abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104479359

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!

Kusjes debeterebob O+
Do what you love, love what you do!
  donderdag 17 november 2011 @ 16:38:28 #2
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104479457
Als ik een scammer was geweest, dan was kree mijn ideale prooi
pi_104479495
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
inderdaad zeg
naja als je het voor elkaar krijgt om hem concreet te laten worden... meestal is ie zo vaag dat ik er geen bal van snap en dat is toch minder handig als je zijn creditcard gegevens wil hebben :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 17 november 2011 @ 16:39:50 #4
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104479499
Ik ben wieder zuruck.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 17 november 2011 @ 16:40:02 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104479508
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende: [..] Omdat het leuk is om te weten wat het gezicht achter de user is.
Als iemand dat belangrijk vind plaats die zelf wel een foto, of je vraagt het. Maar ga nou niet via via via een linkje regelen.

En trouwens, jij wil ook je foto niet delen. Heb je dat wel eens gevraagt.

Vind jij het dan leuk als ik via via je facebook krijg?

Echt serieus mensen, krijg een leven ipv dit gezeik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104479569
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

inderdaad zeg
naja als je het voor elkaar krijgt om hem concreet te laten worden... meestal is ie zo vaag dat ik er geen bal van snap en dat is toch minder handig als je zijn creditcard gegevens wil hebben :P
Vaag ja kan ik wel eens zijn inderdaad dat geef ik gelijk toe.
Maar zo simpel ben ik nou ook weer niet. kussie schatjes :*
pi_104479570
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:

dit dus ja.

anyway, weg, adiossss ~:)
pi_104479589
Oh royco jij werkt dus ook als barman. Die kroeg raakt ook een boel mensen kwijt juist omdat ze zo lullen
  donderdag 17 november 2011 @ 16:42:45 #9
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104479614
quote:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Als iemand dat belangrijk vind plaats die zelf wel een foto, of je vraagt het. Maar ga nou niet via via via een linkje regelen.

Wat ben jij disproportioneel geirriteerd hierover? :')
pi_104479684
quote:

Ik weet niet, ik vind het zelf soms vervelend als iemand speciaal naar een foto van me vraagt. De meesten hebben mijn foto's gewoon in mijn fobo gezien. Had in jouw geval ook gekund.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:45:44 #11
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104479714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
Oh royco jij werkt dus ook als barman. Die kroeg raakt ook een boel mensen kwijt juist omdat ze zo lullen
Ja ik heb een dorpscafe, en dan is het inderdaad niet handig om over mensen te roddelen.
pi_104479786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ik heb een dorpscafe, en dan is het inderdaad niet handig om over mensen te roddelen.
Dat is hier dus ook een boel kennen elkaar , de vorige eigenaar was heel cool daar bleef alles wat je hem vertelde bij hem en bemoeide die niet zo heel erg met het persoonlijk leven van de klanten.
Hun zijn zelfs zo dat als je prive zit te praten ze juist mee gaat praten. Des te meer mensen raken ze ook kwijt als klanten
  donderdag 17 november 2011 @ 16:49:50 #13
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104479828
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook een boel kennen elkaar , de vorige eigenaar was heel cool daar bleef alles wat je hem vertelde bij hem en bemoeide die niet zo heel erg met het persoonlijk leven van de klanten.
Hun zijn zelfs zo dat als je prive zit te praten ze juist mee gaat praten. Des te meer mensen raken ze ook kwijt als klanten
Ja dat probleem hadden hier de vorige eigenaren ook.
Dat soort dingen zijn niet slim op een dorp waar iedereen elkaar kent en er toch al veel geluld en geroddeld word.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:50:41 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104479861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat ben jij disproportioneel geirriteerd hierover? :')
Nee hoor, maar de afgelopen 3 topics gaat het over elkaars facebook.

Of over het vreemd gaan van iemand anders en daar ook meteen maar het prive leven van die persoon instappen.

Heb je dan echt niks belangrijkers in je leven te doen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104479914
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:

Alsof je hele leven moet wijken voor het schrijven van één simpel facebookberichtje.
pi_104479917
quote:

[..]

Of over het vreemd gaan van iemand anders en daar ook meteen maar het prive leven van die persoon instappen.

anders zaten we toch niet op fok :')
het is gewoon een SC
soms gaat het hier een topic lang over tekenen of katten
dan ontplof je toch ook niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104479932
quote:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met die rel afgelopen nacht in elk geval :P
pi_104479964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met die rel afgelopen nacht in elk geval :P
Ja het blijft leuk hè :P

Moet ik er nog maar weer effe 1 creëren dan :')
  donderdag 17 november 2011 @ 16:54:55 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104479986
Oh bij ons is het, wil je wat weten dan moet je in de kroeg zijn :D

Is er geschoten in scheveningen? Binnen paar uur weet je waar wat en als je geluk hebt wie.

En ook wie, wie doet of gedaan hebt. Personelijke dingen die in vertrouwen verteld worden blijft personelijk. En zo moet het ook vind ik!

Om maar een voorbeeld te geven.
pi_104480020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat probleem hadden hier de vorige eigenaren ook.
Dat soort dingen zijn niet slim op een dorp waar iedereen elkaar kent en er toch al veel geluld en geroddeld word.
Ja is ook. Ik snap het ook niet helemaal want ik denk juist dat het toch een van de eerste dingen die je leert als je horeca zit.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:56:21 #21
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:

Is er geschoten in scheveningen? Binnen paar uur weet je waar wat en als je geluk hebt wie.

En ook wie, wie doet of gedaan hebt. Personelijke dingen die in vertrouwen verteld worden blijft personelijk. En zo moet het ook vind ik!

Precies, nieuwtjes vertellen is niet erg, maar dingen die vertrouwelijk verteld worden, of die gewoon niet zo handig zijn als die massaal naar buiten gebracht worden die moet je gewoon voor je houden
  donderdag 17 november 2011 @ 16:57:14 #22
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104480059
quote:

[..]

Tja, dat het triest is hebben we al bevestigd. Maar niemand weet wie de dader is helaas. En Facebook is een logisch gespreksstof als men geinteresseerd is naar iemands identiteit. Niets meer, niets minder.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:57:14 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104480060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

anders zaten we toch niet op fok :')
het is gewoon een SC
soms gaat het hier een topic lang over tekenen of katten
dan ontplof je toch ook niet
Het gaat er mij om dat mensen opeens in het prive leven duiken en mee gaan bemoeien. Dat vind ik in mijn ogen kansloos.

Maar prima ieder zo zijn / haar mening. Wat mij betreft genoeg hier over :)
pi_104480122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:

Ja tuurlijk word er wel geluld in een kroeg maar wat als kroegeigenaars hoor je juist niet te doen.
Een kroeg moet een plek zijn waar je graag naar toe gaat en je thuis voelt en ook als er iets is heen kan. Je hebt soms mensen die door persoonlijke dingen instorten en dan hoor je als barman dat niet aan de volgende klant te vertellen van oh heb je gehoord van klaasje die was hier en die is ingestort want dat en dat
  donderdag 17 november 2011 @ 16:59:04 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja is ook. Ik snap het ook niet helemaal want ik denk juist dat het toch een van de eerste dingen die je leert als je horeca zit.
Is ook gewoon een beetje je gezonde verstand gebruiken he.
Als iemand iets in vertrouwen verteld en dit komt naar buiten en ze weten dat het van jou af komt dan kun je er vanuit gaan dat dat geen tevreden klant meer is.

Kan me sowieso vaak kapot ergeren aan het geroddel in het dorp.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:03:24 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104480259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja tuurlijk word er wel geluld in een kroeg maar wat als kroegeigenaars hoor je juist niet te doen.
Een kroeg moet een plek zijn waar je graag naar toe gaat en je thuis voelt en ook als er iets is heen kan. Je hebt soms mensen die door persoonlijke dingen instorten en dan hoor je als barman dat niet aan de volgende klant te vertellen van oh heb je gehoord van klaasje die was hier en die is ingestort want dat en dat
Nou ik ga niet naar de kroeg om
Me verhaal kwijt te kunnen :D

Maar mijn stamkroeg is wel echt me 2de huiskamer zo vaak zit ik er :D

Heeft ook te maken met het feit dat de 2 gasten achter de bar goeie vrienden van me zijn en ik ook regelmatig met ze gewerkt heb.

God wat mis ik de horeca zeg :(
pi_104480261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

In een dorp heb je dat soort dingen ook bij de kapper enzo :')
Altijd roddelen over andere klanten waarvan ze weten dat je die kent, wat een droevige moraal heb je dan.
pi_104480324
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft ook te maken met het feit dat de 2 gasten achter de bar goeie vrienden van me zijn en ik ook regelmatig met ze gewerkt heb.

Volgens mij is in horecagelegenheden zijn en zuipen wel een heel erg belangrijk en groot deel van jouw leven. Klopt dat?
pi_104480418
quote:

[..]

Dat is ook zo maar er zijn ook een boel die net juist in een ellendige periode naar de kroeg gaan en juist het
quote:

[..]

Nou ik bedoel niet dat je het specifiek daarvoor heengaat maar ik heb wel vaker mensen in een kroeg in zien storten omdat het niet ging en ook in combinatie met alcohol . Dat gebeurd gewoon.
pi_104480439
sorry nu quote ik weer dubbel
  donderdag 17 november 2011 @ 17:09:51 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is ook zo maar er zijn ook een boel die net juist in een ellendige periode naar de kroeg gaan en juist het

Voor veel mensen ben je inderdaad toch een soort van hulpverlener.
Je wil niet weten hoeveel mensen echt al hun problemen en levensverhalen vertellen.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:10:39 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104480510
Hosselen via Facebook, ooit gedaan meisje wou niet mee naar een festival met mij. :')

Het prettige er aan was dat ik toen maar ging met Faye.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104480526
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voor veel mensen ben je inderdaad toch een soort van hulpverlener.
Je wil niet weten hoeveel mensen echt al hun problemen en levensverhalen vertellen.
Ja ik denk dat je het ook een beetje zo moet zien , net zoals een goede psychiater ook niet over zijn klanten praat
  donderdag 17 november 2011 @ 17:12:20 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je het ook een beetje zo moet zien , net zoals een goede psychiater ook niet over zijn klanten praat
Alleen krijgen die er wel veel beter voor betaald jammer genoeg
pi_104480622
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef heloef het volgende:
Hosselen via Facebook, ooit gedaan meisje wou niet mee naar een festival met mij. :')

Het prettige er aan was dat ik toen maar ging met Faye.
Het lijkt me irritant, hosselen op facebook. Die chat daar is nu niet bepaald overzichtelijk ofzo, en berichten op een prikbord worden door iedereen gelezen, en zijn nogal publiekelijk zichtbaar voor al je vrienden, lijkt me vervelend als je iemand wilt versieren :P
  donderdag 17 november 2011 @ 17:13:47 #36
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104480623
Ik vind niet dat je de barman als een psycholoog moet zien. Ik heb zelf ook achter de bar gestaan en heb nooit iemand belachelijk gemaakt, maar als ik wel zo was geweest vind ik het een klein beetje eigen schuld. Voor de barman is het zijn werk, als een klant iets geks of raars doet dan heb je het er al snel met collega's over, of thuis. Zoals elk ander met zijn of haar werk doet. Je bent geen dokter of psycholoog en soms zijn dronkelap verhalen voor de helft niet eens kloppend. Genoeg relletjes meegemaakt, met verschillende versies van verhalen van verschillende gasten. Zoals bijvoorbeeld ook eentje die de vrouw van de eigenaar wou versieren.
Zoiets blijft echt niet stil hoor.

Heb ook vaak genoeg achter iemand aan moeten rennen met zijn jas/telefoon/sleutels oid.
Ik heb mensen die elke dag aan de bar zaten ook nooit als "vrienden" gezien en als ik ze na werk tijdens uitgaan tegen kwam bleef ik er ook niet bij hangen.

Ik zeg niet dat het goed is dat iemand alles doorvertelt, ik ben persoonlijk niet zo en vind dat in elke situatie een slechte eigenschap. Zelfs in mijn familie deel ik daar de nodige preken uit, ik hoef niet te weten wat mijn tante in vertrouwen tegen mijn nicht heeft gezegd. Maar ik vind niet dat het iets te maken heeft met het beroep barman
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 17 november 2011 @ 17:14:08 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104480631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het lijkt me irritant, hosselen op facebook. Die chat daar is nu niet bepaald overzichtelijk ofzo, en berichten op een prikbord worden door iedereen gelezen, en zijn nogal publiekelijk zichtbaar voor al je vrienden, lijkt me vervelend als je iemand wilt versieren :P
Persoonlijk berichten deed ik altijd.
C'est la vie
  donderdag 17 november 2011 @ 17:15:15 #38
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104480669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Whehe, moet hij ook een beroepsgheim-eed afleggen voor je? Dat jij hem de diepste geheimen van jezelf blootlegt aan een barman is gewoon je eigen schuld.
pi_104480673
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Persoonlijk berichten deed ik altijd.
Het is allemaal gewoon wat omslachtiger dan bijvoorbeeld msn, wat meteen in het oog springt als je je computer aan hebt staan.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:16:30 #40
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104480711
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef Sinji het volgende:

[..]

Whehe, moet hij ook een beroepsgheim-eed afleggen voor je? Dat jij de diepste geheimen van jezelf blootlegt aan een barman is gewoon je eigen schuld.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:16:37 #41
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind niet dat je de barman als een psycholoog moet zien. Ik heb zelf ook achter de bar gestaan en heb nooit iemand belachelijk gemaakt, maar als ik wel zo was geweest vind ik het een klein beetje eigen schuld. Voor de barman is het zijn werk, als een klant iets geks of raars doet dan heb je het er al snel met collega's over, of thuis. Zoals elk ander met zijn of haar werk doet. Je bent geen dokter of psycholoog en soms zijn dronkelap verhalen voor de helft niet eens kloppend.
Heb ook vaak genoeg achter iemand aan moeten rennen met zijn jas/telefoon/sleutels oid.
Ik heb mensen die elke dag aan de bar zaten ook nooit als "vrienden" gezien en als ik ze na werk tijdens uitgaan tegen kwam bleef ik er ook niet bij hangen.

Ik zeg niet dat het goed is dat iemand alles doorvertelt, ik ben persoonlijk niet zo en vind dat in elke situatie een slechte eigenschap. Maar ik vind niet dat het iets te maken heeft met het beroep barman
Denk wel dat het scheelt of je in een dorpskroeg werkt of in een stad waar lang niet iedereen elkaar kent.
Vind een anekdote aan vrienden over een klant vertellen die ze niet kennen en die je waarschijnlijk nooit meer zult zien anders dan dingen vertellen die iedereen in het dorp kent.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:16:53 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104480728
Ja how stop wacht maar jongens, laat alles maar vallen!!

Me DM mobiel slaat op hol! Ik heb geen 1 nieuw DM bericht en volgens het blauwe rondje heb ik er nu al 9!!

Dat is dus niet correct en tevens juist! Dat is heul fout! Klopt dus niet!!

Dus wat nu? Paniek!!!
  donderdag 17 november 2011 @ 17:17:27 #43
262978 Moonwalk
pi_104480757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Denk wel dat het scheelt of je in een dorpskroeg werkt of in een stad waar lang niet iedereen elkaar kent.
Vind een anekdote aan vrienden over een klant vertellen die ze niet kennen en die je waarschijnlijk nooit meer zult zien anders dan dingen vertellen die iedereen in het dorp kent.
Daar zit inderdaad wel wat in, ik heb dan ook nooit in een dorp gewoond dus dat kan ik me ergens wel voorstellen dat het anders is en de hele beleving anders kan zijn
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104480785
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:17 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Daar zit inderdaad wel wat in, ik heb dan ook nooit in een dorp gewoond dus dat kan ik me ergens wel voorstellen dat het anders is en de hele beleving anders kan zijn
ons kent ons hè in dorpjes.

Nee ik zou niet in een stad willen wonen.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:18:52 #45
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104480815
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:

Me DM mobiel slaat op hol! Ik heb geen 1 nieuw DM bericht en volgens het blauwe rondje heb ik er nu al 9!!

Dus wat nu? Paniek!!!
Ik zit ook op mijn mobiel. Dikke fail met dm en edits..
pi_104480833
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef kree het volgende:

[..]

Ik wel. Dorpen zijn nogal vervelend als je er niet echt tussen past, en op alles wat je doet wordt aangekeken.
pi_104480842
quote:

Dus wat nu? Paniek!!!
:')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:20:03 #48
262978 Moonwalk
pi_104480859
Ik ben blij dat ik een stadsmens ben, ik heb helemaal niks met dat gebemoei en dat iedereen weet hoe laat jij je kont wel of niet hebt gekeerd en waar dat dan was.
pi_104480866
quote:

Dus wat nu? Paniek!!!
Dit is echt wel veel zinvoller om te melden dan dingen over Facebook ja.
pi_104480868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wel. Dorpen zijn nogal vervelend als je er niet echt tussen past, en op alles wat je doet wordt aangekeken.
Ja dat is waar, beetje meer sociale controle.
Maarja ik zit er al heel mijn leven natuurlijk.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:20:34 #51
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480879
quote:

[..]

Het heeft allebei zijn charme.
Ons kent ons kan soms makkelijk zijn, maar vaak is het ook doodvermoeiend.
Als een vriendin van me die niet uit het dorp komt en die ze dus niet kennen bij mij op bezoek komt in het cafe dan wordt ze meteen aan een kruisverhoor onderworpen.
Als ze dan ook nog blijft slapen dan komt iedereen maar meteen tot de conclusie dat er dan wel iets zal zijn en we natuurlijk meteen seks gehad hebben.
pi_104480889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is waar, beetje meer sociale controle.
Maarja ik zit er al heel mijn leven natuurlijk.
Ik ook, en ik vind het al mijn hele leven kut en het voelt alsof iedereen de hele dag maar op je let.
pi_104480896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben blij dat ik een stadsmens ben, ik heb helemaal niks met dat gebemoei en dat iedereen weet hoe laat jij je kont wel of niet hebt gekeerd en waar dat dan was.
Yep zo gaat het wel, kan hier niks doen of iemand ziet me alweer.
Aan de ene kant klote, maar het is ook wel lekker als je een beetje closer bent en een hoop mensen kent.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:21:21 #54
262978 Moonwalk
pi_104480908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:18 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik zit ook op mijn mobiel. Dikke fail met dm en edits..
Tot nu toe de enige reden die ik kan bedenken voor het nut van een tablet. verder vind ik die dingen waardeloos
  donderdag 17 november 2011 @ 17:22:06 #55
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104480936
quote:

[..]

Waarom niet? Ik denk dat het wel goed voor je is qua dames ontmoeten
  donderdag 17 november 2011 @ 17:22:47 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104480968
Ik heb me moeten in houden dit shirt niet te kopen vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
  donderdag 17 november 2011 @ 17:23:37 #57
262978 Moonwalk
pi_104481007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef kree het volgende:

[..]

Yep zo gaat het wel, kan hier niks doen of iemand ziet me alweer.
Aan de ene kant klote, maar het is ook wel lekker als je een beetje closer bent en een hoop mensen kent.
Ik bepaal liever zelf wie ik wanneer zie en wat ik diegene vertel.Ik vind het al vervelend als ik mijn broer wat vertel als ik een kutdag heb, en vervolgens mn tante en haar man er ook van weten. Ik hou graag dingen zelf onder controle en heb ook niet altijd zin om de hele tijd dezelfde mensen te zien op straat en er mee "moeten" praten. Geef mij maar een dikke winkelstraat met allemaal onbekende gezichten en dan bepaal ik zelf wel met wie ik daar heen ga . Close zijn kan prima met de mensen die je uitkiest. :)
  donderdag 17 november 2011 @ 17:24:27 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Tot nu toe de enige reden die ik kan bedenken voor het nut van een tablet. verder vind ik die dingen waardeloos
Ik vind me ipad heerlijk! Altijd berg muziek bij me. Lekker internetten, boeken lezen, mailen en soms spelletje spelen. In de auto of vliegtuig filmpje kijken of series. Heeeeeeerlijk.

Ik kan niet meer zonder! Een goeie vriendin van mij kennelijk ook niet. Want die wilde hem een weekend lenen, maar we zijn een ruime maand verder en ze is verslaafd :D
  donderdag 17 november 2011 @ 17:24:32 #59
262978 Moonwalk
pi_104481039
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Ik heb me moeten in houden dit shirt niet te kopen vandaag.
SPOILER
pi_104481083
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik nou niet van dat drukke stadsleven.
Heb het hier prima naar mijn zin.

En er zijn nadelen en dat is dus vooral dat als je wat doet dat er altijd iemand is die je "spot"
Kom nog wel eens op den haag hollands spoor, nou zou daar dus echt niet willen wonen.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:26:16 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104481118
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind me ipad heerlijk! Altijd berg muziek bij me. Lekker internetten, boeken lezen, mailen en soms spelletje spelen. In de auto of vliegtuig filmpje kijken of series. Heeeeeeerlijk.

Ik kan niet meer zonder! Een goeie vriendin van mij kennelijk ook niet. Want die wilde hem een weekend lenen, maar we zijn een ruime maand verder en ze is verslaafd :D
Doe jij ook altijd zo amicaal in het echte leven?
  donderdag 17 november 2011 @ 17:27:21 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481166
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik bepaal liever zelf wie ik wanneer zie en wat ik diegene vertel.Ik vind het al vervelend als ik mijn broer wat vertel als ik een kutdag heb, en vervolgens mn tante en haar man er ook van weten. Ik hou graag dingen zelf onder controle en heb ook niet altijd zin om de hele tijd dezelfde mensen te zien op straat en er mee "moeten" praten. Geef mij maar een dikke winkelstraat met allemaal onbekende gezichten en dan bepaal ik zelf wel met wie ik daar heen ga . Close zijn kan prima met de mensen die je uitkiest. :)
Precies! Nu heb ik het geluk dat ik in een winkelstraat woon en me pa daar een winkel heeft. Dat maakt mij meteen de zoon van. Dus bijna alle winkeliers weten dat en de klanten natuurlijk ook.

Nu is scheveningen best een dorp. Ons kent ons maar niet zo extreem als een klein dorp

Bevalt me prima, nooit meer weg hier!
  donderdag 17 november 2011 @ 17:28:00 #63
262978 Moonwalk
pi_104481190
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf een macbook pro, omdat ik die nodig heb, maar ook omdat het gewoon lekker in gebruik is. Ik vind het dan een beetje overdreven om ook nog eens een ipad erbij te nemen. Maar ik neem mijn macbook pro niet de hele tijd overal mee naar toe, dat zou met een ipad wel weer kunnen. Nouja tot nu toe vind ik internet op mn telefoon voldoende voor onderweg :P ik vraag me wel af hoe goed FOK het op bijvoorbeeld een android telefoon doet of op een iphone
  donderdag 17 november 2011 @ 17:28:34 #64
262978 Moonwalk
pi_104481208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef kree het volgende:

[..]

En er zijn nadelen en dat is dus vooral dat als je wat doet dat er altijd iemand is die je "spot"
Kom nog wel eens op den haag hollands spoor, nou zou daar dus echt niet willen wonen.
Niet elke grote stad is hetzelfde :6
  donderdag 17 november 2011 @ 17:28:50 #65
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104481216
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef kree het volgende:

[..]

Heh? Spotten?

Random mensen die je op straat uitlachen? Wat bedoel je precies.
pi_104481245
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies! Nu heb ik het geluk dat ik in een winkelstraat woon en me pa daar een winkel heeft. Dat maakt mij meteen de zoon van. Dus bijna alle winkeliers weten dat en de klanten natuurlijk ook.

Nu is scheveningen best een dorp. Ons kent ons maar niet zo extreem als een klein dorp

Mijn ouders zijn opgegroeid in scheveningen
pi_104481263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:

[..]

Heh? Spotten?

Random mensen die je op straat uitlachen? Wat bedoel je precies.
Mensen die je moeder zien bij de supermarkt en de volgende dag vragen of de spaghetti lekker was enzo :')
pi_104481270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waar woonde jij eigenlijk ook alweer?
  donderdag 17 november 2011 @ 17:30:20 #69
262978 Moonwalk
pi_104481274
quote:

[..]

Jij hebt sowieso het voordeel van : Strand *O* w/

Ik woon ook in een winkelstraat :+
pi_104481330
quote:

[..]

Ah een skeveninger :)

Ben bekant je buurman :P
  donderdag 17 november 2011 @ 17:31:50 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481335
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Doe jij ook altijd zo amicaal in het echte leven?
Uhm hangt er van af hoe je dat bedoeld :D
  donderdag 17 november 2011 @ 17:34:04 #72
262978 Moonwalk
pi_104481408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mensen die je moeder zien bij de supermarkt en de volgende dag vragen of de spaghetti lekker was enzo :')
Ja en het is volgens mij ook heel dorps om als je met een jongen staat te praten, dat je dan van echt een random iemand opeens de vraag krijgt of je soms wat met "henk" hebt, want "bep" heeft je al 5 keer heel vrolijk met hem gezien. Of dat iemand dan opeens zegt ja pas op hoor henk heeft een vriendin hoor. Of echt dingen die je helemaal niks aan gaan, " de vrouw van de baas van marjan is ontslagen, blablabla piet heeft al 2 dagen dezelfde trui aan ik zag het zelf hoor!! en janneke koopt altijd kant en klare maaltijden wat zielig voor die kinderen, peter heeft een nieuwe auto en maar klagen in de kroeg en geen rondjes geven, blaaablaaa"

Ik wil niemand beledigen :@ het is maar goed dat ik niet in een dorp woon
  donderdag 17 november 2011 @ 17:34:18 #73
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104481415
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm hangt er van af hoe je dat bedoeld :D
Joviaal, uitbundig, hyper
  donderdag 17 november 2011 @ 17:35:57 #74
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104481470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja en het is volgens mij ook heel dorps om als je met een jongen staat te praten, dat je dan van echt een random iemand opeens de vraag krijgt of je soms wat met "henk" hebt, want "bep" heeft je al 5 keer heel vrolijk met hem gezien. Of dat iemand dan opeens zegt ja pas op hoor henk heeft een vriendin hoor. Of echt dingen die je helemaal niks aan gaan, " de vrouw van de baas van marjan is ontslagen, blablabla piet heeft al 2 dagen dezelfde trui aan ik zag het zelf hoor!! en janneke koopt altijd kant en klare maaltijden wat zielig voor die kinderen, peter heeft een nieuwe auto en maar klagen in de kroeg en geen rondjes geven, blaaablaaa"

Zo gaat het wel _O-
  donderdag 17 november 2011 @ 17:36:53 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef kree het volgende:

[..]

Ah een skeveninger :)

Ben bekant je buurman :P
:o waar jij dan :o

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso het voordeel van : Strand *O* w/

Ik woon ook in een winkelstraat :+
Jij kan goed koken zeg je toch? Bij deze nodig ik je uit.

Jij neemt lekkere hapjes mee, ik regel strand, warme deken en een fles champagne. Gaan we lekker tegen draads juist in de winter op het strand zitten ipv in de zomer!

Wel een dag dat het niet waaid of we moeten in een bunker gaan zitten :D
  donderdag 17 november 2011 @ 17:37:44 #76
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104481542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Whehe, in een dorp. Dat begrijp ik. Maar kree had het over mensen die spotten in grote steden.
pi_104481546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja klopt helemaal.
Ik reed een extra rondje op de boulevard hier met de auto.
Gewoon omdat ik er zin in had.

En toen kwam ik thuis. Zo van "ja zit je een beetje rond te cruisen op de boulevard ofzo"

Hahaha was dus als weer via via gebeld.
Maarja toch hou ik wel van dat dorpse hoor.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:38:38 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:

[..]

Joviaal, uitbundig, hyper
Ben bang van wel ja :o

Doe me niet anders voor dan dat ik ben.
pi_104481582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef Sinji het volgende:

[..]

Whehe, in een dorp. Dat begrijp ik. Maar kree had het over mensen die spotten in grote steden.
Hij had het toch juist over dat aan dorpen ook nadelen zaten?
  donderdag 17 november 2011 @ 17:39:53 #80
262978 Moonwalk
pi_104481624
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:o waar jij dan :o

[..]

Jij kan goed koken zeg je toch? Bij deze nodig ik je uit.

Jij neemt lekkere hapjes mee, ik regel strand, warme deken en een fles champagne. Gaan we lekker tegen draads juist in de winter op het strand zitten ipv in de zomer!

Wel een dag dat het niet waaid of we moeten in een bunker gaan zitten :D
Ik ben onderweg * Moonwalk pakt spullen
  donderdag 17 november 2011 @ 17:41:37 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481672
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt helemaal.

En toen kwam ik thuis. Zo van "ja zit je een beetje rond te cruisen op de boulevard ofzo"

Ja dat heb ik hier ook. Jaaa je bent daar en daar gespot.

Of smsje, zit je alweer in de kroeg? Maar soms krijgt de barman ook een smsje, joh geef ook_gek een sappie van mij :D

Maar afgelopen vrijdag bv. Ja wie zat er achter op je fiets?

Kan daar wel de humor van inzien.
Zelfde als van. Ach ach ach ook_gek jij hebt je vannacht weer misdragen hoorde ik? Of er zijn opeens foto's :D
  donderdag 17 november 2011 @ 17:42:20 #82
262978 Moonwalk
pi_104481696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt helemaal.

Nou daar kan ik serieus gewoon kwaad om worden :') ik kan echt niet tegen dat bemoeigedrag en ik snap het nut ook echt niet, dat voorbeeld van jou is er perfect voor. Wat bereikt iemand er in hemelsnaam mee om jouw familie op te gaan bellen en dat compleet nutteloze nieuws te gaan vertellen. ga lekker afwassen ofzo :') Wie zegt dat jij wil dat je familie weet waar jij ff naartoe ging. Jij bent er aan gewend, ik zou gillend gek worden :7
  donderdag 17 november 2011 @ 17:43:27 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481744
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:39 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben onderweg * Moonwalk pakt spullen
Heeeej dat kan niet!! Je moet eerst hapjes maken :P

Want als je ze nu al meteen hebt komen ze uit de vriezer :o
  donderdag 17 november 2011 @ 17:44:38 #84
262978 Moonwalk
pi_104481789
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeeej dat kan niet!! Je moet eerst hapjes maken :P

Want als je ze nu al meteen hebt komen ze uit de vriezer :o
:'( nu heb je me door, ik spreek niet zo makkelijk met internetmeneren af, dus dan maak ik er stomme garpjes over :'(
pi_104481799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nou daar kan ik serieus gewoon kwaad om worden :') ik kan echt niet tegen dat bemoeigedrag en ik snap het nut ook echt niet, dat voorbeeld van jou is er perfect voor. Wat bereikt iemand er in hemelsnaam mee om jouw familie op te gaan bellen en dat compleet nutteloze nieuws te gaan vertellen. ga lekker afwassen ofzo :') Wie zegt dat jij wil dat je familie weet waar jij ff naartoe ging. Jij bent er aan gewend, ik zou gillend gek worden :7
Ja ik kan het wel begrijpen wat je zegt.
Maar zo gaat het hier altijd al, ben eraan gewend en heb er ook niet echt moeite mee.
Juist dat closere kan ook wel leuk zijn.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:45:12 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481812
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zo zal het wel niet gaan denk. Bij mij namelijk niet.

Je komt elkaar tegen en dan is het van. Zooo die en die was lam vannacht :D

Of die en die stond te zoenen met een milf van 40.

Het is niet van bellen wn moet je nou eens horen.

Zo erg is het hier gelukkig niet.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:45:30 #87
262978 Moonwalk
pi_104481823
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik kan het wel begrijpen wat je zegt.
Maar zo gaat het hier altijd al, ben eraan gewend en heb er ook niet echt moeite mee.
Juist dat closere kan ook wel leuk zijn.
Ik denk dat jij je misschien eenzaam zou voelen in een grote stad, maarja iedereen is anders :s)
  donderdag 17 november 2011 @ 17:46:21 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:44 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

:'( nu heb je me door, ik spreek niet zo makkelijk met internetmeneren af, dus dan maak ik er stomme garpjes over :'(
Min puntje voor Moonwalk :{w
pi_104481866
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je misschien eenzaam zou voelen in een grote stad, maarja iedereen is anders :s)
Hier heb je helemaal gelijk in, kan niks anders zeggen.
Ik zou me maar een klein persoontje vinden tussen al die mensen, daarom wil ik hier niet weg ook eigenlijk. :)
  donderdag 17 november 2011 @ 17:46:55 #90
262978 Moonwalk
pi_104481868
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Min puntje voor Moonwalker :{w
* Moonwalk doet de moonwalk van links naar rechts
  donderdag 17 november 2011 @ 17:47:49 #91
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104481899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij had het toch juist over dat aan dorpen ook nadelen zaten?
Hij helpt ons ook niet ofzo :'(
  donderdag 17 november 2011 @ 17:49:16 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104481935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hangt dat niet van de persoon af? Je kan me in elk boeren gat dumpen en ik heb het naar me zin en voel me zeker niet alleen.

Als ik ergens op vakantie ben en ik stap een dorps kroeg in heb ik vrij makkelijk contact wn sta ik er de volgende dag weer gezellig.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:49:30 #93
262978 Moonwalk
pi_104481948
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef kree het volgende:

[..]

Hier heb je helemaal gelijk in, kan niks anders zeggen.
Ik zou me maar een klein persoontje vinden tussen al die mensen, daarom wil ik hier niet weg ook eigenlijk. :)
Maar het zou misschien ook weer heel goed voor jou zijn om je horizon te vebreden en uit je "box" te stappen. Ik denk dat je dan zoveel nieuwe dingen en mensen ervaart dat het als een volledig nieuwe frisse start kan zijn. Soms is een grote verandering het beste wat je kan overkomen als je zoals jij "klem" zit
pi_104482020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Maar het zou misschien ook weer heel goed voor jou zijn om je horizon te vebreden en uit je "box" te stappen. Ik denk dat je dan zoveel nieuwe dingen en mensen ervaart dat het als een volledig nieuwe frisse start kan zijn. Soms is een grote verandering het beste wat je kan overkomen als je zoals jij "klem" zit
Klopt ook maar het is best wel een grote stap, die ik eigenlijk nog niet wil maken nu.
Denk niet dat ik er helemaal buiten val want opzich ben ik wel sociaal maar het is gewoon een angst en het niet achter willen laten wat ik hier nu al wel heb.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:51:31 #95
262978 Moonwalk
pi_104482030
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hangt dat niet van de persoon af? Je kan me in elk boeren gat dumpen en ik heb het naar me zin en voel me zeker niet alleen.

Als ik ergens op vakantie ben en ik stap een dorps kroeg in heb ik vrij makkelijk contact wn sta ik er de volgende dag weer gezellig.
Ik ook, maar Kree is voor zo ver ik weet meer een type die aan dingen vasthoudt. Omgeving, personen, situaties etc. Zou wel eenzaam voor hem zijn om dat allemaal weg te doe, het dorp te verlaten en een grote stad in te gaan. Toch denk ik dat het misschien niet zo een gek idee zou zijn
  donderdag 17 november 2011 @ 17:51:37 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104482035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

* Moonwalk doet de moonwalk van links naar rechts
Kan je niet paaldansen? Vind ik veel spannender! Maar niet zo ordi dansen maar sensueel en uitdagend :P
  donderdag 17 november 2011 @ 17:52:57 #97
262978 Moonwalk
pi_104482079
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt ook maar het is best wel een grote stap, die ik eigenlijk nog niet wil maken nu.
Denk niet dat ik er helemaal buiten val want opzich ben ik wel sociaal maar het is gewoon een angst en het niet achter willen laten wat ik hier nu al wel heb.
Ik dacht er zo over na en ik ben van mening dat het voor iemand als jij wel goed zou zijn. Achterlaten vind ik een groot woord, je kan altijd terug naar je dorp als het je na een paar maanden, half jaar of wat dan ook niet bevalt. Ik weet dat je het niet gaat doen, maar het is een optie die nu in me op kwam, die lang zo gek niet is
  donderdag 17 november 2011 @ 17:53:28 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104482095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ook, maar Kree is voor zo ver ik weet meer een type die aan dingen vasthoudt. Omgeving, personen, situaties etc. Zou wel eenzaam voor hem zijn om dat allemaal weg te doe, het dorp te verlaten en een grote stad in te gaan. Toch denk ik dat het misschien niet zo een gek idee zou zijn
Bij mij helpt het natuurlijk ook wel dat ik in een toeristen dorp woon.

Het komt bv wel eens voor dat we een groep toeristen mee op sleep touw nemen om te stappen.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:53:31 #99
262978 Moonwalk
pi_104482099
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kan je niet paaldansen? Vind ik veel spannender! Maar niet zo ordi dansen maar sensueel en uitdagend :P
Nee dat vind ik echt heel ordinair, schrijf de extra minpunt maar op
pi_104482128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Het zou een nieuwe opening kunnen zijn inderdaad, dat geef ik gelijk toe.
Maar ook een dikke tegenvaller, weet het gewoon niet.

Vooralsnog zit ik hier best in m'n dorpje.
Het huis uit wil ik wel in ieder geval, maar dan ergens wonen hier waar ik ook echt al mijn sociale dingen heb.

Als ik echt naar een stad zou verhuizen dan moet ik het allemaal weer opbouwen en ik denk dat ik daar niet zo goed in ben.
Want ik maak niet snel contact met zo iedereen, wel gewoon praten maar niet verder als dat.
Dus dan zit ik daar helemaal in m'n eentje totdat ik na een jaar ofzo een paar vriendschappen heb opgebouwd.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:54:49 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104482132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:52 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik dacht er zo over na en ik ben van mening dat het voor iemand als jij wel goed zou zijn. Achterlaten vind ik een groot woord, je kan altijd terug naar je dorp als het je na een paar maanden, half jaar of wat dan ook niet bevalt. Ik weet dat je het niet gaat doen, maar het is een optie die nu in me op kwam, die lang zo gek niet is
Je kan er ook een kamer huren en in het weekend naar huis toe.

Zoek dan een baantje in de horeca. Dan leer je snel mensen kennen maar belangrijker je leert om te gaan met onbekende mensen.
pi_104482167
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan er ook een kamer huren en in het weekend naar huis toe.

Zoek dan een baantje in de horeca. Dan leer je snel mensen kennen maar belangrijker je leert om te gaan met onbekende mensen.
Horeca geprobeerd en dat was nou niet echt een succes :')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:56:17 #103
262978 Moonwalk
pi_104482185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef kree het volgende:

[..]

Maar die situatie sloeg ook nergens op :')
  donderdag 17 november 2011 @ 17:56:55 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104482207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:53 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nee dat vind ik echt heel ordinair, schrijf de extra minpunt maar op
Je kan ook de paaldans sport doen he. Dat heeft niks met ordinair te maken.
pi_104482209
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Maar die situatie sloeg ook nergens op :')
Ik zou haast effe het verhaal hierover vertellen :')
Maar wil jullie niet vervelen.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:57:09 #106
262978 Moonwalk
pi_104482217
Nou ik ga fitnesse, doeg ! :*
pi_104482279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef Moonwalk het volgende:
Nou ik ga fitnesse, doeg ! :*
:W
  donderdag 17 november 2011 @ 17:59:30 #108
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104482320
Beginnen over paaldansen is altijd een instant fail bij vrouwen
  donderdag 17 november 2011 @ 18:00:09 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104482340
* ook_gek gaat naar huis :W

En dan door naar de stad, hapje eten en drankje doen met een vriendin.
pi_104482630
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef Sinji het volgende:
Beginnen over paaldansen is altijd een instant fail bij vrouwen
Wordt altijd een beetje ontoepasselijk van dat soort opmerkingen.
Vooral met zo'n grijns erbij als ze over hoge hakken/paaldansen/weetikveel praten en dan vragen of jij dat ook niet leuk vindt. En zo niet, dan moet je het toch echt eens proberen want het is echt super!
  donderdag 17 november 2011 @ 18:14:53 #111
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104482808
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vooral met zo'n grijns erbij als ze over hoge hakken/paaldansen/weetikveel praten en dan vragen of jij dat ook niet leuk vindt. En zo niet, dan moet je het toch echt eens proberen want het is echt super!
En, is't wat?
Spreading the Word
pi_104483541
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

En, is't wat?
Tuurlijk wel.
Ik ben weer thuis trouwens.
pi_104483791
quote:
9s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

ontoepasselijk ja?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104483844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef kree het volgende:

[..]

ik ben echt niet aardig genoeg om in de horeca te werken
en niet 'dienstig' genoeg naar vreemden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104483883
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben echt niet aardig genoeg om in de horeca te werken
en niet 'dienstig' genoeg naar vreemden
Gewoon verstand op nul zetten, en doen wat de baas zegt :P
pi_104483904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:54 schreef kree het volgende:

[..]

Het zou een nieuwe opening kunnen zijn inderdaad, dat geef ik gelijk toe.
Maar ook een dikke tegenvaller, weet het gewoon niet.

Vooralsnog zit ik hier best in m'n dorpje.
Het huis uit wil ik wel in ieder geval, maar dan ergens wonen hier waar ik ook echt al mijn sociale dingen heb.

Als ik echt naar een stad zou verhuizen dan moet ik het allemaal weer opbouwen en ik denk dat ik daar niet zo goed in ben.
Want ik maak niet snel contact met zo iedereen, wel gewoon praten maar niet verder als dat.
Dus dan zit ik daar helemaal in m'n eentje totdat ik na een jaar ofzo een paar vriendschappen heb opgebouwd.
het kan ook net die schop onder je reet zijn die je nodig hebt om wel eens vrienden te maken en dingen te gaan doen die je normaal niet doet

op een gegeven moment moet je wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104483917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gewoon verstand op nul zetten, en doen wat de baas zegt :P
Ja dat kan ik dus echt niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104483941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat kan ik dus echt niet
Doen wat je baas zegt? Hoezo niet?
pi_104484022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doen wat je baas zegt? Hoezo niet?
verstand op nul

en ik ben niet bepaald het type dat heel goed om kan gaan met autoriteit dus een baas waarbij ik alleen 'bevelen' op moet volgen is ook niet mijn ding

liever een meer zelfstandige functie die ook nog iets van mijn intellect vraagt
(niet dat dat mega groot is hoor, maar ik merk wel dat ik echt dood ga van binnen als dat verstand op nul moet)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104484134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

verstand op nul

en ik ben niet bepaald het type dat heel goed om kan gaan met autoriteit dus een baas waarbij ik alleen 'bevelen' op moet volgen is ook niet mijn ding

(niet dat dat mega groot is hoor, maar ik merk wel dat ik echt dood ga van binnen als dat verstand op nul moet)
Ik vind het eigenlijk zelfs wel prettig om niet te veel te hoeven denken :P
Als het gewoon van tevoren duidelijk is wat ik moet doen werk ik veel minder gestresst, en is er minder kans dat ik overstuur raak enzo.
pi_104484179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben wieder zuruck.
Hoi Wieder Zuruck
Finally, someone let me out of my cage
pi_104484211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

verstand op nul

Ik vind het wel lekker soms, niet hoeven nadenken. Maar bij bijna alle baantjes heb je toch wel een baas of opdrachtgever?
pi_104484270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik vind het wel lekker soms, niet hoeven nadenken. Maar bij bijna alle baantjes heb je toch wel een baas of opdrachtgever?
Ja maar als je zelfstandig werkt binnen die baan heb je geen baas die de hele dag over je schouder kijkt of je de hele tijd taken geeft

ik heb nu natuurlijk ook een baas en een teamleider etc en we vergaderen blabla maar gedurende een gemiddelde dag doe ik gewoon mijn eigen ding vooral
binnen kaders natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104484328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar als je zelfstandig werkt binnen die baan heb je geen baas die de hele dag over je schouder kijkt of je de hele tijd taken geeft

ik heb nu natuurlijk ook een baas en een teamleider etc en we vergaderen blabla maar gedurende een gemiddelde dag doe ik gewoon mijn eigen ding vooral
binnen kaders natuurlijk
Ik zou het niet prettig vinden, ik heb liever wat vaster omlijnd werk waarbij je precies weet wat je wanneer te doen staat.
pi_104484432
D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zou het niet prettig vinden, ik heb liever wat vaster omlijnd werk waarbij je precies weet wat je wanneer te doen staat.
dat kun je toch ook zelf aan brengen?
Ik maak zelf een planning en daar hou ik mij dan aan
elke dag dezelfde structuur etc
maar wel mijn structuur en niet die van een baas of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104484497
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
D

[..]

dat kun je toch ook zelf aan brengen?
Ik maak zelf een planning en daar hou ik mij dan aan
elke dag dezelfde structuur etc
maar wel mijn structuur en niet die van een baas of zo
Vind ik knap.
Ik heb ontzettend veel moeite met dingen plannen en me eraan houden.
pi_104484565
Tot snachts, waarschijnlijk. Ik heb training en daarna feestjuh :D
pi_104484599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:03 schreef minibeer het volgende:
Tot snachts, waarschijnlijk. Ik heb training en daarna feestjuh :D
Veel plezier dan ^O^
pi_104484613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vind ik knap.
Ik heb ontzettend veel moeite met dingen plannen en me eraan houden.
Naja als ik dat niet doe is het niet op tijd af en verlies ik mijn baan natuurlijk
dus dat is wel een goede stok achter de deur haha

met studie heb ik er ook moeite mee hoor omdat de enige die je er mee teleurstelt ben je zelf
bij een baan hangt er toch meer vanaf
en op het gebied van mijn baan wil ik ook wel gewoon een beetje presteren en zo (op school heb ik dat veel minder want het doet er toch niet toe)
niet dat er veel te presteren valt hoor, zo'n baan is het niet maar ik wil gewoon dat collega's denken oh ja die! ja die is altijd op tijd klaar etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104484694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Naja als ik dat niet doe is het niet op tijd af en verlies ik mijn baan natuurlijk
dus dat is wel een goede stok achter de deur haha

met studie heb ik er ook moeite mee hoor omdat de enige die je er mee teleurstelt ben je zelf
bij een baan hangt er toch meer vanaf
en op het gebied van mijn baan wil ik ook wel gewoon een beetje presteren en zo (op school heb ik dat veel minder want het doet er toch niet toe)
niet dat er veel te presteren valt hoor, zo'n baan is het niet maar ik wil gewoon dat collega's denken oh ja die! ja die is altijd op tijd klaar etc
Mij lukt het nog niet eens met mijn levensonderhoud :')
pi_104484724
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mij lukt het nog niet eens met mijn levensonderhoud :')
Dat is gewoon een kwestie van ritme krijgen
had ik eerst ook niet (studeren is ook funest wat dat betreft) maar als je gewent bent elke dag op een zekere tijd te eten gaat je buik dan vanzelf knorren
zelfde met slapen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104484802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kwestie van ritme krijgen
had ik eerst ook niet (studeren is ook funest wat dat betreft) maar als je gewent bent elke dag op een zekere tijd te eten gaat je buik dan vanzelf knorren
zelfde met slapen
Ik neem me dan voor om om half 8 te gaan eten, maar ik sta niet eens op van wat ik aan het doen ben, ik heb er gewoon de motivatie niet voor, ook niet als ik wel trek heb.
Iemand moet me gewoon dwingen, blijkbaar lukt het niet in mijn eentje.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:15:06 #133
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485045
Orders opvolgen _O_ lekker makkelijk.
pi_104485111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:15 schreef Newbie114 het volgende:
Orders opvolgen _O_ lekker makkelijk.
Horecabaantjes kunnen er nog best wel mee door ja :s)
  donderdag 17 november 2011 @ 19:17:45 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104485160
Ik ben nu al in mijn hoofd aan het bepalen of ik morgenavond/nacht moet gaan hosselen of niet. :')
C'est la vie
pi_104485179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik neem me dan voor om om half 8 te gaan eten, maar ik sta niet eens op van wat ik aan het doen ben, ik heb er gewoon de motivatie niet voor, ook niet als ik wel trek heb.
Iemand moet me gewoon dwingen, blijkbaar lukt het niet in mijn eentje.
Het heeft niks met motivatie te maken het is gewoon een kwestie van doen
maak gewoon die afspraak met jezelf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104485201
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben nu al in mijn hoofd aan het bepalen of ik morgenavond/nacht moet gaan hosselen of niet. :')
wie wat waar?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104485213
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Tuurlijk moet je dat doen.
Ben je al zenuwachtig, je laatste dag als maagd?
pi_104485239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het heeft niks met motivatie te maken het is gewoon een kwestie van doen
maak gewoon die afspraak met jezelf
Oh ja. Dat werkte echt goed tot nu toe.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:19:18 #140
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485242
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Horecabaantjes kunnen er nog best wel mee door ja :s)
Mijn zomerbaantje was echt episch. 4¤ per uur verdienen door orders te geven en een beetje klussen _O_

Minpuntje: alle mensen onder je zijn vmbo'ers en voelen hevig de drang om je uit te schelden enzo. Wat dan weer wel leuk is is dat je ze dan gelijk kan ontslaan _O_
  donderdag 17 november 2011 @ 19:20:17 #141
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mis ik iets? Gaat heloef morgen noiken? *O*
  donderdag 17 november 2011 @ 19:20:19 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104485297
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wie wat waar?
Stappen
C'est la vie
pi_104485301
Beste vriendjes en vriendinnetjes, ik ga er toch ook nog even vandoor

(oh ja, kree heeft toch nog wel sociale dingen) :)

Lekker een avondje muziek maken en dan ga ik jullie vannacht wel weer effe vervelen met lompe opmerkingen ;)

Grapje hoor, love you all xxxx
  donderdag 17 november 2011 @ 19:20:47 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104485313
quote:

[..]

Tenzij jij met mij wil neuken ben ik morgen nog gewoon maagd hoor. :')
C'est la vie
pi_104485372
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104485378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef kree het volgende:
Beste vriendjes en vriendinnetjes, ik ga er toch ook nog even vandoor

(oh ja, kree heeft toch nog wel sociale dingen) :)

Lekker een avondje muziek maken en dan ga ik jullie vannacht wel weer effe vervelen met lompe opmerkingen ;)

Grapje hoor, love you all xxxx
Tnx he!
Je hebt al anderhalf uur niks gepost maar echt super dat je ff laat weten dat je nu weg bent

serieus :')
ik post hier toch ook niet dat ik zo ff de vaatwasser ga doen maar over 10 minuten wel weer terug ben :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104485401
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Tenzij jij met mij wil neuken ben ik morgen nog gewoon maagd hoor. :')
Wil je dat dan?
pi_104485425
quote:

[..]

Omdat je het van jezelf niet echt moet
Blijkbaar verzin je nog steeds excuses om het niet te doen
zoals een gebrek aan motivatie of geen honger of weet ik veel wat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104485441
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wil je dat dan?
Hij is 17 en hij heeft een piemel. You do the math :7
pi_104485443
Hey :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104485466
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Stappen
Oh nou gewoon zien hoe het gaat dan
je hoeft jezelf toch geen hossel quota op te leggen of zo :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 17 november 2011 @ 19:23:53 #152
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wil je dat dan?
Oi! :P
pi_104485473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tnx he!
Je hebt al anderhalf uur niks gepost maar echt super dat je ff laat weten dat je nu weg bent

ik post hier toch ook niet dat ik zo ff de vaatwasser ga doen maar over 10 minuten wel weer terug ben :')
ff pissen
:P

SPOILER
pi_104485489
quote:

[..]

Tnx he!

joh doe niet zo zeurderig gelijk :')
Iedereen komt hier random dingen melden.

Maar ik ben niet kwaad hoor, blijf jullie lekker lastig vallen hahahaha :P
pi_104485496
quote:

[..]

Omdat je het van jezelf niet echt moet
Blijkbaar verzin je nog steeds excuses om het niet te doen
zoals een gebrek aan motivatie of geen honger of weet ik veel wat
Da's waar ja.
Hoe zorg ik ervoor dat het wel echt van mezelf moet?
pi_104485511
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

ff pissen

SPOILER
Kree of magnetronkoffie :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104485531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tong80
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104485533
quote:
8s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oi! :P
Gemene vraag eigenlijk.
Wij kunnen hem wel verlossen misschien.
pi_104485539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Was niet van mij :)
pi_104485541
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tong80
We hebben een winnaar :)
pi_104485566
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

We hebben een winnaar :)
Ik win ook eens wat :o voor het eerst in mijn leven. Een date hoop ik?
14 SHADES OF GREY
pi_104485568
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

ff pissen

SPOILER
Jouw groeten staan nog steeds in de OP :')
pi_104485571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef kree het volgende:

[..]

Random dingen melden die ergens over gaan (bijvoorbeeld een persoonlijk hoogte of dieptepunt) is nog te overzien
hier alleen binnen vallen om een of andere huishoudelijke mededeling te doen die echt niemand kan boeien of wat aan gaat vind ik een ander verhaal
vooral als die user dat 8 keer per dag doet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 17 november 2011 @ 19:25:48 #164
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef kree het volgende:

[..]

Leave kree alone! Leave him alohone!
pi_104485589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Da's waar ja.
Ga op een studentenhuis wonen met wat meer mensen. Heb je in ieder geval vaste eettijden en zo :P
  donderdag 17 november 2011 @ 19:26:59 #166
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485634
quote:

[..]

Gemene vraag eigenlijk.
Wij kunnen hem wel verlossen misschien.
Dat wou heloef toch niet?
pi_104485655
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jouw groeten staan nog steeds in de OP :')
Mooi toch :)
pi_104485660
quote:

[..]

Da's waar ja.
Waarom hoeft het van jezelf nu niet?
misschien als je dat weet dat het verschil maakt?

en ik denk dat jij jezelf gewoon wat meer waard moet vinden
stel newbie en jij zijn samen en hij zegt ik ga niks eten vandaag zeg je dan oke? of zeg je ah nee lief dat is niet gezond?
als je net zo veel van jezelf houdt als van de ander ga je ook beter voor jezelf zorgen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104485662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Random dingen melden die ergens over gaan (bijvoorbeeld een persoonlijk hoogte of dieptepunt) is nog te overzien
hier alleen binnen vallen om een of andere huishoudelijke mededeling te doen die echt niemand kan boeien of wat aan gaat vind ik een ander verhaal
vooral als die user dat 8 keer per dag doet
Je bent wel moeilijk hoor.
Als ik kritisch ga kijken wat hier langskomt allemaal dan kan ik 80% zo weg wuiven.
Dus nou ja, hee maar ik ga weg schatje :* en maak je niet te druk :P
pi_104485668
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dan moet hij het zelf maar weten.
pi_104485672
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Verlos mij dan O-)
14 SHADES OF GREY
  donderdag 17 november 2011 @ 19:27:55 #172
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485687
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ga op een studentenhuis wonen met wat meer mensen. Heb je in ieder geval vaste eettijden en zo :P
Protip: eet tegelijk met je huisgenote?
pi_104485723
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ze heeft al gegeten als ik thuiskom :'(
Tenminste, op de dagen dat ze uberhaupt aanwezig is.
pi_104485730
quote:

[..]

Lijkt me gezellig.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:28:58 #175
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verlos mij dan O-)
Te oud :P
pi_104485742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verlos mij dan O-)
Jij bent heul geen maagd meer :(
pi_104485746
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze heeft al gegeten als ik thuiskom :'(
Tenminste, op de dagen dat ze uberhaupt aanwezig is.
asociale huisgenoot?
pi_104485747
quote:

[..]

En laat die dan ook gelijk koken :D
14 SHADES OF GREY
pi_104485772
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij bent heul geen maagd meer :(
Het is zo lang geleden dat ik weer maagd ben geworden :Y
14 SHADES OF GREY
pi_104485776
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

asociale huisgenoot?
Valt mee, ze wil alleen om half 10 's avonds slapen en eet dus veel eerder.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:30:30 #181
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104485811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is zo lang geleden dat ik weer maagd ben geworden :Y
Hoeveel panda puntjens heb je?
pi_104485828
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Valt mee, ze wil alleen om half 10 's avonds slapen en eet dus veel eerder.
Dat is toch niet raar?
14 SHADES OF GREY
pi_104485869
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hoeveel panda puntjens heb je?
24 :o
14 SHADES OF GREY
pi_104485884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch niet raar?
Nee, daarom vind ik het ook niet asociaal van haar.
Mijn schuld dat ik niet ga slapen voor 2 uur, niet de hare.
pi_104485930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef kree het volgende:

[..]

Je bent wel moeilijk hoor.
Als ik kritisch ga kijken wat hier langskomt allemaal dan kan ik 80% zo weg wuiven.
Dus nou ja, hee maar ik ga weg schatje :* en maak je niet te druk :P
Dan gaat het gesprek dat tenminste over
ik ga toch ook niet random posten hoe laat we gegeten hebben of zo :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104486000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, daarom vind ik het ook niet asociaal van haar.
Mijn schuld dat ik niet ga slapen voor 2 uur, niet de hare.
nou je mist ook ritme in je slaap/waak gebeuren
ga je toch ook gewoon tegelijk met haar slapen
of een half uurtje later
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104486049
Oh slapen O+
pi_104486066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou je mist ook ritme in je slaap/waak gebeuren
ga je toch ook gewoon tegelijk met haar slapen
of een half uurtje later
Ik zou toch eens goede afspraken maken met je huisgenote; samen eten is vet relaxted. Boeiend als het net iets te vroeg is. Pas je een beetje aan dan.
pi_104486068
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Oh slapen O+
Ik haat slapen ;(
pi_104486111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik haat slapen ;(
Slapen is relaxted man. Soms slaap ik hele dagen :) Soms.
pi_104486124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan gaat het gesprek dat tenminste over
ik ga toch ook niet random posten hoe laat we gegeten hebben of zo :')
Nou kusje sorry dan :*
Ik post namelijk sneller alsdat ik denk maarja dat was al duidelijk :P
pi_104486129
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou toch eens goede afspraken maken met je huisgenote; samen eten is vet relaxted. Boeiend als het net iets te vroeg is. Pas je een beetje aan dan.
Ik vind het altijd een beetje awkward, samen eten.
Niet echt prettig ofzo...
pi_104486135
quote:

[..]

Ik haat slapen ;(
Ik niet maar het lukt moeilijk :P
14 SHADES OF GREY
pi_104486222
quote:

[..]

Ik vind het altijd een beetje awkward, samen eten.
Niet echt prettig ofzo...
Das toch heel normaal? Ik volg je echt niet meer, wat is het probleem?
pi_104486233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik niet maar het lukt moeilijk :P
Oke, correctie dan: ik haat proberen in slaap te komen :P
pi_104486236
quote:

[..]

Ik haat slapen ;(
Heerlijk man, zeker nu het buiten zo koud is. Helemaal tot je kruin onder het dekbed, lekker in een warm zacht holletje (hihi hij zei warm zacht holletje :') ) O+

Ik heb een bed van 1.40m bij 2.00m met een dekbed van 2.40m breed en 2.20m lang _O_ O+
  donderdag 17 november 2011 @ 19:37:41 #197
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486262
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Das toch heel normaal? Ik volg je echt niet meer, wat is het probleem?
Stiltes enzulks -O-
pi_104486301
quote:

[..]

Ik haat slapen ;(
je lichaam niet
die heeft slaap nodig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 17 november 2011 @ 19:38:47 #199
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heerlijk man, zeker nu het buiten zo koud is. Helemaal tot je kruin onder het dekbed, lekker in een warm zacht holletje (hihi hij zei warm zacht holletje :') ) O+

Ik heb een bed van 1.40m bij 2.00m met een dekbed van 2.40m breed en 2.20m lang _O_ O+
:o Ik haat je :'( ik ben bijna te groot voor mn bed als ik er lekker in ga liggen :P

Maar ik ga wel een kingsize bed kopen, very very soon :P (past alleen niet op mijn kamer maar dat maakt niet uit)
pi_104486348
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Stiltes enzulks -O-
Nou en, gewoon random lullen. Begin desnoods over tentakelpron, dan heb je vast een gesprek.
Kom op zeg, je bent toch niet de awkward pinguin...
pi_104486377
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Stiltes enzulks -O-
ga samen wat kijken op tv
dr phil of zo weet ik het
kun je ook weer tegen de tv roepen dat ze allemaal gestoord zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 17 november 2011 @ 19:39:50 #202
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486407
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou en, gewoon random lullen. Begin desnoods over tentakelpron, dan heb je vast een gesprek.
Kom op zeg, je bent toch niet de awkward pinguin...
Zit je daar te eten met je ouders: 'Ja ik heb net echt een keivette tentakelpron gezien :7 :7' Vinden die van mij leuk enzulks.
pi_104486467
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ga samen wat kijken op tv
dr phil of zo weet ik het
kun je ook weer tegen de tv roepen dat ze allemaal gestoord zijn
Dit ja. Zoals 'obese', 'family guy' , mtvshizzle, er is genoeg meuk op tv.
Maar goed, fuck de stiltes en doe een beetje sociaal :)
pi_104486571
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

:o Ik haat je :'( ik ben bijna te groot voor mn bed als ik er lekker in ga liggen :P

Maar ik ga wel een kingsize bed kopen, very very soon :P (past alleen niet op mijn kamer maar dat maakt niet uit)
Bite me O+
pi_104486595
Ik ging net naar buiten en toen ik halverwege de route naar de winkel was besefte ik dat ik mijn jas en portemonnee vergeten was :')
  donderdag 17 november 2011 @ 19:43:36 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104486617
Ik hoef niet verlost te worden hoor.
C'est la vie
pi_104486636
Ik ga zo hamburgers maken. :9
pi_104486706
Ik zit broccoli te kanen :P
  donderdag 17 november 2011 @ 19:45:15 #209
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486707
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
Ik hoef niet verlost te worden hoor.
Nee niet op de manier die Loka bedoelde zei je eerder al. ;)
pi_104486714
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
Zelfgemaakte hamburgers :9~
  donderdag 17 november 2011 @ 19:45:34 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104486722
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
Daar is mijn verlosser al namelijk.
C'est la vie
  donderdag 17 november 2011 @ 19:45:47 #212
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486731
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit broccoli te kanen :P
KOFFFIEKOFFIEKOFFIEKOFFIE
LEKKERBAKKIEKOFFIEKOFFIEKOFFIE :7 :7 c_/
  donderdag 17 november 2011 @ 19:46:02 #213
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486747
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:

[..]

^O^
pi_104486773
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

KOFFFIEKOFFIEKOFFIEKOFFIE
LEKKERBAKKIEKOFFIEKOFFIEKOFFIE :7 :7 c_/
Al zat op vandaag, straks nog een glaasje fris en dan is het wel weer best :)
  donderdag 17 november 2011 @ 19:47:06 #215
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104486800
Ik had burger king, en moest net naar de WC rennen ^O^. Kortom een geslaagde avond na een al hele geslaagde week. }:|
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104486855
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:

[..]

O+
pi_104486871
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zelfgemaakte hamburgers :9~
Zoals het hoort, met cheddar. :9
  donderdag 17 november 2011 @ 19:48:40 #218
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104486883
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

mag ik er ook 1? :@
  donderdag 17 november 2011 @ 19:48:55 #219
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104486894
quote:

[..]

OMNOMNOMNOM
pi_104486895
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

mag ik er ook 1? :@
Neen.
pi_104486930
Ik ga ze ook een keer maken als avondeten, met maximaal veel uien en saus omnomnom :9~
  donderdag 17 november 2011 @ 19:49:50 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104486944
Cruesli als avondeten, like a baws.
C'est la vie
pi_104486973
quote:

[..]

O+
Jah, wanneer gaan jullie nou eens seksen dan! Dat eeuwige geklef hier de hele tijd :{w
  donderdag 17 november 2011 @ 19:51:09 #224
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104487007
quote:
16s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neen.
:'(

* stefanhaan gaat huilen in feutushouding./
pi_104487010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jah, wanneer gaan jullie nou eens seksen dan! Dat eeuwige geklef hier de hele tijd :{w
Misschien morgen. Alleen ik denk dat ik voordat ik in Amsterdam ben al te dronken ben. :')
pi_104487012
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:49 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga ze ook een keer maken als avondeten, met maximaal veel uien en saus omnomnom :9~
Heb jij ook zo'n last van collega's die te vaak te dicht bij je in de buurt komen? :{w
pi_104487117
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien morgen. Alleen ik denk dat ik voordat ik in Amsterdam ben al te dronken ben. :')
Misschien dit, wellicht dat, waarschijnlijk zus, vast wel zo, yaddayadda :{w

Morgen! Kijk, dát zijn uitspraken :Y)
pi_104487223
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Misschien dit, wellicht dat, waarschijnlijk zus, vast wel zo, yaddayadda :{w

Morgen! Kijk, dát zijn uitspraken :Y)
Ik ben verlegen, dat is het gewoon.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:55:17 #229
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104487228
na bezwaar, beroep, examencommissie, 2de horing is mn bezwaar gedeeltelijk gehonoreerd. van een 5.0 maken ze nu een 5.3, wat ongelooflijk kut :')
Spreading the Word
pi_104487253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n last van collega's die te vaak te dicht bij je in de buurt komen? :{w
Nee, wel van een verkoper in een kledingwinkel die wel een heel verrotte mondlucht had :')
pi_104487319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
na bezwaar, beroep, examencommissie, 2de horing is mn bezwaar gedeeltelijk gehonoreerd. van een 5.0 maken ze nu een 5.3, wat ongelooflijk kut :')
pwnd bij de examencommissie :D
  donderdag 17 november 2011 @ 19:56:49 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104487321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je moet geen druk op dingen leggen.
C'est la vie
pi_104487345
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet geen druk op dingen leggen.
Ja want Myraela is zo verlegen :')
  donderdag 17 november 2011 @ 19:58:07 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104487395
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja want Myraela is zo verlegen :')
Precies.
C'est la vie
pi_104487403
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

_O- :W
pi_104487444
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee, wel van een verkoper in een kledingwinkel die wel een heel verrotte mondlucht had :')
Same difference :P
  donderdag 17 november 2011 @ 19:59:16 #237
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104487474
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

pwnd bij de examencommissie :D
ze moeten minder vergaderen en meer punten ronddelen :')
Spreading the Word
pi_104487619
De vrouw bij de Aldi wenste me geen goede avond, dat was wel apart.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:02:35 #239
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104487644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
De vrouw bij de Aldi wenste me geen goede avond, dat was wel apart.
Hier Aldi = onvriendelijk personeel, misschien daar nu ook?
pi_104487684
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hier Aldi = onvriendelijk personeel, misschien daar nu ook?
Valt mee, normaal zeggen ze het wel altijd.
Deze was gewoon moe na de hele dag niks doen achter de kassa, denk ik.
pi_104487736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

ze moeten minder vergaderen en meer punten ronddelen :')
Zelfde eens gehad; zelfs nog extremer. Docent die foutje toegeeft en je aan de kleinst mogelijke onvoldoende helpt... balen.
pi_104487786
Weet je wat ik geflikt heb? We hadden een tentamen dat als koningsstuk van de opleiding te boek stond. Ik vond het niet zo veel voorstellen, als je handig was met excel kon je een aantal universele modellen maken waarmee je dat tentamen met 2 vingers in de neus door kon fietsen. En ja, dat mochten we op onze eigen laptops maken.
Van te voren kondigde ik aan een 10 te halen, iets dat hooguit eens in de drie jaar voor schijnt te komen voor dat tentamen. En dan naderhand van iedereen vragen krijgen, in de geest van, wat had jij bij die vraag? En daar?

Nu was het zo dat het nog meerkeuze was ook, je moest het antwoord aangeven dat het dichtst bij het juiste antwoord zat, kenjenagaan. Dus ik zeg zo: het antwoord was zus en zo dus het was B. Hele klas: nee, dat antwoord was antwoord C! Nou, dus ik naar die docent toe met de vraag: Hoores, het antwoord op die vraag is zus en zo maar is dat B of C? Hij kijkt op de lijst en zegt: dat antwoord is C, maar ik zeg er niet bij of dat of fout is. Ik: dan heb ik een 9,6 ;(

En nog daadwerkelijk een 9,6 halen ook, met inderdaad alleen die stomme fout :D
  donderdag 17 november 2011 @ 20:07:39 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104487888
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze snappen het gewoon niet.
C'est la vie
pi_104488237
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oke, correctie dan: ik haat proberen in slaap te komen :P
Dat heb ik dus ook. Insomnia
14 SHADES OF GREY
pi_104488378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Insomnia
Vannacht weer twee uur slaap :')
Gelukkig wel gezellig op Tinychat :D
  donderdag 17 november 2011 @ 20:18:06 #246
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104488391
Yes! Maat van me is aangenomen bij Cathay Pacific als piloot. Nu kan ik bij hem for free chillen in Hong-Kong *O*

Ben ik trouwens de enige die Flekpe een beetje mist hier? ;(
pi_104488424
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Yes! Maat van me is aangenomen bij Cathay Pacific als piloot. Nu kan ik bij hem for free chillen in Hong-Kong *O*

Ben ik trouwens de enige die Flekpe een beetje mist hier?
Ik vind het ook wel zonde dat hij weg is ja ;(
pi_104488449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel zonde dat hij weg is ja ;(
Echt? :o
  donderdag 17 november 2011 @ 20:19:36 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104488465
quote:

Hij geloofde in mij.
C'est la vie
pi_104488486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vannacht weer twee uur slaap :')
Gelukkig wel gezellig op Tinychat :D
Dat is wel erg weinig :o

quote:

Ja dat denk ik wel :D ik mis hem iig niet
14 SHADES OF GREY
pi_104488494
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kon best wel om hem lachen altijd :P
  donderdag 17 november 2011 @ 20:21:13 #252
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488541
holy shit, what has been seen cannot be unseen.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:21:15 #253
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104488545
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Hij stookt een beetje, maar hij hield dit topic wel gebalanceerd wat betreft het topic versieren
pi_104488567
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
holy shit, what has been seen cannot be unseen.
Wat heb je gezien dan?
  donderdag 17 november 2011 @ 20:21:56 #255
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488572
Waar is newbie? :D Dit moet hij echt zien _O_
pi_104488596
quote:
Hij was kijken of er wat te doen was ofzo, geen idee of hij het ziet nu.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:22:43 #257
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488607
NEWBIIEEEEEEEE
pi_104488639
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
NEWBIIEEEEEEEE
Oh, hij is offline zie ik.
Maar wij zijn ook nieuwsgierig :)
pi_104488644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hij stookt een beetje, maar hij hield dit topic wel gebalanceerd wat betreft het topic versieren
Een beetje? :D

In mijn beleving ging dit topic nooit op de manier om versieren :)
  donderdag 17 november 2011 @ 20:24:02 #260
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488659
Nou oké vooruit dan. DM komt eraan.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:24:03 #261
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104488661
quote:
Ik ben er altijd.
Internet alleen niet.
pi_104488682
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben er altijd.
Oh, je bent er wel O+
  donderdag 17 november 2011 @ 20:24:44 #263
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488693
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben er altijd.
DM verzonden ^O^. Ik wil echt je gezicht zien terwijl je dat kijkt _O-
pi_104488724
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

OMG, dat gezicht _O-
  donderdag 17 november 2011 @ 20:26:00 #265
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

OMG, dat gezicht _O-
Was ook stom van der om te gaan lachen :') _O-
  donderdag 17 november 2011 @ 20:26:43 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104488770
Is het ranzig?
C'est la vie
  donderdag 17 november 2011 @ 20:26:54 #267
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488781
Nee. Wel pijnlijk.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:27:16 #268
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104488800
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Oh het is dus porno. even gelui9d uitzetten enzulks.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:27:23 #269
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104488806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Een beetje? :D

In mijn beleving ging dit topic nooit op de manier om versieren :)
Dat heb ik nu inderdaad door. Maar toen ik hier een paar weken geleden begon was dat zeker nog niet duidelijk.

En ach Flepke, je moet eigenlijk gelijk door hebben dat hij een beetje graag zijn trollbroek aanheeft. Toch probeert hij sommigen hier op zijn eigen manier te helpen. Zodra je dat door hebt is het niet zo vervelend zoals jij het ervaart.
pi_104488809
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
Is het ranzig?
Valt mee. Maar het arme mens :')
pi_104488820
Ja hallo, en wij dan :{w
  donderdag 17 november 2011 @ 20:27:42 #272
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488833
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oh het is dus porno. even gelui9d uitzetten enzulks.
Is wel slim :9
Want het gaat hard :')

Doe koptelefoon jonge :9
  donderdag 17 november 2011 @ 20:28:06 #273
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488851
Ik blijf wel DMen hier _O-. Tevens met geluid komt het effect beter over :7
  donderdag 17 november 2011 @ 20:28:15 #274
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104488857
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Doe ik, doe ik.
FF danko jones uitzetten ;(
pi_104488863
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Zonder geluid is het niet compleet nee.
pi_104488919
Ik wil het ook zien :D
14 SHADES OF GREY
  donderdag 17 november 2011 @ 20:30:21 #277
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104488957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil het ook zien :D
verstuurd ^O^
  donderdag 17 november 2011 @ 20:31:13 #278
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104488993
What the fuck did I just watch :{
pi_104489001
Die heeft gewoon echt 3 benen :')
pi_104489164
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Die heeft gewoon echt 3 benen :')
Ik zie wel eens veel grotere in porno hoor.
pi_104489263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:

En ach Flepke, je moet eigenlijk gelijk door hebben dat hij een beetje graag zijn trollbroek aanheeft. Toch probeert hij sommigen hier op zijn eigen manier te helpen. Zodra je dat door hebt is het niet zo vervelend zoals jij het ervaart.
Misschien heb je wel gelijk :) Ik heb sowieso niets met dat hele versiercultuurtje eigenlijk en misschien ben ik daarom ook wel te hard geweest. Vond hem minder irritant dan firefly in elk geval
pi_104489284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zie wel eens veel grotere in porno hoor.
Echte? Dat kan bijna niet
14 SHADES OF GREY
pi_104489306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echte? Dat kan bijna niet
Google Blacks on Blondes dan eens.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:38:47 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104489386
En zo verwoest je een kut dus.
C'est la vie
  donderdag 17 november 2011 @ 20:40:26 #285
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104489472
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
je moeder is trots op je :|W
Spreading the Word
pi_104489475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Google Blacks on Blondes dan eens.
Ik heb al een minderwaardigheidscomplex :P dus laat maar zitten
14 SHADES OF GREY
  donderdag 17 november 2011 @ 20:40:44 #287
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104489492
quote:
^O^, ze vroeg er om dat wel :Y
pi_104489510
Goedenavond!

Gaat het nog ergens over? :P
  donderdag 17 november 2011 @ 20:41:23 #289
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104489526
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond!

Gaat het nog ergens over? :P
Een brunette die verwoest word door een neger ^O^
pi_104489527
quote:
Ben je echt niet stiekem een beetje jaloers op hem?
Als ik voor een paar dagen man zou kunnen zijn had ik hetzelfde willen doen ^O^
  donderdag 17 november 2011 @ 20:41:53 #291
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104489546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens het gevoel dat ik het zo wil doen maar dat doe je niet omdat dat echt tering sneu is en pijn kan doen :9
pi_104489582
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Een brunette die verwoest word door een neger ^O^
Ach zo. Het klinkt niet echt als mijn ding :')
pi_104489584
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En ik als vrouw zo'n lul in mijn voelen :D
14 SHADES OF GREY
pi_104489596
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens het gevoel dat ik het zo wil doen maar dat doe je niet omdat dat echt tering sneu is en pijn kan doen :9
Dat wel natuurlijk :+
pi_104489642
Hallo allemaal

Heb ik wat gemist?
pi_104489654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En ik als vrouw zo'n lul in mijn voelen :D
Moet je hem eerst behoorlijk oprekken met colaflessen enzulks, dat kost meer dan een paar dagen.
  donderdag 17 november 2011 @ 20:43:54 #297
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104489661
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hallo allemaal

Heb ik wat gemist?
Ja :Y
pi_104489733
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Moet je hem eerst behoorlijk oprekken met colaflessen enzulks, dat kost meer dan een paar dagen.
Goed idee :D fist fucken met 2 hele armen etc. extrem insertions
14 SHADES OF GREY
pi_104489748
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja :Y
Ok, wat dan? :)
pi_104489772
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed idee :D fist fucken met 2 hele armen etc. extrem insertions
Het lijkt me afschuwelijk pijnlijk om te ondergaan :{
  donderdag 17 november 2011 @ 20:45:58 #301
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104489791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het lijkt me afschuwelijk pijnlijk om te ondergaan :{
dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')