?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
nu weer luchtig? Sorry voor de moodswing
feestelijk!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef megamandy het volgende:
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voor de paarse ga met kerstDe middelste
Moet je ongesteld worden?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme smakelijk eten. Lekker sate waarbij het kokend water in je bakje zit. En maar dat merk blijven kopen waarvan het bakje steeds openspringt. Als je zelf maar te vreten hebt heIk hoef niks meer
Nee. Ik ben gvd al 10x boos geworden omdat ze steeds dit merk koopt. Ik ben steeds de sjaak dat er water in zit. Maar nee lekker hetzelfde blijven kopenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als je mij kwaad wil gkrijgen moet je me godverdomse sate met water geven
Ik lachte hardopquote:Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als je mij kwaad wil gkrijgen moet je me godverdomse sate met water geven
Sate werkt bloeddruk verlagend tochquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Rustig Space, denk aan je bloeddruk.
Nasi is ervoor gemaakt om op te bakken.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu is godverdomme mijn nasi koud dus hoef ik al helemaal niks meer
Dat had ik al gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nasi is ervoor gemaakt om op te bakken.
Bij jou moest ik inderdaad even denken.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef BGTes het volgende:
Ik ben TP(Vooral makkelijk te raden door het tweede deel van mijn nick
)
Kan makkelijk nog een keer heur.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef BGTes het volgende:
Ik ben TP(Vooral makkelijk te raden door het tweede deel van mijn nick
)
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een broodje filet, die was gelukkig al koud
Get over it, eet een chocoladelolliequote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie maken me aan het lachen maar ik moet boos kijken ja
Verrekten puber die je d'r bent!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan nu ook demonstratief spaghetti gaan eten bij![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verrekten puber die je d'r bent!
Had ik al verteld dat ik droomde over een hele lintworm in mijn drol?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
Gatver, zijn ze een vogel kaal aan het plukken bij topchef
Ik was al misselijk
Jummie!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik droomde over een hele lintworm in mijn drol?
En helemaal leegschrapen van binnen met de handquote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
Gatver, zijn ze een vogel kaal aan het plukken bij topchef
Ik was al misselijk
Hoe ga je 'm noemen?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik droomde over een hele lintworm in mijn drol?
Ja, echt, smerig!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En helemaal leegschrapen van binnen met de hand
Lekker, frietquote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef BGTes het volgende:
Status bestelling:
GEACCEPTEERD
Besteld voor:
Bezorgen diner
Verwachte aflevertijd:
20:25
Betaalmethode:
IDEAL
BGTes aangeschoten en honger = FRIET GRAAG
Aangeschotenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef BGTes het volgende:
Status bestelling:
GEACCEPTEERD
Besteld voor:
Bezorgen diner
Verwachte aflevertijd:
20:25
Betaalmethode:
IDEAL
BGTes aangeschoten en honger = FRIET GRAAG
Nooit van gehoord maar dat zal wel lekker zijn, want jouw ballenquote:
Is gewoon een knorr wereldgerechtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar dat zal wel lekker zijn, want jouw ballen
Die ga ik eens opzoeken dan in de winkelquote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is gewoon een knorr wereldgerechtmaar wel de lekkerste!
Nah, gisteren te veel op, vandaag effe niet, al staat er nog wel een restje in de koelkastquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei heeft de ballen helemaal gemist
Nee man, de burrito'squote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is gewoon een knorr wereldgerechtmaar wel de lekkerste!
Bwhahhaha! Die waren ook weer verrekten snel opquote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Welke ballenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Die zijn ook lekker, maar niet zo goed als de chimichurri!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, de burrito's
En dan met kidneybeans er doorheen
Moeten ze maar niet in somalie gaan wonenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, nog één rapportje en dan naar huis... I izz tired
Oh Spees, zeik niet over die saté/nasi, ik heb om 12 uur voor het laatst gegeten, moet zo nog naar huis, boodschappen doen, koken en kan dan pas kanen... Om een uur of half 10 ofzo![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de aidsnegertjes in Somalië, die de hele dag niet naar school kunnen, zichdaarom de pleuris vervelen en niet eens wat te snacken hebben daarbij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK NIET.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Iedereen aan de drank?Hmmm zal ik ook een biertje openen dan
Nee hoor, netjes aan de cola vanavondquote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Iedereen aan de drank?Hmmm zal ik ook een biertje openen dan
Alleen leggings, kutjequote:Op donderdag 17 november 2011 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben bij het teruglezen acuut opgehouden toen ik las dat Skjoe bij Miss Etam sjopt!
Oh, jij hebt het bijgehouden?quote:
Nah, ongeveer he... kunnen er ook 11 of 15 zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het bijgehouden?
O ja dat ging ik doen.quote:
Die dingen zijn stretsjjjjjjjquote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nou eenmaal niet zo'n makkelijke kontmaat als jij
Maar niet zķ stretsjjjjjj.quote:
JIJ BLIJFT VANAVOND VAN DE DRANK AF!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik ook zin in een biertje.
MAAR HET MAG NIET.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JIJ BLIJFT VANAVOND VAN DE DRANK AF!!!
Morgen als je je rijbewijs hebt gehaald mag je je lam zuipen OK?
Bubs.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef megamandy het volgende:
Wie is C den O?
ik ben slecht in namen
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet zo'n kontmaat als ik
quote:
Bubsquote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef megamandy het volgende:
Wie is C den O?
ik ben slecht in namen
Goeden ideequote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zo niet, dan zuip ik me lam omdat ik 'm niet heb.
Half uurtje inrijden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een goeden qft avond!
Ijs, heb jij nog een les van tevoren morgen?
ik denk al 'wtf'quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gmta avond... Klote afkortings
Ah, maar ze zijn ook qft-waardig.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bedoel natuurlijk gmta avond... Klote afkortings
Dat ook jaquote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, maar ze zijn ook qft-waardig.
Zijn de zenuwen al toegeslagen? Of valt het mee?quote:
Koop een leggingquote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ich gehe nach hause.... oder zal ich erst nach Frau Etam gehen zu kaufen??? Es ist immers Kauf abund
Dan gaat puckzzz je uithonenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ich gehe nach hause.... oder zal ich erst nach Frau Etam gehen zu kaufen??? Es ist immers Kauf abund
Ik ben niet zo snel zenuwachtig, alleen een beetje van "Oh. Morgen al.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn de zenuwen al toegeslagen? Of valt het mee?
Ja seher ! Und scheken mit dem tetchers !quote:
Gelukkig! Anders ga je jezelf alleen maar gek lopen maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel zenuwachtig, alleen een beetje van "Oh. Morgen al."
Voor een blackberry nota benequote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whutt hoor net dat een vriend zaterdag is neergestoken voor zn blackberryVan achteren in zijn been, spieren en pezen kapot. Vandaag geopereerd en 6 weken in het gips
Niettttquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whutt hoor net dat een vriend zaterdag is neergestoken voor zn blackberryVan achteren in zijn been, spieren en pezen kapot. Vandaag geopereerd en 6 weken in het gips
BUMZENquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja seher ! Und scheken mit dem tetchers !
Kwam mijn anderhalfzits toch nog goed van pasquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik heb wel de dikste reet denk ik ja
wtf.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik bestel voor een anderquote:Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sq hoe doe jij het als je je cc uitleent?
Ik paste er wijdbeens opquote:Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kwam mijn anderhalfzits toch nog goed van pas
Okquote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bestel voor een anderander bezorgadres opgeven
Ik heb anders ook ene aardige reet hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik heb wel de dikste reet denk ik ja
Wat bizar zeg... bah... moet je niet aan denken.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaa echt niet normaal! In leiden was het..
Meh, bij mij was het gewone Engelandtijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn dikke-mensen-kleren komen
Als ze eenmaal verzonden waren, waren ze snel ik huis toch?
Jep, twee tot drie werkdagen. Je hebt een track en trace in je account staanquote:Op donderdag 17 november 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn dikke-mensen-kleren komen
Als ze eenmaal verzonden waren, waren ze snel ik huis toch?
Oehquote:Op donderdag 17 november 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, twee tot drie werkdagen. Je hebt een track en trace in je account staan
zeggeeee ....quote:Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een blackberry nota bene![]()
Maar ff serieus, wat naar! Amsterdam?
NEINZquote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg wilde jij een pan tegen je kop aan?
de boerenkool pan!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg wilde jij een pan tegen je kop aan?
Ik ga je moddols kapot smijten brbquote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de boerenkool pan!
dat topic word steeds leuker
Die boerenkool pan is geweldigquote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de boerenkool pan!
Te weinig bewijs?? Ik zou zeggen, maak een foto van dat beenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoor net dat ie alleen in Leiden geopereerd is en dat het in Almere gebeurd was. WTF
En hij kende die jongen ook nog. En die jongen komt er waarschijnlijk mee weg omdat er te weinig bewijs is
En het was 'toevallig' weer een marokkaan.
WAIT WHUT NOOOO!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga je moddols kapot smijten brb
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga je moddols kapot smijten brb
Ja? Ik heb er niet meer gekeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de boerenkool pan!
Welken topique?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de boerenkool pan!
Ja nou indd. Echt bizar dat het vlak bij mijn wijk is gebeurd ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Te weinig bewijs?? Ik zou zeggen, maak een foto van dat been
Politie
die photoshopsquote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? Ik heb er niet meer gekeken.
Pas je goed op, als je buiten loopt?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja nou indd. Echt bizar dat het vlak bij mijn wijk is gebeurd ook.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pas je goed op, als je buiten loopt?
Sjaan: Thanx, ik ga even kijken
Maar wat een briljante boerenkool.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
wtf 6 pagina's over boerenkool... in een pan....
"Omdat het kan. Einz."quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waaaaarom zou je in godsnaam op een beautyblog gaan adverteren voor een wasmachine?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie? Waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waaaaarom zou je in godsnaam op een beautyblog gaan adverteren voor een wasmachine?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beautylab.quote:
Godquote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beautylab.
En dan ook nog een wasmachine verkopen met 6 bijna blote mannen
(echte site heb ik nog niet gezien trouwens, concept op zich is al lachwekkend genoeg)
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beautylab.
En dan ook nog een wasmachine verkopen met 6 bijna blote mannen
(echte site heb ik nog niet gezien trouwens, concept op zich is al lachwekkend genoeg)
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, mag ik de lui in het rijlestopic slaan? "JA MAAR SNELWEG IS MOELUKKKKKK"
Flikker toch op man, het enige verschil is dat je nķg verder vooruit moet kijken vanwege je snelheid.
Ik vind het wel relax, je hebt er tenminste geen fietsersquote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik heb mijn vriend moeten leren snelweg rijden. Hebben ze namelijk niet bij hem in de buurt.
Maar wat vinden die mensen er dan moeilijk aan?
"Ja, auto's die invoegen en stroken die ineens ophouden, dus je moet goed opletten!!!!"quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik heb mijn vriend moeten leren snelweg rijden. Hebben ze namelijk niet bij hem in de buurt.
Maar wat vinden die mensen er dan moeilijk aan?
Fietsers vind ik inderdaad irritanter.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het wel relax, je hebt er tenminste geen fietsers
Stroken die opeens ophouden?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ja, auto's die invoegen en stroken die ineens ophouden, dus je moet goed opletten!!!!"
Goed opletten moet je sowieso.
Is toch maar 1 iemand die dat zegt?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, mag ik de lui in het rijlestopic slaan? "JA MAAR SNELWEG IS MOELUKKKKKK"
Flikker toch op man, het enige verschil is dat je nķg verder vooruit moet kijken vanwege je snelheid.
Johquote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ja, auto's die invoegen en stroken die ineens ophouden, dus je moet goed opletten!!!!"
Niet de eerste keer dat ze zo beginnen daar.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is toch maar 1 iemand die dat zegt?
Ik moet zeggen dat ik al een heel aantal lessen alleen maar besteed aan snelweg rijden, vind het echt veel lastiger dan gewone weg. Voeg je lekker in, blijk je nog twee rijstroken naar links te moeten, terwijl de mensen van de linkerrijstrook helemaal naar rechts moeten. En dat redelijk snel terwijl het best wel druk is. Ik vind het best intensief en heb er behoorlijk wat oefening voor nodig.
Maar ik ben ook een ontiegelijke muts zodra ik in die auto stap
God, that's sad... Dat wordt minstens een kilometer vooruit aangegevenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word altijd rustig van autorijdenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Joh
Ik vind het heerlijk om snelweg te rijden. Vooral rond 2u snachtsGeen hond op de weg.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is toch maar 1 iemand die dat zegt?
Ik moet zeggen dat ik al een heel aantal lessen alleen maar besteed aan snelweg rijden, vind het echt veel lastiger dan gewone weg. Voeg je lekker in, blijk je nog twee rijstroken naar links te moeten, terwijl de mensen van de linkerrijstrook helemaal naar rechts moeten. En dat redelijk snel terwijl het best wel druk is. Ik vind het best intensief en heb er behoorlijk wat oefening voor nodig.
Maar ik ben ook een ontiegelijke muts zodra ik in die auto stap
Dat. Helemaal als je zelf weet waar je heen moet is dat veel beter te doen. En dan kan je dus ook gewoon lekker eerder een paar banen opschuiven, zolang je niemand hindert is er niks aan de hand. (En die opgewonden standjes die zonodig 150 moeten hebben dan gewoon pech.)quote:Op donderdag 17 november 2011 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Daarom ook ver vooruit kijken en goed op de borden letten.
Volgens mij gaat het best wel goedkomen met jouquote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. Helemaal als je zelf weet waar je heen moet is dat veel beter te doen. En dan kan je dus ook gewoon lekker eerder een paar banen opschuiven, zolang je niemand hindert is er niks aan de hand. (En die opgewonden standjes die zonodig 150 moeten hebben dan gewoon pech.)
Qua snelwegen is het hier niet superdruk op het moment van mijn examen en als het wel druk is, staat het stil.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
.
Tja, zoals ik zeg, mijn ervaring is dat het vies tegenvalt. Maar jij lest in een heel rustig gebied toch? Wat was het nou, 1 snelweg en daar mag je maar 70?
Ik rijd hier in Den Haag en de snelwegen zijn echt debiel ingewikkeld in elkaar gezet. Als het gewoon een lange strook is zit ik ook relaxt, bijvoorbeeld aan het begin van de a4. Maar zodra de a13 erbij komt en vervolgens de a20 gaat kruizen (of was het nou de a12?) is het echt chaotisch.
Ik zou eigenlijk het liefste m'n lessen hier doen en m'n examen ergens in zeeland ofzo, een plek zonder snelwegen
Dat ook. Ik weiger in paniek te schieten vanwege een stukkie 120.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Jongens, de snelweg is echt niet zo moeilijk...
Bekijk het rijstrook voor rijstrook, let op de borden, steek nog een peuk op en zing een goed liedje mee
Mis je door ernstige chaos je afslag omdat je niet goed oplette, dan pak je de volgende.
Klaar
Ik kreeg dit knooppunt dus bij mijn TTTquote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. Helemaal als je zelf weet waar je heen moet is dat veel beter te doen. En dan kan je dus ook gewoon lekker eerder een paar banen opschuiven, zolang je niemand hindert is er niks aan de hand. (En die opgewonden standjes die zonodig 150 moeten hebben dan gewoon pech.)
Ben ik het helemaal mee eens, maar tijdens je examen gaat dat niet helemaal opquote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Jongens, de snelweg is echt niet zo moeilijk...
Bekijk het rijstrook voor rijstrook, let op de borden, steek nog een peuk op en zing een goed liedje mee
Mis je door ernstige chaos je afslag omdat je niet goed oplette, dan pak je de volgende.
Klaar
Meh, blijft een gevalletje van goed vooruitkijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg dit knooppunt dus bij mijn TTT
http://maps.google.nl/map(...)uid-Holland&t=m&z=14
Overzichtelijk is anders.
Maargoed, ik vind het ook echt lastig om andermans snelheid in te schatten en of ik al kan. Want rustig is het ook echt nooit
Ben ik ook niet zo goed inquote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, blijft een gevalletje van goed vooruitkijken.
Amersfoort.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Rijden ging gisteren trouwens goed naar de Arena! Thnx nog voor de tips, viel echt reuze mee. Alleen op de terugweg wilde de tomtom geen signaal zoeken in het begin, dus dat was ff kuttenEn de afslag naar Almere was afgesloten dus moest ik via Amersfoort
Gelukkig moet ik vaak via Amersfoort en natuurlijk tomtom dus was nog geen punt.
Da's oefening en gewenning.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo goed in
Sorry ik ga al wegquote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Het klinkt alsof er iemand boven in huis rondloopt... Zo hard waait het toch niet?
Hier voor de verandering niet nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
Het klinkt alsof er iemand boven in huis rondloopt... Zo hard waait het toch niet?
Dat! Uiteindelijk heb je altijd genoeg tijdquote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's oefening en gewenning.Zijn dat soort punten altijd even goed kijken waar je heen moet, maar daar heb je stiekem ook genoeg tijd voor.
(En anders zijn er genoeg rondjes te rijden, zoals Lin ook al aangaf.
)
Datquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat gevoel van te weinig tijd zit 'm meestal ook in je eigen gestress. Zo van FUUUUUUU dat red ik nooit. En dan ga je twijfelen. En dan red je het inderdaad niet.
Billy Connolly?quote:
Ik zie altijd verkeersborden over het hoofdquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Mss het volgende:
Ik vind vooruitkijken in de auto zo moeilijk. Er gebeurt zoveel op de weg
Ik zit altijd zo in mijn eigen bubble...muziekje erbij aan enzo..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Mss het volgende:
Ik vind vooruitkijken in de auto zo moeilijk. Er gebeurt zoveel op de weg
Ik les in Amsterdam dus ik denk dat ik straks overal wel kan rijdenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo in mijn eigen bubble...muziekje erbij aan enzo..
maar rijden in Eindhoven weiger ik principieel!!
Booyah.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1217209/ Volgens imdb wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat hier dat als mama mij doodmaakt ik geld krijg maar niet als ze mijn laptop molt?![]()
Geweldig iedere week gebeurde het wel minimaal 1x als ik op de bas zat te wachten dat de mensen vanaf de snelweg meteen de busbaan opredenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit altijd zo in mijn eigen bubble...muziekje erbij aan enzo..
maar rijden in Eindhoven weiger ik principieel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |