Ja want cruella heeft zo veel vrienden en wint op het eind!quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Liever een Cruella dan een naief meisje zeg ik altijd maar als het op Disney aankomt.
Ja, maar ze heeft wel dikke cash en jassen van cute beestjes.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want cruella heeft zo veel vrienden en wint op het eind!
TS is hipster en blijft liever in haar eentje.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want cruella heeft zo veel vrienden en wint op het eind!
quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft wel dikke cash en jassen van cute beestjes.
Tadaaa je relatie in een nutshellquote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LittleCthulhu het volgende:
In de speelfilm is Cruella omringt door slaafjes:P
Wonder dat jouw vriend nog niet weg isquote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef LittleCthulhu het volgende:
Als hij niks doet krijgt hij geen seks meer, heeft tot nu toe geholpen:p
Tot hij een ander neukt en jou de straat op gooit met je spullen en dan is het feestje afgelopen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef LittleCthulhu het volgende:
Als hij niks doet krijgt hij geen seks meer, heeft tot nu toe geholpen:p
Misschien is hij een beetje a-seksueel, dan heb je pech.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef rozecroc het volgende:
Pikstraf, het ultieme machtsmiddel voor vrouwen als je met woorden niet je zin kan krijgen.
quote:
Vrouw met humorquote:
Ik ga niks tegen jou zeggen want ik heb alleen maar medelijden met jou.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Tot hij een ander neukt en jou de straat op gooit met je spullen en dan is het feestje afgelopen.
Is je mannetje het daar wel mee eens?! Stoute meid en dan zeker ook nog tot diep in de nacht op de laptop zitten?quote:
Dat zegt nog niets, want wellicht heeft hij niet 24/7 een date, dus moet hij jou voor noodgevallen nog houden.quote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik zit ook nog in pyjama hoor, het is zondag:p
Hij neukt geen ander want hij ging meteen opruimen toen hij pikstraf kreeg;)
Vrouwtje hier hoeft geen pikstraf in te voerenquote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Ik ga niks tegen jou zeggen want ik heb alleen maar medelijden met jou.
Geeft ook mooi aan dat seks een ruilmiddel voor ze is.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef rozecroc het volgende:
Pikstraf, het ultieme machtsmiddel voor vrouwen als je met woorden niet je zin kan krijgen.
Je bijna zeggen dat TS een ordinaire hoer is.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geeft ook mooi aan dat seks een ruilmiddel voor ze is.
Is het ook, sex sells.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geeft ook mooi aan dat seks een ruilmiddel voor ze is.
Je weet dat een persoonlijke aanval één van de ergste drogredenen is?quote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef LittleCthulhu het volgende:
Niks mis met hoeren, die geven waar vraag naar is, Zonder hoeren was de helft van fok nog maagd (schenkstroop, mlig, richardprf, OngeschiktX)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |