Meer ballen dus meer scorenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me net af toen Ing het zei... had het überhaupt nut ja?
Ging het dan harder met de punten of werd het alleen een grotere chaos? Ik weet het niet meer!
Tegen ons allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zó enorm tegen me gebruiken![]()
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had wel spierpijn de volgende dag
Dan moet ik de film eerst knippen, aangezien ik er zelf zingend en kegelend opstaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je zó enorm tegen me gebruiken![]()
Stuur mij die film ffquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik de film eerst knippen, aangezien ik er zelf zingend en kegelend opsta
Die foto's heb ik toevallig gisteravond nog gezienquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar dat kwam ook door dat race spelletje, dat je achterover moest buigen om op te laden en dan naar voren moest knallen, volgens mij
Blijven die opgeslagen in dat ding?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto's heb ik toevallig gisteravond nog gezien
HD-kwaliteit, die stuur je niet zo ffquote:
Voor iemand die niet weet waar dit over gaat klinkt dit heul foutquote:Op woensdag 16 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik lette totaal niet meer op wáár ik die ballen liet
Ze staan op m'n laptopquote:Op woensdag 16 november 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijven die opgeslagen in dat ding?
Dat begon al bij háár *wijst naar Tombo* die ballen combineerde met 'scoren'quote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor iemand die niet weet waar dit over gaat klinkt dit heul fout
Tombo, onze ouwe ballenscoordertquote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat begon al bij háár *wijst naar Tombo* die ballen combineerde met 'scoren'
doe maar jongquote:
Nope, volgens mij zijn alle BV-fragmenten eraf gegooid op verzoek BV zelf ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSS
Ik wilde nog even dat stukje van Bert Visscher over 'kamperen' luisteren, maar het staat niet meer op youtube???
Ik kijk meequote:Op woensdag 16 november 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Drie weken op een KUTMATRASJE.
Ik heb thuis een Auping van 18duizend pieeeeeeeeeeeeek
Trustquote:Op woensdag 16 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen (nu echt, mobiel dus kan niet meekijken)
Ik was al bezigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Goed nieuws Bamba![]()
En die foto ga je met ons delen?
Ja, ik was wel even bang om te spuiten, het voelde zo vreemd gisteren. Het heeft dus waarschijnlijk aan de pen gelegen..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba![]()
Gelukkig dat je nu weer normaal reageert op je insuline.
Heeft meneer I. nog nooit gehad in al die 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |