abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104479359

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!

Kusjes debeterebob O+
Do what you love, love what you do!
  donderdag 17 november 2011 @ 16:38:28 #2
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104479457
Als ik een scammer was geweest, dan was kree mijn ideale prooi
pi_104479495
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
inderdaad zeg
naja als je het voor elkaar krijgt om hem concreet te laten worden... meestal is ie zo vaag dat ik er geen bal van snap en dat is toch minder handig als je zijn creditcard gegevens wil hebben :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 17 november 2011 @ 16:39:50 #4
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104479499
Ik ben wieder zuruck.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 17 november 2011 @ 16:40:02 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104479508
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende: [..] Omdat het leuk is om te weten wat het gezicht achter de user is.
Als iemand dat belangrijk vind plaats die zelf wel een foto, of je vraagt het. Maar ga nou niet via via via een linkje regelen.

En trouwens, jij wil ook je foto niet delen. Heb je dat wel eens gevraagt.

Vind jij het dan leuk als ik via via je facebook krijg?

Echt serieus mensen, krijg een leven ipv dit gezeik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104479569
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

inderdaad zeg
naja als je het voor elkaar krijgt om hem concreet te laten worden... meestal is ie zo vaag dat ik er geen bal van snap en dat is toch minder handig als je zijn creditcard gegevens wil hebben :P
Vaag ja kan ik wel eens zijn inderdaad dat geef ik gelijk toe.
Maar zo simpel ben ik nou ook weer niet. kussie schatjes :*
pi_104479570
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:

dit dus ja.

anyway, weg, adiossss ~:)
pi_104479589
Oh royco jij werkt dus ook als barman. Die kroeg raakt ook een boel mensen kwijt juist omdat ze zo lullen
  donderdag 17 november 2011 @ 16:42:45 #9
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104479614
quote:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Als iemand dat belangrijk vind plaats die zelf wel een foto, of je vraagt het. Maar ga nou niet via via via een linkje regelen.

Wat ben jij disproportioneel geirriteerd hierover? :')
pi_104479684
quote:

Ik weet niet, ik vind het zelf soms vervelend als iemand speciaal naar een foto van me vraagt. De meesten hebben mijn foto's gewoon in mijn fobo gezien. Had in jouw geval ook gekund.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:45:44 #11
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104479714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
Oh royco jij werkt dus ook als barman. Die kroeg raakt ook een boel mensen kwijt juist omdat ze zo lullen
Ja ik heb een dorpscafe, en dan is het inderdaad niet handig om over mensen te roddelen.
pi_104479786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ik heb een dorpscafe, en dan is het inderdaad niet handig om over mensen te roddelen.
Dat is hier dus ook een boel kennen elkaar , de vorige eigenaar was heel cool daar bleef alles wat je hem vertelde bij hem en bemoeide die niet zo heel erg met het persoonlijk leven van de klanten.
Hun zijn zelfs zo dat als je prive zit te praten ze juist mee gaat praten. Des te meer mensen raken ze ook kwijt als klanten
  donderdag 17 november 2011 @ 16:49:50 #13
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104479828
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is hier dus ook een boel kennen elkaar , de vorige eigenaar was heel cool daar bleef alles wat je hem vertelde bij hem en bemoeide die niet zo heel erg met het persoonlijk leven van de klanten.
Hun zijn zelfs zo dat als je prive zit te praten ze juist mee gaat praten. Des te meer mensen raken ze ook kwijt als klanten
Ja dat probleem hadden hier de vorige eigenaren ook.
Dat soort dingen zijn niet slim op een dorp waar iedereen elkaar kent en er toch al veel geluld en geroddeld word.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:50:41 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104479861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat ben jij disproportioneel geirriteerd hierover? :')
Nee hoor, maar de afgelopen 3 topics gaat het over elkaars facebook.

Of over het vreemd gaan van iemand anders en daar ook meteen maar het prive leven van die persoon instappen.

Heb je dan echt niks belangrijkers in je leven te doen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104479914
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:

Alsof je hele leven moet wijken voor het schrijven van één simpel facebookberichtje.
pi_104479917
quote:

[..]

Of over het vreemd gaan van iemand anders en daar ook meteen maar het prive leven van die persoon instappen.

anders zaten we toch niet op fok :')
het is gewoon een SC
soms gaat het hier een topic lang over tekenen of katten
dan ontplof je toch ook niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104479932
quote:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met die rel afgelopen nacht in elk geval :P
pi_104479964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met die rel afgelopen nacht in elk geval :P
Ja het blijft leuk hè :P

Moet ik er nog maar weer effe 1 creëren dan :')
  donderdag 17 november 2011 @ 16:54:55 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104479986
Oh bij ons is het, wil je wat weten dan moet je in de kroeg zijn :D

Is er geschoten in scheveningen? Binnen paar uur weet je waar wat en als je geluk hebt wie.

En ook wie, wie doet of gedaan hebt. Personelijke dingen die in vertrouwen verteld worden blijft personelijk. En zo moet het ook vind ik!

Om maar een voorbeeld te geven.
pi_104480020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat probleem hadden hier de vorige eigenaren ook.
Dat soort dingen zijn niet slim op een dorp waar iedereen elkaar kent en er toch al veel geluld en geroddeld word.
Ja is ook. Ik snap het ook niet helemaal want ik denk juist dat het toch een van de eerste dingen die je leert als je horeca zit.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:56:21 #21
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:

Is er geschoten in scheveningen? Binnen paar uur weet je waar wat en als je geluk hebt wie.

En ook wie, wie doet of gedaan hebt. Personelijke dingen die in vertrouwen verteld worden blijft personelijk. En zo moet het ook vind ik!

Precies, nieuwtjes vertellen is niet erg, maar dingen die vertrouwelijk verteld worden, of die gewoon niet zo handig zijn als die massaal naar buiten gebracht worden die moet je gewoon voor je houden
  donderdag 17 november 2011 @ 16:57:14 #22
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104480059
quote:

[..]

Tja, dat het triest is hebben we al bevestigd. Maar niemand weet wie de dader is helaas. En Facebook is een logisch gespreksstof als men geinteresseerd is naar iemands identiteit. Niets meer, niets minder.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:57:14 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104480060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

anders zaten we toch niet op fok :')
het is gewoon een SC
soms gaat het hier een topic lang over tekenen of katten
dan ontplof je toch ook niet
Het gaat er mij om dat mensen opeens in het prive leven duiken en mee gaan bemoeien. Dat vind ik in mijn ogen kansloos.

Maar prima ieder zo zijn / haar mening. Wat mij betreft genoeg hier over :)
pi_104480122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef ook_gek het volgende:

Ja tuurlijk word er wel geluld in een kroeg maar wat als kroegeigenaars hoor je juist niet te doen.
Een kroeg moet een plek zijn waar je graag naar toe gaat en je thuis voelt en ook als er iets is heen kan. Je hebt soms mensen die door persoonlijke dingen instorten en dan hoor je als barman dat niet aan de volgende klant te vertellen van oh heb je gehoord van klaasje die was hier en die is ingestort want dat en dat
  donderdag 17 november 2011 @ 16:59:04 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104480123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja is ook. Ik snap het ook niet helemaal want ik denk juist dat het toch een van de eerste dingen die je leert als je horeca zit.
Is ook gewoon een beetje je gezonde verstand gebruiken he.
Als iemand iets in vertrouwen verteld en dit komt naar buiten en ze weten dat het van jou af komt dan kun je er vanuit gaan dat dat geen tevreden klant meer is.

Kan me sowieso vaak kapot ergeren aan het geroddel in het dorp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')