Nagellakquote:
Orly Rock Solid is gaaf! En bleef hier best lang zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Nagellak. Maar Nfu Oh heeft de helft niet op voorraad. TD/NS heeft de Mineral FXjes niet.
Ja, dus die wil ik heel graag hebben. Iemand een idee voor een website die ze wel heeft, en die ook Zoya heeft?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Orly Rock Solid is gaaf! En bleef hier best lang zitten.
www.nailetc.com ?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dus die wil ik heel graag hebben. Iemand een idee voor een website die ze wel heeft, en die ook Zoya heeft?
quote:
Tried bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Untried is een lakje pas als je hem minimaal op alle vingers of alle tenen voor 1 dag hebt gedragen![]()
Zal ik een chinees voor je bestellen?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil zo graag naar buiten maar niemand kan me voortduwen
Waar woon je ergens?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil zo graag naar buiten maar niemand kan me voortduwen
TOPIC REPORTquote:Op donderdag 17 november 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik gok dus topic reeks
alhoewel tomb raider leuker is
Nailetc faal!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? * SpaceInvaders zwaait met een gouden pasje
Ik wil die op TD staatquote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef Mss het volgende:
Die Essie winter collectie is geen hol aan
Sure, als je maar geld overmaaktquote:Op donderdag 17 november 2011 13:26 schreef Mss het volgende:
Maarrehm, is het een optie dat ik een CC van iemand kan gebruiken?
I STEALZ YO MONEYZZZZZquote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sure, als je maar geld overmaakt
tenzij het een enge site is die mijn geld steelt
Nailetc is het, dus dat is wel okay. En tuurlijk maak ik geld overquote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sure, als je maar geld overmaakt
tenzij het een enge site is die mijn geld steelt
Vanavond is prima hoor!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nu naar school. Als je sneller iemand vind mss is het ook ok heur, ben vanavond pas terug
Ja, anders kan ik niet falen. Duh.quote:
Welke site zit je?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:00 schreef Mss het volgende:
Niet super duur, maar wel duurder dan OPI. Ik ben evengoed al een wishlist aan het maken
Bij NS wel, TD maakt geen verschil.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij mij zijn ze nu ik ingelogd ben wel $ 4
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:07 schreef Mss het volgende:
Not cool, ingeogd op NS en nog alles $8. Ook als ik iets in mijn mandje pleur.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:09 schreef Mss het volgende:
NOU DAN MAAR GEEN ESSIE MENSEN VAN NAILSUPPLIES
Da's vast heel spannend inderdaad.quote:
Neinquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's vast heel spannend inderdaad.
Bekend probleem.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben bijna arm. Volgende week stufi
10 euro woooooowwwquote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn eerste nieuwe loon binnen met ENORME loonsverhoging. 10 hele ekkies!! EINZ!!11!! Nu kan ik ook gaan falen
Whoo.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn eerste nieuwe loon binnen met ENORME loonsverhoging. 10 hele ekkies!! EINZ!!11!! Nu kan ik ook gaan falen
Daar kun je de vampire collectie wel mee falenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Het is hier niet veel beter en ik HAAT het. Stomme extra rijlessen.quote:
Je mag toch binnenkort afrijden?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier niet veel beter en ik HAAT het. Stomme extra rijlessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |