Best welquote:Op donderdag 17 november 2011 18:53 schreef Murmeli het volgende:
Gevaarlijk, zo dicht bij lush werken....
hahahaha! maar als je morgen gaat kijken naar de producten dan moet je toch die winkel in hequote:Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Best welMaar ik kan mij best goed inhouden. Zolang ik niet naar binnen loop, want ik kan nooit met maar 1 ding naar buiten lopen.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahahaha! maar als je morgen gaat kijken naar de producten dan moet je toch die winkel in he
Noes! Dat is balenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef eenleukenaam het volgende:
Fuckzooi!
Ik blijk hoogst allergisch voor mijn met moeite verkregen lieflijke Vanillary![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de eerste allergie van mijn hele leven, waarom kan het niet voor mijn fucking douchegel zijn ofzo![]()
![]()
![]()
Dan heb je veel stash en een enorme zelfdisciplinequote:Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt naar TT*
Dan zal ik hier ook maar even posten.![]()
Ik heb nog zoveel stash dat ik het hele jaar al niks heb gekocht.
Oow dat is zo'n lekkere combi hequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Diconnected het volgende:
Pakketje is binnenwat een heerlijkheden allemaal
Zo lekker douchen met Snow Fairy en American Cream
O, dat is wel fijn, zo'n verrassings-pakketquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister van een vriendin die naar het buitenland is vertrokken allemaal Lush gekregen, ook dingen nog nieuw in verpakkingEn ook echt dingen die ik superlekker vind of altijd al eens wilde gebruiken
![]()
. Ikw as een beetje over Lush heen maar nu jeuken m'n vingers om toch eens een bestelling te plaatsen (al heb ik gister dus een doos vol gekregen
).
Ja, in het begin vind ik hem "mwah", maar daarna is het toch wel écht TOBquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef Eef999 het volgende:
@auto; Hoe is het met je TOB parfum?? Ik vind 'm heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |