De kleding die Zusje en ik hadden gekochtquote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lag er veel in?
Ik kreeg toen echt een hartverzakking dat ik dat ding zag liggen
Nou dat wilde ik zeggen. Zou ze ze hebben laten lichten ofzo? Ze staan nog fier overeind anders na 2 kotersquote:
Echt he, dan is het al voorbij en schrik je je alsnog doodquote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kleding die Zusje en ik hadden gekocht![]()
Was op zich wel lullig dat ik het pas door had toen het stoplicht op groen ging, want ik stapte natuurlijk direct uit.
En toen ik er doorging was ie oranje![]()
Ik kreeg ook een hartverzakking idd
of kipfiletjes of wonderbra?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik zeggen. Zou ze ze hebben laten lichten ofzo? Ze staan nog fier overeind anders na 2 kotersZe is ook geen 22 meer toch
Je kan niet echt veel BH aan onder zo'n jurkje lijkt me?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of kipfiletjes of wonderbra?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Beppie Smit op de achtergrond die zegt 'meid, trek toch een vestje aan, je vat nog kou!'
Ik was gelukkig niet alleen, dus wij hebben de rest van de rit brullend van het lachen in de auto gezetenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, dan is het al voorbij en schrik je je alsnog dood![]()
![]()
Nou ja, die wijven halen het bij elkaar qua IQ nog niet verder dan Jantjes schoenmaatquote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die Jantje die lacht ook op iedere foto de ballen uit z'n broek. Maarja, geef 'm eens ongelijk. Ellemieke Vermolen, toen Yolanthe, toen dat blondje van Djumbo of K*s of hoe heet die pauper nep-K3, en toen je ff laten afsoppen door Liza op het toilet van de plaatselijke kroeg
Je hebt heel veel verschillende soorten hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet echt veel BH aan onder zo'n jurkje lijkt me?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt heel veel verschillende soorten hoor!
Wat is dat voor martelwerktuig?quote:
Ik heb mn moeder opgebeld en gegild "wat denk je dat er nog op het dak van mn auto ligt!!!!"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was gelukkig niet alleen, dus wij hebben de rest van de rit brullend van het lachen in de auto gezeten
Een diep-decolletee-bhquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is dat voor martelwerktuig?
Klopt, maar ik denk ook dat dat niet een van Jan z'n criteria isquote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, die wijven halen het bij elkaar qua IQ nog niet verder dan Jantjes schoenmaat
die moet ik hebbenquote:
Oei, istie heel erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik post de foto van Greys maar niet, zal ze niet op prijs stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |