Ik kan het heel plastisch vertellenquote:
Een lekkere dikke warme .......quote:Op donderdag 17 november 2011 12:07 schreef MNR het volgende:
Krijgen wat lekkers... hmmm. Weet eigenlijk niet waar ik zin in heb!
Heb ik toevallig vandaag, vanavond The Wombatsquote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die op donderdagmiddag al weekend hebben
Wil ik ook
Lul! Pik! Tampeloeris! Penis! Piemel! Piepeledokie! Pielemuisje! Schwanz! Worst! Neukstaaf! Lans!quote:
Dat kruimelt en brokkelt zoquote:
Nou dat doet mij dan weer niets eigenlijkquote:
Zoek het even op danquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet precies wat ik ga doen dit weekend. Zaterdag klussen, maar dat is standaard. Oh en morgenavond bij vrienden eten/spelletje spelen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd
Dat zeg ik toch! Ik weet wel wat jij wil jongedame!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
Worst? Ieeew, helemaal geen zin in. Banketletter zou evt. wel kunnen, maar alleen als ie warm is. En een klein stukje.
Zondag uiteten! Zaterdag uhm denk naar de intocht van Sinterklaas als het niet te koud voor mini is.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet precies wat ik ga doen dit weekend. Zaterdag klussen, maar dat is standaard. Oh en morgenavond bij vrienden eten/spelletje spelen. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |