Dit precies.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:41 schreef DonJames het volgende:
Zonder ook maar iets goed te praten, maar m.i. kan je bij een aantal racisme-gerelateerde moorden nog niet echt spreken van een rassenoorlog..
Omdat het geen verrijking is gebleken?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:46 schreef DrBiemel het volgende:
Waarom zijn ze daar zo racistisch man?
Zijn ze jouw huis ook binnengevallen vandaag?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat het geen verrijking is gebleken?
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zijn ze jouw huis ook binnengevallen vandaag?
Waar dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!
AIVD leest meequote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn shit niet thuis. Ben geen amateur!
Blanke ras tegen alle andere rassen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:19 schreef deedeetee het volgende:
Welke rassen gaan in oorlog dan ?
Dat winnen we makkelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blanke ras tegen alle andere rassen..
Denk ik.
En tegen de linksen, die zijn vaak ook blank hè.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat winnen we makkelijk.
Die pikken we even mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En tegen de linksen, die zijn vaak ook blank hè..
Die zijn immers makkelijk te herkennen aan hun baard, slechte kledingkeuze en geblow.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |