Zoals...?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Realistisch is overigens ook dat Feyenoord onderpresteert en Gudde en Koevermans (plus een aantal scouts) vervangen moeten worden voor capabele mensen.
Juist. Waarom vind jij nog dan dat iedereen 'achter de club' moet blijven staan? Je zou toch juist je tegen het bestuur af moeten zetten als je achter de club staat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat accepteer? Ik merk dat je de laatste maanden de topics hier niet gevolgd hebt, anders zou je niet zulke rare dingen over mij zeggen.
Gewoon feiten, wat kan ik er verder aan doen dan het probleem onderkennen. Kan er weinig aan doen. Dan zal eerst het bestuur moeten wijken.
Dat is dus precies waar het hier over moet gaan. Niet over welke kneus er rechtsback moet staan. Die details daar gaat het nu niet om.quote:
Wat een mongooltje ben je toch he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie blijven toch wel doen wat Gudde etc. graag zien: elke keer onvoorwaardelijk op komen dagen, je seizoenskaart netjes betalen, juichen als we toevallig winnen, de spelers en het bestuur met rust laten...
Noem eens wat? Ik ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
En mocht het je ontgaan zijn Ritmo. Diverse mensen (ook in dit topic) zijn al een tijd bezig met diverse protesten tegen het huidige bestuur. Actief dus.
quote:Dat is verder dan jij komt met dat geblaat op het internet vanuit een zolderkamer ergens op het plat'nland.
Denk het juist niet. Een paar weken lang Gudde kei en keihard met spreekkoren aanpakken en hij zal op den duur echt wel een keer breken. Die man moet s'avonds in z'n bed nog een volle Kuip over hem horen schreeuwen en zingen.quote:Maar supporters hebben nou eenmaal een beperkte stem in het geheel.
Grappig dat jij altijd met dit soort opmerkingen komt als ik dingen zeg die gewoon waar zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een mongooltje ben je toch he.
Nee, je moet eens je godvergeten muil gaan houden en niet op zo'n manier spreken over mensen die wél om Feyenoord geven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Grappig dat jij altijd met dit soort opmerkingen komt als ik dingen zeg die gewoon waar zijn.
Protesten meegelopen, naar die forumavond geweest, meegeholpen met stukjes schrijven die op de fansites kwamen en ga maar door.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Noem eens wat? Ik ben zeer benieuwd.
Dat het niet goed gaat met de club, betekent niet automatisch dat het bestuur alles fout doen en dus weg moet. Met een ander bestuur zou de situatie hoogstwaarschijnlijk niet heel veel anders zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist. Waarom vind jij nog dan dat iedereen 'achter de club' moet blijven staan? Je zou toch juist je tegen het bestuur af moeten zetten als je achter de club staat?
En als hij hem die ene keer ziet is het omdat hij toevallig over de Brienenoord rijdt of met de trein langs De Kuip reist.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
Maar volgens Ritmo moeten we huilen als Feyenoord wint en onze SCC opzeggen en nooit meer gaan totdat we kampioen worden
Aldus de man die 1 keer per decennium een stadion ziet.
Lijkt me sterk. Die gast woont ergens in een gehucht in Overijssel ofzo meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Muto het volgende:
[..]
En als hij hem die ene keer ziet is het omdat hij toevallig over de Brienenoord rijdt of met de trein langs De Kuip reist.
Volgens mij in de buurt van Zwollywood.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die gast woont ergens in een gehucht in Overijssel ofzo meen ik me te herinneren.
Als je om Feyenoord geeft kan het je toch niet aan dat je nog 3 seizoenen in de middenmoot moet blijven hangen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, je moet eens je godvergeten muil gaan houden en niet op zo'n manier spreken over mensen die wél om Feyenoord geven.
Dat jij nou denkt dat iedereen zo denkt, zeg niet dat het waar is. Verre van. Maar vervolgens ga je wel zitten oordelen, terwijl jij wel zo'n beetje de laatste bent die dat zou moeten doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je om Feyenoord geeft kan het je toch niet aan dat je nog 3 seizoenen in de middenmoot moet blijven hangen?
In het eerste heb je gelijk, in het tweede niet. In ons geval is het bestuur vooral schuldig aan het uit de hand laten lopen van de gehele situatie en het daaropvolgende herstel van die situatie te vertragen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat het niet goed gaat met de club, betekent niet automatisch dat het bestuur alles fout doen en dus weg moet. Met een ander bestuur zou de situatie hoogstwaarschijnlijk niet heel veel anders zijn.
Ik schreeuw vaak genoeg ja, maar geef ook genoeg inhoudelijke argumenten.quote:En mensen hebben een beetje een hekel aan schreeuwers die geen inhoudelijke argmumenten en/of oplossingen aandragen. Achter of voor je club gaan staan of de rijen sluiten mag je opvatten als "niet constant in het luchtledige zeiken wat betreft Feyenoord."
Hoe bedoel je, 'zo denkt'? Wat precies denkt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat jij nou denkt dat iedereen zo denkt, zeg niet dat het waar is.
Dat iedereen er hier maar vrede mee heeft dat we in de middenmoot staan. Zoals het er staat dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'zo denkt'? Wat precies denkt?
Als ik zeg dat we komend seizoen 5e moeten worden, dan vindt iedereen dat totaal onrealistisch.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat iedereen er hier maar vrede mee heeft dat we in de middenmoot staan. Zoals het er staat dus.
Ik niet hoor. 5e vind ik goed. Al moeten we gewoon voor het kampioenschap willen gaan. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik zeg dat we komend seizoen 5e moeten worden, dan vindt iedereen dat totaal onrealistisch.
Daar moet je wel naar heen bouwen in een 5-jaren plan idd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik niet hoor. 5e vind ik goed. Al moeten we gewoon voor het kampioenschap willen gaan. Zoals het hoort.
Voor dit seizoen wellicht. Jaar erop moet de druk omhoog (hoe, dat is v. Geels en de opvolger van Koeman hun probleem) of wil je 2 jaar stilstaan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat je op de eerste 8 moet mikken. Waarbij plek 5 een absolute topprestatie zou zijn en 8 normaal.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor dit seizoen wellicht. Jaar erop moet de druk omhoog (hoe, dat is v. Geels en de opvolger van Koeman hun probleem) of wil je 2 jaar stilstaan?
Ja. Dat is zo irritant aan jou. Jij eindigt altijd je conclaaf met andere mensen woorden in de mond leggen. Vervelend trekje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dat was meer mijn vraag aan je
Ik legde je niets in de mond, ik vroeg je iets.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat is zo irritant aan jou. Jij eindigt altijd je conclaaf met andere mensen woorden in de mond leggen. Vervelend trekje.
Iets waar het vaker over zouden mogen gaan: de toekomst van je club.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Maastoren het volgende:
Waar gaat dit over?
Gelukkig is er morgen weer voetbal. Of dat gelukkig is moet achteraf nog blijken maargoed.
Heb er erg weinig vertrouwen in moet ik zeggen. Voordeel is wel dat Vitesse thuis altijd komt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Maastoren het volgende:
Waar gaat dit over?
Gelukkig is er morgen weer voetbal. Of dat gelukkig is moet achteraf nog blijken maargoed.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 18:33:07Morgen een verassing in de opstelling bij #Feyenoord. Volg @FR1908Nieuws en lees hier morgen als eerste de opstelling. reageer retweet
Hij zal wel Nelom bedoelen. Vind het niet zo'n verassing als dat zo is, aangezien Bruno niet zo sterk speelde en Nelom goed inviel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 18:33:07Morgen een verassing in de opstelling bij #Feyenoord. Volg @FR1908Nieuws en lees hier morgen als eerste de opstelling. reageer retweet
Eerder Cisse dan Achahbar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:27 schreef Ritmo het volgende:
Waarom melden ze het dan niet, als ze het al weten?![]()
Wellicht Achabar in de basis? Maar dat zou wel een hele grote verrassing zijn.
Ik heb een beetje zitten lezen. Jij weet wel ff te vertellen hoe alles wel of niet moet. Zelf doe je er vervolgens geen fuck aan maar wel de hele tijd op andere (vooral supporters) afgevenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iets waar het vaker over zouden mogen gaan: de toekomst van je club.
I.p.v. van wedstrijd naar wedstrijd te leven.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik maak me alleen druk over dat de prestaties wederom slecht zijn, en ik wil dat beter zien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zitten lezen. Jij weet wel ff te vertellen hoe alles wel of niet moet.
We hebben daar een aantal jaren niet meer verloren dus dat geeft nog een beetje vertrouwen. Bony tegen onze verdediging wordt een drama denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er erg weinig vertrouwen in moet ik zeggen. Voordeel is wel dat Vitesse thuis altijd komt.
Toch nog gisteren kaarten geregeld, terwijl ik me nog had voorgenomen pver te slaan. Voorspelbaar +1
Als je de afgelopen maanden om je heen hebt gekeken ben je niet de enige die zich druk maakt. Maarja wat moet er verder nog gebeuren dan? Er zijn vreedzame protesten geweest, een 'bestorming' van het Maasgebouw en genoeg fansites die de massa proberen te overtuigen dat het kut is. Als het overgrote deel het nog steeds niet wilt of kan zien tsja...quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik maak me alleen druk over dat de prestaties wederom slecht zijn, en ik wil dat beter zien.
Gewoon Bony het veld aftrappen in de eerste minuut. Heeft Vitesse direct nauwelijks scorend vermogen meer over.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We hebben daar een aantal jaren niet meer verloren dus dat geeft nog een beetje vertrouwen. Bony tegen onze verdediging wordt een drama denk ik.
Ben morgen ook aanwezig. Helaas wel het laatste stukkie met de combi.
Lekker realistische oplossing Ritmo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gewoon Bony het veld aftrappen in de eerste minuut. Heeft Vitesse direct nauwelijks scorend vermogen meer over.
Daar heb je gelijk in. De massa moet juist eens z'n ongenoegen laten blijken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je de afgelopen maanden om je heen hebt gekeken ben je niet de enige die zich druk maakt. Maarja wat moet er verder nog gebeuren dan? Er zijn vreedzame protesten geweest, een 'bestorming' van het Maasgebouw en genoeg fansites die de massa proberen te overtuigen dat het kut is. Als het overgrote deel het nog steeds niet wilt of kan zien tsja...
Heteren? Ik zit los. Lekker bij m'n ouwelui overnachten in Nijmegen vanavond en dan ook een klein stukkiequote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We hebben daar een aantal jaren niet meer verloren dus dat geeft nog een beetje vertrouwen. Bony tegen onze verdediging wordt een drama denk ik.
Ben morgen ook aanwezig. Helaas wel het laatste stukkie met de combi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |