Dat blijktquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Het is geen aanval lieve schat, het is een opsomming van feiten. Ik snap niet waarom jullie met mij in discussie gaan, ik heb ak gewonnen voor jullie beginnen,
In het jezelf voor schut zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Het is geen aanval lieve schat, het is een opsomming van feiten. Ik snap niet waarom jullie met mij in discussie gaan, ik heb ak gewonnen voor jullie beginnen,
Zodra seks als ruilmiddel ingezet moet worden, moet je je ernstig afvragen of je wel in de juiste relatie zit. Het bed hoort verticaal te vibreren vanwege een samengesmolten liefde i.p.v. dat dit het gevolg is van een uur zeulen met de stofzuiger.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geeft ook mooi aan dat seks een ruilmiddel voor ze is.
Het bedquote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zodra seks als ruilmiddel ingezet moet worden, moet je je ernstig afvragen of je wel in de juiste relatie zit. Het bed hoort verticaal te vibreren vanwege een samengesmolten liefde i.p.v. dat dit het gevolg is van een uur zeulen met de stofzuiger.
mispoesquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |