SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob![]()
Heb ik niet, ik vind dit gewoon een leuke reeksquote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker ding ben jij. Hoezo heb jij problemen met versieren?
dat vind ik dan wel weer echt karma hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon sneu voor mrk, denk je hier dingen kwijt te kunnen hier, gaat het zo.
Ik ben eigenlijk biquote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Is hier nog iemand die uit de kast wil komen of zo?
Ja op avonden zoals deze vind ik het ook erg leukquote:Op donderdag 17 november 2011 00:16 schreef erikkll het volgende:
Heb ik niet, ik vind dit gewoon een leuke reeks
Oh ja, jij zou me doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef erikkll het volgende:
Ik ben iedereen via DM aan het versieren, maar rhubarbje heeft alleen nog een minnaar nodig, geen vriend
Ja en het duurde niet lang voor zijn nieuwe accounts werden herkendquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het sneu van dat facebook verhaal.
Maar op zich zou ik nog zo'n beetje het meeste reden hebben het te hebben gedaan, omdat hij me redelijk vaak heeft lopen bashen. Maar ik zou het nooit hebben gedaan.
Zijn historie onder vorige accounts is vrij algemeen bekend hier, nam ik aan.
Dacht ik ook. Redelijk vergelijkbaar verhaal trouwens. Toen was er ook iemand van fok die contact opnam met dat turkse meisje. Is die toen geband?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn historie onder vorige accounts is vrij algemeen bekend hier, nam ik aan.
Yup, dat kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja op avonden zoals deze vind ik het ook erg leuk
BTW mensen, kun je iemand op DM blokkeren? Ik geloof dat ik zojuist geblokkeerd ben vanwege mijn 'vieze titel'
Any time. Je woont ook dichtbij, in tegenstelling tot anderen die alleen dichtbij wonen vanuit het zuiden.quote:
wat? door wie? welke vieze titelquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja op avonden zoals deze vind ik het ook erg leuk
BTW mensen, kun je iemand op DM blokkeren? Ik geloof dat ik zojuist geblokkeerd ben vanwege mijn 'vieze titel'
Tof, ik voel me erg speciaal door deze postquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef erikkll het volgende:
Ik ben iedereen via DM aan het versieren, maar rhubarbje heeft alleen nog een minnaar nodig, geen vriend
Iemand vond de titel van dit topic vies en ging me blokkerenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
wat? door wie? welke vieze titel
jeetje ik ben niet meer wakker genoeg voor al deze twists and turns!
Ik wacht nog op jouw berichtje op facebook, cactusquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, ik voel me erg speciaal door deze post![]()
Waar ging het overquote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef debeterebob het volgende:
Ik voel me nu een beetje schuldig dat ik oud verhaal over mrk.n weer aanwakkerde ...
Op DM, schatje? Je kunt ook gewoon niks meer sturen. Ik ben namelijk verre van een stalker (hihi) en ik reageer slechts op mensenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef mrk.n het volgende:
Ja, je kan mensen sowieso blokkeren. Gedaan dus.
Weet ik niet meer. Ik lurkte toen al wel op FOK! Ik heb vrij veel meegekregen van die periode.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Redelijk vergelijkbaar verhaal trouwens. Toen was er ook iemand van fok die contact opnam met dat turkse meisje. Is die toen geband?
pijnlijk... vooral heel pijnlijkquote:
Wat heb jij nou weer misdaan? Denkt ie dat jij het was?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hij blijft me nu bashen, omdat ik het verdiend heb enzo
Mafkees.
Ik durf niets over die situatie te zeggen, maar ik weet wel dat je voor het ongewest verspreiden van persoonlijke informatie een ban kan krijgen. En volgebs mij zijn er ook wel eens bans gevallen voor zulke acties op hyves. Maarja, probleem blijft dat het niet op FOK! Gebeurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Redelijk vergelijkbaar verhaal trouwens. Toen was er ook iemand van fok die contact opnam met dat turkse meisje. Is die toen geband?
Ik ook wel. Hmm, jij reageert niet slechts op mensen, heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op DM, schatje? Je kunt ook gewoon niks meer sturen. Ik ben namelijk verre van een stalker (hihi) en ik reageer slechts op mensen
Zou me niets verbazen. MLIG ook niet trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer misdaan? Denk ie dat jij het was?
Eigenlijk denk ik ook dat Myr echt bi is en dat het geen grapje is.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pijnlijk... vooral heel pijnlijk
en op zondagen erg blauw
dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik ook dat Myr echt bi is en dat het geen grapje is.
Wacht even, ben even wat dreigementen aan het lezen op DM. Ze blijven maar binnenstromen. Ik ben benieuwd wanneer ze uitkomenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:20 schreef erikkll het volgende:
Ik wacht nog op jouw berichtje op facebook, cactus
Klootzak.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook wel. Hmm, jij reageert niet slechts op mensen, heb ik gemerkt.
[..]
Zou me niets verbazen. MLIG ook niet trouwens.
Neehoor, ik vind vrouwen wel mooi en geil, maar word er niet verliefd op.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik ook dat Myr echt bi is en dat het geen grapje is.
haha, je nam me serieus. Was heul niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klootzak.
Ik heb al gezegd dat ik daar niet laf genoeg voor ben.
Dat heb ik nu ook ja. Ik word er geil van, maar verliefd? Nee.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind vrouwen wel mooi en geil, maar word er niet verliefd op.
Oh vertel eens, wat wil je allemaal over me kwijt?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
Ik ook wel. Hmm, jij reageert niet slechts op mensen, heb ik gemerkt.
Ik had het over mrk.nquote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha, je nam me serieus. Was heul niet serieus bedoeld
Ik vraag het me af. Maar goed, ik ga informeren bij de mods.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klootzak.
Ik heb al gezegd dat ik daar niet laf genoeg voor ben.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wacht even, ben even wat dreigementen aan het lezen op DM. Ze blijven maar binnenstromen. Ik ben benieuwd wanneer ze uitkomen
wie weet wil ie wel gewoon facebookmatties wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heb je mijn Facebook al?
Iemand hier is duidelijk paranoia
Ik wil 'm wel geven hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
Heb je mijn Facebook al?
Iemand hier is duidelijk paranoia
Je doet maar. Ik heb iedereens verzoeken om facebooks te ruilen die niet van mij waren afgewezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Maar goed, ik ga informeren bij de mods.
[..]
Ligt eraan.
jij bent het gewoon!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Word ik ook nog wantrouwd of mag gerust slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |