Hallo ingepingquote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Biet en Boor zijn weer geniaal.
Of nou ja Biet dan...Boor is een sukkel![]()
En arme Fritz
Hoi & neequote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Fritzl toch!
Krijgen we pics van jullie pootjes in de soda?
Oew tof, mag ik ook?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
Nou Elies, je 16!! seizoenen van "how it's made" zijn binnen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
No shitquote:Op donderdag 17 november 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
Nou Elies, je 16!! seizoenen van "how it's made" zijn binnen hoor
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
kiekEen Toyota Aygo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Graag, da's uitslapen voor mijquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Is het al 23:00
De dag duurt écht lang als je om 6:20 uit bed komtEcht hoor, zouden jullie ook eens moeten doen
1 op 20 kun je halen, heb ik ook gehaaldquote:
Patserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel!quote:
(of had je het al verteld, en heb ik het gemist)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Yes shitquote:
Ding rijdt goed hoorquote:
Meestal ga ik dan al de deur uit, morgen ben ik rond die tijd zelfs al een uur aan het werk.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Is het al 23:00
De dag duurt écht lang als je om 6:20 uit bed komtEcht hoor, zouden jullie ook eens moeten doen
Tof! Zijn leuke autootjesquote:
Gaafquote:
Neeeeeequote:Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan al de deur uit, morgen ben ik rond die tijd zelfs al een uur aan het werk.
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logoquote:Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof! Zijn leuke autootjesMijn collega heeft er eentje. Andere collega heeft de Citroënversie.
die van mij moest teveel aan gedaan worden en deze is bijna 10 jaar jongerquote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaaf
Ik wil eigenlijk een Peugeot 107
[..]
Neeeeee
Peugot 107 wat elies zegtquote:Op donderdag 17 november 2011 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
is samen met nog een merk idd allemaal dezelfde auto's met alleen een ander logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |