wat?quote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat Colt post. Je kan nog beter je hele dashboard eraf slopen van frustratie om je AUX te bereiken dan 17,50 uitgeven aan zoon onding.
Toen bestond Google niet eensquote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef FUFR het volgende:
en op mezelf googelen deed ik toen ik 16 was
ik doe dat af en toe om zeker te zijn dat crap als fok los blijft van de restquote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef FUFR het volgende:
en op mezelf googelen deed ik toen ik 16 was
nee, ik was cynisch. Je kan echt beter je dashboard etc. Die fm rommel werkt gewoon niet. Zodra je de straat uit bent knalt de reguliere fm zender over je transmitter heen. Leuk idee, werkt niet is gebleken. Je kan echt beter zoon ding met een bandje kopenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij snapt het
Bij de Ford heb ik het hele dashboard er al 3 maal uitgehad, maar bij de Primera ga ik daar niet aan beginnen. Ik zal heus wel een AUX aansluiting kunnen fabriceren, maar dat kost mij teveel moeite en ellende dus dan maar wat mindere kwaliteit geluid. En als ik per se goede kwaliteit wil, dan brand ik wel een zooi cd's.
Hmm jammerquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee, ik was cynisch. Je kan echt beter je dashboard etc. Die fm rommel werkt gewoon niet. Zodra je de straat uit bent knalt de reguliere fm zender over je transmitter heen. Leuk idee, werkt niet is gebleken. Je kan echt beter zoon ding met een bandje kopen.
Maar is de radio in je auto niet te vervangen?
Ik niet iigquote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef bleiblei het volgende:
Mijn nagels zijn nog nooit gelakt. In al mijn 28 jaar niet.
En dat met 3 zussen EN een nagellakfetishist in mijn directe omgeving.
Ik vraag mij af hoeveel eckte eckte mannen dat kunnen zeggen.
Ik ook niet, heb het een aantal jaren geleden zelf gedaan voor de lol bij het Kruidvat. Aan 1 hand elke nagel een andere kleurquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ik niet iig. En wat zou het überhaupt boeien als het wel zo was?
bij jou kijkt niemand daar van opquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:10 schreef FUFR het volgende:
Ik ben welles in zwart jurkje op hakken en meekup over straat gegaan maar zonder gelakte nagels..
ZOO SQ-Q-Q-q-q,quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
het is zeker vrijdag ofzo... Het galmt hier
collega komt binnen en roept meteen....is het al 5 uur?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh zo...
Hier is het wel druk en de tijd kruipt.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |