Nee, maar tis echt serieus. Ze vragen deelnemers voor het grootste slaaponderzoek ooit. Je kan een wakeup light winnen als je mee doetquote:
Ja weet ikquote:Op donderdag 17 november 2011 14:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar tis echt serieus. Ze vragen deelnemers voor het grootste slaaponderzoek ooit. Je kan een wakeup light winnen als je mee doet.
die ja, de etterbakquote:
stuur maar door, ik slaap overalquote:Op donderdag 17 november 2011 14:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, maar tis echt serieus. Ze vragen deelnemers voor het grootste slaaponderzoek ooit. Je kan een wakeup light winnen als je mee doet.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel pakketje, maar der zaten magneetjes voor mijn werk in.
hey een zeehondjequote:
verf voor op je nagels?quote:
je moet Fries zijn om dat te wetenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee die kun je meer dan genoeg in de waddenzee vinden!
nee 's ochtends in de file naar de radio luisterenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet Fries zijn om dat te weten
Radio Fryslân?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee 's ochtends in de file naar de radio luisteren
Hipster!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, voor mijn LEAN/SENS dagstartbord.
Hoho, ze zijn zo onder de indruk van mijn/ons dagstartbord dat de SENS expert voorstelde om er een fancy filmpje van te maken die ze willen gebruiken voor demonstraties en SENS trainingenquote:
pic?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, ze zijn zo onder de indruk van mijn/ons dagstartbord dat de SENS expert voorstelde om er een fancy filmpje van te maken die ze willen gebruiken voor demonstraties en SENS trainingen![]()
.
Woensel beslaat ongeveer 60% van Eindhoven.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:06 schreef Oerbeer het volgende:
Is Woensel nou echt zo'n probleemwijk overigens?
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, voor mijn LEAN/SENS dagstartbord.
tot 2x toe las ik dartbordquote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, ze zijn zo onder de indruk van mijn/ons dagstartbord dat de SENS expert voorstelde om er een fancy filmpje van te maken die ze willen gebruiken voor demonstraties en SENS trainingen![]()
.
Eindhoven...dat is toch een buitenwijk van Woensel?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woensel beslaat ongeveer 60% van Eindhoven.
Ik zal maandag een foto maken.quote:
Praktisch alles ten noorden van het spoor is idd. Woenselquote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je ook kleurtjes?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal maandag een foto maken.
Is redelijk voor de handliggend ding hoor. Gewoon zoon whiteboard op wieltjes met daarop een wat A4tjes waarop aanwezigheid en de teambarometerstaan en een grote planningveld waarin iedereen elke dag aangeeft waar ie mee aan de gang gaat.
Tuurlijk! Heb gekleurde kaartjes (voor Impact Analyse, Ontwerp, Bouw en Test) en gekleurde magneetjes per persoon en om de koppeling per change en de fase kaartjes te kunnen leggenquote:
Ja west bedoel ik dan he. Daar wonen mensen zoals Dikkeman bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |