SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
Do what you love, love what you do!
inderdaad zegquote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
Als ik een scammer was geweest, dan was kree mijn ideale prooi
Als iemand dat belangrijk vind plaats die zelf wel een foto, of je vraagt het. Maar ga nou niet via via via een linkje regelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende: [..] Omdat het leuk is om te weten wat het gezicht achter de user is.
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
Als ik een scammer was geweest, dan was kree mijn ideale prooi
Vaag ja kan ik wel eens zijn inderdaad dat geef ik gelijk toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad zeg
naja als je het voor elkaar krijgt om hem concreet te laten worden... meestal is ie zo vaag dat ik er geen bal van snap en dat is toch minder handig als je zijn creditcard gegevens wil hebben
dit dus ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:
Echt serieus mensen, krijg een leven ipv dit gezeik.
Wat ben jij disproportioneel geirriteerd hierover?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als iemand dat belangrijk vind plaats die zelf wel een foto, of je vraagt het. Maar ga nou niet via via via een linkje regelen.
En trouwens, jij wil ook je foto niet delen. Heb je dat wel eens gevraagt.
Vind jij het dan leuk als ik via via je facebook krijg?
Ik weet niet, ik vind het zelf soms vervelend als iemand speciaal naar een foto van me vraagt. De meesten hebben mijn foto's gewoon in mijn fobo gezien. Had in jouw geval ook gekund.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:
En trouwens, jij wil ook je foto niet delen. Heb je dat wel eens gevraagt.
Vind jij het dan leuk als ik via via je facebook krijg?
Ja ik heb een dorpscafe, en dan is het inderdaad niet handig om over mensen te roddelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
Oh royco jij werkt dus ook als barman. Die kroeg raakt ook een boel mensen kwijt juist omdat ze zo lullen
Dat is hier dus ook een boel kennen elkaar , de vorige eigenaar was heel cool daar bleef alles wat je hem vertelde bij hem en bemoeide die niet zo heel erg met het persoonlijk leven van de klanten.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb een dorpscafe, en dan is het inderdaad niet handig om over mensen te roddelen.
Ja dat probleem hadden hier de vorige eigenaren ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is hier dus ook een boel kennen elkaar , de vorige eigenaar was heel cool daar bleef alles wat je hem vertelde bij hem en bemoeide die niet zo heel erg met het persoonlijk leven van de klanten.
Hun zijn zelfs zo dat als je prive zit te praten ze juist mee gaat praten. Des te meer mensen raken ze ook kwijt als klanten
Nee hoor, maar de afgelopen 3 topics gaat het over elkaars facebook.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat ben jij disproportioneel geirriteerd hierover?
Alsof je hele leven moet wijken voor het schrijven van één simpel facebookberichtje.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Heb je dan echt niks belangrijkers in je leven te doen?
anders zaten we toch niet op fokquote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de afgelopen 3 topics gaat het over elkaars facebook.
Of over het vreemd gaan van iemand anders en daar ook meteen maar het prive leven van die persoon instappen.
Ik heb me prima vermaakt met die rel afgelopen nacht in elk gevalquote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of over het vreemd gaan van iemand anders en daar ook meteen maar het prive leven van die persoon instappen.
Ja het blijft leuk hèquote:Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met die rel afgelopen nacht in elk geval
Ja is ook. Ik snap het ook niet helemaal want ik denk juist dat het toch een van de eerste dingen die je leert als je horeca zit.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat probleem hadden hier de vorige eigenaren ook.
Dat soort dingen zijn niet slim op een dorp waar iedereen elkaar kent en er toch al veel geluld en geroddeld word.
Precies, nieuwtjes vertellen is niet erg, maar dingen die vertrouwelijk verteld worden, of die gewoon niet zo handig zijn als die massaal naar buiten gebracht worden die moet je gewoon voor je houdenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Oh bij ons is het, wil je wat weten dan moet je in de kroeg zijn![]()
Is er geschoten in scheveningen? Binnen paar uur weet je waar wat en als je geluk hebt wie.
En ook wie, wie doet of gedaan hebt. Personelijke dingen die in vertrouwen verteld worden blijft personelijk. En zo moet het ook vind ik!
Om maar een voorbeeld te geven.
Tja, dat het triest is hebben we al bevestigd. Maar niemand weet wie de dader is helaas. En Facebook is een logisch gespreksstof als men geinteresseerd is naar iemands identiteit. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat mensen opeens in het prive leven duiken en mee gaan bemoeien. Dat vind ik in mijn ogen kansloos.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders zaten we toch niet op fok
het is gewoon een SC
soms gaat het hier een topic lang over tekenen of katten
dan ontplof je toch ook niet
Ja tuurlijk word er wel geluld in een kroeg maar wat als kroegeigenaars hoor je juist niet te doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:
Oh bij ons is het, wil je wat weten dan moet je in de kroeg zijn![]()
Is er geschoten in scheveningen? Binnen paar uur weet je waar wat en als je geluk hebt wie.
En ook wie, wie doet of gedaan hebt. Personelijke dingen die in vertrouwen verteld worden blijft personelijk. En zo moet het ook vind ik!
Om maar een voorbeeld te geven.
Is ook gewoon een beetje je gezonde verstand gebruiken he.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja is ook. Ik snap het ook niet helemaal want ik denk juist dat het toch een van de eerste dingen die je leert als je horeca zit.
Nou ik ga niet naar de kroeg omquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk word er wel geluld in een kroeg maar wat als kroegeigenaars hoor je juist niet te doen.
Een kroeg moet een plek zijn waar je graag naar toe gaat en je thuis voelt en ook als er iets is heen kan. Je hebt soms mensen die door persoonlijke dingen instorten en dan hoor je als barman dat niet aan de volgende klant te vertellen van oh heb je gehoord van klaasje die was hier en die is ingestort want dat en dat
In een dorp heb je dat soort dingen ook bij de kapper enzoquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk word er wel geluld in een kroeg maar wat als kroegeigenaars hoor je juist niet te doen.
Een kroeg moet een plek zijn waar je graag naar toe gaat en je thuis voelt en ook als er iets is heen kan. Je hebt soms mensen die door persoonlijke dingen instorten en dan hoor je als barman dat niet aan de volgende klant te vertellen van oh heb je gehoord van klaasje die was hier en die is ingestort want dat en dat
Volgens mij is in horecagelegenheden zijn en zuipen wel een heel erg belangrijk en groot deel van jouw leven. Klopt dat?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik ga niet naar de kroeg om
Me verhaal kwijt te kunnen
Maar mijn stamkroeg is wel echt me 2de huiskamer zo vaak zit ik er
Heeft ook te maken met het feit dat de 2 gasten achter de bar goeie vrienden van me zijn en ik ook regelmatig met ze gewerkt heb.
God wat mis ik de horeca zeg
Dat is ook zo maar er zijn ook een boel die net juist in een ellendige periode naar de kroeg gaan en juist hetquote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het feit dat de 2 gasten achter de bar goeie vrienden van me zijn en ik ook regelmatig met ze gewerkt heb.
Nou ik bedoel niet dat je het specifiek daarvoor heengaat maar ik heb wel vaker mensen in een kroeg in zien storten omdat het niet ging en ook in combinatie met alcohol . Dat gebeurd gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor veel mensen ben je inderdaad toch een soort van hulpverlener.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar er zijn ook een boel die net juist in een ellendige periode naar de kroeg gaan en juist het
Ja ik denk dat je het ook een beetje zo moet zien , net zoals een goede psychiater ook niet over zijn klanten praatquote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor veel mensen ben je inderdaad toch een soort van hulpverlener.
Je wil niet weten hoeveel mensen echt al hun problemen en levensverhalen vertellen.
Alleen krijgen die er wel veel beter voor betaald jammer genoegquote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je het ook een beetje zo moet zien , net zoals een goede psychiater ook niet over zijn klanten praat
Het lijkt me irritant, hosselen op facebook. Die chat daar is nu niet bepaald overzichtelijk ofzo, en berichten op een prikbord worden door iedereen gelezen, en zijn nogal publiekelijk zichtbaar voor al je vrienden, lijkt me vervelend als je iemand wilt versierenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef heloef het volgende:
Hosselen via Facebook, ooit gedaan meisje wou niet mee naar een festival met mij.
Het prettige er aan was dat ik toen maar ging met Faye.
Persoonlijk berichten deed ik altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me irritant, hosselen op facebook. Die chat daar is nu niet bepaald overzichtelijk ofzo, en berichten op een prikbord worden door iedereen gelezen, en zijn nogal publiekelijk zichtbaar voor al je vrienden, lijkt me vervelend als je iemand wilt versieren
Whehe, moet hij ook een beroepsgheim-eed afleggen voor je? Dat jij hem de diepste geheimen van jezelf blootlegt aan een barman is gewoon je eigen schuld.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je het ook een beetje zo moet zien , net zoals een goede psychiater ook niet over zijn klanten praat
Het is allemaal gewoon wat omslachtiger dan bijvoorbeeld msn, wat meteen in het oog springt als je je computer aan hebt staan.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Persoonlijk berichten deed ik altijd.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, moet hij ook een beroepsgheim-eed afleggen voor je? Dat jij de diepste geheimen van jezelf blootlegt aan een barman is gewoon je eigen schuld.
Denk wel dat het scheelt of je in een dorpskroeg werkt of in een stad waar lang niet iedereen elkaar kent.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind niet dat je de barman als een psycholoog moet zien. Ik heb zelf ook achter de bar gestaan en heb nooit iemand belachelijk gemaakt, maar als ik wel zo was geweest vind ik het een klein beetje eigen schuld. Voor de barman is het zijn werk, als een klant iets geks of raars doet dan heb je het er al snel met collega's over, of thuis. Zoals elk ander met zijn of haar werk doet. Je bent geen dokter of psycholoog en soms zijn dronkelap verhalen voor de helft niet eens kloppend.
Heb ook vaak genoeg achter iemand aan moeten rennen met zijn jas/telefoon/sleutels oid.
Ik heb mensen die elke dag aan de bar zaten ook nooit als "vrienden" gezien en als ik ze na werk tijdens uitgaan tegen kwam bleef ik er ook niet bij hangen.
Ik zeg niet dat het goed is dat iemand alles doorvertelt, ik ben persoonlijk niet zo en vind dat in elke situatie een slechte eigenschap. Maar ik vind niet dat het iets te maken heeft met het beroep barman
Daar zit inderdaad wel wat in, ik heb dan ook nooit in een dorp gewoond dus dat kan ik me ergens wel voorstellen dat het anders is en de hele beleving anders kan zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk wel dat het scheelt of je in een dorpskroeg werkt of in een stad waar lang niet iedereen elkaar kent.
Vind een anekdote aan vrienden over een klant vertellen die ze niet kennen en die je waarschijnlijk nooit meer zult zien anders dan dingen vertellen die iedereen in het dorp kent.
ons kent ons hè in dorpjes.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wel wat in, ik heb dan ook nooit in een dorp gewoond dus dat kan ik me ergens wel voorstellen dat het anders is en de hele beleving anders kan zijn
Ik zit ook op mijn mobiel. Dikke fail met dm en edits..quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
Ja how stop wacht maar jongens, laat alles maar vallen!!
Me DM mobiel slaat op hol! Ik heb geen 1 nieuw DM bericht en volgens het blauwe rondje heb ik er nu al 9!!
Dat is dus niet correct en tevens juist! Dat is heul fout! Klopt dus niet!!
Dus wat nu? Paniek!!!
Ik wel. Dorpen zijn nogal vervelend als je er niet echt tussen past, en op alles wat je doet wordt aangekeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
ons kent ons hè in dorpjes.
Nee ik zou niet in een stad willen wonen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
Me DM mobiel slaat op hol! Ik heb geen 1 nieuw DM bericht en volgens het blauwe rondje heb ik er nu al 9!!
Dus wat nu? Paniek!!!
Dit is echt wel veel zinvoller om te melden dan dingen over Facebook ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
Dus wat nu? Paniek!!!
Ja dat is waar, beetje meer sociale controle.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel. Dorpen zijn nogal vervelend als je er niet echt tussen past, en op alles wat je doet wordt aangekeken.
Het heeft allebei zijn charme.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vind het al mijn hele leven kut en het voelt alsof iedereen de hele dag maar op je let.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is waar, beetje meer sociale controle.
Maarja ik zit er al heel mijn leven natuurlijk.
Yep zo gaat het wel, kan hier niks doen of iemand ziet me alweer.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben blij dat ik een stadsmens ben, ik heb helemaal niks met dat gebemoei en dat iedereen weet hoe laat jij je kont wel of niet hebt gekeerd en waar dat dan was.
Tot nu toe de enige reden die ik kan bedenken voor het nut van een tablet. verder vind ik die dingen waardeloosquote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn mobiel. Dikke fail met dm en edits..
Waarom niet? Ik denk dat het wel goed voor je is qua dames ontmoetenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik bepaal liever zelf wie ik wanneer zie en wat ik diegene vertel.Ik vind het al vervelend als ik mijn broer wat vertel als ik een kutdag heb, en vervolgens mn tante en haar man er ook van weten. Ik hou graag dingen zelf onder controle en heb ook niet altijd zin om de hele tijd dezelfde mensen te zien op straat en er mee "moeten" praten. Geef mij maar een dikke winkelstraat met allemaal onbekende gezichten en dan bepaal ik zelf wel met wie ik daar heen ga . Close zijn kan prima met de mensen die je uitkiest.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Yep zo gaat het wel, kan hier niks doen of iemand ziet me alweer.
Aan de ene kant klote, maar het is ook wel lekker als je een beetje closer bent en een hoop mensen kent.
Ik vind me ipad heerlijk! Altijd berg muziek bij me. Lekker internetten, boeken lezen, mailen en soms spelletje spelen. In de auto of vliegtuig filmpje kijken of series. Heeeeeeerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Tot nu toe de enige reden die ik kan bedenken voor het nut van een tablet. verder vind ik die dingen waardeloos
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Ik heb me moeten in houden dit shirt niet te kopen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik nou niet van dat drukke stadsleven.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat het wel goed voor je is qua dames ontmoeten
Doe jij ook altijd zo amicaal in het echte leven?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind me ipad heerlijk! Altijd berg muziek bij me. Lekker internetten, boeken lezen, mailen en soms spelletje spelen. In de auto of vliegtuig filmpje kijken of series. Heeeeeeerlijk.
Ik kan niet meer zonder! Een goeie vriendin van mij kennelijk ook niet. Want die wilde hem een weekend lenen, maar we zijn een ruime maand verder en ze is verslaafd
Precies! Nu heb ik het geluk dat ik in een winkelstraat woon en me pa daar een winkel heeft. Dat maakt mij meteen de zoon van. Dus bijna alle winkeliers weten dat en de klanten natuurlijk ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik bepaal liever zelf wie ik wanneer zie en wat ik diegene vertel.Ik vind het al vervelend als ik mijn broer wat vertel als ik een kutdag heb, en vervolgens mn tante en haar man er ook van weten. Ik hou graag dingen zelf onder controle en heb ook niet altijd zin om de hele tijd dezelfde mensen te zien op straat en er mee "moeten" praten. Geef mij maar een dikke winkelstraat met allemaal onbekende gezichten en dan bepaal ik zelf wel met wie ik daar heen ga . Close zijn kan prima met de mensen die je uitkiest.
Ik gebruik zelf een macbook pro, omdat ik die nodig heb, maar ook omdat het gewoon lekker in gebruik is. Ik vind het dan een beetje overdreven om ook nog eens een ipad erbij te nemen. Maar ik neem mijn macbook pro niet de hele tijd overal mee naar toe, dat zou met een ipad wel weer kunnen. Nouja tot nu toe vind ik internet op mn telefoon voldoende voor onderwegquote:Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind me ipad heerlijk! Altijd berg muziek bij me. Lekker internetten, boeken lezen, mailen en soms spelletje spelen. In de auto of vliegtuig filmpje kijken of series. Heeeeeeerlijk.
Ik kan niet meer zonder! Een goeie vriendin van mij kennelijk ook niet. Want die wilde hem een weekend lenen, maar we zijn een ruime maand verder en ze is verslaafd
Niet elke grote stad is hetzelfdequote:Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik nou niet van dat drukke stadsleven.
Heb het hier prima naar mijn zin.
En er zijn nadelen en dat is dus vooral dat als je wat doet dat er altijd iemand is die je "spot"
Kom nog wel eens op den haag hollands spoor, nou zou daar dus echt niet willen wonen.
Heh? Spotten?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik nou niet van dat drukke stadsleven.
Heb het hier prima naar mijn zin.
En er zijn nadelen en dat is dus vooral dat als je wat doet dat er altijd iemand is die je "spot"
Kom nog wel eens op den haag hollands spoor, nou zou daar dus echt niet willen wonen.
Mijn ouders zijn opgegroeid in scheveningenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Nu heb ik het geluk dat ik in een winkelstraat woon en me pa daar een winkel heeft. Dat maakt mij meteen de zoon van. Dus bijna alle winkeliers weten dat en de klanten natuurlijk ook.
Nu is scheveningen best een dorp. Ons kent ons maar niet zo extreem als een klein dorp
Bevalt me prima, nooit meer weg hier!
Mensen die je moeder zien bij de supermarkt en de volgende dag vragen of de spaghetti lekker was enzoquote:Op donderdag 17 november 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh? Spotten?
Random mensen die je op straat uitlachen? Wat bedoel je precies.
Waar woonde jij eigenlijk ook alweer?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat het wel goed voor je is qua dames ontmoeten
Jij hebt sowieso het voordeel van : Strandquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Nu heb ik het geluk dat ik in een winkelstraat woon en me pa daar een winkel heeft. Dat maakt mij meteen de zoon van. Dus bijna alle winkeliers weten dat en de klanten natuurlijk ook.
Nu is scheveningen best een dorp. Ons kent ons maar niet zo extreem als een klein dorp
Ah een skeveningerquote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hangt er van af hoe je dat bedoeldquote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd zo amicaal in het echte leven?
Ja en het is volgens mij ook heel dorps om als je met een jongen staat te praten, dat je dan van echt een random iemand opeens de vraag krijgt of je soms wat met "henk" hebt, want "bep" heeft je al 5 keer heel vrolijk met hem gezien. Of dat iemand dan opeens zegt ja pas op hoor henk heeft een vriendin hoor. Of echt dingen die je helemaal niks aan gaan, " de vrouw van de baas van marjan is ontslagen, blablabla piet heeft al 2 dagen dezelfde trui aan ik zag het zelf hoor!! en janneke koopt altijd kant en klare maaltijden wat zielig voor die kinderen, peter heeft een nieuwe auto en maar klagen in de kroeg en geen rondjes geven, blaaablaaa"quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die je moeder zien bij de supermarkt en de volgende dag vragen of de spaghetti lekker was enzo
Joviaal, uitbundig, hyperquote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hangt er van af hoe je dat bedoeld
Zo gaat het welquote:Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en het is volgens mij ook heel dorps om als je met een jongen staat te praten, dat je dan van echt een random iemand opeens de vraag krijgt of je soms wat met "henk" hebt, want "bep" heeft je al 5 keer heel vrolijk met hem gezien. Of dat iemand dan opeens zegt ja pas op hoor henk heeft een vriendin hoor. Of echt dingen die je helemaal niks aan gaan, " de vrouw van de baas van marjan is ontslagen, blablabla piet heeft al 2 dagen dezelfde trui aan ik zag het zelf hoor!! en janneke koopt altijd kant en klare maaltijden wat zielig voor die kinderen, peter heeft een nieuwe auto en maar klagen in de kroeg en geen rondjes geven, blaaablaaa"
Ik wil niemand beledigenhet is maar goed dat ik niet in een dorp woon
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ah een skeveninger
Ben bekant je buurman
Jij kan goed koken zeg je toch? Bij deze nodig ik je uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso het voordeel van : Strand![]()
![]()
Ik woon ook in een winkelstraat![]()
Whehe, in een dorp. Dat begrijp ik. Maar kree had het over mensen die spotten in grote steden.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die je moeder zien bij de supermarkt en de volgende dag vragen of de spaghetti lekker was enzo
Ja klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en het is volgens mij ook heel dorps om als je met een jongen staat te praten, dat je dan van echt een random iemand opeens de vraag krijgt of je soms wat met "henk" hebt, want "bep" heeft je al 5 keer heel vrolijk met hem gezien. Of dat iemand dan opeens zegt ja pas op hoor henk heeft een vriendin hoor. Of echt dingen die je helemaal niks aan gaan, " de vrouw van de baas van marjan is ontslagen, blablabla piet heeft al 2 dagen dezelfde trui aan ik zag het zelf hoor!! en janneke koopt altijd kant en klare maaltijden wat zielig voor die kinderen, peter heeft een nieuwe auto en maar klagen in de kroeg en geen rondjes geven, blaaablaaa"
Ik wil niemand beledigenhet is maar goed dat ik niet in een dorp woon
Ben bang van wel jaquote:
Hij had het toch juist over dat aan dorpen ook nadelen zaten?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, in een dorp. Dat begrijp ik. Maar kree had het over mensen die spotten in grote steden.
Ik ben onderweg * Moonwalk pakt spullenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]waar jij dan
[..]
Jij kan goed koken zeg je toch? Bij deze nodig ik je uit.
Jij neemt lekkere hapjes mee, ik regel strand, warme deken en een fles champagne. Gaan we lekker tegen draads juist in de winter op het strand zitten ipv in de zomer!
Wel een dag dat het niet waaid of we moeten in een bunker gaan zitten
Ja dat heb ik hier ook. Jaaa je bent daar en daar gespot.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal.
Ik reed een extra rondje op de boulevard hier met de auto.
Gewoon omdat ik er zin in had.
En toen kwam ik thuis. Zo van "ja zit je een beetje rond te cruisen op de boulevard ofzo"
Hahaha was dus als weer via via gebeld.
Maarja toch hou ik wel van dat dorpse hoor.
Nou daar kan ik serieus gewoon kwaad om wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal.
Ik reed een extra rondje op de boulevard hier met de auto.
Gewoon omdat ik er zin in had.
En toen kwam ik thuis. Zo van "ja zit je een beetje rond te cruisen op de boulevard ofzo"
Hahaha was dus als weer via via gebeld.
Maarja toch hou ik wel van dat dorpse hoor.
Heeeej dat kan niet!! Je moet eerst hapjes makenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben onderweg * Moonwalk pakt spullen
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeeej dat kan niet!! Je moet eerst hapjes maken
Want als je ze nu al meteen hebt komen ze uit de vriezer
Ja ik kan het wel begrijpen wat je zegt.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou daar kan ik serieus gewoon kwaad om wordenik kan echt niet tegen dat bemoeigedrag en ik snap het nut ook echt niet, dat voorbeeld van jou is er perfect voor. Wat bereikt iemand er in hemelsnaam mee om jouw familie op te gaan bellen en dat compleet nutteloze nieuws te gaan vertellen. ga lekker afwassen ofzo
Wie zegt dat jij wil dat je familie weet waar jij ff naartoe ging. Jij bent er aan gewend, ik zou gillend gek worden
Zo zal het wel niet gaan denk. Bij mij namelijk niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou daar kan ik serieus gewoon kwaad om wordenik kan echt niet tegen dat bemoeigedrag en ik snap het nut ook echt niet, dat voorbeeld van jou is er perfect voor. Wat bereikt iemand er in hemelsnaam mee om jouw familie op te gaan bellen en dat compleet nutteloze nieuws te gaan vertellen. ga lekker afwassen ofzo
Wie zegt dat jij wil dat je familie weet waar jij ff naartoe ging. Jij bent er aan gewend, ik zou gillend gek worden
Ik denk dat jij je misschien eenzaam zou voelen in een grote stad, maarja iedereen is andersquote:Op donderdag 17 november 2011 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel begrijpen wat je zegt.
Maar zo gaat het hier altijd al, ben eraan gewend en heb er ook niet echt moeite mee.
Juist dat closere kan ook wel leuk zijn.
Min puntje voor Moonwalkquote:Op donderdag 17 november 2011 17:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]nu heb je me door, ik spreek niet zo makkelijk met internetmeneren af, dus dan maak ik er stomme garpjes over
Hier heb je helemaal gelijk in, kan niks anders zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je misschien eenzaam zou voelen in een grote stad, maarja iedereen is anders
* Moonwalk doet de moonwalk van links naar rechtsquote:
Hij helpt ons ook niet ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had het toch juist over dat aan dorpen ook nadelen zaten?
Hangt dat niet van de persoon af? Je kan me in elk boeren gat dumpen en ik heb het naar me zin en voel me zeker niet alleen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je misschien eenzaam zou voelen in een grote stad, maarja iedereen is anders
Maar het zou misschien ook weer heel goed voor jou zijn om je horizon te vebreden en uit je "box" te stappen. Ik denk dat je dan zoveel nieuwe dingen en mensen ervaart dat het als een volledig nieuwe frisse start kan zijn. Soms is een grote verandering het beste wat je kan overkomen als je zoals jij "klem" zitquote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in, kan niks anders zeggen.
Ik zou me maar een klein persoontje vinden tussen al die mensen, daarom wil ik hier niet weg ook eigenlijk.
Klopt ook maar het is best wel een grote stap, die ik eigenlijk nog niet wil maken nu.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar het zou misschien ook weer heel goed voor jou zijn om je horizon te vebreden en uit je "box" te stappen. Ik denk dat je dan zoveel nieuwe dingen en mensen ervaart dat het als een volledig nieuwe frisse start kan zijn. Soms is een grote verandering het beste wat je kan overkomen als je zoals jij "klem" zit
Ik ook, maar Kree is voor zo ver ik weet meer een type die aan dingen vasthoudt. Omgeving, personen, situaties etc. Zou wel eenzaam voor hem zijn om dat allemaal weg te doe, het dorp te verlaten en een grote stad in te gaan. Toch denk ik dat het misschien niet zo een gek idee zou zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt dat niet van de persoon af? Je kan me in elk boeren gat dumpen en ik heb het naar me zin en voel me zeker niet alleen.
Als ik ergens op vakantie ben en ik stap een dorps kroeg in heb ik vrij makkelijk contact wn sta ik er de volgende dag weer gezellig.
Kan je niet paaldansen? Vind ik veel spannender! Maar niet zo ordi dansen maar sensueel en uitdagendquote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
* Moonwalk doet de moonwalk van links naar rechts
Ik dacht er zo over na en ik ben van mening dat het voor iemand als jij wel goed zou zijn. Achterlaten vind ik een groot woord, je kan altijd terug naar je dorp als het je na een paar maanden, half jaar of wat dan ook niet bevalt. Ik weet dat je het niet gaat doen, maar het is een optie die nu in me op kwam, die lang zo gek niet isquote:Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ook maar het is best wel een grote stap, die ik eigenlijk nog niet wil maken nu.
Denk niet dat ik er helemaal buiten val want opzich ben ik wel sociaal maar het is gewoon een angst en het niet achter willen laten wat ik hier nu al wel heb.
Bij mij helpt het natuurlijk ook wel dat ik in een toeristen dorp woon.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, maar Kree is voor zo ver ik weet meer een type die aan dingen vasthoudt. Omgeving, personen, situaties etc. Zou wel eenzaam voor hem zijn om dat allemaal weg te doe, het dorp te verlaten en een grote stad in te gaan. Toch denk ik dat het misschien niet zo een gek idee zou zijn
Nee dat vind ik echt heel ordinair, schrijf de extra minpunt maar opquote:Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je niet paaldansen? Vind ik veel spannender! Maar niet zo ordi dansen maar sensueel en uitdagend
Het zou een nieuwe opening kunnen zijn inderdaad, dat geef ik gelijk toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, maar Kree is voor zo ver ik weet meer een type die aan dingen vasthoudt. Omgeving, personen, situaties etc. Zou wel eenzaam voor hem zijn om dat allemaal weg te doe, het dorp te verlaten en een grote stad in te gaan. Toch denk ik dat het misschien niet zo een gek idee zou zijn
Je kan er ook een kamer huren en in het weekend naar huis toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik dacht er zo over na en ik ben van mening dat het voor iemand als jij wel goed zou zijn. Achterlaten vind ik een groot woord, je kan altijd terug naar je dorp als het je na een paar maanden, half jaar of wat dan ook niet bevalt. Ik weet dat je het niet gaat doen, maar het is een optie die nu in me op kwam, die lang zo gek niet is
Horeca geprobeerd en dat was nou niet echt een succesquote:Op donderdag 17 november 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan er ook een kamer huren en in het weekend naar huis toe.
Zoek dan een baantje in de horeca. Dan leer je snel mensen kennen maar belangrijker je leert om te gaan met onbekende mensen.
Maar die situatie sloeg ook nergens opquote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Horeca geprobeerd en dat was nou niet echt een succes
Je kan ook de paaldans sport doen he. Dat heeft niks met ordinair te maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt heel ordinair, schrijf de extra minpunt maar op
Ik zou haast effe het verhaal hierover vertellenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar die situatie sloeg ook nergens op
Wordt altijd een beetje ontoepasselijk van dat soort opmerkingen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef Sinji het volgende:
Beginnen over paaldansen is altijd een instant fail bij vrouwen
En, is't wat?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wordt altijd een beetje ontoepasselijk van dat soort opmerkingen.
Vooral met zo'n grijns erbij als ze over hoge hakken/paaldansen/weetikveel praten en dan vragen of jij dat ook niet leuk vindt. En zo niet, dan moet je het toch echt eens proberen want het is echt super!
ontoepasselijk ja?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wordt altijd een beetje ontoepasselijk van dat soort opmerkingen.
Vooral met zo'n grijns erbij als ze over hoge hakken/paaldansen/weetikveel praten en dan vragen of jij dat ook niet leuk vindt. En zo niet, dan moet je het toch echt eens proberen want het is echt super!
ik ben echt niet aardig genoeg om in de horeca te werkenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Horeca geprobeerd en dat was nou niet echt een succes
Gewoon verstand op nul zetten, en doen wat de baas zegtquote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt niet aardig genoeg om in de horeca te werken
en niet 'dienstig' genoeg naar vreemden
het kan ook net die schop onder je reet zijn die je nodig hebt om wel eens vrienden te maken en dingen te gaan doen die je normaal niet doetquote:Op donderdag 17 november 2011 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou een nieuwe opening kunnen zijn inderdaad, dat geef ik gelijk toe.
Maar ook een dikke tegenvaller, weet het gewoon niet.
Vooralsnog zit ik hier best in m'n dorpje.
Het huis uit wil ik wel in ieder geval, maar dan ergens wonen hier waar ik ook echt al mijn sociale dingen heb.
Als ik echt naar een stad zou verhuizen dan moet ik het allemaal weer opbouwen en ik denk dat ik daar niet zo goed in ben.
Want ik maak niet snel contact met zo iedereen, wel gewoon praten maar niet verder als dat.
Dus dan zit ik daar helemaal in m'n eentje totdat ik na een jaar ofzo een paar vriendschappen heb opgebouwd.
Ja dat kan ik dus echt nietquote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul zetten, en doen wat de baas zegt
verstand op nulquote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doen wat je baas zegt? Hoezo niet?
Ik vind het eigenlijk zelfs wel prettig om niet te veel te hoeven denkenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verstand op nul
en ik ben niet bepaald het type dat heel goed om kan gaan met autoriteit dus een baas waarbij ik alleen 'bevelen' op moet volgen is ook niet mijn ding
liever een meer zelfstandige functie die ook nog iets van mijn intellect vraagt
(niet dat dat mega groot is hoor, maar ik merk wel dat ik echt dood ga van binnen als dat verstand op nul moet)
Ik vind het wel lekker soms, niet hoeven nadenken. Maar bij bijna alle baantjes heb je toch wel een baas of opdrachtgever?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verstand op nul
en ik ben niet bepaald het type dat heel goed om kan gaan met autoriteit dus een baas waarbij ik alleen 'bevelen' op moet volgen is ook niet mijn ding
liever een meer zelfstandige functie die ook nog iets van mijn intellect vraagt
(niet dat dat mega groot is hoor, maar ik merk wel dat ik echt dood ga van binnen als dat verstand op nul moet)
Ja maar als je zelfstandig werkt binnen die baan heb je geen baas die de hele dag over je schouder kijkt of je de hele tijd taken geeftquote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker soms, niet hoeven nadenken. Maar bij bijna alle baantjes heb je toch wel een baas of opdrachtgever?
Ik zou het niet prettig vinden, ik heb liever wat vaster omlijnd werk waarbij je precies weet wat je wanneer te doen staat.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als je zelfstandig werkt binnen die baan heb je geen baas die de hele dag over je schouder kijkt of je de hele tijd taken geeft
ik heb nu natuurlijk ook een baas en een teamleider etc en we vergaderen blabla maar gedurende een gemiddelde dag doe ik gewoon mijn eigen ding vooral
binnen kaders natuurlijk
dat kun je toch ook zelf aan brengen?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet prettig vinden, ik heb liever wat vaster omlijnd werk waarbij je precies weet wat je wanneer te doen staat.
Vind ik knap.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
D
[..]
dat kun je toch ook zelf aan brengen?
Ik maak zelf een planning en daar hou ik mij dan aan
elke dag dezelfde structuur etc
maar wel mijn structuur en niet die van een baas of zo
Veel plezier danquote:Op donderdag 17 november 2011 19:03 schreef minibeer het volgende:
Tot snachts, waarschijnlijk. Ik heb training en daarna feestjuh
Naja als ik dat niet doe is het niet op tijd af en verlies ik mijn baan natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik knap.
Ik heb ontzettend veel moeite met dingen plannen en me eraan houden.
Mij lukt het nog niet eens met mijn levensonderhoudquote:Op donderdag 17 november 2011 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja als ik dat niet doe is het niet op tijd af en verlies ik mijn baan natuurlijk
dus dat is wel een goede stok achter de deur haha
met studie heb ik er ook moeite mee hoor omdat de enige die je er mee teleurstelt ben je zelf
bij een baan hangt er toch meer vanaf
en op het gebied van mijn baan wil ik ook wel gewoon een beetje presteren en zo (op school heb ik dat veel minder want het doet er toch niet toe)
niet dat er veel te presteren valt hoor, zo'n baan is het niet maar ik wil gewoon dat collega's denken oh ja die! ja die is altijd op tijd klaar etc
Dat is gewoon een kwestie van ritme krijgenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij lukt het nog niet eens met mijn levensonderhoud
Ik neem me dan voor om om half 8 te gaan eten, maar ik sta niet eens op van wat ik aan het doen ben, ik heb er gewoon de motivatie niet voor, ook niet als ik wel trek heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van ritme krijgen
had ik eerst ook niet (studeren is ook funest wat dat betreft) maar als je gewent bent elke dag op een zekere tijd te eten gaat je buik dan vanzelf knorren
zelfde met slapen
Horecabaantjes kunnen er nog best wel mee door jaquote:Op donderdag 17 november 2011 19:15 schreef Newbie114 het volgende:
Orders opvolgenlekker makkelijk.
Het heeft niks met motivatie te maken het is gewoon een kwestie van doenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik neem me dan voor om om half 8 te gaan eten, maar ik sta niet eens op van wat ik aan het doen ben, ik heb er gewoon de motivatie niet voor, ook niet als ik wel trek heb.
Iemand moet me gewoon dwingen, blijkbaar lukt het niet in mijn eentje.
wie wat waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben nu al in mijn hoofd aan het bepalen of ik morgenavond/nacht moet gaan hosselen of niet.
Tuurlijk moet je dat doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben nu al in mijn hoofd aan het bepalen of ik morgenavond/nacht moet gaan hosselen of niet.
Oh ja. Dat werkte echt goed tot nu toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heeft niks met motivatie te maken het is gewoon een kwestie van doen
maak gewoon die afspraak met jezelf
Mijn zomerbaantje was echt episch. 4¤ per uur verdienen door orders te geven en een beetje klussenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Horecabaantjes kunnen er nog best wel mee door ja
Mis ik iets? Gaat heloef morgen noiken?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dat doen.
Ben je al zenuwachtig, je laatste dag als maagd?
Stappenquote:
Tenzij jij met mij wil neuken ben ik morgen nog gewoon maagd hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tnx he!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef kree het volgende:
Beste vriendjes en vriendinnetjes, ik ga er toch ook nog even vandoor
(oh ja, kree heeft toch nog wel sociale dingen)
Lekker een avondje muziek maken en dan ga ik jullie vannacht wel weer effe vervelen met lompe opmerkingen
Grapje hoor, love you all xxxx
Wil je dat dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Tenzij jij met mij wil neuken ben ik morgen nog gewoon maagd hoor.
Omdat je het van jezelf niet echt moetquote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is 17 en hij heeft een piemel. You do the mathquote:
Oh nou gewoon zien hoe het gaat danquote:
ff pissenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx he!
Je hebt al anderhalf uur niks gepost maar echt super dat je ff laat weten dat je nu weg bent
serieus![]()
ik post hier toch ook niet dat ik zo ff de vaatwasser ga doen maar over 10 minuten wel weer terug ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joh doe niet zo zeurderig gelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx he!
Je hebt al anderhalf uur niks gepost maar echt super dat je ff laat weten dat je nu weg bent
serieus![]()
ik post hier toch ook niet dat ik zo ff de vaatwasser ga doen maar over 10 minuten wel weer terug ben
Da's waar ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je het van jezelf niet echt moet
Blijkbaar verzin je nog steeds excuses om het niet te doen
zoals een gebrek aan motivatie of geen honger of weet ik veel wat
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ff pissenKree of magnetronkoffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Tong80quote:
Ik win ook eens watquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ff pissenJouw groeten staan nog steeds in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Random dingen melden die ergens over gaan (bijvoorbeeld een persoonlijk hoogte of dieptepunt) is nog te overzienquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
joh doe niet zo zeurderig gelijk![]()
Iedereen komt hier random dingen melden.
Maar ik ben niet kwaad hoor, blijf jullie lekker lastig vallen hahahaha
Leave kree alone! Leave him alohone!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
joh doe niet zo zeurderig gelijk![]()
Iedereen komt hier random dingen melden.
Maar ik ben niet kwaad hoor, blijf jullie lekker lastig vallen hahahaha
Ga op een studentenhuis wonen met wat meer mensen. Heb je in ieder geval vaste eettijden en zoquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar ja.
Hoe zorg ik ervoor dat het wel echt van mezelf moet?
Dat wou heloef toch niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gemene vraag eigenlijk.
Wij kunnen hem wel verlossen misschien.
Mooi tochquote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw groeten staan nog steeds in de OP
Waarom hoeft het van jezelf nu niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar ja.
Hoe zorg ik ervoor dat het wel echt van mezelf moet?
Je bent wel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Random dingen melden die ergens over gaan (bijvoorbeeld een persoonlijk hoogte of dieptepunt) is nog te overzien
hier alleen binnen vallen om een of andere huishoudelijke mededeling te doen die echt niemand kan boeien of wat aan gaat vind ik een ander verhaal
vooral als die user dat 8 keer per dag doet
Verlos mij danquote:
Protip: eet tegelijk met je huisgenote?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga op een studentenhuis wonen met wat meer mensen. Heb je in ieder geval vaste eettijden en zo
Ze heeft al gegeten als ik thuiskomquote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Protip: eet tegelijk met je huisgenote?
Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
asociale huisgenoot?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft al gegeten als ik thuiskom
Tenminste, op de dagen dat ze uberhaupt aanwezig is.
En laat die dan ook gelijk kokenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden dat ik weer maagd ben gewordenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent heul geen maagd meer
Dat is toch niet raar?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, ze wil alleen om half 10 's avonds slapen en eet dus veel eerder.
24quote:Op donderdag 17 november 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoeveel panda puntjens heb je?
Nee, daarom vind ik het ook niet asociaal van haar.quote:
Dan gaat het gesprek dat tenminste overquote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent wel moeilijk hoor.
Als ik kritisch ga kijken wat hier langskomt allemaal dan kan ik 80% zo weg wuiven.
Dus nou ja, hee maar ik ga weg schatjeen maak je niet te druk
nou je mist ook ritme in je slaap/waak gebeurenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik het ook niet asociaal van haar.
Mijn schuld dat ik niet ga slapen voor 2 uur, niet de hare.
Ik zou toch eens goede afspraken maken met je huisgenote; samen eten is vet relaxted. Boeiend als het net iets te vroeg is. Pas je een beetje aan dan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou je mist ook ritme in je slaap/waak gebeuren
ga je toch ook gewoon tegelijk met haar slapen
of een half uurtje later
Nou kusje sorry danquote:Op donderdag 17 november 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan gaat het gesprek dat tenminste over
ik ga toch ook niet random posten hoe laat we gegeten hebben of zo
Ik vind het altijd een beetje awkward, samen eten.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou toch eens goede afspraken maken met je huisgenote; samen eten is vet relaxted. Boeiend als het net iets te vroeg is. Pas je een beetje aan dan.
Ik niet maar het lukt moeilijkquote:
Das toch heel normaal? Ik volg je echt niet meer, wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje awkward, samen eten.
Niet echt prettig ofzo...
Oke, correctie dan: ik haat proberen in slaap te komenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet maar het lukt moeilijk
Heerlijk man, zeker nu het buiten zo koud is. Helemaal tot je kruin onder het dekbed, lekker in een warm zacht holletje (hihi hij zei warm zacht holletjequote:
Stiltes enzulksquote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das toch heel normaal? Ik volg je echt niet meer, wat is het probleem?
je lichaam nietquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heerlijk man, zeker nu het buiten zo koud is. Helemaal tot je kruin onder het dekbed, lekker in een warm zacht holletje (hihi hij zei warm zacht holletje)
Ik heb een bed van 1.40m bij 2.00m met een dekbed van 2.40m breed en 2.20m lang![]()
Nou en, gewoon random lullen. Begin desnoods over tentakelpron, dan heb je vast een gesprek.quote:
ga samen wat kijken op tvquote:
Zit je daar te eten met je ouders: 'Ja ik heb net echt een keivette tentakelpron gezienquote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou en, gewoon random lullen. Begin desnoods over tentakelpron, dan heb je vast een gesprek.
Kom op zeg, je bent toch niet de awkward pinguin...
Dit ja. Zoals 'obese', 'family guy' , mtvshizzle, er is genoeg meuk op tv.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga samen wat kijken op tv
dr phil of zo weet ik het
kun je ook weer tegen de tv roepen dat ze allemaal gestoord zijn
Bite mequote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]Ik haat je
ik ben bijna te groot voor mn bed als ik er lekker in ga liggen
![]()
Maar ik ga wel een kingsize bed kopen, very very soon(past alleen niet op mijn kamer maar dat maakt niet uit)
Nee niet op de manier die Loka bedoelde zei je eerder al.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
Ik hoef niet verlost te worden hoor.
Daar is mijn verlosser al namelijk.quote:
Al zat op vandaag, straks nog een glaasje fris en dan is het wel weer bestquote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
KOFFFIEKOFFIEKOFFIEKOFFIE
LEKKERBAKKIEKOFFIEKOFFIEKOFFIE![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar is mijn verlosser al namelijk.
Jah, wanneer gaan jullie nou eens seksen dan! Dat eeuwige geklef hier de hele tijdquote:
quote:
Misschien morgen. Alleen ik denk dat ik voordat ik in Amsterdam ben al te dronken ben.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, wanneer gaan jullie nou eens seksen dan! Dat eeuwige geklef hier de hele tijd
Heb jij ook zo'n last van collega's die te vaak te dicht bij je in de buurt komen?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:49 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga ze ook een keer maken als avondeten, met maximaal veel uien en saus omnomnom
Misschien dit, wellicht dat, waarschijnlijk zus, vast wel zo, yaddayaddaquote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien morgen. Alleen ik denk dat ik voordat ik in Amsterdam ben al te dronken ben.
Ik ben verlegen, dat is het gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Misschien dit, wellicht dat, waarschijnlijk zus, vast wel zo, yaddayadda![]()
Morgen! Kijk, dát zijn uitspraken
Nee, wel van een verkoper in een kledingwinkel die wel een heel verrotte mondlucht hadquote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n last van collega's die te vaak te dicht bij je in de buurt komen?
pwnd bij de examencommissiequote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
na bezwaar, beroep, examencommissie, 2de horing is mn bezwaar gedeeltelijk gehonoreerd. van een 5.0 maken ze nu een 5.3, wat ongelooflijk kut
Je moet geen druk op dingen leggen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, wanneer gaan jullie nou eens seksen dan! Dat eeuwige geklef hier de hele tijd
Ja want Myraela is zo verlegenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet geen druk op dingen leggen.
Precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja want Myraela is zo verlegen
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben verlegen, dat is het gewoon.
Same differencequote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, wel van een verkoper in een kledingwinkel die wel een heel verrotte mondlucht had
ze moeten minder vergaderen en meer punten ronddelenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
pwnd bij de examencommissie
Hier Aldi = onvriendelijk personeel, misschien daar nu ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
De vrouw bij de Aldi wenste me geen goede avond, dat was wel apart.
Valt mee, normaal zeggen ze het wel altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hier Aldi = onvriendelijk personeel, misschien daar nu ook?
Zelfde eens gehad; zelfs nog extremer. Docent die foutje toegeeft en je aan de kleinst mogelijke onvoldoende helpt... balen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ze moeten minder vergaderen en meer punten ronddelen
Ze snappen het gewoon niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben verlegen, dat is het gewoon.
Dat heb ik dus ook. Insomniaquote:Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, correctie dan: ik haat proberen in slaap te komen
Ik vind het ook wel zonde dat hij weg is jaquote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Yes! Maat van me is aangenomen bij Cathay Pacific als piloot. Nu kan ik bij hem for free chillen in Hong-Kong![]()
Ben ik trouwens de enige die Flekpe een beetje mist hier?
Echt?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zonde dat hij weg is ja
Hij geloofde in mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Yes! Maat van me is aangenomen bij Cathay Pacific als piloot. Nu kan ik bij hem for free chillen in Hong-Kong![]()
Ben ik trouwens de enige die Flekpe een beetje mist hier?![]()
Dat is wel erg weinigquote:Op donderdag 17 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vannacht weer twee uur slaap
Gelukkig wel gezellig op Tinychat
Ja dat denk ik welquote:Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Flekpe een beetje mist hier?![]()
Hij stookt een beetje, maar hij hield dit topic wel gebalanceerd wat betreft het topic versierenquote:
Wat heb je gezien dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
holy shit, what has been seen cannot be unseen.
Hij was kijken of er wat te doen was ofzo, geen idee of hij het ziet nu.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
Waar is newbie?Dit moet hij echt zien
Een beetje?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij stookt een beetje, maar hij hield dit topic wel gebalanceerd wat betreft het topic versieren
Ik ben er altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
Waar is newbie?Dit moet hij echt zien
DM verzondenquote:
OMG, dat gezichtquote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
DM verzonden. Ik wil echt je gezicht zien terwijl je dat kijkt
Was ook stom van der om te gaan lachenquote:
Oh het is dus porno. even gelui9d uitzetten enzulks.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
DM verzonden. Ik wil echt je gezicht zien terwijl je dat kijkt
Dat heb ik nu inderdaad door. Maar toen ik hier een paar weken geleden begon was dat zeker nog niet duidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Een beetje?![]()
In mijn beleving ging dit topic nooit op de manier om versieren
Is wel slimquote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh het is dus porno. even gelui9d uitzetten enzulks.
Doe ik, doe ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is wel slim
Want het gaat hard
Doe koptelefoon jonge
Zonder geluid is het niet compleet nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is wel slim
Want het gaat hard
Doe koptelefoon jonge
Misschien heb je wel gelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
En ach Flepke, je moet eigenlijk gelijk door hebben dat hij een beetje graag zijn trollbroek aanheeft. Toch probeert hij sommigen hier op zijn eigen manier te helpen. Zodra je dat door hebt is het niet zo vervelend zoals jij het ervaart.
Echte? Dat kan bijna nietquote:Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie wel eens veel grotere in porno hoor.
Ik heb al een minderwaardigheidscomplexquote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Google Blacks on Blondes dan eens.
quote:
Een brunette die verwoest word door een negerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond!
Gaat het nog ergens over?
Ben je echt niet stiekem een beetje jaloers op hem?quote:
Nou, ik heb wel eens het gevoel dat ik het zo wil doen maar dat doe je niet omdat dat echt tering sneu is en pijn kan doenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je echt niet stiekem een beetje jaloers op hem?
Als ik voor een paar dagen man zou kunnen zijn had ik hetzelfde willen doen
Ach zo. Het klinkt niet echt als mijn dingquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een brunette die verwoest word door een neger
En ik als vrouw zo'n lul in mijn voelenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je echt niet stiekem een beetje jaloers op hem?
Als ik voor een paar dagen man zou kunnen zijn had ik hetzelfde willen doen
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens het gevoel dat ik het zo wil doen maar dat doe je niet omdat dat echt tering sneu is en pijn kan doen
Moet je hem eerst behoorlijk oprekken met colaflessen enzulks, dat kost meer dan een paar dagen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik als vrouw zo'n lul in mijn voelen
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hallo allemaal
Heb ik wat gemist?
Goed ideequote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je hem eerst behoorlijk oprekken met colaflessen enzulks, dat kost meer dan een paar dagen.
Het lijkt me afschuwelijk pijnlijk om te ondergaanquote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed ideefist fucken met 2 hele armen etc. extrem insertions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |