Dan is ie verstuurd.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
hoerige jeancentre heeft mijn levi's niet meer
Ik om 5:00. Gisteren. Geen idee hoe ik deze dag ga doorbrengen, want het slaaptekort wordt wat vermoeiendquote:
Ja, 1 vanuit een ander filiaalquote:
Slapend, duh.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik om 5:00. Gisteren. Geen idee hoe ik deze dag ga doorbrengen, want het slaaptekort wordt wat vermoeiend
me tooquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet zeuren, om 7 uur zit ik al in de auto![]()
Ik vertrek met donker en kom tegenwoordig thuis als het alweer zowat donker is. Bah.
Ik heb geen kidsquote:Op donderdag 17 november 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
Prijs word wat verhoogd
http://www.denhelder.nl/i(...)id=60&nieuws_id=5158
dat heb ik ook, zoquote:Op donderdag 17 november 2011 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
me too
Om te janken is het. Ik heb zo'n moeite om op te staan nu. Mijn bedje is zo lekker warm en dan gaat om 6 uur de wekker en moet ik wel.
Mijn uitzendcontract wordt trouwens wel weer verlengd, maar dan op een andere afdeling waar ik nu weleens bijspring.
dan zit ik al op kantoorquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vertrek met donker en kom tegenwoordig thuis als het alweer zowat donker is. Bah.
*schrikt wakkerquote:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik zag dat het Zelda spel dat ik wilde bestellen van 60 naar 100 euro is gegaanquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
OMG, wat een naaiers bij wehkamp![]()
![]()
![]()
Remind me dat ik daar NOOIT meer iets koop/vandaan haal.
Daar ga ik solliciterenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:33 schreef Qwea het volgende:
OMG, wat een naaiers bij wehkamp![]()
![]()
![]()
Remind me dat ik daar NOOIT meer iets koop/vandaan haal.
Als je daar werkt, ga je al je mails ondertekenen met 'Ellen Boone'. Ook al zo komisch, alsof iemand gelooft dat Ellen alle mailtjes afhandeltquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 08:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, ik sta altijd rond 6.20 opBehalve vandaag, vandaag ben ik vrij
Jamaar, ja maar, jama ar....quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Behalve als je om half tien 's avonds in slaap valt terwijl je eigenlijk een serie zit te kijken met je vriendje.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Jamaar, ja maar, jama ar....
Ik hoef nooit zo vroeg op te staan van mijn baas
Dus... look on the bright side: je hebt wel een lekkere lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |