SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Heb ik niet, ik vind dit gewoon een leuke reeksquote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker ding ben jij. Hoezo heb jij problemen met versieren?
dat vind ik dan wel weer echt karma hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon sneu voor mrk, denk je hier dingen kwijt te kunnen hier, gaat het zo.
Ik ben eigenlijk biquote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Is hier nog iemand die uit de kast wil komen of zo?
Ja op avonden zoals deze vind ik het ook erg leukquote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef erikkll het volgende:
Heb ik niet, ik vind dit gewoon een leuke reeks
Oh ja, jij zou me doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef erikkll het volgende:
Ik ben iedereen via DM aan het versieren, maar rhubarbje heeft alleen nog een minnaar nodig, geen vriend
Ja en het duurde niet lang voor zijn nieuwe accounts werden herkendquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het sneu van dat facebook verhaal.
Maar op zich zou ik nog zo'n beetje het meeste reden hebben het te hebben gedaan, omdat hij me redelijk vaak heeft lopen bashen. Maar ik zou het nooit hebben gedaan.
Zijn historie onder vorige accounts is vrij algemeen bekend hier, nam ik aan.
Dacht ik ook. Redelijk vergelijkbaar verhaal trouwens. Toen was er ook iemand van fok die contact opnam met dat turkse meisje. Is die toen geband?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn historie onder vorige accounts is vrij algemeen bekend hier, nam ik aan.
Yup, dat kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja op avonden zoals deze vind ik het ook erg leuk
BTW mensen, kun je iemand op DM blokkeren? Ik geloof dat ik zojuist geblokkeerd ben vanwege mijn 'vieze titel'
Any time. Je woont ook dichtbij, in tegenstelling tot anderen die alleen dichtbij wonen vanuit het zuiden.quote:
wat? door wie? welke vieze titelquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja op avonden zoals deze vind ik het ook erg leuk
BTW mensen, kun je iemand op DM blokkeren? Ik geloof dat ik zojuist geblokkeerd ben vanwege mijn 'vieze titel'
Tof, ik voel me erg speciaal door deze postquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef erikkll het volgende:
Ik ben iedereen via DM aan het versieren, maar rhubarbje heeft alleen nog een minnaar nodig, geen vriend
Iemand vond de titel van dit topic vies en ging me blokkerenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
wat? door wie? welke vieze titel
jeetje ik ben niet meer wakker genoeg voor al deze twists and turns!
Ik wacht nog op jouw berichtje op facebook, cactusquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, ik voel me erg speciaal door deze post![]()
Waar ging het overquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef debeterebob het volgende:
Ik voel me nu een beetje schuldig dat ik oud verhaal over mrk.n weer aanwakkerde ...
Op DM, schatje? Je kunt ook gewoon niks meer sturen. Ik ben namelijk verre van een stalker (hihi) en ik reageer slechts op mensenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef mrk.n het volgende:
Ja, je kan mensen sowieso blokkeren. Gedaan dus.
Weet ik niet meer. Ik lurkte toen al wel op FOK! Ik heb vrij veel meegekregen van die periode.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Redelijk vergelijkbaar verhaal trouwens. Toen was er ook iemand van fok die contact opnam met dat turkse meisje. Is die toen geband?
pijnlijk... vooral heel pijnlijkquote:
Wat heb jij nou weer misdaan? Denkt ie dat jij het was?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hij blijft me nu bashen, omdat ik het verdiend heb enzo
Mafkees.
Ik durf niets over die situatie te zeggen, maar ik weet wel dat je voor het ongewest verspreiden van persoonlijke informatie een ban kan krijgen. En volgebs mij zijn er ook wel eens bans gevallen voor zulke acties op hyves. Maarja, probleem blijft dat het niet op FOK! Gebeurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Redelijk vergelijkbaar verhaal trouwens. Toen was er ook iemand van fok die contact opnam met dat turkse meisje. Is die toen geband?
Ik ook wel. Hmm, jij reageert niet slechts op mensen, heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op DM, schatje? Je kunt ook gewoon niks meer sturen. Ik ben namelijk verre van een stalker (hihi) en ik reageer slechts op mensen
Zou me niets verbazen. MLIG ook niet trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer misdaan? Denk ie dat jij het was?
Eigenlijk denk ik ook dat Myr echt bi is en dat het geen grapje is.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pijnlijk... vooral heel pijnlijk
en op zondagen erg blauw
dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik ook dat Myr echt bi is en dat het geen grapje is.
Wacht even, ben even wat dreigementen aan het lezen op DM. Ze blijven maar binnenstromen. Ik ben benieuwd wanneer ze uitkomenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:20 schreef erikkll het volgende:
Ik wacht nog op jouw berichtje op facebook, cactus
Klootzak.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook wel. Hmm, jij reageert niet slechts op mensen, heb ik gemerkt.
[..]
Zou me niets verbazen. MLIG ook niet trouwens.
Neehoor, ik vind vrouwen wel mooi en geil, maar word er niet verliefd op.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik ook dat Myr echt bi is en dat het geen grapje is.
haha, je nam me serieus. Was heul niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klootzak.
Ik heb al gezegd dat ik daar niet laf genoeg voor ben.
Dat heb ik nu ook ja. Ik word er geil van, maar verliefd? Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind vrouwen wel mooi en geil, maar word er niet verliefd op.
Oh vertel eens, wat wil je allemaal over me kwijt?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
Ik ook wel. Hmm, jij reageert niet slechts op mensen, heb ik gemerkt.
Ik had het over mrk.nquote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha, je nam me serieus. Was heul niet serieus bedoeld
Ik vraag het me af. Maar goed, ik ga informeren bij de mods.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klootzak.
Ik heb al gezegd dat ik daar niet laf genoeg voor ben.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wacht even, ben even wat dreigementen aan het lezen op DM. Ze blijven maar binnenstromen. Ik ben benieuwd wanneer ze uitkomen
wie weet wil ie wel gewoon facebookmatties wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heb je mijn Facebook al?
Iemand hier is duidelijk paranoia
Ik wil 'm wel geven hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heb je mijn Facebook al?
Iemand hier is duidelijk paranoia
Je doet maar. Ik heb iedereens verzoeken om facebooks te ruilen die niet van mij waren afgewezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Maar goed, ik ga informeren bij de mods.
[..]
Ligt eraan.
jij bent het gewoon!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Word ik ook nog wantrouwd of mag gerust slapen?
Heb je nog geen dreigement ontvangen? Dan zou ik even blijven hangen. Ze zijn de moeite waardquote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Word ik ook nog wantrouwd of mag gerust slapen?
I confirm!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet maar. Ik heb iedereens verzoeken om facebooks te ruilen die niet van mij waren afgewezen.
laat hier ff weten wie het wasquote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan.
En dan gaan huilen bij de modsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je nog geen dreigement ontvangen? Dan zou ik even blijven hangen. Ze zijn de moeite waard
Wat ga je informeren? Wie jouw vriendin morgen gaat batsen als je in Zwolle bent?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
Ik blijf sowieso wakker als dat gebeurt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat hier ff weten wie het was
kunnen we weer rellen
Oh, jij bent zijn dreigementen tenminste waardquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ga je informeren? Wie jou vriendin morgen gaat batsen als je in Zwolle bent?
Das een goeie. In het kader van als de kat van huis is...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ga je informeren? Wie jou vriendin morgen gaat batsen als je in Zwolle bent?
Ik denk serieus dat ik het al weet, zo aan de schrijfstijl te zien.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat hier ff weten wie het was
kunnen we weer rellen
aah ik hoop dat we ff tempo kunnen maken, moet morgen werken!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso wakker als dat gebeurt.
zeg je nu dat je tijn niet op handen wil dragen?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan draag ik hem voortaan op handen. Ook al doet hij me denken aan tijn
Ik wel, Tijn is een toffe kerelquote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg je nu dat je tijn niet op handen wil dragen?
kom maar op sherlockquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik het al weet, zo aan de schrijfstijl te zien.
Voor 500 euro krijg je haar FB. Opeens heb ik geen zin meer om integer te zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef debeterebob het volgende:
Das een goeie. In het kader van als de kat van huis is...
Wat? Jij wordt niet meer bedreigd? Ben je al wel geblokkeerd?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, jij bent zijn dreigementen tenminste waard
Ik ben te aardig
Ga vooral je gang.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor 500 euro krijg je haar FB. Opeens heb ik geen zin meer om integer te zijn
Ik ook steeds minder.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor 500 euro krijg je haar FB. Opeens heb ik geen zin meer om integer te zijn
Tijn wou me batsenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg je nu dat je tijn niet op handen wil dragen?
Nee, ik heb hem maar gelijk gegeven in dat ik lelijk was enzo, en heb het verder genegeerdquote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat? Jij wordt niet meer bedreigd? Ben je al wel geblokkeerd?
aah dat is toch een compliment!quote:
wow die was out of the bluequote:
Crutch, nou het zit zo. Ik heb aan iedereen mijn FB gegeven en nu post ik gewoon op het openbare internet dat ik een ander ga daten als mijn vriendin en dat normaal vind, want ze komt er toch niet achter en nou is er zomaar een fokker geweest die mijn vriendin via FB heeft verteld dat ik dat ga doen en hier post.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
Mrk, ik zou Crutch benaderen, moet je wel iets concreets hebben en zou ik stoppen met je haat-DM's. Maar hij heeft wel goed zicht op zulke dingen, denk ik.
Hoe dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
Mrk, ik zou Crutch benaderen, moet je wel iets concreets hebben en zou ik stoppen met je haat-DM's. Maar hij heeft wel goed zicht op zulke dingen, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ik had een veel leukere reactie, maar ben dus geblokkeerdquote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik heb hem maar gelijk gegeven in dat ik lelijk was enzo, en heb het verder genegeerd
DM staat open voor voorbeelden als je ze kwijt wilt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had een veel leukere reactie, maar ben dus geblokkeerd
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer waar gaat het over?
Kan ik geld vangen voor facebook linkjes
Heb er 1 in de aanbiedingAls je in totaal 500 hebt, kan je cactus pijpenfacebook van mrk.n krijgen van CactusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, het zal vast iemand zijn die nu al even meepost. Daders keren terug naar de plek van de misdaad om mee te rellen.quote:
Heb er 1 in de aanbiedingKree, vuile huichelaar heb jij mrk.n's vriendin gemaild?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verleidelijk maar vraag het zelf wel als ik het wil wetenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je in totaal 500 hebt, kan je cactus pijpenfacebook van mrk.n krijgen van Cactus
Ik lag dubbelquote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kree, vuile huichelaar heb jij mrk.n's vriendin gemaild?
Heb er 1 in de aanbiedingWaarom ben jij altijd zo cluelessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It wasn't mequote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, het zal vast iemand zijn die nu al even meepost. Daders keren terug naar de plek van de misdaad om mee te rellen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo clueless
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, het zal vast iemand zijn die nu al even meepost. Daders keren terug naar de plek van de misdaad om mee te rellen.
Iedereen zegt dat hij het niet wasquote:
This is true want ik kijk zeer veel misdaadseries. Doen pyromanen ook. *bohhh, kijk al die rook en vlammen dannggquote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
stook stookquote:Op donderdag 17 november 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zei net over DM iets heel anders
Gemaild dit keer en ontkennen heeft geen zinquote:Op donderdag 17 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:
Ojeeeee heb ik weer wat verkeerds gezegd?
waarom zit je loka en cactus dan zo lastig te vallen?quote:
Nee hoor, er is gewoon ruzie hierquote:Op donderdag 17 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:
Ojeeeee heb ik weer wat verkeerds gezegd?
Zou me niets verbazen, serieus.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:38 schreef rhubarbje het volgende:
dat bericht is uren geleden gestuurd he
die persoon kan nu in bed liggen denkend dat ie dat meisje heeft gered en helemaal niet mee gekregen heeft dat mrk in dr boxje kon en zo
Haha.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
This is true want ik kijk zeer veel misdaadseries. Doen pyromanen ook. *bohhh, kijk al die rook en vlammen danngg*
Als ik het bericht had gestuurd, zat ik nu serieus met een bak popcorn dit topic met plezier te volgen. Al die onwetenden die maar een beetje raden. Ik zou de hele nacht opblijvenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:38 schreef rhubarbje het volgende:
dat bericht is uren geleden gestuurd he
die persoon kan nu in bed liggen denkend dat ie dat meisje heeft gered en helemaal niet mee gekregen heeft dat mrk in dr boxje kon en zo
Ik was gewoon normaal aan het DMen met Cactus totdat ze ging ouwehoeren. Loka heb ik simpelweg aangesproken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zit je loka en cactus dan zo lastig te vallen?
en niet zo strooien met ik weet wie het was en dan niks zeggen
zeg dan gewoon helemaal niks
Ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik het bericht had gestuurd, zat ik nu serieus met een bak popcorn dit topic met plezier te volgen. Al die onwetenden die maar een beetje raden. Ik zou de hele nacht opblijven
Doe je meesterlijk. Volgens mij heb je tot nu toe de minste verdachtmakingen op je. En zo onterecht ookquote:Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik het bericht had gestuurd, zat ik nu serieus met een bak popcorn dit topic met plezier te volgen. Al die onwetenden die maar een beetje raden. Ik zou de hele nacht opblijven
ja maar als je niet weet dat het uit is gekomen weet je ook niet dat er wat te volgen isquote:Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op het vertellen van iets dat bijna iedereen al wistquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik was gewoon normaal aan het DMen met Cactus totdat ze ging ouwehoeren. Loka heb ik simpelweg aangesproken.
kwestie van ff je naam zoeken op fok en de dots met elkaar verbindenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, serieus.Al zou mijn vriendin het wel lezen, ze zou het niet geloven aangezien het een anoniem account is en ongeloofwaardig overkomt.
En ik vermoed dat je mijn Facebook hebt doorgegeven. Of Supersoep.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op het vertellen van iets dat bijna iedereen al wist
Dan sowieso Supersoep, die heeft ook iedereen mijn Facebook gegevenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ik vermoed dat je mijn Facebook hebt doorgegeven. Of Supersoep.
ik gok dat het niet simpelweg was mr bullyquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik was gewoon normaal aan het DMen met Cactus totdat ze ging ouwehoeren. Loka heb ik simpelweg aangesproken.
Lol,quote:Op donderdag 17 november 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gemaild dit keer en ontkennen heeft geen zin
Oke, wie het Facebook account van Supersoep wil en meer mag DMen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan sowieso Supersoep, die heeft ook iedereen mijn Facebook gegeven
mrk.n's vriendin kreeg een Facebookbericht dat hij hier op het forum had gepost over zijn 'dates' met een ander meisje.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Lol,
Kan iemand het effe in twee zinnen uitleggen waar het allemaal over gaat?
(als het niet teveel moeite is tenminste)
Jij hebt de vriendin van Mark (zo heet mrkn volgens mij?) via FB verteld dat hij morgen vreemd gaat met een meisje in Zwollequote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Lol,
Kan iemand het effe in twee zinnen uitleggen waar het allemaal over gaat?
(als het niet teveel moeite is tenminste)
Hij had volgens mij niet eens Facebook.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke, wie het Facebook account van Supersoep wil en meer mag DMen.
En uitgescholden.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
heel boos worden als het jou gebeurd en nu zelf gaan doen?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel, ik heb 'm.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had volgens mij niet eens Facebook.
Lijkt me erg sterk dat jij die hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een simpel grapje over maken en dan gaat het balletje vanzelf rollen. Oh wacht, dat heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar als je niet weet dat het uit is gekomen weet je ook niet dat er wat te volgen is
Ik heb al lang gevraagd of ik de dader mag zijn. Dus snap niet dat we nog aan het zoeken zijn naar iemandquote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef debeterebob het volgende:
Doe je meesterlijk. Volgens mij heb je tot nu toe de minste verdachtmakingen op je. En zo onterecht ook
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n's vriendin kreeg een Facebookbericht dat hij hier op het forum had gepost over zijn 'dates' met een ander meisje.
Ok thx duidelijk, nee ik zit er niet achter in ieder gevalquote:Op donderdag 17 november 2011 00:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij hebt de vriendin van Mark (zo heet mrkn volgens mij?) via FB verteld dat hij morgen vreemd gaat met een meisje in Zwolle
Het is toch echt zo. Ik wil 'm je wel geven?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat jij die hebt.
Ik zou voor de laatste gaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef mrk.n het volgende:
En ik vermoed dat je mijn Facebook hebt doorgegeven. Of Supersoep.
Doe maar, ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. Ik wil 'm je wel geven?
Ik kan je niet meer DM'en maar ik heb wel interessequote:Op donderdag 17 november 2011 00:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kijk daar komt de dader uit de mouw nu het opeens serieus wordt...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
Whehe wat een ontwikkelingen ineens.
En Mrk.n. Waarom zou je nu ineens m'n Facebook gaan verspreiden, dat is niet tof.
Ja ik heb ook wel interesse hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer DM'en maar ik heb wel interesse
Ik heb niets openbaar gemaakt voor zover ik weet.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:46 schreef debeterebob het volgende:
Hehe iedereen is ook gelijk op de hoogte van de inhoud van dm's, maar verder is alles integer hier![]()
Morgen zullen modjes wel weer ingrijpen hier
Hij heeft ook nog verschillende?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe maar, ben benieuwd welke je hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel interesse hoor![]()
Lant mag ik jouwne?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel interesse hoor![]()
Jij hebt de zijne gedeeld met anderen. Dus boontje komt om zijn loontjequote:Op donderdag 17 november 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
En m'n Facebook was juist zo exclusief.Vieze naaier.
Als iemand het verdientquote:Op donderdag 17 november 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
En m'n Facebook was juist zo exclusief.Vieze naaier.
Waarom heb je dat gedaan Supersoep?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt de zijne gedeeld met anderen. Dus boontje komt om zijn loontje
Wie pakt de Aluhoedjes?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
OHMIJNGOD MENSEN OPEN JE OGEN HET IS EEN COMPLOT! HET IS DE OVERHEID!12!!!21!!!einzz!!
Wie kan Myra even wakker maken. Ze post nu ook al in haar slaap. Dit wordt te ergquote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
OHMIJNGOD MENSEN OPEN JE OGEN HET IS EEN COMPLOT! HET IS DE OVERHEID!12!!!21!!!einzz!!
Doet hij met die van iedereen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan Supersoep?
Nee, gewoon omdat ik het me niet kan voorstellen dat hij die aan jou zou geven.quote:
Haal 'm snel weg voor de nieuwe mensen die gaan komen in dit topicquote:Op donderdag 17 november 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
Heremetiet, vanwege mijn fobo heeft mijn Facebook geen enkele waarde meer om te ruilen
Die van mij is te gangbaar gewordenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
Heremetiet, vanwege mijn fobo heeft mijn Facebook geen enkele waarde meer om te ruilen
Ik verspreid graag kennis!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan Supersoep?
Ik zou die van mij niet geven als hij die van hem niet zou geven. Ik ken hem met zijn acties. Vandaar dat ik 'm nu ook maar doorgeef.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ik het me niet kan voorstellen dat hij die aan jou zou geven.
Verkeerd gedacht dan blijkbaar.
Jij kent m'n acties niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zou die van mij niet geven als hij die van hem niet zou geven. Ik ken hem met zijn acties. Vandaar dat ik 'm nu ook maar doorgeef.
Ik wil die van jou wel hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
Waar blijft die DM dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou die van mij niet geven als hij die van hem niet zou geven. Ik ken hem met zijn acties. Vandaar dat ik 'm nu ook maar doorgeef.
Juist...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het enige wat bij hem te zien was, was zijn vriendinquote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist...
Alleen valt er bij jou wat meer te zien dan bij hem.
Dang, shit just got seriousquote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil die van jou wel hoor.
Meer. Mijn scholen, werk. Gaat nu weg, hoop ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het enige wat bij hem te zien was, was zijn vriendin
Jij hebt 'm ook al?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist...
Oh, had ik niet eens naar gekeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meer. Mijn scholen, werk. Gaat nu weg, hoop ik.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is nog steeds te zien. Wat een uber cute foto trouwens van jou en je vriendin Mrkquote:Op donderdag 17 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai. Heb jij popcorn? De mijne is op.
Ik zie anders best wel ietsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Juist...
Nee, ik lach ook wel omdat ik soms lachwekkend lelijk benquote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
Nee.
Ik heb wel een vraag.
Als je je kut voelt over jezelf dan in de spiegel kijkt en spontaan blij wordt, ben je dan een narcist?
Beetje eigenliefde kan geen kwaad. Maar zodra je RSI krijgt moet je stoppen denk ikquote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb wel een vraag.
Als je je kut voelt over jezelf dan in de spiegel kijkt en spontaan blij wordt, ben je dan een narcist?
Nee hoor, je hebt gewoon een goed zelfbeeld. Met jouw uiterlijk zou ik ook blij worden van mijn spiegelbeeld.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb wel een vraag.
Klopt alleen je profiel foto. Goed gedaanquote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef mrk.n het volgende:
Nu valt er als het goed is niets meer te zien.
Nee ik vond mezelf mooi.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik lach ook wel omdat ik soms lachwekkend lelijk ben
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beetje eigenliefde kan geen kwaad. Maar zodra je RSI krijgt moet je stoppen denk ik
Ik ook niet. Half Syrisch.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ik had die naam niet verwacht
Nee, ik dacht dat het een lompe roomblanke en blonde boer zou zijn. Kan nog steeds een lompe boer zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie je niks van terug in zijn schrijftaal
Je kan ook wel overdrijven hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon een goed zelfbeeld. Met jouw uiterlijk zou ik ook blij worden van mijn spiegelbeeld.
Het is geen grap, ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen dat is al een leuke grap.
Nee hequote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Van dat van mij word ik altijd wat depri. Maar jij ziet er normaal uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook wel overdrijven hoor.
[..]
Het is geen grap, ik ben bloedserieus.
Over wie gaat het dan dan vraag ik het hem zelf wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
SSquote:Op donderdag 17 november 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
Over wie gaat het dan dan vraag ik het hem zelf wel.
Daar was ook niks op te zien volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:04 schreef mrk.n het volgende:
Supersoep, jouw vriendin (die printscreens) stuur ik overigens niet door hoor. Zo ben ik dan wel weer.
Wat teleurstellend. Printscreens waar niks op te zien isquote:Op donderdag 17 november 2011 01:05 schreef Supersoep het volgende:
Daar was ook niks op te zien volgens mij.
Ik heb haar hoofd wel gezien.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar was ook niks op te zien volgens mij.
Ik wel, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
mrk.n is echt een vuile huichelaar![]()
Ik ga helemaal geen linkjes openen van een door jou uit dwarsheid doorgestuurd Facebookprofiel.
Ik blijf het walgelijk vinden.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wel, zo ben ik dan ook wel weerIk deel ze alleen niet. Dus Heloef, je weet bij wie je moet zijn nu
Wie was dat dan weer?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond jou wel schattig eigenlijk
Nogal wisselvallig met haar.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef erikkll het volgende:
Hm lantefanteraar haat mij klaarblijkelijk om onduidelijke redenen opeens.
Dat wist ik al.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef erikkll het volgende:
spannendquote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
En stiekem weet ik de reden ook alweer.
Je bent een slet en je bezorgt overlast met al die domme DM's.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef erikkll het volgende:
Zou hij jou ook al doen?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je bent een slet en je bezorgt overlast met al die domme DM's.
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je bent een slet en je bezorgt overlast met al die domme DM's.
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef erikkll het volgende:
jou was ik niet aan het hosselen straw
Trio doen?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef Supersoep het volgende:
Hij DM't mij nu ook net. Beetje van twee walletjes eten!
Van jou wil ik gewoon het linkje, ik wil het hier ook wel vragen maar hier kun je het toch niet zeggenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef Supersoep het volgende:
Hij DM't mij nu ook net. Beetje van twee walletjes eten!
fixed.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Is mijn DM box stuk ofzo, krijg helemaal niks.
Heb je hem al dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
Van jou wil ik gewoon het linkje, ik wil het hier ook wel vragen maar hier kun je het toch niet zeggen
Nee serieus... ik doe altijd wel veel dm's aan alles en iedereen, maar dm mij eens waarom lant nou zo boos is?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"moneyyyyy![]()
eyey lekker avondje jij"
dat is de eerste.
Niet eens!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"moneyyyyy![]()
eyey lekker avondje jij"
dat is de eerste.
Vraag aan haarzelf danquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee serieus... ik doe altijd wel veel dm's aan alles en iedereen, maar dm mij eens waarom lant nou zo boos is?
Genoeg nu, lanterfanteraar.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"moneyyyyy![]()
eyey lekker avondje jij"
dat is de eerste.
En zij aan jou, wordt niks dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, nu irriteer ik me aan haar.
Aandachtquote:Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
Naar wie moet ik mailen als ik een post wil verwijderen uit een oud topic?
Dubbele ontkenning, woop woop.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Goed, ik wil ook niks met niemand hier, maar ik heb geen zin in gezeik.
Ik denk dat je het een beetje te serieus neemt.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wie weet deed ik dat opzettelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 01:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, woop woop.
Nee, lanterfanteraar is echt boos op me. Ik weet niet waarom, behalve dat ze me een slet vindt omdat ik iedereen DM's stuur, maar dat mag ik volgens mij nog altijd zelf wetenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het een beetje te serieus neemt.
Ik denk omdat ze in een relatie zit en weinig behoefte heeft aan geile mannetjes die haar steeds DMen. Ik heb omgekeerd dat probleem ook weleens.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, lanterfanteraar is echt boos op me. Ik weet niet waarom, behalve dat ze me een slet vindt omdat ik iedereen DM's stuur, maar dat mag ik volgens mij nog altijd zelf weten
Ze zei dat je stalkte ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, lanterfanteraar is echt boos op me. Ik weet niet waarom, behalve dat ze me een slet vindt omdat ik iedereen DM's stuur, maar dat mag ik volgens mij nog altijd zelf weten
Dan is ze boos op je, zo erg is dat toch niet? Tenzij je dus wel interesse hebt.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
erikkll, de bron van het Kwaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wat zijn we aan het doen allemaal en waarom maakt het julie zo knorrig
Ohja, ik herken dat wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze in een relatie zit en weinig behoefte heeft aan geile mannetjes die haar steeds DMen. Ik heb omgekeerd dat probleem ook weleens.
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
erikkll, de bron van het Kwaad.
Kthnxbaiquote:Op donderdag 17 november 2011 01:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
erikkll, de bron van het Kwaad.
Misschien moet ze dan geen foto's in haar fobo zetten die nogal de aandacht vestigen op haar lijf en borsten? Dan vraag je er een klein beetje om.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze in een relatie zit en weinig behoefte heeft aan geile mannetjes die haar steeds DMen. Ik heb omgekeerd dat probleem ook weleens.
Gisteren DM-de nog iemand me dat hij geil van me werd ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan geen foto's in haar fobo zetten die nogal de aandacht vestigen op haar lijf en borsten? Dan vraag je er een klein beetje om.
Jij deed dat ook wel eens!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan geen foto's in haar fobo zetten die nogal de aandacht vestigen op haar lijf en borsten? Dan vraag je er een klein beetje om.
Net zei je nog dat je me liefdevol wilde verwennen tot het eind van onze dagenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:17 schreef erikkll het volgende:
Jou wel. Onze band is speciaalquote:Op donderdag 17 november 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je me liefdevol wilde verwennen tot het eind van onze dagen
Niet op die manier.quote:
Nee hoor, dat is lopende bandwerk voor sommige mannen op FOK!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet op die manier.
En dat maakt ook niet uit, maar dan krijg je wel sneller DMs van geile gasten dus.
Ik bedoelde jou ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:25 schreef erikkll het volgende:
HALLO, MENSEN?! ik heb haar nooit geile dm's gestuurd!
Ik heb ook even gekeken. Ik vind die ogen creepyquote:Op donderdag 17 november 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn toestemming heb je in ieder geval.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik niet anoniem zou willen zijn zou ik het ook doen.
Cactus.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef erikkll het volgende:
Wie wil er een geil dm'etje van mij?
Ik wil dat het vrijdagnacht isquote:
Cactus.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef erikkll het volgende:
Cactus, duidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef erikkll het volgende:
Nog maar 2 nachtjesquote:Op donderdag 17 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik wil dat het vrijdagnacht ismorgen zware dag en net diner gehad. Drukkk. En met u?
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef Sinji het volgende:
Geen een reeks is zo vermakelijk als deze
[ afbeelding ]
Was jij het?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:31 schreef Moonwalk het volgende:
Ik val zo te zien in een nieuwe rel,
[..]
Kuttopic ookquote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog maar 2 nachtjesMet mij is het goed. Het lukt me alleen niet om vroeg op te staan door dit topic
Nee en ik ben blij dat ik nooit in het wild met mijn gegevens rondstrooiquote:
Kree, wat een baas der bazen.quote:
Wie? Moonwalk, de 15-jarige of de psychotischequote:Op donderdag 17 november 2011 01:32 schreef Supersoep het volgende:
Kree, wat een baas der bazen.En dan z'n bijna-ooit-vriendin erbij betrekken als medeplichtige.
sorryquote:Op donderdag 17 november 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hey kappen nou. Ik wil even geen DM's meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |