Er staan hier iets van 11 externe schijven aangesloten op een netwerkpc.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Probeer utp eens?Wil nog wel eens helpen. En waarom online? Niet een nieuwe schijf?
Oh jaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die video gezien, ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen en dat verhaal van Luxenburg![]()
![]()
Echt ik zit hier weer hardop te lachenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
![]()
![]()
Uhoh... Luxemburg op het bord, bedoelen ze daarmee het LAND of de STAD???![]()
En er dan nooit meer uit komen, uit die stad
Ohhhh kijk, autres directionssss, daar móet onze direcsjonnnnn ook wel bij zitten dan!
Ik weet alleen bij god niet meer waar die film gebleven isquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die video gezien, ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen en dat verhaal van Luxenburg![]()
![]()
Ja, true, maar dat is in principe met alles zo. Dan moet je ook je testament ect in principe online backuppen.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er staan hier iets van 11 externe schijven aangesloten op een netwerkpc.
Als de bende hier in de hens zou fikken ben je alsnog alles kwijt.
Hij is verdwenen?? Wat zondequote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet alleen bij god niet meer waar die film gebleven is
Bas zou ze geloof ik op dvd zetten maar ik had maar 2 van de 3 bandjes ofzo en Sam zou de derde nog zoeken en dat is nooit meer gelukt. Zoiets?
quote:
dat bruggetjequote:
Ja, maar je hoort ons dus op die vakantiefilm tijdens het rijden steeds mompelen 'Oh, daar is het station wéér.....'.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ja, Luxemboursjjjj is op zich wel een hele mooie stad![]()
Ja vastquote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kon trouwens toch ook alleen via Belgique a France?
Oeh! Op dat station heb ik ooit es zitten kijken naar een naakte vent die dreigde van z'n hotelbalkon af te springenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort ons dus op die vakantiefilm tijdens het rijden steeds mompelen 'Oh, daar is het station wéér.....'.
Mental imagequote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
En dat was ook de vakantie dat we van een parkeerplaats langs de snelweg in Frankrijk weg reden en vonden dat iedereen zo vrolijk naar ons zwaaide en dat toen bleek dat er nog een fles cola op het dak stond
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
En dat was ook de vakantie dat we van een parkeerplaats langs de snelweg in Frankrijk weg reden en vonden dat iedereen zo vrolijk naar ons zwaaide en dat toen bleek dat er nog een fles cola op het dak stond
whut?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Op dat station heb ik ooit es zitten kijken naar een naakte vent die dreigde van z'n hotelbalkon af te springen
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach ja, een colafles of een ijzerzaag, wat maakt het uit
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Zo ben ik es vanaf Assen naar Appelscha gereden met de kofferbak helemaal open.
Was een 306 waarbij de hele achterkant klep was zeg maar.
We zagen het pas bij de stoplichten toen mensen zwaaiden en toeterden en wezen.
25 km snelweg en 15km 100km weg gereden zo
Whehehehehehehehequote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Of toen ik net m'n rijbewijs en m'n Panda had, me maar afvragen wat dat rode lampje met dat uitroepteken toch was
De kleding die Zusje en ik hadden gekochtquote:Op donderdag 17 november 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lag er veel in?
Ik kreeg toen echt een hartverzakking dat ik dat ding zag liggen
Nou dat wilde ik zeggen. Zou ze ze hebben laten lichten ofzo? Ze staan nog fier overeind anders na 2 kotersquote:
Echt he, dan is het al voorbij en schrik je je alsnog doodquote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kleding die Zusje en ik hadden gekocht![]()
Was op zich wel lullig dat ik het pas door had toen het stoplicht op groen ging, want ik stapte natuurlijk direct uit.
En toen ik er doorging was ie oranje![]()
Ik kreeg ook een hartverzakking idd
of kipfiletjes of wonderbra?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik zeggen. Zou ze ze hebben laten lichten ofzo? Ze staan nog fier overeind anders na 2 kotersZe is ook geen 22 meer toch
Je kan niet echt veel BH aan onder zo'n jurkje lijkt me?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of kipfiletjes of wonderbra?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Beppie Smit op de achtergrond die zegt 'meid, trek toch een vestje aan, je vat nog kou!'
Ik was gelukkig niet alleen, dus wij hebben de rest van de rit brullend van het lachen in de auto gezetenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, dan is het al voorbij en schrik je je alsnog dood![]()
![]()
Nou ja, die wijven halen het bij elkaar qua IQ nog niet verder dan Jantjes schoenmaatquote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die Jantje die lacht ook op iedere foto de ballen uit z'n broek. Maarja, geef 'm eens ongelijk. Ellemieke Vermolen, toen Yolanthe, toen dat blondje van Djumbo of K*s of hoe heet die pauper nep-K3, en toen je ff laten afsoppen door Liza op het toilet van de plaatselijke kroeg
Je hebt heel veel verschillende soorten hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan niet echt veel BH aan onder zo'n jurkje lijkt me?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt heel veel verschillende soorten hoor!
Wat is dat voor martelwerktuig?quote:
Ik heb mn moeder opgebeld en gegild "wat denk je dat er nog op het dak van mn auto ligt!!!!"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was gelukkig niet alleen, dus wij hebben de rest van de rit brullend van het lachen in de auto gezeten
Een diep-decolletee-bhquote:Op donderdag 17 november 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is dat voor martelwerktuig?
Klopt, maar ik denk ook dat dat niet een van Jan z'n criteria isquote:Op donderdag 17 november 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, die wijven halen het bij elkaar qua IQ nog niet verder dan Jantjes schoenmaat
die moet ik hebbenquote:
Oei, istie heel erg?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik post de foto van Greys maar niet, zal ze niet op prijs stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |