Ja, maar hij is briljant want hij past echt overal tussenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Ynske het volgende:
tis wel even wennen, soms rijd ik als een tractor doordat je de breedte nog niet helemaal in kunt schatten
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is goed uit de operatie gekomen. En nu denkt hij dat hij morgen al naar huis mag.
En ik moet morgen werken de hele dag. Heeft er iemand luciferstokjes voor mij?
Duct tape op je oogleden werkt ookquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is goed uit de operatie gekomen. En nu denkt hij dat hij morgen al naar huis mag.
En ik moet morgen werken de hele dag. Heeft er iemand luciferstokjes voor mij?
Super; toch altijd weer een opluchting, hèquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik moet morgen werken de hele dag.
Pas een heel artikel over gelezen. Hebben ze slim gedaan; de voor- en achterzijde zijn verschillend en van binnen zijn ze iets verschillend uitgerust. Briljantquote:Op donderdag 17 november 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logo
Nu hopelijk snel algeheel herstel!quote:
is idd een heel slimme actiequote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas een heel artikel over gelezen. Hebben ze slim gedaan; de voor- en achterzijde zijn verschillend en van binnen zijn ze iets verschillend uitgerust. Briljant
Opel en Suzuki doen dat ook met enkele modellen. Mijn Agila is hetzelfde als de Suzuki Wagon. En de nieuwe Agila is gelijk aan de Suzuki Splash.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef ElisaB het volgende:
Pas een heel artikel over gelezen. Hebben ze slim gedaan; de voor- en achterzijde zijn verschillend en van binnen zijn ze iets verschillend uitgerust. Briljant
Voorzijdequote:Op donderdag 17 november 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
is idd een heel slimme actie
maar veel verschil is er niet, stond vandaag naast de c1, t was dat de kleur verschilde van achter
'quote:Op donderdag 17 november 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Opel en Suzuki doen dat ook met enkele modellen. Mijn Agila is hetzelfde als de Suzuki Wagon. En de nieuwe Agila is gelijk aan de Suzuki Splash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |