Ik ookquote:
Ring ring ring ring ring ring ring ringggggggggg bananaphoooooooonequote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit een teliefoon uit te zoeken
ow, ja, zo kan je het ook opvattenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan ook nog op FOK! te posten
Ja, ik doe gek vandaagquote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan ook nog op FOK! te posten
Die ken ik niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ring ring ring ring ring ring ring ringggggggggg bananaphoooooooone
Welk?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit een teliefoon uit te zoeken
waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk 'm maar niet, want ik kan toch wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik geen bananentelefoon neem
Dat liedje word ik echt elke keer weer melig vanquote:
Jaren geleden met een vriendin toen een road trip gemaakt door Zuid-Frankrijk en we hebben onderweg wel honderd keer dat liedje zitten luisteren en dan nog in een snellere versiequote:Op donderdag 17 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, niet doen![]()
![]()
![]()
Dat deuntje.....lalala lalala bananaphoooone
aahw men, samsung? die nexus is wel oke, maar samsung?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu deze denk ik
En als ik eind februari mag verlengen deze
Of iets van HTC als ze dan wat leuks hebben. Zag wel wat gave aankondigingen, quadcores enzo.
Oh en DVM heeft een Desire S besteld
Is ook gewoon een Nexusquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
aahw men, samsung? die nexus is wel oke, maar samsung?
Tegenwoordig ziettie er heul netjes uitquote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer van dat sikje, verder was ie best om aan te zien
ja maar, ja maar, gewoon een telefoon waar uberhaupt het merk samsung op staat? Nou, het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een NexusAlleen nu brengen ze hem schijnbaar onder eigen branding uit, maar is de Nexus 3 zeg maar. Geen Samsung meuk er verder op, intro toestel voor Android 4.0
Ja, maar ook oudquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziettie er heul netjes uit
weet je wat je mee moet nemen zaterdagquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg spontaan weer zin in Guitar Hero door dat nummer
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziettie er heul netjes uit
Hihihihiquote:
Ik denk niet dat ik PS3 mee magquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
weet je wat je mee moet nemen zaterdag![]()
Nexus S is ook gemaakt door Samsung, alleen de eerste Nexus was gemaakt door HTC. Samsung is echt best wel lekker bezig, die Galaxy S en S2 zijn ook geen slechte dingen volgens mij. En ze hebben eens geleerd hun apparaten ook nog te ondersteunen nádat ze de winkel hebben verlatenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, gewoon een telefoon waar uberhaupt het merk samsung op staat? Nou, het zal wel aan mij liggen4.0 = icecream toch?
Elies heb PS3 hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik PS3 mee mag
Nou ja, ik ben echt geen samsung fan. Htcquote:Op donderdag 17 november 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nexus S is ook gemaakt door Samsung, alleen de eerste Nexus was gemaakt door HTC. Samsung is echt best wel lekker bezig, die Galaxy S en S2 zijn ook geen slechte dingen volgens mij. En ze hebben eens geleerd hun apparaten ook nog te ondersteunen nádat ze de winkel hebben verlaten
Ja 4.0 is ICS
Uhu. Dat Pmde ze me, want daar kijkt ze ook dr series opquote:
onderaanquote:Op donderdag 17 november 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Psst Q,
Kijk wat er op de achterkant van de Nexus S staat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |