen niet, vond ik vorige jaren echt leuk. Zo kon ik weer wat nieuwe producten proberen
Ja inderdaad. Die pakketten liggen te verstoffen, maar korting op spullen die ik graag wil hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond het aan de ene kant leuk, maar vorig jaar had ik heel veel dingen die ik heb weggegeven: glogg, snowcake, manderin tea party, once à Year... Dan vind ik het leuker om korting t krijgen op de spullen die ik wel gebruik zoals Jasmin Fluffy.... En Big.
Ik had wat badballen, glogg, so white soap... geloof dat alles van dat pakket ook bijna op isquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond het aan de ene kant leuk, maar vorig jaar had ik heel veel dingen die ik heb weggegeven: glogg, snowcake, manderin tea party, once à Year... Dan vind ik het leuker om korting t krijgen op de spullen die ik wel gebruik zoals Jasmin Fluffy.... En Big.
Wat voor product zoek je? Bodylotion? Douchegel? Iets anders?quote:Op zondag 25 december 2011 04:23 schreef electrocrash het volgende:
Wat raden jullie mij aan voor de gevoelige huid?
Dream Creamquote:Op zondag 25 december 2011 04:23 schreef electrocrash het volgende:
Wat raden jullie mij aan voor de gevoelige huid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |