quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is nog niets gezegd over Glee...
Drive!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Twilligt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Nog nooit een boek van gelezen of een film van gezien.quote:
Die klinkt nog wel oké ja.quote:
Die draait lang niet overal meer.quote:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.quote:
Ik gaf er een voorbeeld van.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldigquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
IK WORD AF EN TOE ZO SCHIJTZIEK VAN MIJN VRIENDEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo
Dat was het.
it wasn't me this timequote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Het gata niet om herrieschoppers, het gaat e rom dat ik al-tijd degene moet zijn die dingen regelt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomenquote:
Zo ging het wel ongeveer, en met het uitwisselen van de reservesleutelsquote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef Steve het volgende:
Ja hoi, ik bel even om je te ontvrienden. Houdoe!
Absoluut. Maar als je gelezen had dan had je kunnen lezen dat dat dit keer dus niet ging. Omdat ik een keer zelf niet in de gelegenheid was ze te bestellen. Anders had ik dat ECHT wel gedaan. Want het blijkt wel weer dat ik beter alles zelf kan doen in een groep met algehele laksheid, laat-maar-waaien en laatplannerij.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |