Nagellakquote:
Orly Rock Solid is gaaf! En bleef hier best lang zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Nagellak. Maar Nfu Oh heeft de helft niet op voorraad. TD/NS heeft de Mineral FXjes niet.
Ja, dus die wil ik heel graag hebben. Iemand een idee voor een website die ze wel heeft, en die ook Zoya heeft?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Orly Rock Solid is gaaf! En bleef hier best lang zitten.
www.nailetc.com ?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dus die wil ik heel graag hebben. Iemand een idee voor een website die ze wel heeft, en die ook Zoya heeft?
quote:
Tried bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Untried is een lakje pas als je hem minimaal op alle vingers of alle tenen voor 1 dag hebt gedragen![]()
Zal ik een chinees voor je bestellen?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil zo graag naar buiten maar niemand kan me voortduwen
Waar woon je ergens?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil zo graag naar buiten maar niemand kan me voortduwen
TOPIC REPORTquote:Op donderdag 17 november 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik gok dus topic reeks
alhoewel tomb raider leuker is
Nailetc faal!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? * SpaceInvaders zwaait met een gouden pasje
Ik wil die op TD staatquote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef Mss het volgende:
Die Essie winter collectie is geen hol aan
Sure, als je maar geld overmaaktquote:Op donderdag 17 november 2011 13:26 schreef Mss het volgende:
Maarrehm, is het een optie dat ik een CC van iemand kan gebruiken?
I STEALZ YO MONEYZZZZZquote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sure, als je maar geld overmaakt
tenzij het een enge site is die mijn geld steelt
Nailetc is het, dus dat is wel okay. En tuurlijk maak ik geld overquote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sure, als je maar geld overmaakt
tenzij het een enge site is die mijn geld steelt
Vanavond is prima hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nu naar school. Als je sneller iemand vind mss is het ook ok heur, ben vanavond pas terug
Ja, anders kan ik niet falen. Duh.quote:
Welke site zit je?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
Niet super duur, maar wel duurder dan OPI. Ik ben evengoed al een wishlist aan het maken
Bij NS wel, TD maakt geen verschil.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij mij zijn ze nu ik ingelogd ben wel $ 4
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:07 schreef Mss het volgende:
Not cool, ingeogd op NS en nog alles $8. Ook als ik iets in mijn mandje pleur.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:09 schreef Mss het volgende:
NOU DAN MAAR GEEN ESSIE MENSEN VAN NAILSUPPLIES
Da's vast heel spannend inderdaad.quote:
Neinquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's vast heel spannend inderdaad.
Bekend probleem.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben bijna arm. Volgende week stufi
10 euro woooooowwwquote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn eerste nieuwe loon binnen met ENORME loonsverhoging. 10 hele ekkies!! EINZ!!11!! Nu kan ik ook gaan falen
Whoo.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn eerste nieuwe loon binnen met ENORME loonsverhoging. 10 hele ekkies!! EINZ!!11!! Nu kan ik ook gaan falen
Daar kun je de vampire collectie wel mee falenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Het is hier niet veel beter en ik HAAT het. Stomme extra rijlessen.quote:
Je mag toch binnenkort afrijden?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier niet veel beter en ik HAAT het. Stomme extra rijlessen.
Lulzquote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar kun je de vampire collectie wel mee falen
Faalhaasje.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Schiet jij nou maar op met je college zodat ik kan falen
Kwart voor elf.quote:
Tsssssquote:Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Schiet jij nou maar op met je college zodat ik kan falen
Half uurtje inrijden.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heb je daarvoor nog een soort les met je instructeur?
Doen ze standaard bij mijn rijschool.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is wel prettigVond ik in ieder geval
Ik kan wel zeggen 'rustig blijven' maar ja... Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen ze standaard bij mijn rijschool.
En ik ben benieuwd, begin nu toch wat nerveus te worden ervoor.
Haat.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lalalalalalala welkom in smurfenland...
Omdat appel.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom gooien mensen hun spullen op de mijne? Do not like
Goeden reden toch?quote:
Validiteit is onboeiend.quote:
Heb ik al gezegd dat ik blij ben dat ik al een tijdje van m'n statistiekvakje af ben?quote:
"He jongens, ik vind jullie hartstikke lief, maar doe eens opschuiven, dat getetter werkt me op de zenuwen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
Mijn huisgenoten staan al een half uur voor mijn deur te kleppen. Ik word hier echt zenuwachtig van
Corporaquote:Op donderdag 17 november 2011 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEIN corpusanalyse over spreekwoorden
Best hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok jij bent de sjaak als ik het niet snap
Oh hai, hier nog een.quote:
Toffen post is dat ja, maakt dat mijn collectie mini lijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.vampyvarnish.c(...)ection-november-2011
holy crap![]()
Ik ben mijn pc aan het backuppen want ik ga hem van het weekend formatteren. Dit komt vooral neer op veel wachten en oude foto's bekijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hai, hier nog een.
Ik ben wel braafjes vanalles een beetje aan het doen, want ik ben er het weekend weer eens niet.Tot nu toe is de score één ding ingeleverd, wat artikelen geprint en een stukje opdracht gemaakt.
Plaatjes kiek'n.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben mijn pc aan het backuppen want ik ga hem van het weekend formatteren. Dit komt vooral neer op veel wachten en oude foto's bekijken.
En ik maar denken dat jullie al veel hadden...quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
holy crap![]()
Op kleur! zoals t hoort!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
holy crap![]()
Ohmy, dat is best veel nagellak!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
holy crap![]()
Heul niet!quote:
WTF dat is nog meer als de winkel geloof ikquote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
holy crap![]()
"Like"quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
holy crap![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is?
Ik scroll er door heen en denk aan de ene kant omg. maar aan de andere kant zit ik "oh, kijk, opi's, china glaze, chanel, nfu oh, orly, color club etc".
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
En de reactie van mijn vriendje hierop:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
ik zie t verschil niet zo met een postzegelcollectie of wat dan ookquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef mirannie het volgende:
Als ik dat soort stashes zie, dan denk ik echt: wanneer ga je dat gebruiken dan? Zoveel, dan is toch minimaal 3 kwart ongebruikt, dat kan toch niet anders. Tenzij je 3 keer per dag een nieuwe mani doet ofzo. Ok, tuurlijk, je kan ze alleen een keer swatchen, maar dit is toch gewoon absurd?
En ja, dat vind ik soms van mijn eigen collectie ook eigenlijk.
dit, alles!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zie t verschil niet zo met een postzegelcollectie of wat dan ook
(ja daar kun je ook van zeggen 'wanneer ga je die gebruiken?')
Tof toch, zon verzameling? Daar is het idee toch ook niet van dat je ze allemaal moet gebruiken
hoezoquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wait. Whut? http://www.outofhome-shop(...)u-concept-in-alkmaar
dit dusquote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
Tof toch, zon verzameling? Daar is het idee toch ook niet van dat je ze allemaal moet gebruiken
ja hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
Kontlakjes![]()
1 dopje zat scheef dus bietje gelekt
Ik zal eens een poging wagen om foto's van telefoon te halenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor
ik wil ook lakjes!!!!
pics?
ik wilde die pic met die taartchick en MOAR posten maar heb me ingehouden, goed he?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
kelly kan wel tien jaar lang elke dag andere nagellak op! En scrangie heeft er volgens mij nog meer
altijd royal mail pakken, anders komt het met dhlquote:Op donderdag 17 november 2011 17:20 schreef megamandy het volgende:
Even hier een vraagje, als ik bij Lush bestel via de UK. Kan ik dan het beste de Royal Mail voor £9,95 of Euro Zone voor £10,95?
Snap het verschil niet.
Ja ik wist dat er iets met DHL was en dat ik daar altijd iedereen over hoor zeikenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd royal mail pakken, anders komt het met dhl
Ben benieuwd of je dat dopje een beetje normaal vast kan houden om te lakken...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:28 schreef Joysa het volgende:
Ze zijn heul klein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou even mn duim ondergesmeerd, en het gaat wel, al zijn er fijnere dopjesquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat dopje een beetje normaal vast kan houden om te lakken...
Neuh, ik gebruik altijd die van mijn oudersquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
jouw pa neemt jouw cc mee?
joysa, hoe cute!
Whahaha tnxquote:Op donderdag 17 november 2011 17:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even mn duim ondergesmeerd, en het gaat wel, al zijn er fijnere dopjes
Jij had de kontlakjes toch ook eerder besteld?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs scrangie heeft al beetlejuice en die woont in amerika
Gaaaaaf!!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Dwyn het volgende:
Hihi, ik heb een avondrondleiding in de Tower of Londen geboekt.
ja, maar mireillequote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij had de kontlakjes toch ook eerder besteld?![]()
Je tnt-postbezorger is ook lakjesverslaafd en onderschept allesquote:Op donderdag 17 november 2011 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs scrangie heeft al beetlejuice en die woont in amerika
Je autocorrectie kent zichzelf nietquote:Op donderdag 17 november 2011 17:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je tnt-postbezorger is ook lakjesverslaafd en onderschept allesALLES!
mijn autocorrecte kent het woord lakjesverslaafd niet
Bij mij is het Braunquote:Op donderdag 17 november 2011 17:43 schreef Joysa het volgende:
En haat aan die samsung banner onderin het scherm
Wel,en dan blijven ontsmetten met dat spul wat je erbij krijgt wanneer je ze laat schieten.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
Mn 3e oorgaatje is ontstoken.. heb al ontsmet.. maar zal ik er nou wel of juist niet een oorbel indoen?
Zou een zweerknopje ontsmetten en die indoen. Als je dat niet hebt dan een knopje van echt zilver of goud.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
Mn 3e oorgaatje is ontstoken.. heb al ontsmet.. maar zal ik er nou wel of juist niet een oorbel indoen?
Dat is al een jaar of 10 geledenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wel,en dan blijven ontsmetten met dat spul wat je erbij krijgt wanneer je ze laat schieten.
Nog geen moddols Skjoe? Verdorie,het is een conspiracy,ik zeg het je!
als je het wil houden zou ik er wat indoen (edelmetaal/titanium/chirurgisch staal) en in laten tot t genezen isquote:Op donderdag 17 november 2011 17:46 schreef Joysa het volgende:
Dat 'spul' wat je krijgt als je je oren laat schieten heet Sterilon (van het merk Dettol) en is gewoon bij de drogist te koop. En anders alcohol 70%, kun je ook gebruikenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is al een jaar of 10 geleden
Maar ik snap wat je bedoeltdankje!
Het knopje dat ze erin schieten.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef megamandy het volgende:
Wat is een zweerknopjeNog nooit van gehoord.
Te laatquote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef Loqi het volgende:
neeeeeee niet doen! sterilon zit alcohol indat mag niet op een piercing!!
vraag anders even in t piercing topic voor een alternatief
Hema leggingsquote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef milka82 het volgende:
Oja,waar hebben ze goede leggings voor dikke billen? Pas nergens lekker in
Ik koop altijd al maat M/L en ik heb normaal maat 36quote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef milka82 het volgende:
Oja,waar hebben ze goede leggings voor dikke billen? Pas nergens lekker in
Wat is er dan mis met Sterilon?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef Loqi het volgende:
auwchnouja, niks meer aan te doen nu. Ook zonder kraakbeen zou ik t vermijden als t kan..
Hmmz shitquote:Op donderdag 17 november 2011 17:58 schreef Loqi het volgende:
auwchnouja, niks meer aan te doen nu. Ook zonder kraakbeen zou ik t vermijden als t kan..
Ik koop juist kleinere anders zakken ze zo snel afquote:Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik koop altijd al maat M/L en ik heb normaal maat 36Anders hangt het kruis ergens bij mijn knieën.
Ik vraag mij altijd af wie in godsnaam in panty's/legging/maillots in de maat XS/S past.
Ook xxxxl billen? Oftewel mt 46?quote:
Geen idee.. ik heb maat M in die leggings en normaal rond 38-40. ze gaan tot XL geloof ikquote:Op donderdag 17 november 2011 18:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ook xxxxl billen? Oftewel mt 46?
Mijn billen schuren zo tegenelkaar aan,heb nu al weer een legging aan stront
Ik doe er altijd een boxer overheen zodat leggings en panties goed blijven zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik koop juist kleinere anders zakken ze zo snel af
alcohol, is slecht voor nieuwe piercings (ik weet niet helemaal hoe t met oude, ontstoken zit) in plaats van genezen heb je dan grote kans dat t uit/ingroeit omdat alcohol zo agressief isquote:Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Sterilon?
Want ik zit een beetje in dilemma. Ik wil met Sinterklaas een nieuwe fotocamera vragen, en eind december mag ik EINDELIJK een nieuwe telefoon. dus dan wil ik een Iphone 4S. Ik vraag me alleen of in hoeverre een fotocamera dan nog nodig is en ik niet beter een aanbetaling op mijn telefoon kan vragen.quote:
Dat zakt net zo hard mee naar benedenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een boxer overheen zodat leggings en panties goed blijven zitten.
Die camera is kei goed, vraag anders even in Iphone topic in DIG, daar zitten mensen met een 4Squote:Op donderdag 17 november 2011 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Want ik zit een beetje in dilemma. Ik wil met Sinterklaas een nieuwe fotocamera vragen, en eind december mag ik EINDELIJK een nieuwe telefoon. dus dan wil ik een Iphone 4S. Ik vraag me alleen of in hoeverre een fotocamera dan nog nodig is en ik niet beter een aanbetaling op mijn telefoon kan vragen.
Wat een laiverd!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Is briljant! Die hou ik er nog mooi even inquote:Op donderdag 17 november 2011 17:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je moet niet die cheap ass met gele verpakking pakken.. ze hebben beetje grijzige verpakking.quote:
you're welcome. ik heb even alternatieven gezocht die je misschien wel in huis hebt.. een zeezout oplossing of tea-tree olie is goed om het schoon te makenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmmz shitNaja als het morgen nog is ga ik wel even in piercingtopic vragen, dankje!
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:02 schreef princess-a het volgende:
Is briljant! Die hou ik er nog mooi even in
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een boxer overheen zodat leggings en panties goed blijven zitten.
Oh, bij mij niet. En je boxers zijn wel de goede maat?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zakt net zo hard mee naar beneden
Daar heb ik er ook een paar vandaan. Blijven wel aardig zittenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
miss etamdaar komen de mijne vandaan
Lief hè!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jou UI zie zeg ik zachtje Aaahhh in mijn hoofdZo lief
Zeezout oplossing kan ik wel maken ja! Goeden tip!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
you're welcome. ik heb even alternatieven gezocht die je misschien wel in huis hebt.. een zeezout oplossing of tea-tree olie is goed om het schoon te maken
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, bij mij niet. En je boxers zijn wel de goede maat?
Maar serieus, bij mij zakken ze alleen mee af als m'n legging/panty eigenlijk te klein is.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lief hè!
Er zijn ook leuke pietenversie's gemaakt voor me, maar deze is zo vertederend.
dan ga je failliet. Als nagellak nou d'r enige verslaving was...quote:Op donderdag 17 november 2011 18:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
"Gelukkig" heeft ze niet alles zelf hoeven kopen
Ik ga dichtgroeien.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind het juist ideaal
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nog verder dichtgroeien.
Goeden fix. 14.gifquote:
Lushquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
LUSH
maandag bestelling plaatsen, dinsdag geshipped, donderdag aan je deur
Wat heb ik een baggervrienden zegquote:Wating thill the Cheesecake is finist that we make @home:D..
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
LUSH
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op FB:
[..]
Wat heb ik een baggervrienden zeg
en dan cheesecake wel goed schrijvenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op FB:
[..]
Dat staat vast op de doosquote:Op donderdag 17 november 2011 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan cheesecake wel goed schrijvenof zouden ze die gegoogled hebben?
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op FB:
[..]
ah, natuurlijk!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat staat vast op de doos
Ik zou een beetlejuice of kontlakje lakken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
au champagne van orly is trouwens echt
wil er wel wat overheen gaan layeren want 2 dagen hetzelfde op mijn nagels is een no go... Tips?
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
navelkaas, snot en korstjes ook allemaal op?
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou een beetlejuice of kontlakje lakken.
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat snel!!! Mijn bestelling is gister geshipped... 11e besteld.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
LUSH
Er staat ook 200km file dus dat is niet veul beter!quote:
stinkhoer!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
NS is weer lekker bezig vandaag! Toen ik vanmorgen stond te wachten kwam de intercity pas langs ipv de stoptrein en de volgende trein had ook weer vertraging volgens de borden.quote:
Je weet dat adresinformatie ook zichtbaar is op die code op de envelop?quote:
pijnlijkquote:
Verdunner ftw.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef megamandy het volgende:
Bah wat is die circus confetti van Essence dikNet gelei ofzo
thefuck?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net zoals je een stufi aanvraag doet en dan moet 'bewijzen' dat je pa al 11 jaar onder de grond ligt terwijl die mongolen dat al lang weten
gatverdamme, 21 jaar pasquote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef megamandy het volgende:
Vandaag een oud klasgenoot tegengekomen. Hij is volgens mij een jaar jonger, dus 21. Heeft al een keer botkanker gehad, 14 chemokuren en was nu een jaar ongeveer vrij.
Kwam hem vandaag dus weer tegen, hebben ze weer iets gevonden tijdens een controleNu moet hij weer 6x een kuur van drie dagen volgen. Hij gaat wel proberen of het nu wel lukt om met school door te blijven gaan.
Echt zo kut, want hij is echt super nuchter. Zei met de eerste kuren van Ooh dan hoef ik ook niet naar de kapperMaar hij meent dat ook echt serieus, niet om groot over te komen. Maar nu zag ik en hoorde ik dat hij echt zwaar aangedaan was.
Ik heb er gewoon geen woorden voorquote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef megamandy het volgende:
Vandaag een oud klasgenoot tegengekomen. Hij is volgens mij een jaar jonger, dus 21. Heeft al een keer botkanker gehad, 14 chemokuren en was nu een jaar ongeveer vrij.
Kwam hem vandaag dus weer tegen, hebben ze weer iets gevonden tijdens een controleNu moet hij weer 6x een kuur van drie dagen volgen. Hij gaat wel proberen of het nu wel lukt om met school door te blijven gaan.
Echt zo kut, want hij is echt super nuchter. Zei met de eerste kuren van Ooh dan hoef ik ook niet naar de kapperMaar hij meent dat ook echt serieus, niet om groot over te komen. Maar nu zag ik en hoorde ik dat hij echt zwaar aangedaan was.
pfff zwaar zegquote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef megamandy het volgende:
Nee dat is weer een ander bedrijf die de dood regelt in Nederlandquote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Overlijdensakte alles. Hebben ze toch al lang?gotta love duo/belastingdienst
ja veel iddquote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
maar dan ben jij je vader al erg jong verloren, spacedamn, zijn er veel te veel in dit topic
ik koester mijn papa!
jij ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja veel idden idd doe dat maar sq, geniet van de tijd die je samen hebt
space
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |