ik ben 183 en weeg nu inclusief kleding 62kilo.. ik voel me dan ook vrij licht.. en ik eet echt wel, ik ontbijt vaak alleen niet uitgebreid en lunch ook weinig, maar savonds eet ik wel veel.
Ik slik vitaminen en eet vrij gezond. Het probleem zit hem denk ik in de dagen dat ik werk... dan eet ik wat om 1100, diner om 16uur en dan niks meer..
iemand tips om aan te komen, ik wil naar de 70!
quote:ben zo ongveer even lang en even zwaar, kan ook alles eten wat ik wil en geen gram aankomen... en, tja, niet zoveel problemen mee, ben wel een beteje dun, maar niet extreem ofzo, en aan de andere kant is het wel fijn om niet op je gewewicht te hoeven letten
Op dinsdag 09 juli 2002 19:23 schreef Connection het volgende:
Hoi Allemaal,ik ben 183 en weeg nu inclusief kleding 62kilo.. ik voel me dan ook vrij licht.. en ik eet echt wel, ik ontbijt vaak alleen niet uitgebreid en lunch ook weinig, maar savonds eet ik wel veel.
Ik slik vitaminen en eet vrij gezond. Het probleem zit hem denk ik in de dagen dat ik werk... dan eet ik wat om 1100, diner om 16uur en dan niks meer..iemand tips om aan te komen, ik wil naar de 70!
quote:Jezus. Ik ben 20. Ik denk dat ik ook een erg gehaast leven leid, dat telt mee.
Op dinsdag 09 juli 2002 19:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben nog langer en nog lichter. Ik ben 24, en jij?
quote:Was dat maar waar. Been there, done that, even got the t-shirt... Bij mij zet dat geen zoden aan de dijk, ofwel grammen op de benen. Zal wel met snelle stofwisseling te maken hebben ofzo. Enige wat er aan te doen valt is ouder worden denk ik ?
Op dinsdag 09 juli 2002 19:26 schreef LenL het volgende:
Als je savonts tv zit te kijken moet je de frituurpan aanzetten en 2 frikandellen eten met lekker wat saus etc. Dan kom je wel op de 70.
quote:Das wel waar. Maar ik krijg de laatste tijd meer opmerkingen over dat ik er dunner uitzie, heb namelijk weleens 68 gewogen.. en het gaat nu alleen maar minder.. na een weekend zit ik wel eens op 60 met kleding, das dus 59ofzo
Op dinsdag 09 juli 2002 19:28 schreef Joachim het volgende:[..]
ben zo ongveer even lang en even zwaar, kan ook alles eten wat ik wil en geen gram aankomen... en, tja, niet zoveel problemen mee, ben wel een beteje dun, maar niet extreem ofzo, en aan de andere kant is het wel fijn om niet op je gewewicht te hoeven letten
quote:Ik doe echt mn best om aan te komen, maar het lukt totaal niet, waar ik best wel erg van baal, krijg ook steeds commentaar op mijn gewicht alsof ik er iets aan kan doen
Op dinsdag 09 juli 2002 19:28 schreef Connection het volgende:[..]
Jezus. Ik ben 20. Ik denk dat ik ook een erg gehaast leven leid, dat telt mee.
quote:Precies. Dus wie heeft er goede tips?? Sites genoeg over afvallen, maar andersom...
Op dinsdag 09 juli 2002 19:30 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik doe echt mn best om aan te komen, maar het lukt totaal niet, waar ik best wel erg van baal, krijg ook steeds commentaar op mijn gewicht alsof ik er iets aan kan doen
quote:Uhm, wie heeft er voor mij een stukje geschreven?
Op dinsdag 09 juli 2002 19:23 schreef Connection het volgende:
Hoi Allemaal,ik ben 183 en weeg nu inclusief kleding 62kilo.. ik voel me dan ook vrij licht.. en ik eet echt wel, ik ontbijt vaak alleen niet uitgebreid en lunch ook weinig, maar savonds eet ik wel veel.
Ik slik vitaminen en eet vrij gezond. Het probleem zit hem denk ik in de dagen dat ik werk... dan eet ik wat om 1100, diner om 16uur en dan niks meer..iemand tips om aan te komen, ik wil naar de 70!
Veel succes verder.
- Vette hap eten helpt niet. Het is alleen maar ongezond
- Regelmatig eten helpt zeker wel. Dus ook ontbijt. Elke dag opnieuw. (4x per dag eten)
- Genoeg vitaminen slikken.
- 1x per week sporten minimaal!
- stoppen met roken (kreeg er 10kg bijaan binnen een maand)
- 's avonds na het eten rond een uur of 9-10 nog een keer iets eten. Bv een broodje gezond of iets dergelijks...
- Na elke maaltijd 30 bruine bonen eten. Dan kom je in een paar weken erg veel aan, maar het kost wel veel moeite...
Bovenstaande helpt niet voor iedereen en supersnel.
En verder, maak je niet te druk, dat helpt toch niet! Liever iets te dun dan iets te dik...tenminste ik wel...
Dus ben ook wel benieuwd naar wat tips.
quote:helaas hoopt bier zich vaak op 1 plaats op..... de welbekende bierbuik...
Op dinsdag 09 juli 2002 19:36 schreef BooZe het volgende:
Je moet bier drinken. Heel veel bier, dan moet het lukken. alhoewel het niet echt gezond is op den duur.
quote:Onzin
Op dinsdag 09 juli 2002 19:36 schreef BooZe het volgende:
Je moet bier drinken. Heel veel bier, dan moet het lukken. alhoewel het niet echt gezond is op den duur.
quote:Ik heb het ook een beetje, maar ben nog een stuk jonger, dus nog niet echt een probleem. Ben 1,78 en weeg 59 kilo's
Op dinsdag 09 juli 2002 19:31 schreef Connection het volgende:[..]
Precies. Dus wie heeft er goede tips?? Sites genoeg over afvallen, maar andersom...
quote:Vette hap lijkt me ook ten aanzien van mn huid erg ongezond.. ik heb net een beetje mooie huid maar als ik vet eet dan kan ik dat zo weer vergeten
Op dinsdag 09 juli 2002 19:37 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Tips van iemand die al jaren probeert aan te komen:- Vette hap eten helpt niet. Het is alleen maar ongezond
- Regelmatig eten helpt zeker wel. Dus ook ontbijt. Elke dag opnieuw. (4x per dag eten)
- Genoeg vitaminen slikken.
- 1x per week sporten minimaal!
- stoppen met roken (kreeg er 10kg bijaan binnen een maand)
- 's avonds na het eten rond een uur of 9-10 nog een keer iets eten. Bv een broodje gezond of iets dergelijks...
- Na elke maaltijd 30 bruine bonen eten. Dan kom je in een paar weken erg veel aan, maar het kost wel veel moeite...Bovenstaande helpt niet voor iedereen en supersnel.
En verder, maak je niet te druk, dat helpt toch niet! Liever iets te dun dan iets te dik...tenminste ik wel...
Ik slik vitaminen, sport minstens een keer per week (tennis)
Regelmatig eten kan soms gewoon echt niet.. als ik werk van 12-23 met om 1630 eten zou ik dan daarna en voor veel moeten eten? Heb ik vaak ook weinig honger enzo..
Ik rook niet
quote:Ik tennis ook!
Op dinsdag 09 juli 2002 19:49 schreef Connection het volgende:[..]
Vette hap lijkt me ook ten aanzien van mn huid erg ongezond.. ik heb net een beetje mooie huid maar als ik vet eet dan kan ik dat zo weer vergeten
Ik slik vitaminen, sport minstens een keer per week (tennis)
Regelmatig eten kan soms gewoon echt niet.. als ik werk van 12-23 met om 1630 eten zou ik dan daarna en voor veel moeten eten? Heb ik vaak ook weinig honger enzo..
Ik rook niet
Maar eh, dat is wel de truc, regelmatig genoeg eten. Zodra je dat doet, wordt je vanzelf dikker... Als je weinig honger hebt, moet je juist net zoveel eten..
Enne, van die bonen is echt geen grapje...missschien wel iets voor je...
De omgeving wil nog wel eens zeggen dat ik mager ben maar doe er nu niets meer opuit. Ik eet genoeg dus als ik niet aan kan komen dan niet.
Ben al jaren aan het heen en weer jojoën tussen de honderd en honderdentien kilo met een schamele lengte van 1.83 m...
Ik zou graag willen dat ik alles kon eten en daarbij niet aankomen.
quote:Tja, het is niet eerlijk he
Op dinsdag 09 juli 2002 20:03 schreef Buurmannetje het volgende:
Dit soort dingen maken mij behoorlijk jaloers...Ben al jaren aan het heen en weer jojoën tussen de honderd en honderdentien kilo met een schamele lengte van 1.83 m...
Ik zou graag willen dat ik alles kon eten en daarbij niet aankomen.
Ik zou graag +/- 70 KG willen wegen. (1,78m)
quote:Wat is het dan in die bonen dat dat werkt?
Op dinsdag 09 juli 2002 19:57 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik tennis ook!
Maar eh, dat is wel de truc, regelmatig genoeg eten. Zodra je dat doet, wordt je vanzelf dikker...
Als je weinig honger hebt, moet je juist net zoveel eten..
Enne, van die bonen is echt geen grapje...missschien wel iets voor je...
Toen ik 25 was woog ik ook 60kg.
Nu ben ik 31 en weeg ik 68kg bij 1.78m.
Ik voel me er prima bij en fiets iedereen eruit als we bergop gaan sprinten
ik heb weinig vet maar redelijk veel spieren. Al mijn spieren zie je goed, wasbordje enzo. Daar ben ik dus wel blij mee.
Ga je dus niet volproppen met vette ongezonde rommel, maar doe veel aan sport en eet gezond en regelmatig en de kilo's komen er vanzelf wel bij in de vorm van spieren ipv vet.
Succes!
Toen een half jaar fitness gedaan, en daar ben ik al 6 kilo van bijgekomen dat was dan hoogstwaarschijnlijk spierweefsel, waardoor ik meer ben gaan eten en nu inmiddels weeg ik 73 kilo.
quote:Oef!
Op dinsdag 09 juli 2002 22:29 schreef Perzikje het volgende:
1.70 m
+/- 48 kilo
Sterkte in ieder geval.
Vroeger was ik nog dunner maar sinds ik ben gaan fitnessen heeft mn lichaam toch een beetje vorm gekregen... Heb nu alleen nog van die dunne spillebenen
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 22:48 schreef kezmania het volgende:
In alle gevallen dat u te licht bent kijk op de volgende websites voor een adres bij u in de buurt:www.febo.nl
www.burgerking.nl
www.mcdonalds.nl
www.maoz.nl
quote:Ik ben wel een meisje hoor...misschien dacht je wat anders.
Op dinsdag 09 juli 2002 22:32 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Oef!
Als ik jou was zou ik toch eens met de huisarts gaan praten.
Dit is een erg gevaarlijk gewicht. Een flinke griep en je kan het loodje leggen!Sterkte in ieder geval.
Maar thnx in ieder geval!
quote:Mijn levensstijl is dus zovaak net wakker geworden, 200gram yogurth en 2boterhammen genomen, alsmede 2glaasjes water en vitaminepillen. Niet zo gek dat ik weinig weeg idd.
Op woensdag 10 juli 2002 12:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
S'ochtends goed eten, helpt echt.
Ik eet dan 8 sneden brood, en 'smiddags 8. Natuurlijk ook bij het avondeten minstens 1 bord vol nemen.
1.84m en woog eerst 69 kilo, nu rond de 78.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 10-07-2002 13:17]
quote:Misschien is het ook wel de tijd of het leven dat je leid, gehaast, druk, druk , drukker.
Op woensdag 10 juli 2002 13:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik had 'vroeger' hetzelfde probleem. Kon alles eten zonder ook maar een grammetje aan te komen. Tot ongeveer een jaar geleden... me buik begint nu aardig te groeienen ik ben niet eens zwanger!!
quote:Jah, maar als ik 4dagen niet kan .. moet ik het dan s óchtends gaan doen? Of op een vast moment van de dag dat ik altijd kan?
Op woensdag 10 juli 2002 13:17 schreef Skull het volgende:
Gewichttraining lijkt me wel wat voor jou. Doe je dit best fanatiek en eet je er ook naar behoren bij dan kan het niet anders dan dat je gewicht vooruit gaat. Waarschijnelijk zal dit op een gegeven alleen al gaan omdat je eetpatroon radicaal wordt angepast.
En als je aan moet komen dan kan een dietist je vertellen hoe je dat kan doen zonder een vet (frikandellen met saus) hart te krijgen.
quote:Als het je maar niet lukt om (op een gezonde manier) aan te komen, en je weegt écht te weinig, kun je het beste gewoon naar een diëtist(e) gaan.
Op dinsdag 09 juli 2002 19:23 schreef Connection het volgende:iemand tips om aan te komen, ik wil naar de 70!
Heb ik ook gedaan toen ik mijn gewicht zelfs niet meer boven de 45 kg kreeg (ben 1.64m).
Nu, een paar maanden later, zit ik al aan de 49 kg.
Dat lijkt niet zo spectaculair (is 't wel hoor ), maar het gaat er om dat je je eetpstroon zó verandert dat het je geen moeite kost, je geen onzinnige dingen/hoeveelheden hoeft te eten.
Alleen dán kun je het namelijk volhouden.
Zo kom je dan, op een gezonde manier, uiteindelijk op het gewicht dat bij jou past.
En als het goed is, blijf je dan dus ook op/rond dat gewicht.
Succes!
Want door Burger King en McDonalds neemt je gewicht alleen toe in de vorm van vet en niet als spiermassa.
Veel zogenaamde adonissen stonden vroeger bekend als bonestaak.
Succes.
quote:Voor gewichttraining moet je tijd reserveren. Normaal gesproken doe je 3x in de week gewichttraining (verschillende lichaamsdelen per training) wat aan pure training inclusief warming-up zo'n drie kwartier a uur duurt. Ik neem aan dat je daarna ook doucht dus dat komt er dan ook weer bij, plus het retourtje fitness ruimte niet te vergeten.
Op woensdag 10 juli 2002 13:20 schreef Connection het volgende:[..]
Jah, maar als ik 4dagen niet kan .. moet ik het dan s óchtends gaan doen? Of op een vast moment van de dag dat ik altijd kan?
Tussen trainingsdagen zit dan een dag rust waarin je niet met gewichten traint maar wel naar keuze bijvoorbeeld cardio kan doen (zal in het begin wel niet). Je kiest een tijdstip uit dat je altijd kan en verklaart dat tijdstip heilig. Of dat 's ochtends is of vroeg in de avond maakt niet zo heel veel uit. Wat jou het beste uit komt. Kom je in de knel dan hoort de training in principe voor te gaan. Constant blijven met trainen is belangrijk voor je lichaam en je motivatie.
Dit advies is uit mijn hoofd opgelepelt en verschilt natuurlijk per individu. Er zijn zat mensen die 4x of 2x in de week trainen. Voor een op maat gemaakt advies moet je in de fitness zaal bij je trainer zijn. Die kan je ook advies geven over voeding e.d.
quote:Thanx, hier heb ik wel wat aan. Leukt me ook wel leuk voor mijn spiermassa, een beetje gaan trainen
Op woensdag 10 juli 2002 14:29 schreef Skull het volgende:[..]
Voor gewichttraining moet je tijd reserveren. Normaal gesproken doe je 3x in de week gewichttraining (verschillende lichaamsdelen per training) wat aan pure training inclusief warming-up zo'n drie kwartier a uur duurt. Ik neem aan dat je daarna ook doucht dus dat komt er dan ook weer bij, plus het retourtje fitness ruimte niet te vergeten.
Tussen trainingsdagen zit dan een dag rust waarin je niet met gewichten traint maar wel naar keuze bijvoorbeeld cardio kan doen (zal in het begin wel niet). Je kiest een tijdstip uit dat je altijd kan en verklaart dat tijdstip heilig. Of dat 's ochtends is of vroeg in de avond maakt niet zo heel veel uit. Wat jou het beste uit komt. Kom je in de knel dan hoort de training in principe voor te gaan. Constant blijven met trainen is belangrijk voor je lichaam en je motivatie.
Dit advies is uit mijn hoofd opgelepelt en verschilt natuurlijk per individu. Er zijn zat mensen die 4x of 2x in de week trainen. Voor een op maat gemaakt advies moet je in de fitness zaal bij je trainer zijn. Die kan je ook advies geven over voeding e.d.
quote:Da's in veel gevallen waar, ik had er mijn hoop eerlijk gezegd ook op gevestigd.
Op woensdag 10 juli 2002 14:58 schreef Fogerty het volgende:
Ik zou me maar niet te druk maken. Kijk als je nou zo mager bent omdat je slecht eet of een junk bent ofzo, dan is het ongezond. Maar als je van jezelf weet dat je gewoon gezond leeft...niks aan de hand dan toch? Bovendien zijn de meesten van jullie nog erg jong, dus als je de dertig begint te naderen zullen die kilo's echt nog wel komen
Of raak eens zwanger, dat helpt ook wel
Alleen bleek het voor mij niet op te gaan.
Ben de dertig inmiddels gepasseerd, ben sinds ruim 4 jaar moeder en (tot voor een paar maanden geleden) dunner dan ooit!
Bij twijfel gewoon de huisarts/diëtist laten beoordelen.
Het kan namelijk best zijn dat je denkt dat je gezond eet, maar dat wat kleine aanpassingen het gezonder maken.
Ik zou ook graag een kilootje 5 of 10 aan willen komen. Maar helaas pindakaas. 't Gaat niet.
Dus ik heb me er maar bij neergelegd dat mijn gewicht schijnbaar bij me hoort.
Daarbij zijn mijn ouders ook erg slank. Dus 't zal dan allemaal wel erfelijk bepaald zijn.
quote:Ik voel me wel redelijk gezond jah.
Op woensdag 10 juli 2002 15:33 schreef Natalie het volgende:
Afvallen lijkt me makkelijker dan aankomen.
Vaak hoor je mensen zeggen: 'Gewoon wat meer eten.'
Tja, maar dat lukt de meesten gewoon niet.Ik zou ook graag een kilootje 5 of 10 aan willen komen. Maar helaas pindakaas. 't Gaat niet.
Dus ik heb me er maar bij neergelegd dat mijn gewicht schijnbaar bij me hoort.
Daarbij zijn mijn ouders ook erg slank. Dus 't zal dan allemaal wel erfelijk bepaald zijn.
quote:en in welk strafkamp heb jij gezeten? je leeft nog wel b.t.w.?
Op donderdag 11 juli 2002 02:08 schreef Tommie84 het volgende:
en een vetpercentage van 3%
quote:Reageer normaal of niet svp.
Op donderdag 11 juli 2002 07:52 schreef Ludo het volgende:[..]
en in welk strafkamp heb jij gezeten? je leeft nog wel b.t.w.?
quote:mijn reactie was toch normaal of niet?
Op donderdag 11 juli 2002 20:47 schreef Connection het volgende:[..]
Reageer normaal of niet svp.
quote:Het is maar wat je normaal noemt...
Op vrijdag 12 juli 2002 07:13 schreef Ludo het volgende:[..]
mijn reactie was toch normaal of niet?
quote:een vetpercentage van 3% noem ik niet normaal, volgens mij is dat fysiologisch gezien redelijk onmogelijk.
Op vrijdag 12 juli 2002 11:13 schreef Tommie84 het volgende:[..]
Het is maar wat je normaal noemt...
quote:het was trouwens "normaal of niet"
Op vrijdag 12 juli 2002 11:13 schreef Tommie84 het volgende:[..]
Het is maar wat je normaal noemt...
quote:Ik ben het levende bewijs dat dit mogelijk is.
Op vrijdag 12 juli 2002 11:15 schreef Ludo het volgende:[..]
een vetpercentage van 3% noem ik niet normaal, volgens mij is dat fysiologisch gezien redelijk onmogelijk.
quote:Zeker vastgesteld op basis van de houtje-touwtje-methode?
Op vrijdag 12 juli 2002 11:28 schreef Tommie84 het volgende:[..]
Ik ben het levende bewijs dat dit mogelijk is.
quote:Laten meten bij de sportschool voor een conditietest, gewoon professioneel dus.
Op vrijdag 12 juli 2002 11:30 schreef Ludo het volgende:[..]
Zeker vastgesteld op basis van de houtje-touwtje-methode?
Ik weet niet wat je eraan moet doen (de pil nemen, maar ik gok dat dat beetje loos advies is..).
quote:Hehe idd, verklaard veel. Op regelmatige tijden eten is ook belangerijk.
Op woensdag 10 juli 2002 13:11 schreef Connection het volgende:Mijn levensstijl is dus zovaak net wakker geworden, 200gram yogurth en 2boterhammen genomen, alsmede 2glaasjes water en vitaminepillen. Niet zo gek dat ik weinig weeg idd.
quote:Weinig vet schijnt ook slecht te zijn voor je organen, omdat sommige organen in een bedje van vet liggen en zo dus een stootkussen hebben.
Op vrijdag 12 juli 2002 11:31 schreef Tommie84 het volgende:[..]
Laten meten bij de sportschool voor een conditietest, gewoon professioneel dus.
quote:Ik ben gisteren toevallig bij de dokter langsgeweest ook hiervoor, dit gaat dus een afspraakje bij de dietist worden.
Op zaterdag 13 juli 2002 16:59 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Weinig vet schijnt ook slecht te zijn voor je organen, omdat sommige organen in een bedje van vet liggen en zo dus een stootkussen hebben.
3% is wel erg weinig en daar zal je dokter niet blij mee zijn.
quote:En dan weightgainers nemen.......zal vast wel lukken dan.
Op zaterdag 13 juli 2002 19:15 schreef kavorka het volgende:
krachttraining?
Volgens mij is dit toch best nog wel een probleem waar veel mensen last van hebben maar er wordt amper aandacht aangegeven.. alleen aan afvallen.
Ik zit nu al 3 weken thuis en doe niks.. eerder sportte ik elke dag en woog ik 52 nu ben ik langer.. zit alleen maar, eet evenveel en soms meer en weeg nog 52..
Dit is wat ik op een gewone dag drink/eet:
- 3 bruine boterhammen met pasta, bruine suiker en hagelslag + beker warme chocomelk
-kitkat/cola (33cl)
-kitkat/cola (33cl)
-een bord vol eten (vaak aardappels/groenten/vlees, anders dingen als chicken tonight, spaghetti, macaroni en ook weleens patat), met vaak nog ene halve komkommer en vla
-dan weer kitkat/cola
-dan halve zak chips en hapjes (ronde toastjes met leverpastei.. eet ik helemaal leeg)
-paar biertjes
wat moet ik hier aan veranderen?
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 28-07-2002 03:28]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |