Nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
hee ts kan ik 20euro van je lenen?
Krijg je volgende maand terug
kutwijf, we zijn geen vrienden meer en ik ontvriend je op hyvesquote:
Ga nu maar weer verder spelen met je lego.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kutwijf, we zijn geen vrienden meer en ik ontvriend je op hyves
Waarom? ze mogen best meegenieten alleen er is wel een grens.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Ook wel ontzettend dom dat je hun geld geeft.
Alleen mijn beste vrienden weten dit en verder zit ik hier redelijk anoniem en kent geen van jullie mij persoonlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
Het was misschien stom dit tegen iedereen te vertellen.
Dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Mja, ik zou het waarschijnlijk ook hebben gedaan. Erg achterlijk van ze dat gelijk meer willen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Zodra je veel hebt weet je niet meer wie je vrienden zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat een onzin. Het gaat om het idee. Je gaat toch gvd niet nog meer geld van je vriend(in) aftroggelen als je net een flink bedrag hebt gekregen? Stelletje pauper vriendenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef sausagin het volgende:
Zouden wij mogen weten hoe groot de erfenis was? En hoeveel heb je precies aan je vrienden gegeven? Het is moeilijk om deze situatie in te schatten , 100 000 euro en een aantal miljoen is een groot verschil.
Het moet nogal een bedrag zijn, aangezien alle 'vrienden' van TS er o.a. auto's van kunnen kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef sausagin het volgende:
Zouden wij mogen weten hoe groot de erfenis was? En hoeveel heb je precies aan je vrienden gegeven? Het is moeilijk om deze situatie in te schatten , 100 000 euro en een aantal miljoen is een groot verschil.
Baal in ieder geval ontzettend van hun gedrag en heb zelf van het geld nog eigenlijk niets uitgeven behalve hun mij 3 beste vrienden dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, ik zou het waarschijnlijk ook hebben gedaan. Erg achterlijk van ze dat gelijk meer willen.
Vind het heel jammer en met het geld hadden ze als voorbeeld hun huis kunnen afbetalen wat ze niet gedaan hebben. En probeer het ook duidelijk te maken alleen het dringt gewoon niet door bij hun!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef Bill_E het volgende:
Zo leer je je echte vrienden kennen zegmaar. Ik zou in iedergeval niet ineens uitdelen. Dat was wellicht minder handig. Maar gewoon 1 keer een duidelijk statement neerzetten lijkt me voldoende. Duidelijk maken aan iedereen dat ze hun eigen boontjes mogen doppen.
Ik zou een bedrag van een vriend niet aangenomen hebben. Al is het maar dat ik het niet nodig heb.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zodra je veel hebt weet je niet meer wie je vrienden zijn.
Wat dat betreft is geen tot weinig geld hebben duidelijker.
Een enorm bedrag is het, Heb me beste vrienden honderdduizend euro de man geschonken als we dan over bedragen spreken en daar van is bijna niets meer over.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Het moet nogal een bedrag zijn, aangezien alle 'vrienden' van TS er o.a. auto's van kunnen kopen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Isamara87 het volgende:
[..]
Baal in ieder geval ontzettend van hun gedrag en heb zelf van het geld nog eigenlijk niets uitgeven behalve hun mij 3 beste vrienden dan.
[..]
Vind het heel jammer en met het geld hadden ze als voorbeeld hun huis kunnen afbetalen wat ze niet gedaan hebben. En probeer het ook duidelijk te maken alleen het dringt gewoon niet door bij hun!
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Een enorm bedrag is het, Heb me beste vrienden honderdduizend euro de man geschonken als we dan over bedragen spreken en daar van is bijna niets meer over.
Tuurlijk joh...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef Isamara87 het volgende:
Een enorm bedrag is het, Heb me beste vrienden honderdduizend euro de man geschonken als we dan over bedragen spreken en daar van is bijna niets meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |